Tsja, ik denk ook dat ze erg veel aandacht krijgt, dus dan is het lastig om er tussen komen. Ik heb haar dus gestuurd: "Hey wou je nog kletsen of ben je ondergesneeuwd door andere RP-mannen?quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:55 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Lekker bij laten eerst dan. Misschien heeft ze het nog niet gezien of zit ze er niet zo vaak op. Ik had ook een berichtje van die date die had afgezegd. Zeg maar gerust een lang bericht. Gisteravond. En heb ook nog niet gereageerd. Had niet zo'n zin in lang mailen. Dus dat zegt niks. Ik ga er morgen even voor zitten.
Zou haar niet meteen unfrienden maar wel even laten nu. Eigenlijk is dit al bijna teveel. Maar oefening baart kunst. Ik kan soms ook wat te enthousiast berichtjes sturen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:58 schreef Illiberal het volgende:
[..]
Tsja, ik denk ook dat ze erg veel aandacht krijgt, dus dan is het lastig om er tussen komen. Ik heb haar dus gestuurd: "Hey wou je nog kletsen of ben je ondergesneeuwd door andere RP-mannen?![]()
"
Maar idd, nu laten, en als ik aan het eind van de week nog niks gehoord heb maar unfrienden.
Ik zeg ook niet meteen, maar ik ga natuurlijk niet een week wachten, dus na een week is het unfriend, ik hou graag mijn facebook clean, het heeft geen zin om mensen waar ik niks mee heb als "friend" te houden. Als zij niks stuurt dan heeft het geen zin om haar zaken in mijn nieuwsoverzicht te zien.quote:Op zaterdag 21 april 2012 02:22 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Zou haar niet meteen unfrienden maar wel even laten nu. Eigenlijk is dit al bijna teveel. Maar oefening baart kunst. Ik kan soms ook wat te enthousiast berichtjes sturen.
Ik bedoel eigenlijk dat het geen kwaad kan om even niks te laten horen. Of je het nou druk hebt of niet, het is aantrekkelijker voor haar als je ook andere bezigheden hebt dan op haar antwoord te wachten, bedoelde ik eigenlijkquote:Op zaterdag 21 april 2012 02:29 schreef Illiberal het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet meteen, maar ik ga natuurlijk niet een week wachten, dus na een week is het unfriend, ik hou graag mijn facebook clean, het heeft geen zin om mensen waar ik niks mee heb als "friend" te houden. Als zij niks stuurt dan heeft het geen zin om haar zaken in mijn nieuwsoverzicht te zien.
Ja dat snap ik, er zat ook wel 25 uur tussen de 2 berichtenquote:Op zaterdag 21 april 2012 02:34 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk dat het geen kwaad kan om even niks te laten horen. Of je het nou druk hebt of niet, het is aantrekkelijker voor haar als je ook andere bezigheden hebt dan op haar antwoord te wachten, bedoelde ik eigenlijk
Lol...ik zou zeggen, lees het topic even doorquote:Op zaterdag 21 april 2012 08:50 schreef Plasterk het volgende:
Is er tussen fokkers in dit topic al gedate?
1x date gehad met een Fok!er, maar dat was niks.quote:Op zaterdag 21 april 2012 08:50 schreef Plasterk het volgende:
Joh.quote:Op zaterdag 21 april 2012 09:13 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
1x date gehad met een Fok!er, maar dat was niks.
Potverdorie .. jij bent er maar druk mee ;-)quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:55 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik had ook een berichtje van die date die had afgezegd. Zeg maar gerust een lang bericht. Gisteravond. En heb ook nog niet gereageerd. Had niet zo'n zin in lang mailen. Dus dat zegt niks. Ik ga er morgen even voor zitten.
Nee, in dit topic wordt niet gedatequote:Op zaterdag 21 april 2012 08:50 schreef Plasterk het volgende:
Nee, maar ga ik vanavond of morgen misschien terugkijkenquote:Op zaterdag 21 april 2012 10:53 schreef Paul het volgende:
Hebben jullie die singles avond uitzending gezien op ned 3?
Alle vrouwen in dit topic zijn leukquote:Op zaterdag 21 april 2012 11:18 schreef Plasterk het volgende:
[..]
Wie zijn de leuke vrouwen in dit topic?
Tja, check de fobo's maar..quote:Op zaterdag 21 april 2012 11:18 schreef Plasterk het volgende:
[..]
Wie zijn de leuke vrouwen in dit topic?
hiquote:Op zaterdag 21 april 2012 11:37 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Alle vrouwen in dit topic zijn leuk }:
Ga het ook denken ja...quote:Op zaterdag 21 april 2012 11:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
hifok is de beste datingsites
quote:Op zaterdag 21 april 2012 11:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
hifok is de beste datingsite
Verder geen ervaringen.![]()
een foto zegt imo niet zo heel erg veel over of iemand leuk is of niet...quote:
ik heb hier eigenlijk niets te zoeken, maar jij was net de laatste poster.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |