Hij kon morgen ook, maar dan kan ik nietquote:
You called?quote:Op vrijdag 20 april 2012 00:44 schreef Perzephone het volgende:
Dusss, moet eigenlijk morgen ook nog maar een date hosselen haha![]()
Succes/Enjoy iig Eefje!
Lijkt hij op Justin Bieber?quote:Op vrijdag 20 april 2012 00:19 schreef Perzephone het volgende:
Vanmiddag wel een date, tweede date ooit via paiq.. en eigenlijk steeds weer nice![]()
Epistel laat ik aan hem over, aangezien het nog een fok'er is ook
Dank je! Wordt vast gezellig. Ha ha jullie ook veel plezierquote:Op vrijdag 20 april 2012 00:44 schreef Perzephone het volgende:
Dusss, moet eigenlijk morgen ook nog maar een date hosselen haha![]()
Succes/Enjoy iig Eefje!
quote:
Nevermind. Dat baseer ik op stokoude info kennelijkquote:
Heb je foto van hem gezien?quote:Op donderdag 19 april 2012 23:57 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Vriend van hem vroeg of hij mij zijn nummer wilde geven. Afgelopen dagen leuk contact gehad via sms. Gaan zaterdag filmpje kijken.
Weinig origineel; gewoon "leuke foto, zin om een keer te chatten?"quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:00 schreef freshy98 het volgende:
Ook nog een one-liner waar je iets mee kan?
Hmm. Als ik een zus zou hebben..quote:Op donderdag 19 april 2012 21:25 schreef eefje801 het volgende:
Toch een date. Drie keer is scheepsrechtOnze @ManageTheAnger heeft me gekoppeld. Het is dus niet helemaal een internetdate
Zaterdag it is.
Punt 1.. geen idee, vrienden kunnen anders zijn . En wie weet hoe die reallife isquote:Op vrijdag 20 april 2012 10:08 schreef macondo het volgende:
Hmm. Als ik een zus zou hebben..
• zou ik haar toch zeker niet laten koppelen door MTA
• zou ik haar toch zeker afraden op de eerste avond met iemand die je niet kent thuis een filmpje te gaan kijken. Je wilt toch makkelijk weg kunnen op eerste date?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |