abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110608296
Omdat we op dit moment geen geld hebben om haar te laten sterriliseren.
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_110608345
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 20:47 schreef Sam1993 het volgende:
Omdat we op dit moment geen geld hebben om haar te laten sterriliseren.
Dan had je geen kat moeten nemen.

Ik kan daar zo kwaad van worden he, bah.
pi_110608585
Dan had je geen kat moeten nemen. nee ik wist toen we die kat namen ook nog niet dat ik zelf zwanger zou raken terwijl ik nog op school zit enzo. daarbij is ze pas een jaar en doen ze sterrilliseren niet voor het half jaar. Daarbij je kunt er kwaad om worden maar zit zelf met de gevolgen dus waarom zou je. geen zin om weer zon discussie als laats aan te gaan dus kap het daarom nu maar meteen af.
pi_110608734
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 20:52 schreef Sam1993 het volgende:
Dan had je geen kat moeten nemen. nee ik wist toen we die kat namen ook nog niet dat ik zelf zwanger zou raken terwijl ik nog op school zit enzo. daarbij is ze pas een jaar en doen ze sterrilliseren niet voor het half jaar. Daarbij je kunt er kwaad om worden maar zit zelf met de gevolgen dus waarom zou je. geen zin om weer zon discussei als laats aan te gaan dus kap het daarom nu maar meteen af.
Ik kap het niet af :)
Volgens mij was je er zelf bij toen je zwanger raakte of ben je onbevlekt ontvangen en kon je er niks aan doen?
Als je dieren neemt hoor je ook de verantwoordelijkheden te nemen. En als je een sterilisatie niet kan betalen, waarom dan wel de poezenpil? Als je die elke maand geeft ben je goedkoper uit met sterilisatie. Bovendien is de poezenpil slecht voor katten.
Wist je trouwens dat kittens je ook geld gaan kosten? Als je ze tenminste op een normale manier aflevert.
pi_110608750
Wel hier hele dagboekposts posten, maar als iemand er commentaar op geeft afkappen?

Dat snap ik ook niet zo....
  zaterdag 21 april 2012 @ 20:58:17 #81
258612 nytar
boys boys boys
pi_110608849
pff chill dames. Beide hebben hun mening gegeven. Nu weer verder met menselijke zwangerschappen...
pi_110608878
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 20:58 schreef nytar het volgende:
pff chill dames. Beide hebben hun mening gegeven. Nu weer verder met menselijke zwangerschappen...
Waarom niet even een uitstapje maken? Zoals Gerberaatje zegt, hele dagboeken kunnen hier ook worden gepost die niks met zwangerschappen te maken hebben. Dan kan dit ook.
pi_110608932
Ja ik was er zelf bij toen ik zwanger raakte en ja heb toen aangegeven dat ik niet goed opgelet heb met mijn eigen anticonceptie. Waarom de kattenpil terwijl dat duurde is dan sterriliseren omdat sterriliseren ineenkeer een grote uitgave is en de kattenpil niet. Ze zou echt wel gesterriliseerd worden op het moment dat het geld er was. nu is het belangrijker om te zorgen dat er voor de kleine alles is en we onze rekeningen kunnen betalen iedere maand. even dan 130 euro neerleggen bij de dierenarts kan ik niet in een keer missen.

Ja ik weet dat kittens ook geld kosten deze zullen verder alleen ontwormd worden en vloloos weggaan. de mensen die de kittens dan komen halen zullen dit ook weten en nemen zelf dat besluit.
pi_110609094
Sam, de meest praktijken doen ook afbetaling! We hadden een keer een rekening van ±100.- euro, die mocht gewoon in meerdere keren! ^O^
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_110609192
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 21:00 schreef Sam1993 het volgende:
Ja ik was er zelf bij toen ik zwanger raakte en ja heb toen aangegeven dat ik niet goed opgelet heb met mijn eigen anticoncepti. Waarom de kattenpil terwijl dat duurde is dan sterriliseren omdat sterriliseren ineenkeer een grote uitgave is en de kattenpil niet. Ze zou echt wel gesterriliseerd worden op het moment dat het geld er was. nu is het belangrijker om te zorgen dat er voor de kleine alles is en we onze rekeningen kunnen betalen iedere maand. even dan 130 euro neerleggen bij de dierenarts kan ik niet in een keer missen.

Ja ik weet dat kittens ook geld kosten deze zullen verder alleen ontwormd worden en vloloos weggaan. de mensen die de kittens dan komen halen zullen dit ook weten en nemen zelf dat besluit.
Als je niet de poezenpil had gekocht had je dat geld apart kunnen leggen en dus kunnen steriliseren. Hier kost steriliseren overigens 90 euro. Bovendien is er vaak wel een betalingsregeling te regelen met de dierenarts.

Het domme is dat je nu veel meer geld kwijt bent als je de kittens op een gezonde manier aflevert. En wat nou als ze ziek worden? Ga je dan ook niet naar de dierenarts?
Ik vang zelf kittens op voor het asiel en kan je vertellen dat kittens erg duur zijn vooral als ze ziek zijn.
Beter breng je je kat naar het asiel en worden de kittens op de juiste manier opgevoed en afgeleverd door een gastgezin ^O^

Succes ermee en sterkte voor je vriend!
pi_110609197
Vlindur: Dit wist ik niet de praktijk hier zij dat ze dat alleen deden op spoedeisende behandelingen. Zal wanneer de kittens er zijn hier naar informeren om het dan alsnog te kunnen doen. Bedankt!

Daarintegen is namelijk wel de kater gecastreerd omdat die de helft goedkoper was om andere mensen niet met lasten op te zadelen.
pi_110609265
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 21:04 schreef Sam1993 het volgende:
Vlindur: Dit wist ik niet de praktijk hier zij dat ze dat alleen deden op spoedeisende behandelingen. Zal wanneer de kittens er zijn hier naar informeren om het dan alsnog te kunnen doen. Bedankt!

Daarintegen is namelijk wel de kater gecastreerd omdat die de helft goedkoper was om andere mensen niet met lasten op te zadelen.
Waarom wachten tot de kittens er zijn!? Er bestaat ook iets als abortus (onder een bepaald aantal weken uiteraard).
pi_110609312
Tuurlijk als ze ziek worden ga ik met ze naar de dierenarts omdat ik van onze eigen dierenarts wel weet dat ze spoedeisende behandelingen wel in gedeeltes accepteren omdat ze het neit mogen weigeren een dier te laten lijden.

abortus is denk ik al te laat want ze is inmiddels al weer 3 weken thuis dus zit dan nu al op ongeveer 4.5 week.

Daarbij vind ik abortus gewoon niks vanuti eigen principes anders had ik dit ook wel bij mezelf laten doen omdat dat geld bespaard.
pi_110609376
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 21:07 schreef Sam1993 het volgende:

[..]

Tuurlijk als ze ziek worden ga ik met ze naar de dierenarts omdat ik van onze eigen dierenarts wel weet dat ze spoedeisende behandelingen wel in gedeeltes accepteren omdat ze het neit mogen weigeren een dier te laten lijden
Dan moet je wel wachten tot de behandelingen spoedeisend zijn, beter wacht je daar niet op :')
pi_110609454
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 21:04 schreef Sam1993 het volgende:

Broer en zus gingen hier tegelijkertijd: broer halve prijs! Er zitten dan vaak voordelen aan hoor. De dierenarts wil ongewenste kittens ook graag tegen gaan. Bel maandag anders even met je dierenarts en kijk wat de opties zijn? Want net wat oognip zegt, kittens zijn duur! :o
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_110609469
spoedeisend -noodzakelijk. als ze een behandeling nodig hebben waar ze niet zonder kunnen. zoals medicijnen etc.
pi_110609570
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 21:10 schreef Sam1993 het volgende:
spoedeisend -noodzakelijk. als ze een behandeling nodig hebben waar ze niet zonder kunnen. zoals medicijnen etc.
Je gaat dan de dierenarts op zijn verantwoordelijk wijzen? Lekker makkelijk als je je eigen verantwoording niet eens neemt.
  zaterdag 21 april 2012 @ 21:14:02 #93
35189 Troel
scherp en bot
pi_110609660
Hoelang zijn katten eigenlijk zwanger? Kom je dan straks niet in de problemen met het verschonen van de kattenbakken enzo?

(En eigenlijk vind ik dit helemaal niet iets voor Z&G)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_110609734
ja het zit wel goed ik heb je mening gehoord. Ik vind dat ik me verantwoording genoeg neem ze hebben te eten ze hebben wat ze nodig hebben en als er iets emt ze is zal ik zeker met ze naar de dierenarts gaan ze hebben geen vlooien teken etc omdat ik ze hiervoor ook behandel en op controleer.

nu vind ik dat ik mezelf wel geneog verantwoord heb en zal in het vervolg geen dingen meer posten die niks met mijn eigen zwangerschap te maken hebben want blijkbaar kan iedereen dat wel maar wanneer ik dit een keer doe is het toch maar gezeik.
pi_110609763
quote:
7s.gif Op zaterdag 21 april 2012 21:14 schreef Troel het volgende:
Hoelang zijn katten eigenlijk zwanger? Kom je dan straks niet in de problemen met het verschonen van de kattenbakken enzo?

9 weken.
pi_110609844
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 21:15 schreef Sam1993 het volgende:
ja het zit wel goed ik heb je mening gehoord. Ik vind dat ik me verantwoording genoeg neem ze hebben te eten ze hebben wat ze nodig hebben en als er iets emt ze is zal ik zeker met ze naar de dierenarts gaan ze hebben geen vlooien teken etc omdat ik ze hiervoor ook behandel en op controleer.

nu vind ik dat ik mezelf wel geneog verantwoord heb en zal in het vervolg geen dingen meer posten die niks met mijn eigen zwangerschap te maken hebben want blijkbaar kan iedereen dat wel maar wanneer ik dit een keer doe is het toch maar gezeik.
Het heeft ook geen zin meer om er nog op door te gaan. Jij denkt toch dat je alles perfect doet, lekker denken meis, zo kom je er wel ^O^
pi_110609846
quote:
7s.gif Op zaterdag 21 april 2012 21:14 schreef Troel het volgende:

De grens tussen wat hier wel en niet hoort is voor sommigen sowieso erg vaag. En natuurlijk gaan we allemaal wel een keertje offtopic, dat houdt het gezellig. Maar ja, een keertje of altijd zijn twee verschillende dingen.
Edit: en eigenlijk is een zwangere kat ergens nog wel enigszins ontopic natuurlijk.

En om even semi-ontopic te gaan: ik vond tien euro best veel om anderhalf uur een pizza te mogen huren oO< *burp
  zaterdag 21 april 2012 @ 21:21:08 #98
35189 Troel
scherp en bot
pi_110610026
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 21:17 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

De grens tussen wat hier wel en niet hoort is voor sommigen sowieso erg vaag. En natuurlijk gaan we allemaal wel een keertje offtopic, dat houdt het gezellig. Maar ja, een keertje of altijd zijn twee verschillende dingen.
Edit: en eigenlijk is een zwangere kat ergens nog wel enigszins ontopic natuurlijk.

En om even semi-ontopic te gaan: ik vond tien euro best veel om anderhalf uur een pizza te mogen huren oO< *burp
pizza huren? Na gebruik moest je hem weer terugleveren? Was hij de tweede keer net zo lekker als de eerste keer? Of denk ik nu de verkeerde kant op :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 21 april 2012 @ 21:21:31 #99
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_110610045
Zij die zonder zonde zijn en zulksch... :)
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_110610137
quote:
7s.gif Op zaterdag 21 april 2012 21:21 schreef Troel het volgende:

[..]

pizza huren? Na gebruik moest je hem weer terugleveren? Was hij de tweede keer net zo lekker als de eerste keer? Of denk ik nu de verkeerde kant op :D
De verkeerde kant op is voor de tweede keer wel ongeveer de juiste term ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')