abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110662963
Je kan ook gewoon vrij vragen met kerst he Trix :+
Haha, nee joh, het is je gegunt hoor! Plakken met die hap!!!
  maandag 23 april 2012 @ 08:15:19 #252
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_110662990
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 08:12 schreef Lijnloos het volgende:
Je kan ook gewoon vrij vragen met kerst he Trix :+
Haha, nee joh, het is je gegunt hoor! Plakken met die hap!!!
Haha, nou, dat is bij ons altijd nogal een heikel punt :+ verlof kunnen ze niet weigeren he? :D maar thnx mop, doe jij ook eens ff streepjes piesen? :*
3!
pi_110663005
We doen ons best weer... over een week of 2 hoop ik dat ik me ook weer kan melden, hebben we er weer een maandje tussen zitten, dan moet het toch kloppen allemaal? O+
pi_110663011
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 21:19 schreef Incantrix het volgende:
Ohai :P

[ afbeelding ]
Ohhhh wow Inca wat onwijs gaaf *O*!! Gefeliciteerd!!!!
pi_110663019
Herkenbaar Phaidra, ik krijg t ook zwaarder. Hier nog 3,5 wk werken, dus kan ook aftellen. Moet straks naar de vlos, eens kijken of ik weer een sticker krijg :).
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_110663028
Dat was bij mij nu ook mijn eerste gedachte Inca, weer niet werken met de feestdagen. Ik werk in de zorg, en moet dus altijd óf kerst, óf oud en nieuw werken. Vorige keer was ik ook al beide vrij, al was dat maar nipt. Ik had toen 6 januari eigenlijk weer moeten beginnen , maar had nog overuren en vakantie, daardoor werd het maart.

Ik word echt steeds zenuwachtiger voor vrijdag. Ben het verzwijgen ook zat.
pi_110663085
Coco, vandaag de 12-wekenecho toch? Ik duim voor jullie!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_110663118

Kerstkindje onderweg! Uitgerekende datum is nu 25 december.
pi_110663142
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 07:44 schreef Gerberaatje het volgende:
Pittig he, Phaidra? Maar nog maar heel even! Dan kun je van je welverdiende verlof gaan genieten... :*

Ik ga zo maar eens bloed laten prikken... stiekem hoop ik op dit keer een negatievelingetje in mijn buik :P meneer snapt dat niet, je moet nog bevallen en dan miep je over 2 prikken in je bil :')

Euh, ja. Idd. Maar toch :P
Ja, pittig is wel de juiste omschrijving. En dan heb ik eigenlijk nog weinig lichamelijke klachten. Wel een soort van fijn dat t zo herkenbaar is.

Nou ik was ook blij hoor met de rhesusnegatieve baby! Toch weer 2 prikken minder, scheelt een slok op een borrel :D ;). En die mogen we ook al niet -O-.

Sterremunt, gefeliciteerd *O*. Een kerstkindje in de dop O+.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_110663160
Ik vind t wel jammer dat jk alleen maar.zomerkindjes heb :') zou een winterkind.ook wel leuk vinden :P
Voordeel voor mn werk is dat ik er in de rustige periode niet ben (zal mn lief.t erom gedaan hebben :+) en in de drukke periode terugkom. En dat laatste is gelijk mijn nadeel :')

Hier straks ook bloed.prikken. Gerbera, ik begrijp je helemaal hoor! ik hoop ook op net.zo'n negatieveling als.Floris en ik. Hou niet van prikken :D Al had k liever die prik gehad dan dat bloed afnemen (maar.das meer een probleem kwa tijd enzo). Mja maar s een boterham in kind en mezelf.proppen en kind aankleden en naar dat gebeuren gaan. Moet.lukken in 1,5 uur :')
pi_110663180
Moeten jullie trouwens bloed prikken omdat jullie zelf negatief zijn? Ik heb alleen met 12 weken ofzo bloed moeten laten prikken, daarna nooit meer.
Mama van F. (2012) en M. (2016)
  maandag 23 april 2012 @ 08:41:23 #262
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_110663235
Mijn vriendin moet wel bloedprikken maar dat is meer om haar schildklieren in de gaten te houden.
Ze moest ook 1x prikken voor iets ben alleen de benaming vergeten, wel weet ik dat we het buisje met haar bloed moesten opsturen :{ klinkt best raar.
pi_110663241
:Y ik ben O- dus moet.daarom bloed laten prikken.
pi_110663284
Ik A- en de vader en de moeder van 't kindje hebben een positieve rhesusfactor, dus 't kindje ook.
pi_110663291
Goedemorgen, :W

Gefeliciteerd Sterrenmunt, wat leuk een kerstkindje (als die op zijn uitgerekende datum komt) *O*

Marjolijntje, bij de 12 weken bloed prikken voor de combinatietest worden nog een heleboel dingen in het bloed gecontroleerd, ook bijvoorbeeld of je geslachtsziektes hebt. Ik hoorde dit bij mijn laatste controle in het ziekenhuis. Dus wellicht wordt dan ook de rhesusfaktor van het kind gecontroleerd en hoef je dan niet nog eens bloed laten prikken. Dit weet ik niet zeker, is een gokje!

Hier lekker geslapen en vandaag lekker thuis met zoon en man (papadag) O+
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_110663322
Oh ja, goedemorgen ook.

Hoewel ik het nogal tegen vind vallen. Koppijn. Slecht geslapen, heavy gesprek met B., maar uiteindelijk wel nuttig. Vijf uur I wakker en ik dus ook. Zij weer slapen, ik niet meer.

Bleegh, en nu op m'n werk.

Vanavond VK, da's wel leuk.
pi_110663347
Tinuviel, bloed prikken bij mij was niet voor de combinatietest, maar het standaard prikken. Combitest hebben we niet laten doen :) Maar dat is inderdaad voor bloedgroepbepaling, geslachtsziektes, ijzer en glucose etc. En ik ben zelf positief. Maar ik hoor ineens om me heen (ook bij de yoga) van allerlei mensen dat ze nu weer bloed moeten laten prikken, dus was even nieuwsgierig waarom ik dat niet heb hoeven doen. Maar das nu duidelijk :)

Succes vandaag Sorbootje!
  maandag 23 april 2012 @ 08:51:51 #268
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_110663362
Inca, wat een mooi en fijn nieuws *O* *O* :* Gefeliciteerd en ik ga zo voor je duimen dat het goed gaat!!

sterrenmunt, van harte gefeliciteerd!! *O*
Make love, not war ☮
pi_110663388
@Marjolijntje, ah ok want ik vroeg me nu ineens idd af, wat als je de combinatietest niet doet, gaan ze dan alsnog het bloed prikken gedeelte doen, wat je voor de combinatietest ook nodig hebt om al die andere waardes te controleren?
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_110663390
Inca *O*! Super.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_110663414
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 08:45 schreef Sorbootje het volgende:
Ik A- en de vader en de moeder van 't kindje hebben een positieve rhesusfactor, dus 't kindje ook.
Ja.das bij jou dan weer anders hehe.
tis.iig.duidelijk ;)
Ik heb geen idee wat de rhesusfactor van mn vriend is. Hij zelf.ook niet.
Maar.volgens mij zelf.als.ik t zou weten zou ik nog.bloed moeten laten prikken. Je weet nooit.zeker.of.hij de vader is he :+.
pi_110663460
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 08:54 schreef Tinuviel het volgende:
@Marjolijntje, ah ok want ik vroeg me nu ineens idd af, wat als je de combinatietest niet doet, gaan ze dan alsnog het bloed prikken gedeelte doen, wat je voor de combinatietest ook nodig hebt om al die andere waardes te controleren?
Das.standaard idd.
Ze.controleren dan de bloedgroep van de moeder. En aan de hand daarvan wordt bepaald of.je.met 27 weken weer bloed.moet laten prikken.
De rhesusfactor van de baby kunnen ze pas bepalen vanaf 27 weken.

Volgens mij ligt mn kind een beetje vervelend...laatste dagen ben ik s ochtends weer misselijk en heb ik sneller een niet lekker gevoel (misschien ook maar.goed dat mn hb ook gecontroleerd wordt..zal je zien dat t daar aan ligt. Roep ik laatst nog.dat ik altijd een hoog hb heb :'))
pi_110663695
*O* voor Lenehe!! Prachtige mijlpaal.

En gefeliciteerd Sterrenmunt!

Ik moest ook met 27 weken extra prikken voor rhesusfactor. Ik heb zelf O+ maar er schijnt 1 afwijkende factor in mijn bloed te zitten wat ervoor zou kunnen zorgen dat ik toch zo'n prik zou moeten met/na de bevalling. Maar dat was niet het geval.

Hier nog een afteller naar verlof! Vandaag aanvragen, en over vier weken is het al zover! En omdat ik al op 50% ziek sta betekend dat nog maar 12 dagen werken!! :o :)
pi_110663733
Mooie bloedgroep heb je bijtje :D
pi_110663776
gefeliciteerd inca *O* *O* *O*
dat alles maar gewoon gewoon mag gaan! er wordt hier hard geduimd :*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_110663877
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 09:13 schreef Sonnetje85 het volgende:
Mooie bloedgroep heb je bijtje :D
_O- Die had ik nog niet eens gezien haha. O + dus... ;)
pi_110663948
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 08:24 schreef Phaidra het volgende:
Coco, vandaag de 12-wekenecho toch? Ik duim voor jullie!
Yup, thx! Ben enorm zenuwachtig. Om 13.45u mag ik...
pi_110663959
Sterrenmunt, gefeli! *O*
pi_110664006
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 08:45 schreef Tinuviel het volgende:
Goedemorgen, :W

Gefeliciteerd Sterrenmunt, wat leuk een kerstkindje (als die op zijn uitgerekende datum komt) *O*

Marjolijntje, bij de 12 weken bloed prikken voor de combinatietest worden nog een heleboel dingen in het bloed gecontroleerd, ook bijvoorbeeld of je geslachtsziektes hebt. Ik hoorde dit bij mijn laatste controle in het ziekenhuis. Dus wellicht wordt dan ook de rhesusfaktor van het kind gecontroleerd en hoef je dan niet nog eens bloed laten prikken. Dit weet ik niet zeker, is een gokje!

Hier lekker geslapen en vandaag lekker thuis met zoon en man (papadag) O+
Volgens mij kan het bepalen van de rhesusfactor van de baby pas later in de zwangerschap. Mijn verloskundige zei ook iets over dat (sommige?) verzekeraars de test pas vanaf 27 weken vergoeden, wellicht dat dat ook verklaart waarom het eerder niet gedaan wordt.

Maar als je zelf rhesuspositief bent, hoeft het helemaal niet, eventueel Hb, maar daar zullen ze dan eerder een vingerprik voor doen :).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_110664012
Succes vanmiddag Coco!!
pi_110664260
*O* Begin de dag met een dansje, Trix heeft twee streepjes net als Sterremunt *O*
Trix, we zijn weer samen zwanger O+ , dus nu moet het gewoon lukken! Hier Pattex en Bisonkit ~O> vangen! Ik duim voor je!

Coco, succes vanmiddag!
pi_110664298
Succes vanmiddag Coco!

Mijpaal voor LeNeHe *O*
Carpe Diem- Pluk de Dag
  maandag 23 april 2012 @ 09:41:45 #283
35189 Troel
scherp en bot
pi_110664340
quote:
1s.gif Op maandag 23 april 2012 08:55 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

Ja.das bij jou dan weer anders hehe.
tis.iig.duidelijk ;)
Ik heb geen idee wat de rhesusfactor van mn vriend is. Hij zelf.ook niet.
Maar.volgens mij zelf.als.ik t zou weten zou ik nog.bloed moeten laten prikken. Je weet nooit.zeker.of.hij de vader is he :+.
Dat dus. Zowel mijn ex als ik hebben O-, maar toch moest ik alles laten prikken en testen, want er is simpelweg niet op te vertrouwen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_110664397
Ik heb ook O- en Ean ook ik hoefde dus geen extra prik na de bevalling.
Inca deze blijft plakken
Sterrenmunt gefeliciteerd
pi_110665059
Pfff.mijn hormonen trekken sommige.mensen echt heel slecht...ik had geen stickers van t ziekenhuis (ja sorry, ik ga niet.voor.een paar.stickers naar t ziekenhuis als ik er verder niet hoef te zijn...) Ging ze erover zeuren, want om 2 formulieren in te.moeten vullen is zonde van de tijd. Gelukkig had ik er dan al 1 ingevuld voor dr, is dat even makkelijk.
In januari was.k er ook geweest, bij haar dus had ze.ook voor die stickers kunnen zorgen. Nu laat ze ze opsturen :+ das wel handig want voor de bevalling moet ik ze ook hebben en hoef.ik dus niet meer langs t ziekenhuis. Maar vriendelijk zijn is niet dr sterkste punt :')
Oh en met.t sturen van die stickers kreeg ik ook nog.de opmerking: zijn stickers van het rdgg, want daar zijn wij van :')
pi_110665263
Vermoeiend zulke mensen Sonnetje!

Hier is de wc meneer klaar, de babydump is net geweest en de deurmeneer is bezig! Nog even en ik kan weer lekker mn bed in!
  maandag 23 april 2012 @ 10:26:20 #287
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_110665450
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 09:38 schreef Sopho het volgende:
*O* Begin de dag met een dansje, Trix heeft twee streepjes net als Sterremunt *O*
Trix, we zijn weer samen zwanger O+ , dus nu moet het gewoon lukken! Hier Pattex en Bisonkit ~O> vangen! Ik duim voor je!

Coco, succes vanmiddag!
Jaaa, ik hoop dat we dat nog een tijdje blijven hoor! O+

TanteSoesa, toen ik postte moest ik idd ook nog aan jou denken, haha!

Sonnetje :*
3!
  maandag 23 april 2012 @ 10:31:13 #288
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_110665602
Zal deze week weer even bij lezen

:* Voor de dames die het nodig hebben

Gefeliciteerd voor de nieuwe dames

En jawel, vandaag 20 weken *O* *O* *O*
Vanmiddag ook 20 weken echo dus ben behoorlijk nerveus, straks mijn schoonmoeder en man ophalen dan gaan we :D

Heb ik veel gemist?
Be dance |Be real| Be You
  maandag 23 april 2012 @ 10:36:12 #289
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_110665745
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 08:10 schreef Incantrix het volgende:
Goodmorn' :) nogmaals dank allemaal! For what it's worth: deze zwangerschap voelt erg goed..
Gefeliciteerd! Dat is vooral wat waard voor je eigen gemoedstoestand ^O^

Sterrenmunt, ook gefeliciteerd!
  † In Memoriam † maandag 23 april 2012 @ 10:38:32 #290
309370 Nanadu
pi_110665824
20 weken jompel voor Lenehe en loodje *O* *O*

sterrenmunt ook hier nog gefeliciteerd *O* en welkom.

Vandaag is de laatste dag van de vakantie aangebroken :{ Is weer snel gegaan dat weekje, maar gelukkig deze week maar 2 1/2 dag werken en volgende week ook. Ik maak er een rustig dagje van vandaag, het weer is er ook naar. Vanmiddag alleen met onze peuter naar het consultatiebureau voor controle. Ik ben benieuwd wat ze nu weer te melden hebben.
pi_110665838
Sonnetje blegh. Bureaucratisch geneuzel! Dat is pas zonde van je tijd ;)

Marjolijntje jeej dat gaat best snel zo met alle bezoekers die je moest krijgen vandaag. Nog 1 te gaan en dan lekker tukken!

Loodje ook 20 weken *O* spannend de echo, succes vanmiddag! Willen jullie weten wat het is/wordt?
  maandag 23 april 2012 @ 10:45:00 #292
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_110666017
Dank jullie dames :)

Vanmiddag wordt ons verteld wat het wordt. Het werd aan ons gevraagd of dat tijdens de 20 weken echo verteld mocht worden. toch grappig omdat je in het boekje leest dat ze het niet altijd vertellen omdat het natuurlijk een medische echo is en geen pret echo. Weet ook niet zo goed wat voor houding ik me aan moet nemen maar dat zal vast duidelijk worden als ik daar lig met ons kindje op de monitor/het scherm:)

Succes vanmiddag coco :)
pi_110666211
Ze vroeg bij ons bij de 20 weken echo of we het wilden weten, maar ons meisje lag er niet goed voor voor een geslachtsbepaling, dus ze wist het niet 100% zeker. Dat heeft ze er toen wel bijgezegd. Ze doen dan ook niet de moeite om het kindje te laten draaien oid. Dat is dan weer het medische kantje eraan. 3 dagen later had ik dus een pretecho voor de geslachtsbepaling :P

Loodje ook al op de helft! *O* Ik hoop dat je een goede echo hebt vanmiddag!
pi_110666249
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 21:25 schreef Tinuviel het volgende:

Zoë, ik hoop het dat ik creatief ben/ wordt. Tot nu toe alleen het idee om stukken van het gordijnstof te framen & op te hangen, want het heeft een best uitgebreid motief. En verder ga ik met de gordijnstof ook kijken of ik voorwerpen of dingen vindt die erbij passen kwa motief/ stijl of kwa kleur enzo.
Lenehe
20weken *O* !

*O* voor sterremunt!

Loodje
20weken *O*
succes met de echo :*

Coco ook succes! :*

Goedgekeurd bij de vk :)
Bloeddruk 120/70
*O* beebje ligt vast! Waarschijnlijk voel ik me daardoor beter volgens de vk
Ze "wil" graag dat ik wat later in mei beval :9 want na deze week heeft ze vakantie haha. Dus 41weken vond ze wel mooi. (dan ga je bevallen! Zei ze :9)
We zullen zien ;)

Moet donderdag terug komen, dan ben ik 39+1
Kan ze me nog even voor dr vakantie zien :)
Wel lief
  maandag 23 april 2012 @ 10:54:46 #295
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_110666376
Thanks Zoe, jij ook succes, ben benieuwd wanneer het gaat gebeuren voor jou!

lenehe ook gefeliciteerd ook 20 weken, we zitten op de helft!! *O* *O* Heb jij de 20 weken echo al gehad?
pi_110666639
En als je in haar vakantie begint Zoe, krijg je dan een vervanger?
pi_110666793
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 09:27 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Volgens mij kan het bepalen van de rhesusfactor van de baby pas later in de zwangerschap. Mijn verloskundige zei ook iets over dat (sommige?) verzekeraars de test pas vanaf 27 weken vergoeden, wellicht dat dat ook verklaart waarom het eerder niet gedaan wordt.

Maar als je zelf rhesuspositief bent, hoeft het helemaal niet, eventueel Hb, maar daar zullen ze dan eerder een vingerprik voor doen :).
Mijn gyn zei dat het het betrouwbaarst is rond week 27, daarom wordt het eerder in principe niet gedaan!

Bij de muppet kreeg ik de prik sowieso, en na de bevalling omdat zij positief bleek :) mijn meneer is ook positief (wisten we door de bloedtesten bij de ivf)...
  maandag 23 april 2012 @ 11:12:31 #298
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_110666967
Marjolijntje, dat kan inderdaad ook natuurlijk. Nou doet een van onze verloskundige (is ook echoscopiste) zelf de 20 weken echo dus misschien dat het net iets anders is dan dat je naar het ziekenhuis of een andere medische instelling gaat. Maar we moeten het nog ondervinden

Bijtje, al bijna verlof, wat zal dat fijn voelen!!!
pi_110666970
Wel jammer dat zo'n prikdoos tegen muppet zegt: zo, zullen we eens kijken of er limonade in mama's arm zit...

:{

Dus ik zat al: :? wtf? We gaan bloedprikken, toch? :') gewoon beestje bij de naam noemen aub..

Limonade :')
  maandag 23 april 2012 @ 11:14:11 #300
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_110667024
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 11:12 schreef Gerberaatje het volgende:
Wel jammer dat zo'n prikdoos tegen muppet zegt: zo, zullen we eens kijken of er limonade in mama's arm zit...

:{

Dus ik zat al: :? wtf? We gaan bloedprikken, toch? :') gewoon beestje bij de naam noemen aub..

Limonade :')
:'( bloedprikdoos jeetje, ze had er vast zin in vandaag!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')