maar nu wil ik weten van je : bestaat DE datingsite ?quote:Op donderdag 19 april 2012 18:57 schreef eefje801 het volgende:
ha ha.. dikke paniek hierNog nooit gedaan
Maar @m1st1g bood hulp
Je stelde de vraag niet aan mij, maar ik ga toch antwoordenquote:Op donderdag 19 april 2012 18:58 schreef m1st1g het volgende:
[..]
maar nu wil ik weten van je : bestaat DE datingsite ?
Goede vraag!quote:Op donderdag 19 april 2012 18:58 schreef m1st1g het volgende:
[..]
maar nu wil ik weten van je : bestaat DE datingsite ?
dan moet ik me maar bij nog 15 sites inschrijvenquote:Op donderdag 19 april 2012 19:00 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Je stelde de vraag niet aan mij, maar ik ga toch antwoordenIk denk het niet...
Speltip 10: Spreid uw kansen..quote:Op donderdag 19 april 2012 19:02 schreef m1st1g het volgende:
[..]
dan moet ik me maar bij nog 15 sites inschrijven
En kom vervolgens overal dezelfde mensen tegen..quote:
Ha ha ha! Ja echt wel, dat is wel grappig om te zien. Of van die stalkerds die je overal gaan opzoekenquote:Op donderdag 19 april 2012 19:14 schreef Michel2GRFE het volgende:
[..]
En kom vervolgens overal dezelfde mensen tegen..
Dat dus jaquote:Op donderdag 19 april 2012 19:14 schreef Michel2GRFE het volgende:
[..]
Inderdaad, als je een leuke match hebt kijken of dat bij andere sites ook zo isquote:
dat zou materiaal kunnen zijn voor een student.quote:Op donderdag 19 april 2012 19:16 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ha ha ha! Ja echt wel, dat is wel grappig om te zien. Of van die stalkerds die je overal gaan opzoekenIk heb nu nog maar twee actieve accounts. Maar ik kan bijna wel een boek met vergelijkend marktonderzoek erover schrijven
sta nu op 3 sites en idd de 1e dubbele kom ik al tegen...quote:Op donderdag 19 april 2012 19:14 schreef Michel2GRFE het volgende:
[..]
Ha ha ja klopt ook welquote:Op donderdag 19 april 2012 19:20 schreef Michel2GRFE het volgende:
Mja en ik denk dat het in mijn regio nog wel wat erger is dan, bijvoorbeeld, in de randstad waar het aanbod veel groter is. Ik zit op Badoo, RP en Lexa.. en sommigen leden zijn op alle 3 gewoon 24/7 online.
Overigens zou ik het niet als stalken zien als men je profiel ook op een andere websaait bezoekt, het kan ook nieuwsgierigheid zijn om eens te kijken of je daar je profiel hetzelfde hebt ingevuld.
Of men moet je profiel(en) 10x per dag bezoeken ofzo..mja dan ligt het er wel dik op.
Wat irritant en onwijs kinderachtig zeg!quote:Op donderdag 19 april 2012 19:22 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ha ha ja klopt ook welMaar in dit geval was het iemand die ik had gezegd dat ik geen interesse had. Die ging dus overal verhaal bij me halen
![]()
Hier in het noorden is het ook erg hoor. Heb met een collega (ook vrouw) geregeld dezelfde matches op Paiq. Dat zorgt soms ook wel voor hilariteit maar is ook weer niet echt zo handig.
Ah tof! Vertel 'squote:Op donderdag 19 april 2012 21:25 schreef eefje801 het volgende:
Toch een date. Drie keer is scheepsrechtOnze @ManageTheAnger heeft me gekoppeld. Het is dus niet helemaal een internetdate
Zaterdag it is.
rekenen we ook goed, viel spass!quote:Op donderdag 19 april 2012 21:25 schreef eefje801 het volgende:
Toch een date. Drie keer is scheepsrechtOnze @ManageTheAnger heeft me gekoppeld. Het is dus niet helemaal een internetdate
Zaterdag it is.
Lijkt me toch eerst even chatten en dan afspreken?quote:Op donderdag 19 april 2012 22:48 schreef marcokloon het volgende:
Als je op RP een berichtje stuurt nadat je bij elkaar interesse hebt getoond. Wat is dan het handigst om voor te stellen, chatten, email, whappen, of afspreken?
Ze ziet er leuk uit, don't wanna screw this up
Ze was gister voor het laatst online. Ga nu pitten. Morgen verder kijken.quote:
Vriend van hem vroeg of hij mij zijn nummer wilde geven. Afgelopen dagen leuk contact gehad via sms. Gaan zaterdag filmpje kijken.quote:
Waar?quote:Op donderdag 19 april 2012 23:57 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Vriend van hem vroeg of hij mij zijn nummer wilde geven. Afgelopen dagen leuk contact gehad via sms. Gaan zaterdag filmpje kijken.
FOK! is de hele avond down geweestquote:Op vrijdag 20 april 2012 00:16 schreef Cinderella_Man het volgende:
Nog wat gemist vandaag/vanavond ?
geen zin om alles nu nog terug te lezen :-)
reallyquote:Op vrijdag 20 april 2012 00:17 schreef Pien85 het volgende:
[..]
FOK! is de hele avond down geweestDus nee
Jaquote:Op vrijdag 20 april 2012 00:18 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
really?
Na ja, kan ik met gerust hart naar bed toe
Verhalen van 2 kanten zijn altijd leuker, dat weet je toch?quote:Op vrijdag 20 april 2012 00:19 schreef Perzephone het volgende:
Vanmiddag wel een date, tweede date ooit via paiq.. en eigenlijk steeds weer nice![]()
Epistel laat ik aan hem over, aangezien het nog een fok'er is ook
En wie is de gelukkige Fok!'er ?quote:Op vrijdag 20 april 2012 00:19 schreef Perzephone het volgende:
Vanmiddag wel een date, tweede date ooit via paiq.. en eigenlijk steeds weer nice![]()
Haha gelukkig weet ik nietquote:Op vrijdag 20 april 2012 00:21 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
En wie is de gelukkige Fok!'er ?
Morgenavond een date (net als velen in dit topic volgens mij)..met volgens mij wel een erg leuke vrouw...ben erg benieuwd.quote:Op vrijdag 20 april 2012 00:22 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Haha gelukkig weet ik niet![]()
Hoe gaat het eigenlijk met jouw date ervaringen? Geen zin om terug te lezen, te veel sc
Klinkt goed! Ook via Paiq?quote:Op vrijdag 20 april 2012 00:25 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Morgenavond een date (net als velen in dit topic volgens mij)..met volgens mij wel een erg leuke vrouw...ben erg benieuwd.
Hele topic is morgenavond aan het datenquote:Op vrijdag 20 april 2012 00:25 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Morgenavond een date (net als velen in dit topic volgens mij)..met volgens mij wel een erg leuke vrouw...ben erg benieuwd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WFPB!
En ik overmorgen, als kers op de taartquote:Op vrijdag 20 april 2012 00:26 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hele topic is morgenavond aan het daten
Jij moet weer opstandig zijn zeker?quote:Op vrijdag 20 april 2012 00:35 schreef eefje801 het volgende:
[..]
En ik overmorgen, als kers op de taart
Mja, al die opstandige mensen hierquote:Op vrijdag 20 april 2012 00:37 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Was ik ook al met vandaag?
Wel lekker last-minute gepland
Hij kon morgen ook, maar dan kan ik nietquote:
You called?quote:Op vrijdag 20 april 2012 00:44 schreef Perzephone het volgende:
Dusss, moet eigenlijk morgen ook nog maar een date hosselen haha![]()
Succes/Enjoy iig Eefje!
Lijkt hij op Justin Bieber?quote:Op vrijdag 20 april 2012 00:19 schreef Perzephone het volgende:
Dank je! Wordt vast gezellig. Ha ha jullie ook veel plezierquote:Op vrijdag 20 april 2012 00:44 schreef Perzephone het volgende:
Dusss, moet eigenlijk morgen ook nog maar een date hosselen haha![]()
Succes/Enjoy iig Eefje!
quote:
Nevermind. Dat baseer ik op stokoude info kennelijkquote:
Heb je foto van hem gezien?quote:Op donderdag 19 april 2012 23:57 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Vriend van hem vroeg of hij mij zijn nummer wilde geven. Afgelopen dagen leuk contact gehad via sms. Gaan zaterdag filmpje kijken.
Weinig origineel; gewoon "leuke foto, zin om een keer te chatten?"quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:00 schreef freshy98 het volgende:
Ook nog een one-liner waar je iets mee kan?
Hmm. Als ik een zus zou hebben..quote:Op donderdag 19 april 2012 21:25 schreef eefje801 het volgende:
Zaterdag it is.
Punt 1.. geen idee, vrienden kunnen anders zijn . En wie weet hoe die reallife isquote:Op vrijdag 20 april 2012 10:08 schreef macondo het volgende:
Hmm. Als ik een zus zou hebben..
• zou ik haar toch zeker niet laten koppelen door MTA
• zou ik haar toch zeker afraden op de eerste avond met iemand die je niet kent thuis een filmpje te gaan kijken. Je wilt toch makkelijk weg kunnen op eerste date?
;-) Makkelijk om "leuk" te zijn ten koste van een ander.quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:08 schreef macondo het volgende:
[..]
• zou ik haar toch zeker afraden op de eerste avond met iemand die je niet kent thuis een filmpje te gaan kijken. Je wilt toch makkelijk weg kunnen op eerste date?
punt 1 : kan ik geen oordeel over gevenquote:Op vrijdag 20 april 2012 10:08 schreef macondo het volgende:
[..]
De bios? Wat heeft dat voor toegevoegde waarde op een eerste date? Dan zit je maar beetje naast elkaar in het donkerquote:Op vrijdag 20 april 2012 12:00 schreef m1st1g het volgende:
punt 1 : kan ik geen oordeel over geven
punt 2 : ik ga liever uit eten met een date en daarna naar de bios
ipv van de film thuisquote:Op vrijdag 20 april 2012 12:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De bios? Wat heeft dat voor toegevoegde waarde op een eerste date? Dan zit je maar beetje naast elkaar in het donker
Je kan ook naar een slechte film gaan en dan samen plezier maken in de biosquote:Op vrijdag 20 april 2012 12:09 schreef Silenus het volgende:
Dan zou ik eerder voor de film thuis gaan. Kun je 'm gewoon lekker op pauze zetten enzo.
Maar sowieso, je gaat toch geen filmpje kijken op de eerste date. "He leuk dat ik je op deze date eindelijk leer kennen!Maar wil je de komende 2 uur wel aub je muil houden, want anders mis ik belangrijkste stukken van de film"
een bank inderdaadquote:Op vrijdag 20 april 2012 12:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
er zit natuurlijk groot verschil tussen een film thuis kijken of in de bios..
En de hele tijd gesiss van de andere mensen in de bios te horen krijgen ?quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je kan ook naar een slechte film gaan en dan samen plezier maken in de bios
Dat is ook een optie hoewel ik het niet zo bedoelde.quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je kan ook naar een slechte film gaan en dan samen plezier maken in de bios
Dan kan je net zo goed gedag zeggen en ieders z'n eigen weg in gaan lijkt me. Als je zo snel al geen gespreksstof hebtquote:Op vrijdag 20 april 2012 12:14 schreef m1st1g het volgende:
Film kijken op een 1e date is al een manier om te laten blijken dat je geen gesprekstof hebt, dan kan je dat in mijn ogen nog het best doen in die bios...
Als je eerst gaat eten ben je minimaal 3 uur in gesprek.
Jouw date???quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:50 schreef Cinderella_Man het volgende:
Echt hoor...iemand die in 2012 een foto op een datingsite zet, met als datum mei 2006......
lol....nee...mijn date heeft beloofd dat ze er nog zo uitziet als op haar foto's..quote:
Ik vraag me af of jullie ook niet in zouden gaan (is niet voor @macondo persoonlijk bedoeld) op een date bij een dame thuis om film te kijken, om het even om te draaien.quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:08 schreef macondo het volgende:
[..]
één.quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:10 schreef freshy98 het volgende:
Eefje, hoeveel dates heb je wel niet dit weekend?
Ik ook nietquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:03 schreef Pien85 het volgende:
Ik heb serieus nog nooit een film gekeken met een date
Dat is echt een vrouwedingetje, nietwaar :-) ?quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:17 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of jullie ook niet in zouden gaan (is niet voor @macondo) persoonlijk bedoeld op een date bij een dame thuis om film te kijken, om het even om te draaien.
Maar goed, ik kom wel verslag doen hier die avond. Heb ook altijd wel backup een vriendin hoor, die belt na een uurtje. Maar voel me wel goed op mijn eigen turf.
Jup..voor de veiligheid en/of om iemand er sneller uit te kunnen werken met een smoes. Werkt ook prima in een restaurant of zelfs in een bioscoopquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:20 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Dat is echt een vrouwedingetje, nietwaar :-) ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |