Met ons engelengeduld is dat geen probleemquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:52 schreef Dizorn het volgende:
Sorry jongens, ik ben moe en heb totaal geen zin om iets nuttigs te gaan typen hier over gisteren. Maar het komt nog wel, echt waar
Maakt mij voor mij eigenlijk geen drol uitquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:19 schreef Perzephone het volgende:
Wat vinden mannen nou leuke oneliners? I'm clueless en virgin op dat gebied
quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:22 schreef marcokloon het volgende:
[..]
Maakt mij voor mij eigenlijk geen drol uitAls je er leuk uit ziet en de score is redelijk geef ik het bijna altijd wel een kans.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WFPB!
Denk het niet, ga geen uitgebreid verslag doen zolang ik nog bij HJ in de buurt benquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:16 schreef marcokloon het volgende:
[..]
Denk je dat je Dizom voor kan zijn met je verslag?
quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:24 schreef Dizorn het volgende:
"Lijkt het je leuk als ik je bier kom brengen terwijl je met je vrienden op de bank voetbal zit te kijken, en dat we daarna het bed induiken?"
Als dat past.Nog 20 tekens over zelfsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar dat gaat 'em helaas niet worden hahaNow, come on, let me feel the fibre of your fabric.
"Lijkt het je leuk als ik je bier kom brengen terwijl je met je vrienden op de bank voetbal zit te kijken, en dat we daarna het bed induiken?"
Als dat past.Dan breng ik de ring mee naar de 1e dateSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...
Als dat past.Waar die vrienden bij zijn met m naar bed gaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
Dan ga je toch niet onbeleefd zijn en ze je huis uit schoppen?quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:27 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Waar die vrienden bij zijn met m naar bed gaan?
Gewoon gezellig meedoen!quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:30 schreef marcokloon het volgende:
[..]
Dan ga je toch niet onbeleefd zijn en ze je huis uit schoppen?
Heb je zelf al wat gestuurd dan?quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:40 schreef Illiberal het volgende:
Mijn Facebookster heeft sinds het "frienden" niks meer gestuurd. Helaas.
Lekker bij laten eerst dan. Misschien heeft ze het nog niet gezien of zit ze er niet zo vaak op. Ik had ook een berichtje van die date die had afgezegd. Zeg maar gerust een lang bericht. Gisteravond. En heb ook nog niet gereageerd. Had niet zo'n zin in lang mailen. Dus dat zegt niks. Ik ga er morgen even voor zitten.quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:47 schreef Illiberal het volgende:
[..]
Yup, gisteravond "Hoi", en daarnet nog 1 kort berichtje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |