Dat is ook zo.quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:10 schreef macondo het volgende:
[..]
Met lelijke dikkerds kan je meestal goed eten samen, en bovendien zijn dikke mensen gezellig
Janies, uh je vind uiterlijk niet zo belangrijk maar je gaat er vanuit dat de rest van de wereld dat wel zal vinden?
Ha ha maar daar noem je ook wel een aantal heel aantrekkelijke kenmerken en eigenschappen. Bij mij komt daar dan nog: mooie haren bij.quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is ook zo.![]()
En ik heb ook wel types waar ik niet zo op val hoor.ik houd niet van heel erg dikke mannen, ik houd ook niet van heel er lelijke mannen, maar ik merk wel dat ik het woord lelijk minder snel gebruik dan veel anderen.
Ik ben smoorverliefd geworden op een man die ik waarschijnlijk op zijn foto afgewezen zou hebben.
Hij is kleiner dan waar ik normaal op val bv, maar hij heeft ontzettend mooie ogen, lekkere billen, gespierde armen en is ook nog eens heel erg lief, geduldig, intelligent en houdt ontzettend veel van mij.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is ook zo.![]()
En ik heb ook wel types waar ik niet zo op val hoor.ik houd niet van heel erg dikke mannen, ik houd ook niet van heel er lelijke mannen, maar ik merk wel dat ik het woord lelijk minder snel gebruik dan veel anderen.
Ik ben smoorverliefd geworden op een man die ik waarschijnlijk op zijn foto afgewezen zou hebben.
Hij is kleiner dan waar ik normaal op val bv, maar hij heeft ontzettend mooie ogen, lekkere billen, gespierde armen en is ook nog eens heel erg lief, geduldig, intelligent en houdt ontzettend veel van mij.
Jullie zijn leuk samenquote:
Maar dan zit je dus al fout.quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:12 schreef Silenus het volgende:
Precies, zoals Confucius ooit zei: Lekkere wijven kunnen best lelijk op foto's staan, maar dan zie je evengoed wel dat het een lekker wijf is.
Meestal communiceren we gewoon live hoorquote:Op zaterdag 21 april 2012 12:25 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Via fok kennen=via fok communiceren
Dank je.quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:30 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Jullie zijn leuk samen![]()
En JB je moet niet miepen over die foto's, je bent mooi!
Dit is ook wel heel waar, als iemand overtuigd onzeker van zichzelf is en blijft kun je hem/haar nog zo mooi vinden en dat zeggen maar dat verandert er niks aan. Dat wil gewoon niet. Ook wel eens meegemaakt en dat was heel jammer.quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:37 schreef Silenus het volgende:
Ik vind niet dat ik fout zit. "Lekker" en "Lelijk" is in the eye of the beholder, en wat die beholder er eigenlijk van vindt maakt niet eens wat uit. Het gaat erom dat je zelf lekker in je vel zit, dan ben je een stuk leuker/lekkerder/aantrekkelijker voor het andere geslacht.
Als je jezelf lelijk vindt ben je ook lelijk, ook al ben je stiekem wel weer mooi. Ofzo.
Ken alleen het touristisch uitgaangebied, en dat heb ik wel gezien inmiddels alleen stomme ozzies (ja die zijn stom sorry) En 13 euro voor een biertje ... Dan wil ik het ook wel leuk hebben .. Er waren grootse plannen maar krijg net van iedereen te horen dat ze niet gaan ... SUFquote:
Ik hou gewoon niet zo van dat gejammer om niks. Snap ook niet wat het in dit topic moet, eigenlijk.quote:
Gelukkig zijn jouw bijdrages wel van een superieur niveauquote:Op zaterdag 21 april 2012 14:17 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik hou gewoon niet zo van dat gejammer om niks. Snap ook niet wat het in dit topic moet, eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |