En, ooit nodig gehad ?quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:24 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Jup..voor de veiligheid en/of om iemand er sneller uit te kunnen werken met een smoes. Werkt ook prima in een restaurant of zelfs in een bioscoop
Echt afspreken in de bios ? Zou ik nooit doen uit eten trouwens ook niet, hoe kom je ooit weg.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:24 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Jup..voor de veiligheid en/of om iemand er sneller uit te kunnen werken met een smoes. Werkt ook prima in een restaurant of zelfs in een bioscoop
Ik als man zijnde zou er wel op ingaan. Ik zou alleen als ik jou was dat never nooit niet doen/voorstellen in je eigen huis als 1st date.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:17 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of jullie ook niet in zouden gaan (is niet voor @macondo persoonlijk bedoeld) op een date bij een dame thuis om film te kijken, om het even om te draaien.
Maar goed, ik kom wel verslag doen hier die avond. Heb ook altijd wel backup een vriendin hoor, die belt na een uurtje. Maar voel me wel goed op mijn eigen turf.
[..]
één.
Tv kijken is anders een prima bezigheid voor ná 't neukenquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:43 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ik als man zijnde zou er wel op ingaan. Ik zou alleen als ik jou was dat never nooit niet doen/voorstellen in je eigen huis als 1st date.
En daarbij slaat film kijken echt nergens op. Of je wil een date (dus kennismaken) en dus niet tv gapen of je wil neuken en dus nog steeds geen film kijken.
Slecht idee dus.
Of voor en tijdens!quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:45 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Tv kijken is anders een prima bezigheid voor ná 't neuken![]()
Tijdens?quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:47 schreef CyCLoNe het volgende:
[..]
Of voor en tijdens!
Maar thuis filmpje kijken == wil je neuken als je het mij vraagt ...
Als eerste dat dus NOGO
Hahahaquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:50 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Tijdens?Lijkt me dat je dan even iets anders aan het doen bent dan tv kijken
natuurlijk gaan mannen erop in. Maar denk aan je eigen veiligheid, zeker met internetddates waarvan je niet weet hoe ze aflopen en wie je over de vloer krijgt. Wie weet staat er een oude vent voor je deur die dus gelijk weet waar je woont.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:17 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of jullie ook niet in zouden gaan (is niet voor @macondo persoonlijk bedoeld) op een date bij een dame thuis om film te kijken, om het even om te draaien.
Maar goed, ik kom wel verslag doen hier die avond. Heb ook altijd wel backup een vriendin hoor, die belt na een uurtje. Maar voel me wel goed op mijn eigen turf.
[..]
één.
Gisteren overigens zelf ook tv gekeken bij date2 thuis...Nee niet gewipt.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:45 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Tv kijken is anders een prima bezigheid voor ná 't neuken![]()
Friendzone!quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:00 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Gisteren overigens zelf ook tv gekeken bij date2 thuis...Nee niet gewipt.
Nahja zal wel aan mij liggen, maar als , let wel ALS ik bij iemand op de bank beland is het sowieso al iemand die ik erg leuk vind.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:00 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Gisteren overigens zelf ook tv gekeken bij date2 thuis...Nee niet gewipt.
Dat ja. Overigens had ik onlangs een date met iemand die ik al wat langer sprak, maar nog nooit irl gezien had. We zouden wat gaan drinken in een kroegje in haar woonplaats. Krijg ik op de dag van de date sms dat ik er rekening mee moest houden dat 'r buurvrouw (die die avond op haar kinderen zou passen en kennelijk geregeld meekeek tijdens een chat van haar met mij) mij ook zo graag eens wilde zien omdat ze zo nieuwsgierig was geworden tijdens de chat. En dat ik dus na dat drankje maar mee moest naar haar huis.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
natuurlijk gaan mannen erop in. Maar denk aan je eigen veiligheid, zeker met internetddates waarvan je niet weet hoe ze aflopen en wie je over de vloer krijgt. Wie weet staat er een oude vent voor je deur die dus gelijk weet waar je woont.
Zon belletje is een leuk idee maar of t veel zin heeft... Geen idee. Als je niet opneemt is t leed vaak al geleden
natuurlijk zou t leuk zijn als elke date geweldig was, maar je weet t gewoon niet van te voren en dan wil je niet nog een paar iur 'vastzitten' eraan terwijl je liever way anders deed en de persoon miss niet eens kan uitstaanquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:35 schreef Perzephone het volgende:
Wat negatief allemaal over eerste dates "zo snel mogelijk wegkunnen" etc.. Dates zijn toch juist leuk?
Vooral eerste dates; leuke spanning
Hmm mss date ik te selectief dan, of heb ik gewoon mazzel hahaquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
natuurlijk zou t leuk zijn als elke date geweldig was, maar je weet t gewoon niet van te voren en dan wil je niet nog een paar iur 'vastzitten' eraan terwijl je liever way anders deed en de persoon miss niet eens kan uitstaan
Koffiequote:Op vrijdag 20 april 2012 18:26 schreef Hungry_Joe het volgende:
Zo zelf mijn date maar eens op gaan halen dan. Voor koffie en zulks.
Lucky you.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:06 schreef Pien85 het volgende:
Ik heb ook nog nooit écht rampzalige dates gehad.
Nee, ik bedoelde het als voorbeeld. Nog nooit naar een bios geweest op een eerste date. En ik heb nog nooit een hulplijn hoeven inschakelen. Maar het is goed om dat te doen. Er kan je net zo goed iets gebeuren als je in de stad afspreekt.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:41 schreef CyCLoNe het volgende:
[..]
Echt afspreken in de bios ? Zou ik nooit doen uit eten trouwens ook niet, hoe kom je ooit weg.
Dat belletje snapt iedere kerel heus wel, zo overduidelijk.
Eerste date in de kroeg, wel zo praktisch en handig, heb al moeite genoeg om dan weg te komen
Natuurlijk gaan we kennismaken. Een filmpje kijken is gewoon een optie. Er is niks mis met een uitvalsmogelijkheid hebben. Misschien dat het gewoon zuiver vriendschappelijk klikt, ook niks mis mee. En als er geneukt wordt dan wordt er geneukt, daar heb je geen excuus voor nodig hoor.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:43 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ik als man zijnde zou er wel op ingaan. Ik zou alleen als ik jou was dat never nooit niet doen/voorstellen in je eigen huis als 1st date.
En daarbij slaat film kijken echt nergens op. Of je wil een date (dus kennismaken) en dus niet tv gapen of je wil neuken en dus nog steeds geen film kijken.
Slecht idee dus.
dat is gewoon slapstickquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:21 schreef Michel2GRFE het volgende:
[..]
Lucky you.
Rampzalige dates.
Er was eens..
Een meisje die dacht dat het verstandig zou zijn om mij niet te vertellen dat ze een kind had. Stond dus ook niet in haar profiel. Moeilijke discussie als je dan op je 2e date bij haar thuis bent om een film te kijken en een 5 maanden oude baby begint te krijsen in een slaapkamer. Ze snapte het probleem niet.
Een meisje die het voor elkaar kreeg om tijdens de 1e date op een terrasje binnen 5 minuten te vragen wat voor werk ik deed, hoeveel ik daarmee verdiende en of ik er wel zeker van was dat ik haar financieel kon onderhouden. Humor.
Een meisje die naast mij nog een scharrel had. Dat vertelde ze mij terwijl ik bij haar thuis was. Ik had daar dus niet zoveel trek in en na een korte heftige discussie besloot ik m'n biezen te pakken. Ze dreigde van het balkon te springen als ik zou gaan. Heb haar ook serieus tegen moet houden. D-R-A-M-A
Ach ja.
Hahaha..ja ik begrijp je.. maar in zo'n situatie reageer je toch wel anders want ze draaide helemaal door, alle stoppen sloegen bij haar door. Borderline ofzo, ik weet 't niet..bijhoorlijk freaky in ieder geval.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:27 schreef freshy98 het volgende:
Die van het balkon springen, misschien ben ik dan soms wat bot en direct, maar mijn reactie zou zijn "sterkte". En dan gewoon weg lopen.
Hahaha..sommigen maken het zichzelf zó moeilijk..quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:29 schreef eefje801 het volgende:
Een man die gelijk bij binnenkomst (tweede date) zijn schoenen uittrok en de bouwtekening van zijn nieuwe huis uit zijn tas haalde om te laten zien en "een" flesje wijn mee zou nemen maar er tien bij zich had omdat hij niet kon kiezen![]()
En hij bleef maar vragen of ik hem ook gegoogled had. Hmm..er was dus helemaal niks aan de hand, hij had gewoon twee moeders. En dat was een issue geloof ik, voor hem. Ik vond er helemaal niks van.
Toen gingen we koken en dat bestond uit dat hij instructies gaf en ik het eten maakteHeb er achteraf hartelijk om moeten lachen.
ha ha ja kloptquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:30 schreef Michel2GRFE het volgende:
[..]
Hahaha..sommigen maken het zichzelf zó moeilijk..
Moet ook gebeurenquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:13 schreef freshy98 het volgende:
hehe dat was een tussentijdse status update?
Iets met een pig farm!quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:19 schreef freshy98 het volgende:
Hungry_Joe: zo'n vat met chemisch afval zoals in Robocop.
Met ons engelengeduld is dat geen probleemquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:52 schreef Dizorn het volgende:
Sorry jongens, ik ben moe en heb totaal geen zin om iets nuttigs te gaan typen hier over gisteren. Maar het komt nog wel, echt waar
Maakt mij voor mij eigenlijk geen drol uitquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:19 schreef Perzephone het volgende:
Wat vinden mannen nou leuke oneliners? I'm clueless en virgin op dat gebied
quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:22 schreef marcokloon het volgende:
[..]
Maakt mij voor mij eigenlijk geen drol uitAls je er leuk uit ziet en de score is redelijk geef ik het bijna altijd wel een kans.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WFPB!
Denk het niet, ga geen uitgebreid verslag doen zolang ik nog bij HJ in de buurt benquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:16 schreef marcokloon het volgende:
[..]
Denk je dat je Dizom voor kan zijn met je verslag?
quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:24 schreef Dizorn het volgende:
"Lijkt het je leuk als ik je bier kom brengen terwijl je met je vrienden op de bank voetbal zit te kijken, en dat we daarna het bed induiken?"
Als dat past.Nog 20 tekens over zelfsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar dat gaat 'em helaas niet worden hahaNow, come on, let me feel the fibre of your fabric.
"Lijkt het je leuk als ik je bier kom brengen terwijl je met je vrienden op de bank voetbal zit te kijken, en dat we daarna het bed induiken?"
Als dat past.Dan breng ik de ring mee naar de 1e dateSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...
Als dat past.Waar die vrienden bij zijn met m naar bed gaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
Dan ga je toch niet onbeleefd zijn en ze je huis uit schoppen?quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:27 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Waar die vrienden bij zijn met m naar bed gaan?
Gewoon gezellig meedoen!quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:30 schreef marcokloon het volgende:
[..]
Dan ga je toch niet onbeleefd zijn en ze je huis uit schoppen?
Heb je zelf al wat gestuurd dan?quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:40 schreef Illiberal het volgende:
Mijn Facebookster heeft sinds het "frienden" niks meer gestuurd. Helaas.
Lekker bij laten eerst dan. Misschien heeft ze het nog niet gezien of zit ze er niet zo vaak op. Ik had ook een berichtje van die date die had afgezegd. Zeg maar gerust een lang bericht. Gisteravond. En heb ook nog niet gereageerd. Had niet zo'n zin in lang mailen. Dus dat zegt niks. Ik ga er morgen even voor zitten.quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:47 schreef Illiberal het volgende:
[..]
Yup, gisteravond "Hoi", en daarnet nog 1 kort berichtje.
Tsja, ik denk ook dat ze erg veel aandacht krijgt, dus dan is het lastig om er tussen komen. Ik heb haar dus gestuurd: "Hey wou je nog kletsen of ben je ondergesneeuwd door andere RP-mannen?quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:55 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Lekker bij laten eerst dan. Misschien heeft ze het nog niet gezien of zit ze er niet zo vaak op. Ik had ook een berichtje van die date die had afgezegd. Zeg maar gerust een lang bericht. Gisteravond. En heb ook nog niet gereageerd. Had niet zo'n zin in lang mailen. Dus dat zegt niks. Ik ga er morgen even voor zitten.
Zou haar niet meteen unfrienden maar wel even laten nu. Eigenlijk is dit al bijna teveel. Maar oefening baart kunst. Ik kan soms ook wat te enthousiast berichtjes sturen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:58 schreef Illiberal het volgende:
[..]
Tsja, ik denk ook dat ze erg veel aandacht krijgt, dus dan is het lastig om er tussen komen. Ik heb haar dus gestuurd: "Hey wou je nog kletsen of ben je ondergesneeuwd door andere RP-mannen?![]()
"
Maar idd, nu laten, en als ik aan het eind van de week nog niks gehoord heb maar unfrienden.
Ik zeg ook niet meteen, maar ik ga natuurlijk niet een week wachten, dus na een week is het unfriend, ik hou graag mijn facebook clean, het heeft geen zin om mensen waar ik niks mee heb als "friend" te houden. Als zij niks stuurt dan heeft het geen zin om haar zaken in mijn nieuwsoverzicht te zien.quote:Op zaterdag 21 april 2012 02:22 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Zou haar niet meteen unfrienden maar wel even laten nu. Eigenlijk is dit al bijna teveel. Maar oefening baart kunst. Ik kan soms ook wat te enthousiast berichtjes sturen.
Ik bedoel eigenlijk dat het geen kwaad kan om even niks te laten horen. Of je het nou druk hebt of niet, het is aantrekkelijker voor haar als je ook andere bezigheden hebt dan op haar antwoord te wachten, bedoelde ik eigenlijkquote:Op zaterdag 21 april 2012 02:29 schreef Illiberal het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet meteen, maar ik ga natuurlijk niet een week wachten, dus na een week is het unfriend, ik hou graag mijn facebook clean, het heeft geen zin om mensen waar ik niks mee heb als "friend" te houden. Als zij niks stuurt dan heeft het geen zin om haar zaken in mijn nieuwsoverzicht te zien.
Ja dat snap ik, er zat ook wel 25 uur tussen de 2 berichtenquote:Op zaterdag 21 april 2012 02:34 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk dat het geen kwaad kan om even niks te laten horen. Of je het nou druk hebt of niet, het is aantrekkelijker voor haar als je ook andere bezigheden hebt dan op haar antwoord te wachten, bedoelde ik eigenlijk
Lol...ik zou zeggen, lees het topic even doorquote:Op zaterdag 21 april 2012 08:50 schreef Plasterk het volgende:
Is er tussen fokkers in dit topic al gedate?
1x date gehad met een Fok!er, maar dat was niks.quote:Op zaterdag 21 april 2012 08:50 schreef Plasterk het volgende:
Joh.quote:Op zaterdag 21 april 2012 09:13 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
1x date gehad met een Fok!er, maar dat was niks.
Potverdorie .. jij bent er maar druk mee ;-)quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:55 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik had ook een berichtje van die date die had afgezegd. Zeg maar gerust een lang bericht. Gisteravond. En heb ook nog niet gereageerd. Had niet zo'n zin in lang mailen. Dus dat zegt niks. Ik ga er morgen even voor zitten.
Nee, in dit topic wordt niet gedatequote:Op zaterdag 21 april 2012 08:50 schreef Plasterk het volgende:
Nee, maar ga ik vanavond of morgen misschien terugkijkenquote:Op zaterdag 21 april 2012 10:53 schreef Paul het volgende:
Hebben jullie die singles avond uitzending gezien op ned 3?
Alle vrouwen in dit topic zijn leukquote:Op zaterdag 21 april 2012 11:18 schreef Plasterk het volgende:
[..]
Wie zijn de leuke vrouwen in dit topic?
Tja, check de fobo's maar..quote:Op zaterdag 21 april 2012 11:18 schreef Plasterk het volgende:
[..]
Wie zijn de leuke vrouwen in dit topic?
hiquote:Op zaterdag 21 april 2012 11:37 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Alle vrouwen in dit topic zijn leuk }:
Ga het ook denken ja...quote:Op zaterdag 21 april 2012 11:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
hifok is de beste datingsites
quote:Op zaterdag 21 april 2012 11:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
hifok is de beste datingsite
Verder geen ervaringen.![]()
een foto zegt imo niet zo heel erg veel over of iemand leuk is of niet...quote:
ik heb hier eigenlijk niets te zoeken, maar jij was net de laatste poster.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |