Klopt. Silenus is namelijk wél grappig.quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:18 schreef CyCLoNe het volgende:
[..]
Gelukkig zijn jouw bijdrages wel van een superieur niveau![]()
Grappig ..
Ja sorry .. hoe dom kon ik zijn ..quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:19 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Klopt. Silenus is namelijk wél grappig.
Ja, ga anders even in een hoekje zitten huilen jaquote:Op zaterdag 21 april 2012 14:21 schreef CyCLoNe het volgende:
Ja s
[..]
Ja sorry .. hoe dom kon ik zijn ..
Mijn excuses .. zal me verder weerhouden van enig kritisch commentaar.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:24 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, ga anders even in een hoekje zitten huilen ja
Zeg dat wel, ben benieuwd naar vanavond.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:51 schreef Dizorn het volgende:
Mooi dat je date doorgaat, werd tijd
Heb m'n verhaal weer weggehaald, geen zin om mensen nog meer reden te geven om stoer te gaan doen om niets
Yes diequote:Op zaterdag 21 april 2012 17:05 schreef Dizorn het volgende:
Was dat degene die eerder moest werken waardoor date niet doorging? Wel mooi dat het leuk was(Hoe lang ben je trouwens?
)
Naja mannen zien het toch als een soort van awkward ofzo, dat ik dan langer ben. Ik heb ook liever een vriend die langer is enzo, maar uiteindelijk gaat het toch meer om het innerlijk. Hij vroeg wel gister van, stel we krijgen wat, is dat niet vreemd zo jij lang en ik kleiner?quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:27 schreef Dizorn het volgende:
Doen veel mannen daar nou echt moeilijk om dan? Want je zult toch wel redelijk vaak langer zijn of op z'n minst even lang.
En hij heeft er niet op aangedrongen dat je (onschuldig) bij hem bleef slapen dit keer?
Ja je moet wel weten waar je aan begint hequote:Op zaterdag 21 april 2012 17:37 schreef Dizorn het volgende:
Ooooh jullie hadden het op jullie eerste date al over samen iets hebben
Ik check ook altijd op date de babynamen. Als ze gaat voor Priscilla of Wesley haak ik af.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:51 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja je moet wel weten waar je aan begint he
quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:54 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik check ook altijd op date de babynamen. Als ze gaat voor Priscilla of Wesley haak ik af.
Hoe laat hebben jullie afgesproken?quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:54 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Zeg dat wel, ben benieuwd naar vanavond.
Ah da's jammer, heb ik het gemist. Jammer dat dat gebeurt. Het klinkt als dat het leuk was dus dat is goed om te horen.
Haha wat is het geworden?quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:04 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Om acht uurBen al een beetje in de date stress modus
Heb níet mijn date outfit aan, ha ha
No news.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:47 schreef eefje801 het volgende:
@lliberal heb je al wat van de facebook dame gehoord?
Ha ha langer shirt/jurkje, niet teveel decoleté, wel goed gevormd. Zwarte broek van gladde stof (geen legging) en flatjesquote:
Klinkt goed! Succes vanavondquote:Op zaterdag 21 april 2012 18:19 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ha ha langer shirt/jurkje, niet teveel decoleté, wel goed gevormd. Zwarte broek van gladde stof (geen legging) en flatjes
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |