maar nu wil ik weten van je : bestaat DE datingsite ?quote:Op donderdag 19 april 2012 18:57 schreef eefje801 het volgende:
ha ha.. dikke paniek hierNog nooit gedaan
Maar @m1st1g bood hulp
Je stelde de vraag niet aan mij, maar ik ga toch antwoordenquote:Op donderdag 19 april 2012 18:58 schreef m1st1g het volgende:
[..]
maar nu wil ik weten van je : bestaat DE datingsite ?
Goede vraag!quote:Op donderdag 19 april 2012 18:58 schreef m1st1g het volgende:
[..]
maar nu wil ik weten van je : bestaat DE datingsite ?
dan moet ik me maar bij nog 15 sites inschrijvenquote:Op donderdag 19 april 2012 19:00 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Je stelde de vraag niet aan mij, maar ik ga toch antwoordenIk denk het niet...
Speltip 10: Spreid uw kansen..quote:Op donderdag 19 april 2012 19:02 schreef m1st1g het volgende:
[..]
dan moet ik me maar bij nog 15 sites inschrijven
En kom vervolgens overal dezelfde mensen tegen..quote:
Ha ha ha! Ja echt wel, dat is wel grappig om te zien. Of van die stalkerds die je overal gaan opzoekenquote:Op donderdag 19 april 2012 19:14 schreef Michel2GRFE het volgende:
[..]
En kom vervolgens overal dezelfde mensen tegen..
Dat dus jaquote:Op donderdag 19 april 2012 19:14 schreef Michel2GRFE het volgende:
[..]
Inderdaad, als je een leuke match hebt kijken of dat bij andere sites ook zo isquote:
dat zou materiaal kunnen zijn voor een student.quote:Op donderdag 19 april 2012 19:16 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ha ha ha! Ja echt wel, dat is wel grappig om te zien. Of van die stalkerds die je overal gaan opzoekenIk heb nu nog maar twee actieve accounts. Maar ik kan bijna wel een boek met vergelijkend marktonderzoek erover schrijven
sta nu op 3 sites en idd de 1e dubbele kom ik al tegen...quote:Op donderdag 19 april 2012 19:14 schreef Michel2GRFE het volgende:
[..]
Ha ha ja klopt ook welquote:Op donderdag 19 april 2012 19:20 schreef Michel2GRFE het volgende:
Mja en ik denk dat het in mijn regio nog wel wat erger is dan, bijvoorbeeld, in de randstad waar het aanbod veel groter is. Ik zit op Badoo, RP en Lexa.. en sommigen leden zijn op alle 3 gewoon 24/7 online.
Overigens zou ik het niet als stalken zien als men je profiel ook op een andere websaait bezoekt, het kan ook nieuwsgierigheid zijn om eens te kijken of je daar je profiel hetzelfde hebt ingevuld.
Of men moet je profiel(en) 10x per dag bezoeken ofzo..mja dan ligt het er wel dik op.
Wat irritant en onwijs kinderachtig zeg!quote:Op donderdag 19 april 2012 19:22 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ha ha ja klopt ook welMaar in dit geval was het iemand die ik had gezegd dat ik geen interesse had. Die ging dus overal verhaal bij me halen
![]()
Hier in het noorden is het ook erg hoor. Heb met een collega (ook vrouw) geregeld dezelfde matches op Paiq. Dat zorgt soms ook wel voor hilariteit maar is ook weer niet echt zo handig.
Ah tof! Vertel 'squote:Op donderdag 19 april 2012 21:25 schreef eefje801 het volgende:
Toch een date. Drie keer is scheepsrechtOnze @ManageTheAnger heeft me gekoppeld. Het is dus niet helemaal een internetdate
Zaterdag it is.
rekenen we ook goed, viel spass!quote:Op donderdag 19 april 2012 21:25 schreef eefje801 het volgende:
Toch een date. Drie keer is scheepsrechtOnze @ManageTheAnger heeft me gekoppeld. Het is dus niet helemaal een internetdate
Zaterdag it is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |