;-) Makkelijk om "leuk" te zijn ten koste van een ander.quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:08 schreef macondo het volgende:
[..]
Hmm. Als ik een zus zou hebben..
• zou ik haar toch zeker niet laten koppelen door MTA
• zou ik haar toch zeker afraden op de eerste avond met iemand die je niet kent thuis een filmpje te gaan kijken. Je wilt toch makkelijk weg kunnen op eerste date?
punt 1 : kan ik geen oordeel over gevenquote:Op vrijdag 20 april 2012 10:08 schreef macondo het volgende:
[..]
• zou ik haar toch zeker afraden op de eerste avond met iemand die je niet kent thuis een filmpje te gaan kijken. Je wilt toch makkelijk weg kunnen op eerste date?
De bios? Wat heeft dat voor toegevoegde waarde op een eerste date? Dan zit je maar beetje naast elkaar in het donkerquote:Op vrijdag 20 april 2012 12:00 schreef m1st1g het volgende:
punt 1 : kan ik geen oordeel over geven
punt 2 : ik ga liever uit eten met een date en daarna naar de bios
ipv van de film thuisquote:Op vrijdag 20 april 2012 12:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De bios? Wat heeft dat voor toegevoegde waarde op een eerste date? Dan zit je maar beetje naast elkaar in het donker
Je kan ook naar een slechte film gaan en dan samen plezier maken in de biosquote:Op vrijdag 20 april 2012 12:09 schreef Silenus het volgende:
Dan zou ik eerder voor de film thuis gaan. Kun je 'm gewoon lekker op pauze zetten enzo.
Maar sowieso, je gaat toch geen filmpje kijken op de eerste date. "He leuk dat ik je op deze date eindelijk leer kennen!Maar wil je de komende 2 uur wel aub je muil houden, want anders mis ik belangrijkste stukken van de film"
een bank inderdaadquote:Op vrijdag 20 april 2012 12:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
er zit natuurlijk groot verschil tussen een film thuis kijken of in de bios..
En de hele tijd gesiss van de andere mensen in de bios te horen krijgen ?quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je kan ook naar een slechte film gaan en dan samen plezier maken in de bios
Dat is ook een optie hoewel ik het niet zo bedoelde.quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je kan ook naar een slechte film gaan en dan samen plezier maken in de bios
Dan kan je net zo goed gedag zeggen en ieders z'n eigen weg in gaan lijkt me. Als je zo snel al geen gespreksstof hebtquote:Op vrijdag 20 april 2012 12:14 schreef m1st1g het volgende:
Film kijken op een 1e date is al een manier om te laten blijken dat je geen gesprekstof hebt, dan kan je dat in mijn ogen nog het best doen in die bios...
Als je eerst gaat eten ben je minimaal 3 uur in gesprek.
Jouw date???quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:50 schreef Cinderella_Man het volgende:
Echt hoor...iemand die in 2012 een foto op een datingsite zet, met als datum mei 2006......
lol....nee...mijn date heeft beloofd dat ze er nog zo uitziet als op haar foto's..quote:
Ik vraag me af of jullie ook niet in zouden gaan (is niet voor @macondo persoonlijk bedoeld) op een date bij een dame thuis om film te kijken, om het even om te draaien.quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:08 schreef macondo het volgende:
[..]
één.quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:10 schreef freshy98 het volgende:
Eefje, hoeveel dates heb je wel niet dit weekend?
Ik ook nietquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:03 schreef Pien85 het volgende:
Ik heb serieus nog nooit een film gekeken met een date
Dat is echt een vrouwedingetje, nietwaar :-) ?quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:17 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of jullie ook niet in zouden gaan (is niet voor @macondo) persoonlijk bedoeld op een date bij een dame thuis om film te kijken, om het even om te draaien.
Maar goed, ik kom wel verslag doen hier die avond. Heb ook altijd wel backup een vriendin hoor, die belt na een uurtje. Maar voel me wel goed op mijn eigen turf.
Jup..voor de veiligheid en/of om iemand er sneller uit te kunnen werken met een smoes. Werkt ook prima in een restaurant of zelfs in een bioscoopquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:20 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Dat is echt een vrouwedingetje, nietwaar :-) ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |