maar nu wil ik weten van je : bestaat DE datingsite ?quote:Op donderdag 19 april 2012 18:57 schreef eefje801 het volgende:
ha ha.. dikke paniek hierNog nooit gedaan
Maar @m1st1g bood hulp
Je stelde de vraag niet aan mij, maar ik ga toch antwoordenquote:Op donderdag 19 april 2012 18:58 schreef m1st1g het volgende:
[..]
maar nu wil ik weten van je : bestaat DE datingsite ?
Goede vraag!quote:Op donderdag 19 april 2012 18:58 schreef m1st1g het volgende:
[..]
maar nu wil ik weten van je : bestaat DE datingsite ?
dan moet ik me maar bij nog 15 sites inschrijvenquote:Op donderdag 19 april 2012 19:00 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Je stelde de vraag niet aan mij, maar ik ga toch antwoordenIk denk het niet...
Speltip 10: Spreid uw kansen..quote:Op donderdag 19 april 2012 19:02 schreef m1st1g het volgende:
[..]
dan moet ik me maar bij nog 15 sites inschrijven
En kom vervolgens overal dezelfde mensen tegen..quote:
Ha ha ha! Ja echt wel, dat is wel grappig om te zien. Of van die stalkerds die je overal gaan opzoekenquote:Op donderdag 19 april 2012 19:14 schreef Michel2GRFE het volgende:
[..]
En kom vervolgens overal dezelfde mensen tegen..
Dat dus jaquote:Op donderdag 19 april 2012 19:14 schreef Michel2GRFE het volgende:
[..]
Inderdaad, als je een leuke match hebt kijken of dat bij andere sites ook zo isquote:
dat zou materiaal kunnen zijn voor een student.quote:Op donderdag 19 april 2012 19:16 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ha ha ha! Ja echt wel, dat is wel grappig om te zien. Of van die stalkerds die je overal gaan opzoekenIk heb nu nog maar twee actieve accounts. Maar ik kan bijna wel een boek met vergelijkend marktonderzoek erover schrijven
sta nu op 3 sites en idd de 1e dubbele kom ik al tegen...quote:Op donderdag 19 april 2012 19:14 schreef Michel2GRFE het volgende:
[..]
Ha ha ja klopt ook welquote:Op donderdag 19 april 2012 19:20 schreef Michel2GRFE het volgende:
Mja en ik denk dat het in mijn regio nog wel wat erger is dan, bijvoorbeeld, in de randstad waar het aanbod veel groter is. Ik zit op Badoo, RP en Lexa.. en sommigen leden zijn op alle 3 gewoon 24/7 online.
Overigens zou ik het niet als stalken zien als men je profiel ook op een andere websaait bezoekt, het kan ook nieuwsgierigheid zijn om eens te kijken of je daar je profiel hetzelfde hebt ingevuld.
Of men moet je profiel(en) 10x per dag bezoeken ofzo..mja dan ligt het er wel dik op.
Wat irritant en onwijs kinderachtig zeg!quote:Op donderdag 19 april 2012 19:22 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ha ha ja klopt ook welMaar in dit geval was het iemand die ik had gezegd dat ik geen interesse had. Die ging dus overal verhaal bij me halen
![]()
Hier in het noorden is het ook erg hoor. Heb met een collega (ook vrouw) geregeld dezelfde matches op Paiq. Dat zorgt soms ook wel voor hilariteit maar is ook weer niet echt zo handig.
Ah tof! Vertel 'squote:Op donderdag 19 april 2012 21:25 schreef eefje801 het volgende:
Toch een date. Drie keer is scheepsrechtOnze @ManageTheAnger heeft me gekoppeld. Het is dus niet helemaal een internetdate
Zaterdag it is.
rekenen we ook goed, viel spass!quote:Op donderdag 19 april 2012 21:25 schreef eefje801 het volgende:
Toch een date. Drie keer is scheepsrechtOnze @ManageTheAnger heeft me gekoppeld. Het is dus niet helemaal een internetdate
Zaterdag it is.
Lijkt me toch eerst even chatten en dan afspreken?quote:Op donderdag 19 april 2012 22:48 schreef marcokloon het volgende:
Als je op RP een berichtje stuurt nadat je bij elkaar interesse hebt getoond. Wat is dan het handigst om voor te stellen, chatten, email, whappen, of afspreken?
Ze ziet er leuk uit, don't wanna screw this up
Ze was gister voor het laatst online. Ga nu pitten. Morgen verder kijken.quote:
Vriend van hem vroeg of hij mij zijn nummer wilde geven. Afgelopen dagen leuk contact gehad via sms. Gaan zaterdag filmpje kijken.quote:
Waar?quote:Op donderdag 19 april 2012 23:57 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Vriend van hem vroeg of hij mij zijn nummer wilde geven. Afgelopen dagen leuk contact gehad via sms. Gaan zaterdag filmpje kijken.
FOK! is de hele avond down geweestquote:Op vrijdag 20 april 2012 00:16 schreef Cinderella_Man het volgende:
Nog wat gemist vandaag/vanavond ?
geen zin om alles nu nog terug te lezen :-)
reallyquote:Op vrijdag 20 april 2012 00:17 schreef Pien85 het volgende:
[..]
FOK! is de hele avond down geweestDus nee
Jaquote:Op vrijdag 20 april 2012 00:18 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
really?
Na ja, kan ik met gerust hart naar bed toe
Verhalen van 2 kanten zijn altijd leuker, dat weet je toch?quote:Op vrijdag 20 april 2012 00:19 schreef Perzephone het volgende:
Vanmiddag wel een date, tweede date ooit via paiq.. en eigenlijk steeds weer nice![]()
Epistel laat ik aan hem over, aangezien het nog een fok'er is ook
En wie is de gelukkige Fok!'er ?quote:Op vrijdag 20 april 2012 00:19 schreef Perzephone het volgende:
Vanmiddag wel een date, tweede date ooit via paiq.. en eigenlijk steeds weer nice![]()
Haha gelukkig weet ik nietquote:Op vrijdag 20 april 2012 00:21 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
En wie is de gelukkige Fok!'er ?
Morgenavond een date (net als velen in dit topic volgens mij)..met volgens mij wel een erg leuke vrouw...ben erg benieuwd.quote:Op vrijdag 20 april 2012 00:22 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Haha gelukkig weet ik niet![]()
Hoe gaat het eigenlijk met jouw date ervaringen? Geen zin om terug te lezen, te veel sc
Klinkt goed! Ook via Paiq?quote:Op vrijdag 20 april 2012 00:25 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Morgenavond een date (net als velen in dit topic volgens mij)..met volgens mij wel een erg leuke vrouw...ben erg benieuwd.
Hele topic is morgenavond aan het datenquote:Op vrijdag 20 april 2012 00:25 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Morgenavond een date (net als velen in dit topic volgens mij)..met volgens mij wel een erg leuke vrouw...ben erg benieuwd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WFPB!
En ik overmorgen, als kers op de taartquote:Op vrijdag 20 april 2012 00:26 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hele topic is morgenavond aan het daten
Jij moet weer opstandig zijn zeker?quote:Op vrijdag 20 april 2012 00:35 schreef eefje801 het volgende:
[..]
En ik overmorgen, als kers op de taart
Mja, al die opstandige mensen hierquote:Op vrijdag 20 april 2012 00:37 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Was ik ook al met vandaag?
Wel lekker last-minute gepland
Hij kon morgen ook, maar dan kan ik nietquote:
You called?quote:Op vrijdag 20 april 2012 00:44 schreef Perzephone het volgende:
Dusss, moet eigenlijk morgen ook nog maar een date hosselen haha![]()
Succes/Enjoy iig Eefje!
Lijkt hij op Justin Bieber?quote:Op vrijdag 20 april 2012 00:19 schreef Perzephone het volgende:
Dank je! Wordt vast gezellig. Ha ha jullie ook veel plezierquote:Op vrijdag 20 april 2012 00:44 schreef Perzephone het volgende:
Dusss, moet eigenlijk morgen ook nog maar een date hosselen haha![]()
Succes/Enjoy iig Eefje!
quote:
Nevermind. Dat baseer ik op stokoude info kennelijkquote:
Heb je foto van hem gezien?quote:Op donderdag 19 april 2012 23:57 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Vriend van hem vroeg of hij mij zijn nummer wilde geven. Afgelopen dagen leuk contact gehad via sms. Gaan zaterdag filmpje kijken.
Weinig origineel; gewoon "leuke foto, zin om een keer te chatten?"quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:00 schreef freshy98 het volgende:
Ook nog een one-liner waar je iets mee kan?
Hmm. Als ik een zus zou hebben..quote:Op donderdag 19 april 2012 21:25 schreef eefje801 het volgende:
Zaterdag it is.
Punt 1.. geen idee, vrienden kunnen anders zijn . En wie weet hoe die reallife isquote:Op vrijdag 20 april 2012 10:08 schreef macondo het volgende:
Hmm. Als ik een zus zou hebben..
• zou ik haar toch zeker niet laten koppelen door MTA
• zou ik haar toch zeker afraden op de eerste avond met iemand die je niet kent thuis een filmpje te gaan kijken. Je wilt toch makkelijk weg kunnen op eerste date?
;-) Makkelijk om "leuk" te zijn ten koste van een ander.quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:08 schreef macondo het volgende:
[..]
• zou ik haar toch zeker afraden op de eerste avond met iemand die je niet kent thuis een filmpje te gaan kijken. Je wilt toch makkelijk weg kunnen op eerste date?
punt 1 : kan ik geen oordeel over gevenquote:Op vrijdag 20 april 2012 10:08 schreef macondo het volgende:
[..]
De bios? Wat heeft dat voor toegevoegde waarde op een eerste date? Dan zit je maar beetje naast elkaar in het donkerquote:Op vrijdag 20 april 2012 12:00 schreef m1st1g het volgende:
punt 1 : kan ik geen oordeel over geven
punt 2 : ik ga liever uit eten met een date en daarna naar de bios
ipv van de film thuisquote:Op vrijdag 20 april 2012 12:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De bios? Wat heeft dat voor toegevoegde waarde op een eerste date? Dan zit je maar beetje naast elkaar in het donker
Je kan ook naar een slechte film gaan en dan samen plezier maken in de biosquote:Op vrijdag 20 april 2012 12:09 schreef Silenus het volgende:
Dan zou ik eerder voor de film thuis gaan. Kun je 'm gewoon lekker op pauze zetten enzo.
Maar sowieso, je gaat toch geen filmpje kijken op de eerste date. "He leuk dat ik je op deze date eindelijk leer kennen!Maar wil je de komende 2 uur wel aub je muil houden, want anders mis ik belangrijkste stukken van de film"
een bank inderdaadquote:Op vrijdag 20 april 2012 12:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
er zit natuurlijk groot verschil tussen een film thuis kijken of in de bios..
En de hele tijd gesiss van de andere mensen in de bios te horen krijgen ?quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je kan ook naar een slechte film gaan en dan samen plezier maken in de bios
Dat is ook een optie hoewel ik het niet zo bedoelde.quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je kan ook naar een slechte film gaan en dan samen plezier maken in de bios
Dan kan je net zo goed gedag zeggen en ieders z'n eigen weg in gaan lijkt me. Als je zo snel al geen gespreksstof hebtquote:Op vrijdag 20 april 2012 12:14 schreef m1st1g het volgende:
Film kijken op een 1e date is al een manier om te laten blijken dat je geen gesprekstof hebt, dan kan je dat in mijn ogen nog het best doen in die bios...
Als je eerst gaat eten ben je minimaal 3 uur in gesprek.
Jouw date???quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:50 schreef Cinderella_Man het volgende:
Echt hoor...iemand die in 2012 een foto op een datingsite zet, met als datum mei 2006......
lol....nee...mijn date heeft beloofd dat ze er nog zo uitziet als op haar foto's..quote:
Ik vraag me af of jullie ook niet in zouden gaan (is niet voor @macondo persoonlijk bedoeld) op een date bij een dame thuis om film te kijken, om het even om te draaien.quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:08 schreef macondo het volgende:
[..]
één.quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:10 schreef freshy98 het volgende:
Eefje, hoeveel dates heb je wel niet dit weekend?
Ik ook nietquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:03 schreef Pien85 het volgende:
Ik heb serieus nog nooit een film gekeken met een date
Dat is echt een vrouwedingetje, nietwaar :-) ?quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:17 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of jullie ook niet in zouden gaan (is niet voor @macondo) persoonlijk bedoeld op een date bij een dame thuis om film te kijken, om het even om te draaien.
Maar goed, ik kom wel verslag doen hier die avond. Heb ook altijd wel backup een vriendin hoor, die belt na een uurtje. Maar voel me wel goed op mijn eigen turf.
Jup..voor de veiligheid en/of om iemand er sneller uit te kunnen werken met een smoes. Werkt ook prima in een restaurant of zelfs in een bioscoopquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:20 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Dat is echt een vrouwedingetje, nietwaar :-) ?
En, ooit nodig gehad ?quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:24 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Jup..voor de veiligheid en/of om iemand er sneller uit te kunnen werken met een smoes. Werkt ook prima in een restaurant of zelfs in een bioscoop
Echt afspreken in de bios ? Zou ik nooit doen uit eten trouwens ook niet, hoe kom je ooit weg.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:24 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Jup..voor de veiligheid en/of om iemand er sneller uit te kunnen werken met een smoes. Werkt ook prima in een restaurant of zelfs in een bioscoop
Ik als man zijnde zou er wel op ingaan. Ik zou alleen als ik jou was dat never nooit niet doen/voorstellen in je eigen huis als 1st date.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:17 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of jullie ook niet in zouden gaan (is niet voor @macondo persoonlijk bedoeld) op een date bij een dame thuis om film te kijken, om het even om te draaien.
Maar goed, ik kom wel verslag doen hier die avond. Heb ook altijd wel backup een vriendin hoor, die belt na een uurtje. Maar voel me wel goed op mijn eigen turf.
[..]
één.
Tv kijken is anders een prima bezigheid voor ná 't neukenquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:43 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ik als man zijnde zou er wel op ingaan. Ik zou alleen als ik jou was dat never nooit niet doen/voorstellen in je eigen huis als 1st date.
En daarbij slaat film kijken echt nergens op. Of je wil een date (dus kennismaken) en dus niet tv gapen of je wil neuken en dus nog steeds geen film kijken.
Slecht idee dus.
Of voor en tijdens!quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:45 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Tv kijken is anders een prima bezigheid voor ná 't neuken![]()
Tijdens?quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:47 schreef CyCLoNe het volgende:
[..]
Of voor en tijdens!
Maar thuis filmpje kijken == wil je neuken als je het mij vraagt ...
Als eerste dat dus NOGO
Hahahaquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:50 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Tijdens?Lijkt me dat je dan even iets anders aan het doen bent dan tv kijken
natuurlijk gaan mannen erop in. Maar denk aan je eigen veiligheid, zeker met internetddates waarvan je niet weet hoe ze aflopen en wie je over de vloer krijgt. Wie weet staat er een oude vent voor je deur die dus gelijk weet waar je woont.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:17 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of jullie ook niet in zouden gaan (is niet voor @macondo persoonlijk bedoeld) op een date bij een dame thuis om film te kijken, om het even om te draaien.
[..]
één.
Gisteren overigens zelf ook tv gekeken bij date2 thuis...Nee niet gewipt.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:45 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Tv kijken is anders een prima bezigheid voor ná 't neuken![]()
Friendzone!quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:00 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Gisteren overigens zelf ook tv gekeken bij date2 thuis...Nee niet gewipt.
Nahja zal wel aan mij liggen, maar als , let wel ALS ik bij iemand op de bank beland is het sowieso al iemand die ik erg leuk vind.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:00 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Gisteren overigens zelf ook tv gekeken bij date2 thuis...Nee niet gewipt.
Dat ja. Overigens had ik onlangs een date met iemand die ik al wat langer sprak, maar nog nooit irl gezien had. We zouden wat gaan drinken in een kroegje in haar woonplaats. Krijg ik op de dag van de date sms dat ik er rekening mee moest houden dat 'r buurvrouw (die die avond op haar kinderen zou passen en kennelijk geregeld meekeek tijdens een chat van haar met mij) mij ook zo graag eens wilde zien omdat ze zo nieuwsgierig was geworden tijdens de chat. En dat ik dus na dat drankje maar mee moest naar haar huis.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
natuurlijk gaan mannen erop in. Maar denk aan je eigen veiligheid, zeker met internetddates waarvan je niet weet hoe ze aflopen en wie je over de vloer krijgt. Wie weet staat er een oude vent voor je deur die dus gelijk weet waar je woont.
Zon belletje is een leuk idee maar of t veel zin heeft... Geen idee. Als je niet opneemt is t leed vaak al geleden
natuurlijk zou t leuk zijn als elke date geweldig was, maar je weet t gewoon niet van te voren en dan wil je niet nog een paar iur 'vastzitten' eraan terwijl je liever way anders deed en de persoon miss niet eens kan uitstaanquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:35 schreef Perzephone het volgende:
Wat negatief allemaal over eerste dates "zo snel mogelijk wegkunnen" etc.. Dates zijn toch juist leuk?
Vooral eerste dates; leuke spanning
Hmm mss date ik te selectief dan, of heb ik gewoon mazzel hahaquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
natuurlijk zou t leuk zijn als elke date geweldig was, maar je weet t gewoon niet van te voren en dan wil je niet nog een paar iur 'vastzitten' eraan terwijl je liever way anders deed en de persoon miss niet eens kan uitstaan
Koffiequote:Op vrijdag 20 april 2012 18:26 schreef Hungry_Joe het volgende:
Zo zelf mijn date maar eens op gaan halen dan. Voor koffie en zulks.
Lucky you.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:06 schreef Pien85 het volgende:
Ik heb ook nog nooit écht rampzalige dates gehad.
Nee, ik bedoelde het als voorbeeld. Nog nooit naar een bios geweest op een eerste date. En ik heb nog nooit een hulplijn hoeven inschakelen. Maar het is goed om dat te doen. Er kan je net zo goed iets gebeuren als je in de stad afspreekt.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:41 schreef CyCLoNe het volgende:
[..]
Echt afspreken in de bios ? Zou ik nooit doen uit eten trouwens ook niet, hoe kom je ooit weg.
Dat belletje snapt iedere kerel heus wel, zo overduidelijk.
Eerste date in de kroeg, wel zo praktisch en handig, heb al moeite genoeg om dan weg te komen
Natuurlijk gaan we kennismaken. Een filmpje kijken is gewoon een optie. Er is niks mis met een uitvalsmogelijkheid hebben. Misschien dat het gewoon zuiver vriendschappelijk klikt, ook niks mis mee. En als er geneukt wordt dan wordt er geneukt, daar heb je geen excuus voor nodig hoor.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:43 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ik als man zijnde zou er wel op ingaan. Ik zou alleen als ik jou was dat never nooit niet doen/voorstellen in je eigen huis als 1st date.
En daarbij slaat film kijken echt nergens op. Of je wil een date (dus kennismaken) en dus niet tv gapen of je wil neuken en dus nog steeds geen film kijken.
Slecht idee dus.
dat is gewoon slapstickquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:21 schreef Michel2GRFE het volgende:
[..]
Lucky you.
Rampzalige dates.
Er was eens..
Een meisje die dacht dat het verstandig zou zijn om mij niet te vertellen dat ze een kind had. Stond dus ook niet in haar profiel. Moeilijke discussie als je dan op je 2e date bij haar thuis bent om een film te kijken en een 5 maanden oude baby begint te krijsen in een slaapkamer. Ze snapte het probleem niet.
Een meisje die het voor elkaar kreeg om tijdens de 1e date op een terrasje binnen 5 minuten te vragen wat voor werk ik deed, hoeveel ik daarmee verdiende en of ik er wel zeker van was dat ik haar financieel kon onderhouden. Humor.
Een meisje die naast mij nog een scharrel had. Dat vertelde ze mij terwijl ik bij haar thuis was. Ik had daar dus niet zoveel trek in en na een korte heftige discussie besloot ik m'n biezen te pakken. Ze dreigde van het balkon te springen als ik zou gaan. Heb haar ook serieus tegen moet houden. D-R-A-M-A
Ach ja.
Hahaha..ja ik begrijp je.. maar in zo'n situatie reageer je toch wel anders want ze draaide helemaal door, alle stoppen sloegen bij haar door. Borderline ofzo, ik weet 't niet..bijhoorlijk freaky in ieder geval.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:27 schreef freshy98 het volgende:
Die van het balkon springen, misschien ben ik dan soms wat bot en direct, maar mijn reactie zou zijn "sterkte". En dan gewoon weg lopen.
Hahaha..sommigen maken het zichzelf zó moeilijk..quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:29 schreef eefje801 het volgende:
Een man die gelijk bij binnenkomst (tweede date) zijn schoenen uittrok en de bouwtekening van zijn nieuwe huis uit zijn tas haalde om te laten zien en "een" flesje wijn mee zou nemen maar er tien bij zich had omdat hij niet kon kiezen![]()
En hij bleef maar vragen of ik hem ook gegoogled had. Hmm..er was dus helemaal niks aan de hand, hij had gewoon twee moeders. En dat was een issue geloof ik, voor hem. Ik vond er helemaal niks van.
Toen gingen we koken en dat bestond uit dat hij instructies gaf en ik het eten maakteHeb er achteraf hartelijk om moeten lachen.
ha ha ja kloptquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:30 schreef Michel2GRFE het volgende:
[..]
Hahaha..sommigen maken het zichzelf zó moeilijk..
Moet ook gebeurenquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:13 schreef freshy98 het volgende:
hehe dat was een tussentijdse status update?
Iets met een pig farm!quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:19 schreef freshy98 het volgende:
Hungry_Joe: zo'n vat met chemisch afval zoals in Robocop.
Met ons engelengeduld is dat geen probleemquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:52 schreef Dizorn het volgende:
Sorry jongens, ik ben moe en heb totaal geen zin om iets nuttigs te gaan typen hier over gisteren. Maar het komt nog wel, echt waar
Maakt mij voor mij eigenlijk geen drol uitquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:19 schreef Perzephone het volgende:
Wat vinden mannen nou leuke oneliners? I'm clueless en virgin op dat gebied
quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:22 schreef marcokloon het volgende:
[..]
Maakt mij voor mij eigenlijk geen drol uitAls je er leuk uit ziet en de score is redelijk geef ik het bijna altijd wel een kans.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WFPB!
Denk het niet, ga geen uitgebreid verslag doen zolang ik nog bij HJ in de buurt benquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:16 schreef marcokloon het volgende:
[..]
Denk je dat je Dizom voor kan zijn met je verslag?
quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:24 schreef Dizorn het volgende:
"Lijkt het je leuk als ik je bier kom brengen terwijl je met je vrienden op de bank voetbal zit te kijken, en dat we daarna het bed induiken?"
Als dat past.Nog 20 tekens over zelfsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar dat gaat 'em helaas niet worden hahaNow, come on, let me feel the fibre of your fabric.
"Lijkt het je leuk als ik je bier kom brengen terwijl je met je vrienden op de bank voetbal zit te kijken, en dat we daarna het bed induiken?"
Als dat past.Dan breng ik de ring mee naar de 1e dateSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...
Als dat past.Waar die vrienden bij zijn met m naar bed gaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
Dan ga je toch niet onbeleefd zijn en ze je huis uit schoppen?quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:27 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Waar die vrienden bij zijn met m naar bed gaan?
Gewoon gezellig meedoen!quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:30 schreef marcokloon het volgende:
[..]
Dan ga je toch niet onbeleefd zijn en ze je huis uit schoppen?
Heb je zelf al wat gestuurd dan?quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:40 schreef Illiberal het volgende:
Mijn Facebookster heeft sinds het "frienden" niks meer gestuurd. Helaas.
Lekker bij laten eerst dan. Misschien heeft ze het nog niet gezien of zit ze er niet zo vaak op. Ik had ook een berichtje van die date die had afgezegd. Zeg maar gerust een lang bericht. Gisteravond. En heb ook nog niet gereageerd. Had niet zo'n zin in lang mailen. Dus dat zegt niks. Ik ga er morgen even voor zitten.quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:47 schreef Illiberal het volgende:
[..]
Yup, gisteravond "Hoi", en daarnet nog 1 kort berichtje.
Tsja, ik denk ook dat ze erg veel aandacht krijgt, dus dan is het lastig om er tussen komen. Ik heb haar dus gestuurd: "Hey wou je nog kletsen of ben je ondergesneeuwd door andere RP-mannen?quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:55 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Lekker bij laten eerst dan. Misschien heeft ze het nog niet gezien of zit ze er niet zo vaak op. Ik had ook een berichtje van die date die had afgezegd. Zeg maar gerust een lang bericht. Gisteravond. En heb ook nog niet gereageerd. Had niet zo'n zin in lang mailen. Dus dat zegt niks. Ik ga er morgen even voor zitten.
Zou haar niet meteen unfrienden maar wel even laten nu. Eigenlijk is dit al bijna teveel. Maar oefening baart kunst. Ik kan soms ook wat te enthousiast berichtjes sturen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:58 schreef Illiberal het volgende:
[..]
Tsja, ik denk ook dat ze erg veel aandacht krijgt, dus dan is het lastig om er tussen komen. Ik heb haar dus gestuurd: "Hey wou je nog kletsen of ben je ondergesneeuwd door andere RP-mannen?![]()
"
Maar idd, nu laten, en als ik aan het eind van de week nog niks gehoord heb maar unfrienden.
Ik zeg ook niet meteen, maar ik ga natuurlijk niet een week wachten, dus na een week is het unfriend, ik hou graag mijn facebook clean, het heeft geen zin om mensen waar ik niks mee heb als "friend" te houden. Als zij niks stuurt dan heeft het geen zin om haar zaken in mijn nieuwsoverzicht te zien.quote:Op zaterdag 21 april 2012 02:22 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Zou haar niet meteen unfrienden maar wel even laten nu. Eigenlijk is dit al bijna teveel. Maar oefening baart kunst. Ik kan soms ook wat te enthousiast berichtjes sturen.
Ik bedoel eigenlijk dat het geen kwaad kan om even niks te laten horen. Of je het nou druk hebt of niet, het is aantrekkelijker voor haar als je ook andere bezigheden hebt dan op haar antwoord te wachten, bedoelde ik eigenlijkquote:Op zaterdag 21 april 2012 02:29 schreef Illiberal het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet meteen, maar ik ga natuurlijk niet een week wachten, dus na een week is het unfriend, ik hou graag mijn facebook clean, het heeft geen zin om mensen waar ik niks mee heb als "friend" te houden. Als zij niks stuurt dan heeft het geen zin om haar zaken in mijn nieuwsoverzicht te zien.
Ja dat snap ik, er zat ook wel 25 uur tussen de 2 berichtenquote:Op zaterdag 21 april 2012 02:34 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk dat het geen kwaad kan om even niks te laten horen. Of je het nou druk hebt of niet, het is aantrekkelijker voor haar als je ook andere bezigheden hebt dan op haar antwoord te wachten, bedoelde ik eigenlijk
Lol...ik zou zeggen, lees het topic even doorquote:Op zaterdag 21 april 2012 08:50 schreef Plasterk het volgende:
Is er tussen fokkers in dit topic al gedate?
1x date gehad met een Fok!er, maar dat was niks.quote:Op zaterdag 21 april 2012 08:50 schreef Plasterk het volgende:
Joh.quote:Op zaterdag 21 april 2012 09:13 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
1x date gehad met een Fok!er, maar dat was niks.
Potverdorie .. jij bent er maar druk mee ;-)quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:55 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik had ook een berichtje van die date die had afgezegd. Zeg maar gerust een lang bericht. Gisteravond. En heb ook nog niet gereageerd. Had niet zo'n zin in lang mailen. Dus dat zegt niks. Ik ga er morgen even voor zitten.
Nee, in dit topic wordt niet gedatequote:Op zaterdag 21 april 2012 08:50 schreef Plasterk het volgende:
Nee, maar ga ik vanavond of morgen misschien terugkijkenquote:Op zaterdag 21 april 2012 10:53 schreef Paul het volgende:
Hebben jullie die singles avond uitzending gezien op ned 3?
Alle vrouwen in dit topic zijn leukquote:Op zaterdag 21 april 2012 11:18 schreef Plasterk het volgende:
[..]
Wie zijn de leuke vrouwen in dit topic?
Tja, check de fobo's maar..quote:Op zaterdag 21 april 2012 11:18 schreef Plasterk het volgende:
[..]
Wie zijn de leuke vrouwen in dit topic?
hiquote:Op zaterdag 21 april 2012 11:37 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Alle vrouwen in dit topic zijn leuk }:
Ga het ook denken ja...quote:Op zaterdag 21 april 2012 11:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
hifok is de beste datingsites
quote:Op zaterdag 21 april 2012 11:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
hifok is de beste datingsite
Verder geen ervaringen.![]()
een foto zegt imo niet zo heel erg veel over of iemand leuk is of niet...quote:
ik heb hier eigenlijk niets te zoeken, maar jij was net de laatste poster.quote:
Hehe jij mag hier best meeposten hoorquote:Op zaterdag 21 april 2012 11:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik heb hier eigenlijk niets te zoeken, maar jij was net de laatste poster.
Zoals iemand hierboven mij al zegt kun je aan een foto anders een hoop aflezen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 11:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
een foto zegt imo niet zo heel erg veel over of iemand leuk is of niet...
die komt vaak niet goed uit op foto's hoor.quote:Op zaterdag 21 april 2012 11:41 schreef freshy98 het volgende:
Maar uitstraling kan best veel zeggen.
soms wel ja, meestal niet.quote:Op zaterdag 21 april 2012 11:44 schreef Silenus het volgende:
[..]
Zoals iemand hierboven mij al zegt kun je aan een foto anders een hoop aflezen.
En wilden ze jouw foto ook nooit zien?quote:Op zaterdag 21 april 2012 11:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
soms wel ja, meestal niet.![]()
hoe iemand eruit ziet wel en een bepaalde stijl die al dan niet bij je past oid. ik wilde nooit foto's zien voordat ik iemand ontmoette waar ik interesse in had vanwege onze gesprekken. ik houd daar niet van.
Nee, ik gaf nl wel fotosquote:Op zaterdag 21 april 2012 11:49 schreef Silenus het volgende:
Huh, dus je had altijd een totale blind date?
Nou, zeg dat welquote:Op zaterdag 21 april 2012 10:21 schreef CyCLoNe het volgende:
[..]
Potverdorie .. jij bent er maar druk mee ;-)
Regel er dan snel eentje via Fok voor vanavond!quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:02 schreef Perzephone het volgende:
Hmm heb ook weer zin om te daten.. Foto's geven meestal wel een aardig idee imo
Zie ik er eindelijk date waardig uit vandaag, ben ik hele dag omgeven door vrouwen op mn werk
Of juist meevalt, als je er vanuit gaat dat het dikke lelijkerds zijnquote:Op zaterdag 21 april 2012 12:02 schreef Silenus het volgende:
Zonder foto's heb je toch ook een beeld? Ik heb bij sommigen in dit topic ook wel een beeld hoe ze eruit zien, ook al heb ik nog nooit een foto van ze gezien.
Lijkt me dat het dan bijna altijd tegenvalt.
Nee, ik vorm niet zo'n duidelijk beeld, bovendien ben ik vrij realistisch, niet iedereen is Brad Pitt.quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:02 schreef Silenus het volgende:
Zonder foto's heb je toch ook een beeld? Ik heb bij sommigen in dit topic ook wel een beeld hoe ze eruit zien, ook al heb ik nog nooit een foto van ze gezien.
Lijkt me dat het dan bijna altijd tegenvalt.
Ja, maar dan kun je toch alsnog wel wat eten samen? Je hoeft helemaal niet gelijk t bed met iemand in te duiken op zo'n date, als je er vanuit gaat dat je iemand gewoon mag in gesprekken via msn, en niet meer dan dat, valt het toch ook niet tegen?quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:03 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Of juist meevalt, als je er vanuit gaat dat het dikke lelijkerds zijn
Verder zijn foto's echt wel handig imo. Iemand kan nog zo leuk zijn maar als ze er echt uitziet als iets waar ik niet vrolijk van word, veranderen mijn intenties toch wel een beetje
Met lelijke dikkerds kan je meestal goed eten samen, en bovendien zijn dikke mensen gezelligquote:Op zaterdag 21 april 2012 12:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
Serieus, als ik de gemiddelde foto van mezelf zou opsturen, zouden de meeste mensen echt niet met me willen daten. Ik kies dus wel de mooie fotos uit. Maar in het echt trek ik nog wel eens die rotkop die ik op mijn gemiddelde fotos trek en de uitstraling die ik heb zie je ook niet op mn fotos hoor.
Je bent zelf toch ook rond die leeftijd? Een 9.0 is wel hoog ja, maar het zegt inderdaad niks over of je iemand zo op het eerste gezicht aantrekkelijk vindt.quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:12 schreef freshy98 het volgende:
Zat net even op Paiq te kijken. Select reclame gedoe, maar een match was een 9.0 qua score.
Leuk, maar d'r foto's deden mij helemaal niks. Bovendien zou ze 26 zijn maar het leek toch wel ruim 30.
Jammer van de match score, maar begin er dan niet aan.
Dat is ook zo.quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:10 schreef macondo het volgende:
[..]
Met lelijke dikkerds kan je meestal goed eten samen, en bovendien zijn dikke mensen gezellig
Janies, uh je vind uiterlijk niet zo belangrijk maar je gaat er vanuit dat de rest van de wereld dat wel zal vinden?
Ha ha maar daar noem je ook wel een aantal heel aantrekkelijke kenmerken en eigenschappen. Bij mij komt daar dan nog: mooie haren bij.quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is ook zo.![]()
En ik heb ook wel types waar ik niet zo op val hoor.ik houd niet van heel erg dikke mannen, ik houd ook niet van heel er lelijke mannen, maar ik merk wel dat ik het woord lelijk minder snel gebruik dan veel anderen.
Ik ben smoorverliefd geworden op een man die ik waarschijnlijk op zijn foto afgewezen zou hebben.
Hij is kleiner dan waar ik normaal op val bv, maar hij heeft ontzettend mooie ogen, lekkere billen, gespierde armen en is ook nog eens heel erg lief, geduldig, intelligent en houdt ontzettend veel van mij.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is ook zo.![]()
En ik heb ook wel types waar ik niet zo op val hoor.ik houd niet van heel erg dikke mannen, ik houd ook niet van heel er lelijke mannen, maar ik merk wel dat ik het woord lelijk minder snel gebruik dan veel anderen.
Ik ben smoorverliefd geworden op een man die ik waarschijnlijk op zijn foto afgewezen zou hebben.
Hij is kleiner dan waar ik normaal op val bv, maar hij heeft ontzettend mooie ogen, lekkere billen, gespierde armen en is ook nog eens heel erg lief, geduldig, intelligent en houdt ontzettend veel van mij.
Jullie zijn leuk samenquote:
Maar dan zit je dus al fout.quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:12 schreef Silenus het volgende:
Precies, zoals Confucius ooit zei: Lekkere wijven kunnen best lelijk op foto's staan, maar dan zie je evengoed wel dat het een lekker wijf is.
Meestal communiceren we gewoon live hoorquote:Op zaterdag 21 april 2012 12:25 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Via fok kennen=via fok communiceren
Dank je.quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:30 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Jullie zijn leuk samen![]()
En JB je moet niet miepen over die foto's, je bent mooi!
Dit is ook wel heel waar, als iemand overtuigd onzeker van zichzelf is en blijft kun je hem/haar nog zo mooi vinden en dat zeggen maar dat verandert er niks aan. Dat wil gewoon niet. Ook wel eens meegemaakt en dat was heel jammer.quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:37 schreef Silenus het volgende:
Ik vind niet dat ik fout zit. "Lekker" en "Lelijk" is in the eye of the beholder, en wat die beholder er eigenlijk van vindt maakt niet eens wat uit. Het gaat erom dat je zelf lekker in je vel zit, dan ben je een stuk leuker/lekkerder/aantrekkelijker voor het andere geslacht.
Als je jezelf lelijk vindt ben je ook lelijk, ook al ben je stiekem wel weer mooi. Ofzo.
Ken alleen het touristisch uitgaangebied, en dat heb ik wel gezien inmiddels alleen stomme ozzies (ja die zijn stom sorry) En 13 euro voor een biertje ... Dan wil ik het ook wel leuk hebben .. Er waren grootse plannen maar krijg net van iedereen te horen dat ze niet gaan ... SUFquote:
Ik hou gewoon niet zo van dat gejammer om niks. Snap ook niet wat het in dit topic moet, eigenlijk.quote:
Gelukkig zijn jouw bijdrages wel van een superieur niveauquote:Op zaterdag 21 april 2012 14:17 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik hou gewoon niet zo van dat gejammer om niks. Snap ook niet wat het in dit topic moet, eigenlijk.
Klopt. Silenus is namelijk wél grappig.quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:18 schreef CyCLoNe het volgende:
[..]
Gelukkig zijn jouw bijdrages wel van een superieur niveau![]()
Grappig ..
Ja sorry .. hoe dom kon ik zijn ..quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:19 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Klopt. Silenus is namelijk wél grappig.
Ja, ga anders even in een hoekje zitten huilen jaquote:Op zaterdag 21 april 2012 14:21 schreef CyCLoNe het volgende:
Ja s
[..]
Ja sorry .. hoe dom kon ik zijn ..
Mijn excuses .. zal me verder weerhouden van enig kritisch commentaar.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:24 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, ga anders even in een hoekje zitten huilen ja
Zeg dat wel, ben benieuwd naar vanavond.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:51 schreef Dizorn het volgende:
Mooi dat je date doorgaat, werd tijd
Heb m'n verhaal weer weggehaald, geen zin om mensen nog meer reden te geven om stoer te gaan doen om niets
Yes diequote:Op zaterdag 21 april 2012 17:05 schreef Dizorn het volgende:
Was dat degene die eerder moest werken waardoor date niet doorging? Wel mooi dat het leuk was(Hoe lang ben je trouwens?
)
Naja mannen zien het toch als een soort van awkward ofzo, dat ik dan langer ben. Ik heb ook liever een vriend die langer is enzo, maar uiteindelijk gaat het toch meer om het innerlijk. Hij vroeg wel gister van, stel we krijgen wat, is dat niet vreemd zo jij lang en ik kleiner?quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:27 schreef Dizorn het volgende:
Doen veel mannen daar nou echt moeilijk om dan? Want je zult toch wel redelijk vaak langer zijn of op z'n minst even lang.
En hij heeft er niet op aangedrongen dat je (onschuldig) bij hem bleef slapen dit keer?
Ja je moet wel weten waar je aan begint hequote:Op zaterdag 21 april 2012 17:37 schreef Dizorn het volgende:
Ooooh jullie hadden het op jullie eerste date al over samen iets hebben
Ik check ook altijd op date de babynamen. Als ze gaat voor Priscilla of Wesley haak ik af.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:51 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja je moet wel weten waar je aan begint he
quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:54 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik check ook altijd op date de babynamen. Als ze gaat voor Priscilla of Wesley haak ik af.
Hoe laat hebben jullie afgesproken?quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:54 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Zeg dat wel, ben benieuwd naar vanavond.
Ah da's jammer, heb ik het gemist. Jammer dat dat gebeurt. Het klinkt als dat het leuk was dus dat is goed om te horen.
Haha wat is het geworden?quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:04 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Om acht uurBen al een beetje in de date stress modus
Heb níet mijn date outfit aan, ha ha
No news.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:47 schreef eefje801 het volgende:
@lliberal heb je al wat van de facebook dame gehoord?
Ha ha langer shirt/jurkje, niet teveel decoleté, wel goed gevormd. Zwarte broek van gladde stof (geen legging) en flatjesquote:
Klinkt goed! Succes vanavondquote:Op zaterdag 21 april 2012 18:19 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ha ha langer shirt/jurkje, niet teveel decoleté, wel goed gevormd. Zwarte broek van gladde stof (geen legging) en flatjes
quote:
En dan niet sneaky verwijderen zoals Dizorn hequote:Op zaterdag 21 april 2012 18:22 schreef eefje801 het volgende:
[..]dank je! ik ga nu rustig verder hollen
Kom hier sowieso wel klein verslagje doen, vandaag of morgen
Yup, ze is wel berichtjes aan het plaatsen maar niks naar mij aan het sturen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:21 schreef eefje801 het volgende:
[..]
stomme muts ook, lekker verder kijken
Of hier naar kijken...quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:36 schreef Illiberal het volgende:
Dus vanavond is het voor mij pizzaatje bestellen en een game'pje spelen. Kan wel een beetje in een kroeg gaan, maar voor wat?
Erop uit, andere mensen (meiden/vrouwen) leren kennen ? Niet bij de pakken neer gaan zitten, snel vergeten en doorgaan. Er zijn er genoeg die jou, bijvoorbeeld, wél een berichtje terug willen sturen..quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:36 schreef Illiberal het volgende:
Dus vanavond is het voor mij pizzaatje bestellen en een game'pje spelen. Kan wel een beetje in een kroeg gaan, maar voor wat?
True, volgende week is het ook weer koniginnedag dus dan ga ik er zeker weten op uit. En morgen om 8:00 100km fietsen, dus nu even geen kroeg.quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:41 schreef Michel2GRFE het volgende:
[..]
Erop uit, andere mensen (meiden/vrouwen) leren kennen ? Niet bij de pakken neer gaan zitten, snel vergeten en doorgaan. Er zijn er genoeg die jou, bijvoorbeeld, wél een berichtje terug willen sturen..
Heb het hele programma gekeken trouwens, wel interessant, maar of ik er nou wijzer van ben geworden?quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:39 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Of hier naar kijken...
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1249202
die reportage over het singles-feest....wow...daar hebben ze echt alleen de losers voor geselecteerd...
Ben nu aan het kijken......interessant wel...maar soms ook wel bevestigend in de vooroordelenquote:Op zaterdag 21 april 2012 18:53 schreef Illiberal het volgende:
[..]
Heb het hele programma gekeken trouwens, wel interessant, maar of ik er nou wijzer van ben geworden?
Die gozer van 30 die nog nooit een relatie heeft gehad, dat ben ik.quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:55 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Ben nu aan het kijken......interessant wel...maar soms ook wel bevestigend in de vooroordelen
Ja? Serieus?....(niet dat je die gast bent....tuurlijk)quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:57 schreef Illiberal het volgende:
[..]
Die gozer van 30 die nog nooit een relatie heeft gehad, dat ben ik.
Het scheelt 5 jaar.quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:00 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Ja? Serieus?....(niet dat je die gast bent....tuurlijk)
Ben jij dat serieus ja? Dan vind ik dat je er best goed uit ziet, zou verwachten dat vrouwen je wel leuk vindenquote:Op zaterdag 21 april 2012 18:57 schreef Illiberal het volgende:
[..]
Die gozer van 30 die nog nooit een relatie heeft gehad, dat ben ik.
Maar die gast zag er inderdaad niet beroerd uit....toch raar dan, dat ie nog nooit iemand is tegengekomen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:02 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ben jij dat serieus ja? Dan vind ik dat je er best goed uit ziet, zou verwachten dat vrouwen je wel leuk vinden
Veel plezier :-)quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:05 schreef eefje801 het volgende:
Gister op Paiq begon iemand ook al over dat programma. Ik vond het echt zo weinig toevoegen.
En die dertigjarige (jeroen?) die heeft vast al een vriendin nu
Zo.. nog een uurtje pff ha ha. Fijne avond allemaal!
Good luck!quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:05 schreef eefje801 het volgende:
Gister op Paiq begon iemand ook al over dat programma. Ik vond het echt zo weinig toevoegen.
Ik heb niets gemist met dat programmaquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:05 schreef eefje801 het volgende:
Met een groepje vrienden kan dat nog best leuk zijn zo'n cursusquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:15 schreef Illiberal het volgende:
En zo'n versiercursus is wel het laatste wat ik ga doen.
Wat bedoel je daar precies mee ?quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:18 schreef ocf81 het volgende:
Ik vraag me het volgende af: Ben ik nou de enige die dating sites compleet ruk vind omdat de interactie zo kaal is?
Tja...in sommige gevallen kan een webcammetjes wel een aanvulling zijn....quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:20 schreef ocf81 het volgende:
Dat chatten via zo'n textvakje heel saai is terwijl IRL conversaties wel leuk zijn omdat je ook de non-verbale communicatie hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |