Haha, nou, dat is bij ons altijd nogal een heikel puntquote:Op maandag 23 april 2012 08:12 schreef Lijnloos het volgende:
Je kan ook gewoon vrij vragen met kerst he Trix![]()
Haha, nee joh, het is je gegunt hoor! Plakken met die hap!!!
Ja, pittig is wel de juiste omschrijving. En dan heb ik eigenlijk nog weinig lichamelijke klachten. Wel een soort van fijn dat t zo herkenbaar is.quote:Op maandag 23 april 2012 07:44 schreef Gerberaatje het volgende:
Pittig he, Phaidra? Maar nog maar heel even! Dan kun je van je welverdiende verlof gaan genieten...
Ik ga zo maar eens bloed laten prikken... stiekem hoop ik op dit keer een negatievelingetje in mijn buikmeneer snapt dat niet, je moet nog bevallen en dan miep je over 2 prikken in je bil
![]()
Euh, ja. Idd. Maar toch
Ja.das bij jou dan weer anders hehe.quote:Op maandag 23 april 2012 08:45 schreef Sorbootje het volgende:
Ik A- en de vader en de moeder van 't kindje hebben een positieve rhesusfactor, dus 't kindje ook.
Das.standaard idd.quote:Op maandag 23 april 2012 08:54 schreef Tinuviel het volgende:
@Marjolijntje, ah ok want ik vroeg me nu ineens idd af, wat als je de combinatietest niet doet, gaan ze dan alsnog het bloed prikken gedeelte doen, wat je voor de combinatietest ook nodig hebt om al die andere waardes te controleren?
Yup, thx! Ben enorm zenuwachtig. Om 13.45u mag ik...quote:Op maandag 23 april 2012 08:24 schreef Phaidra het volgende:
Coco, vandaag de 12-wekenecho toch? Ik duim voor jullie!
Volgens mij kan het bepalen van de rhesusfactor van de baby pas later in de zwangerschap. Mijn verloskundige zei ook iets over dat (sommige?) verzekeraars de test pas vanaf 27 weken vergoeden, wellicht dat dat ook verklaart waarom het eerder niet gedaan wordt.quote:Op maandag 23 april 2012 08:45 schreef Tinuviel het volgende:
Goedemorgen,![]()
Gefeliciteerd Sterrenmunt, wat leuk een kerstkindje (als die op zijn uitgerekende datum komt)![]()
Marjolijntje, bij de 12 weken bloed prikken voor de combinatietest worden nog een heleboel dingen in het bloed gecontroleerd, ook bijvoorbeeld of je geslachtsziektes hebt. Ik hoorde dit bij mijn laatste controle in het ziekenhuis. Dus wellicht wordt dan ook de rhesusfaktor van het kind gecontroleerd en hoef je dan niet nog eens bloed laten prikken. Dit weet ik niet zeker, is een gokje!
Hier lekker geslapen en vandaag lekker thuis met zoon en man (papadag)
Dat dus. Zowel mijn ex als ik hebben O-, maar toch moest ik alles laten prikken en testen, want er is simpelweg niet op te vertrouwen.quote:Op maandag 23 april 2012 08:55 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Ja.das bij jou dan weer anders hehe.
tis.iig.duidelijk
Ik heb geen idee wat de rhesusfactor van mn vriend is. Hij zelf.ook niet.
Maar.volgens mij zelf.als.ik t zou weten zou ik nog.bloed moeten laten prikken. Je weet nooit.zeker.of.hij de vader is he.
Jaaa, ik hoop dat we dat nog een tijdje blijven hoor!quote:Op maandag 23 april 2012 09:38 schreef Sopho het volgende:
Begin de dag met een dansje, Trix heeft twee streepjes net als Sterremunt
![]()
Trix, we zijn weer samen zwanger, dus nu moet het gewoon lukken! Hier Pattex en Bisonkit
vangen! Ik duim voor je!
Coco, succes vanmiddag!
Gefeliciteerd! Dat is vooral wat waard voor je eigen gemoedstoestandquote:Op maandag 23 april 2012 08:10 schreef Incantrix het volgende:
Goodmorn'nogmaals dank allemaal! For what it's worth: deze zwangerschap voelt erg goed..
Lenehequote:Op zondag 22 april 2012 21:25 schreef Tinuviel het volgende:
Zoë, ik hoop het dat ik creatief ben/ wordt. Tot nu toe alleen het idee om stukken van het gordijnstof te framen & op te hangen, want het heeft een best uitgebreid motief. En verder ga ik met de gordijnstof ook kijken of ik voorwerpen of dingen vindt die erbij passen kwa motief/ stijl of kwa kleur enzo.
Mijn gyn zei dat het het betrouwbaarst is rond week 27, daarom wordt het eerder in principe niet gedaan!quote:Op maandag 23 april 2012 09:27 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Volgens mij kan het bepalen van de rhesusfactor van de baby pas later in de zwangerschap. Mijn verloskundige zei ook iets over dat (sommige?) verzekeraars de test pas vanaf 27 weken vergoeden, wellicht dat dat ook verklaart waarom het eerder niet gedaan wordt.
Maar als je zelf rhesuspositief bent, hoeft het helemaal niet, eventueel Hb, maar daar zullen ze dan eerder een vingerprik voor doen.
quote:Op maandag 23 april 2012 11:12 schreef Gerberaatje het volgende:
Wel jammer dat zo'n prikdoos tegen muppet zegt: zo, zullen we eens kijken of er limonade in mama's arm zit...
Dus ik zat al:wtf? We gaan bloedprikken, toch?
gewoon beestje bij de naam noemen aub..
Limonade
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |