En dan niet sneaky verwijderen zoals Dizorn hequote:Op zaterdag 21 april 2012 18:22 schreef eefje801 het volgende:
[..]dank je! ik ga nu rustig verder hollen
Kom hier sowieso wel klein verslagje doen, vandaag of morgen
Yup, ze is wel berichtjes aan het plaatsen maar niks naar mij aan het sturen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:21 schreef eefje801 het volgende:
[..]
stomme muts ook, lekker verder kijken
Of hier naar kijken...quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:36 schreef Illiberal het volgende:
Dus vanavond is het voor mij pizzaatje bestellen en een game'pje spelen. Kan wel een beetje in een kroeg gaan, maar voor wat?
Erop uit, andere mensen (meiden/vrouwen) leren kennen ? Niet bij de pakken neer gaan zitten, snel vergeten en doorgaan. Er zijn er genoeg die jou, bijvoorbeeld, wél een berichtje terug willen sturen..quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:36 schreef Illiberal het volgende:
Dus vanavond is het voor mij pizzaatje bestellen en een game'pje spelen. Kan wel een beetje in een kroeg gaan, maar voor wat?
True, volgende week is het ook weer koniginnedag dus dan ga ik er zeker weten op uit. En morgen om 8:00 100km fietsen, dus nu even geen kroeg.quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:41 schreef Michel2GRFE het volgende:
[..]
Erop uit, andere mensen (meiden/vrouwen) leren kennen ? Niet bij de pakken neer gaan zitten, snel vergeten en doorgaan. Er zijn er genoeg die jou, bijvoorbeeld, wél een berichtje terug willen sturen..
Heb het hele programma gekeken trouwens, wel interessant, maar of ik er nou wijzer van ben geworden?quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:39 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Of hier naar kijken...
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1249202
die reportage over het singles-feest....wow...daar hebben ze echt alleen de losers voor geselecteerd...
Ben nu aan het kijken......interessant wel...maar soms ook wel bevestigend in de vooroordelenquote:Op zaterdag 21 april 2012 18:53 schreef Illiberal het volgende:
[..]
Heb het hele programma gekeken trouwens, wel interessant, maar of ik er nou wijzer van ben geworden?
Die gozer van 30 die nog nooit een relatie heeft gehad, dat ben ik.quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:55 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Ben nu aan het kijken......interessant wel...maar soms ook wel bevestigend in de vooroordelen
Ja? Serieus?....(niet dat je die gast bent....tuurlijk)quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:57 schreef Illiberal het volgende:
[..]
Die gozer van 30 die nog nooit een relatie heeft gehad, dat ben ik.
Het scheelt 5 jaar.quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:00 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Ja? Serieus?....(niet dat je die gast bent....tuurlijk)
Ben jij dat serieus ja? Dan vind ik dat je er best goed uit ziet, zou verwachten dat vrouwen je wel leuk vindenquote:Op zaterdag 21 april 2012 18:57 schreef Illiberal het volgende:
[..]
Die gozer van 30 die nog nooit een relatie heeft gehad, dat ben ik.
Maar die gast zag er inderdaad niet beroerd uit....toch raar dan, dat ie nog nooit iemand is tegengekomen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:02 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ben jij dat serieus ja? Dan vind ik dat je er best goed uit ziet, zou verwachten dat vrouwen je wel leuk vinden
Veel plezier :-)quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:05 schreef eefje801 het volgende:
Gister op Paiq begon iemand ook al over dat programma. Ik vond het echt zo weinig toevoegen.
En die dertigjarige (jeroen?) die heeft vast al een vriendin nu
Zo.. nog een uurtje pff ha ha. Fijne avond allemaal!
Good luck!quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:05 schreef eefje801 het volgende:
Gister op Paiq begon iemand ook al over dat programma. Ik vond het echt zo weinig toevoegen.
Ik heb niets gemist met dat programmaquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:05 schreef eefje801 het volgende:
Met een groepje vrienden kan dat nog best leuk zijn zo'n cursusquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:15 schreef Illiberal het volgende:
En zo'n versiercursus is wel het laatste wat ik ga doen.
Wat bedoel je daar precies mee ?quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:18 schreef ocf81 het volgende:
Ik vraag me het volgende af: Ben ik nou de enige die dating sites compleet ruk vind omdat de interactie zo kaal is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |