Erik is immuun, hij heeft een virus geupload in het systeem dat bij een ban alle crewleden computers non-stop 80's hits gaan afspelen. Derhalve dulden we z'n aanwezigheid, alles is beter dan zijn muziek.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:40 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wanneer worden die nou eens verbannen?
Smeerpijp.quote:
Ooooh. Ik wil hem wel bannen. 80's.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Erik is immuun, hij heeft een virus geupload in het systeem dat bij een ban alle crewleden computers non-stop 80's hits gaan afspelen. Derhalve dulden we z'n aanwezigheid, alles is beter dan zijn muziek.
Schaam je!quote:
Ik zal dit toevoegen aan je sollicitatie, nu kan je er wel naar fluiten.quote:
Shit.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zal dit toevoegen aan je sollicitatie, nu kan je er wel naar fluiten.
quote:
Heb je mijn IQ ingelijst en boven je bed gehangen? Ik weet het...ik ben populair.quote:
ABN.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:47 schreef eriksd het volgende:
http://www.telegraaf.nl/d(...)wijtschelding__.html
Die reacties
Hoi Henk.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
ABN.
Schijt aan wanbetalers, goed zo.
Vergeet Mutant niet.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De enige Turkse user hier in POL op 't moment.
Ik was nog niet klaar.quote:
Hallo gelukkige huisvrouw.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:43 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ooooh. Ik wil hem wel bannen. 80's.
Die komt uit de Barbary Coast.quote:
Nu moeten ze dat standpunt nog in Den Haag innemen.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:49 schreef De_Guidance het volgende:
http://www.l1.nl/nieuws/177568-pvv-relletjes-moeten-stoppen
Hehehe Limburg
Toch allemaal zand.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het ligt buiten Europa? Mooi, dan is het dus allemaal hetzelfde.
Hoog in de top.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je plaats weet je anders nog niet.
De toon die jij tegen een persoon met de statuur als die van erik aanslaat vind ik hoogst discutabel jongedame, denk daar maar eens over na.quote:
Wat is het toch mooi dat vrouwen nooit jaloers op elkaar zijn.quote:
Op basis van wat?quote:
Ergens vind ik het wel grappig hoe Europa polariseert.quote:
Dit vind ik een gevaarlijke uitspraak, ik maak me zorgen om jou.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ergens vind ik het wel grappig hoe Europa polariseert.
Gewoon uit interesse.
Natuurlijk zijn vrouwen wel eens jaloers op elkaar. Maar in de sauna ga ik ook niet elke vrouw afkeurend zitten aankijken hoor. Juist leuk dat er mooie vrouwen zijn.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:53 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Wat is het toch mooi dat vrouwen nooit jaloers op elkaar zijn.
Ach kom nou, waar Fortuyn werd gezien als Europa's grootste fascist is het nu amper 10 jaar later een pussy qua taalgebruik en mening. Je gaat me toch niet zeggen dat dat geen interessante ontwikkeling is?quote:Op woensdag 18 april 2012 14:55 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dit vind ik een gevaarlijke uitspraak, ik maak me zorgen om jou.
Nee, het betrof de groep "Filosofiestudenten zonder toekomst".quote:Op woensdag 18 april 2012 14:55 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit de Facebookgroep 'Schizofrenen en andere paranoïde teringlijers' betrof.
Incorrect. Het betreft de Facebookgroep 'Werkloze beroepsfilosofen'.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:55 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit de Facebookgroep 'Schizofrenen en andere paranoïde teringlijers' betrof.
Van die tokkie-wijfen, dat zou verboden moeten worden en zeker in de sauna.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:55 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn vrouwen wel eens jaloers op elkaar. Maar in de sauna ga ik ook niet elke vrouw afkeurend zitten aankijken hoor. Juist leuk dat er mooie vrouwen zijn.Lelijke vrouwen vind ik erger.
Ga gewoon naar een gaysauna.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Van die tokkie-wijfen, dat zou verboden moeten worden en zeker in de sauna.
Dat maakt hem niet anders dan iemand zonder status die hier onzin post jongeheer.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:53 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De toon die jij tegen een persoon met de statuur als die van erik aanslaat vind ik hoogst discutabel jongedame, denk daar maar eens over na.
Solliciteer jij soms naar een pak rammel?quote:Op woensdag 18 april 2012 14:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, het betrof de groep "Filosofiestudenten zonder toekomst".
Opgericht door een zekere user niet zijnde Friek.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:56 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Incorrect. Het betreft de Facebookgroep 'Werkloze beroepsfilosofen'.
Op basis van doelmatigheid, talenten, (zelf)kennis en doorzettingsvermogen.quote:
Hij argumenteert helemaal niet, hij citeert alleen maar. Daarbij: hoe had iemand z'n talent op moeten merken?quote:Ik ben het helemaal met hem eens. Hij argumenteert goed en ik verbaas me dat niemand zijn politieke talent heeft erkend voor hij een massamoordenaar werd', schrijft een man.
Je zat toch op het HBO?quote:Op woensdag 18 april 2012 14:57 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Op basis van doelmatigheid, talenten, (zelf)kennis en doorzettingsvermogen.
quote:Op woensdag 18 april 2012 14:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Van die tokkie-wijfen, dat zou verboden moeten worden en zeker in de sauna.
Zo stereotyperend!quote:Op woensdag 18 april 2012 14:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Nee, vind het niet zo ontspannend om door allemaal palen in mn ogen gespoten te worden
De mestindustrie schijnt een levendige bron te zijn waaruit politici tappen.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:58 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Hij argumenteert helemaal niet, hij citeert alleen maar. Daarbij: hoe had iemand z'n talent op moeten merken?
Verontrustend is vooral dat lieden zeggem/schrijven dat ze de denkbeelden van onze Breivik onderschrijven, maar het niet eens zijn met zijn daden. Volgens mij is dat niet meer dan het laatst restje politiek-correcte besef dat die figuren inzetten.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:55 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Jij vind geweldadige fascistische tendensen een interessante ontwikkeling?quote:Op woensdag 18 april 2012 14:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach kom nou, waar Fortuyn werd gezien als Europa's grootste fascist is het nu amper 10 jaar later een pussy qua taalgebruik en mening. Je gaat me toch niet zeggen dat dat geen interessante ontwikkeling is?
Ik zei polarisatie.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jij vind geweldadige fascistische tendensen een interessante ontwikkeling?
Dat vind ik moreel hoogst verwerpelijk, wij moeten eens een goed gesprek voeren, dit kan zo niet langer.
Al zat ik op de kaderberoepsgerichte leerweg. Als iemand met zo'n instelling zijn best doet is dat beter dan iemand die niet zijn best doet op het WO.quote:
Zolang jij er rekening mee houdt dat ik op gevoelige plekken (nee, niet je lul / zak) terugsla dan gaarne.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:57 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Solliciteer jij soms naar een pak rammel?
quote:
Jawel.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:57 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat maakt hem niet anders dan iemand zonder status die hier onzin post jongeheer.
In jouw ogen misschien.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:00 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jawel.
Erik
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Tamashii
Je best doen voor rechtenstudies is dan ook een contradictie.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:59 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Al zat ik op de kaderberoepsgerichte leerweg. Als iemand met zo'n instelling zijn best doet is dat beter dan iemand die niet zijn best doet op het WO.
Kijk je ook wel eens op straat mooie vrouwen na?quote:Op woensdag 18 april 2012 14:55 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn vrouwen wel eens jaloers op elkaar. Maar in de sauna ga ik ook niet elke vrouw afkeurend zitten aankijken hoor. Juist leuk dat er mooie vrouwen zijn.Lelijke vrouwen vind ik erger.
quote:Op woensdag 18 april 2012 15:00 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jawel.
Voorschrift
Erik
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Tamashii
Prima, dan doe je er werk naast waar je je best voor doet. Ik heb meer respect voor iemand die met moeite vmbo t doet, dan iemand die makkelijk de uni doet en daar over opschept.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je best doen voor rechtenstudies is dan ook een contradictie.
Nee hoor. Die laatste levert over het algemeen meer centen op, is minder dom en heeft meer humor.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:59 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Al zat ik op de kaderberoepsgerichte leerweg. Als iemand met zo'n instelling zijn best doet is dat beter dan iemand die niet zijn best doet op het WO.
Ik ook hoor.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:02 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Prima, dan doe je er werk naast waar je je best voor doet. Ik heb meer respect voor iemand die met moeite vmbo t doet, dan iemand die makkelijk de uni doet en daar over opschept.
Natuurlijk. Daar gaat het allemaal om.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:02 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nee hoor. Die laatste levert over het algemeen meer centen op, is minder dom en heeft meer humor.
Ik heb meer respect voor mijn soort mensen dan voor andersoortige mensen.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:02 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Prima, dan doe je er werk naast waar je je best voor doet. Ik heb meer respect voor iemand die met moeite vmbo t doet, dan iemand die makkelijk de uni doet en daar over opschept.
Danku danku.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:02 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat ben jij ook een irritante clown.
Dank voor de bevestiging.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:03 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Natuurlijk. Daar gaat het allemaal om.
Mutant! Mutant! Snel! Kom snel!quote:Op woensdag 18 april 2012 15:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik heb meer respect voor mijn soort mensen dan voor andersoortige mensen.
Je bent anders niet vies van de aandacht die je hier krijgt.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:01 schreef Tamashii het volgende:
[..]
In jouw ogen misschien.En in dit topic misschien. Daarom post ik hier ook niet frequent.
Je vooropleiding?quote:Op woensdag 18 april 2012 15:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ook hoor.
Streetcredz aan de vmbo T'ers.
Ik heb respect voor mensen die het verdienen, meestal vallen deze buiten 'mijn soort'.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Loop jij Erik nou te bitchen?quote:Op woensdag 18 april 2012 15:00 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jawel.
Erik
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Tamashii
Neu, heb Havo/VWO gedaan.quote:
Deze keer had ik het niet over nationaliteit of religie.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mutant! Mutant! Snel! Kom snel!
Dat is jammer voor jou.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:04 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb respect voor mensen die het verdienen, meestal vallen deze buiten 'mijn soort'.
* Voorschrift ruimt de confetti en slingers weer op, bummer.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Deze keer had ik het niet over nationaliteit of religie.
Dat is inderdaad wat mij ook al opviel aan zijn teksten. Vol referenties aan en verwijzingen naar allerlei schrijvers (waarbij hij de copy-paste-methode niet schuwt), maar amper echte analyse. Ook in dat video-manifest kon ik nauwelijks lijnen van argumentatie ontdekken of voorbeelden van hoe zo'n 'cultureel-marxistische elite' (wat dat ook moge wezen) ons onwetende burgers het zand in de ogen strooit.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:58 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Hij argumenteert helemaal niet, hij citeert alleen maar. Daarbij: hoe had iemand z'n talent op moeten merken?
Ik vind het flauw om Mutant constant op z'n Turkse achtergrond aan te spreken.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
* Voorschrift ruimt de confetti en slingers weer op, bummer.
Wie niet?quote:Op woensdag 18 april 2012 15:01 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Kijk je ook wel eens op straat mooie vrouwen na?
Zou hij ook in BNW hebben gepost?quote:Op woensdag 18 april 2012 15:04 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wat mij ook al opviel aan zijn teksten. Vol referenties naar allerlei schrijvers (waarbij hij de copy-paste-methode niet schuwt), maar amper echte analyse. Ook in dat video-manifest kon ik nauwelijks lijnen van argumentatie ontdekken of voorbeelden van hoe zo'n 'cultureel-marxistische elite' (wat dat ook moge wezen) ons onwetende burgers het zand in de ogen gooit.
Sterk staaltje complotdenken, dunkt mij.
Daarom heb ik ook geen respect voor jou.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Staakt hij ook mee met de schoonmakers? Heb al lang niks meer van 'm vernomen.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:05 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik vind het flauw om Mutant constant op z'n Turkse achtergrond aan te spreken.
Erik is een held, hoor je me? Een held!quote:
Boo - fucking - hoo, dat treft me nu vreselijk.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook geen respect voor jou.
Zo is het maar net.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Erik is een held, hoor je me? Een held!
Nee, ben jij wel vies van aandacht dan? We zijn toch mensen? Sociale dieren weet je wel.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je bent anders niet vies van de aandacht die je hier krijgt.
Oh shit, zodra je internet sociaal gaat noemen is het hek van de dam.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, ben jij wel vies van aandacht dan? We zijn toch mensen? Sociale dieren weet je wel.
Je hapt anders wel lekker.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Boo - fucking - hoo, dat treft me nu vreselijk.
Is dit nou een retorische vraag?quote:Op woensdag 18 april 2012 15:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, ben jij wel vies van aandacht dan? We zijn toch mensen? Sociale dieren weet je wel.
Met Turken is ook niks mis, die zijn net zo tolerant als de meeste nederlanders, het word pas erg zodra het over afrikanen of fransen gaat.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Staakt hij ook mee met de schoonmakers? Heb al lang niks meer van 'm vernomen.
Ik mis hem, zelfs mijn complimenten acht hij racistisch.
Er is toch een reden dat zoveel mensen FOK! gebruiken.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh shit, zodra je internet sociaal gaat noemen is het hek van de dam.
Snel, edit het weg!
Vrouwen zijn meer dan dat.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:07 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jij bent ook zo'n lekker hapje.
Ergo Marokkanen?quote:Op woensdag 18 april 2012 15:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Met Turken is ook niks mis, die zijn net zo tolerant als de meeste nederlanders, het word pas erg zodra het over afrikanen of fransen gaat.
nee rocjes niet, dan komt het MDI weer op me af.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ergo Marokkanen?
Die zijn Afrikaans EN Frans, en sedert 70 jaar ook deels Italiaans.
Zolang het maar geen Aboriginals zijn. Tuig dat het is!quote:Op woensdag 18 april 2012 15:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ergo Marokkanen?
Die zijn Afrikaans EN Frans, en sedert 70 jaar ook deels Italiaans.
Och die paar zwervers zijn te negeren, de meesten zitten in reservaten.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zolang het maar geen Aboriginals zijn. Tuig dat het is!
Niks mis met Turken, maar het is leuk om D_G te trollen ermee.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:11 schreef Erkannn het volgende:
Turken zijn op zich wel tolerant...maar vele zijn slecht geintergreerd mijns inziens.
Als al de andere alloctone bevolkingsgroepen een voorbeeld zouden nemen aan turken, heb je een stuk minder criminaliteit.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:11 schreef Erkannn het volgende:
Turken zijn op zich wel tolerant...maar vele zijn slecht geintergreerd mijns inziens.
wahahahaha okquote:Op woensdag 18 april 2012 15:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niks mis met Turken, maar het is leuk om D_G te trollen ermee.
Vooral serieus op ingang.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och die paar zwervers zijn te negeren, de meesten zitten in reservaten.
Daar zit inderdaad een kern van waarheid in, maar dat komt omdat er meer sociale controle is onder de Turken.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:13 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als al de andere alloctone bevolkingsgroepen een voorbeeld zouden nemen aan turken, heb je een stuk minder criminaliteit.
quote:Op woensdag 18 april 2012 15:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vooral serieus op ingang.
Held ben je ook.
Turken hebben humor en lusten wel een biertje.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:14 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Daar zit inderdaad een kern van waarheid in, maar dat komt omdat er meer sociale controle is onder de Turken.
VS houdt van serieuze ingangen.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vooral serieus op ingang.
Held ben je ook.
Ik lus zekerssss een pilske...ene vattuh?quote:Op woensdag 18 april 2012 15:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Turken hebben humor en lusten wel een biertje.
Dat is 't verschil.
Buk maar, viespeuk.quote:
en eerwraak zorgt er tenminste voor dat een overspelige vrouw niet nog eens 8 koters op de wereld kan zetten.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:14 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Daar zit inderdaad een kern van waarheid in, maar dat komt omdat er meer sociale controle is onder de Turken.
Begrijpelijk. Als het luchtig is, heb je een afgelikte boterham te pakken.quote:
sorry, maar eerwraak = bullshit en dient hard aangepakt te worden. Ook in Turkije wordt dit steeds minder getolereerd.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:15 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
en eerwraak zorgt er tenminste voor dat een overspelige vrouw niet nog eens 8 koters op de wereld kan zetten.
Vattuh?quote:Op woensdag 18 april 2012 15:15 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Ik lus zekerssss een pilske...ene vattuh?
quote:Op woensdag 18 april 2012 15:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Als het luchtig is, heb je een afgelikte boterham te pakken.
Ja...ben een brabander...en roepen wel eens: bierke vattuh?quote:
Ik had niet het idee dat je zo'n uitspraak serieus genomen zou hebben.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:16 schreef Erkannn het volgende:
[..]
sorry, maar eerwraak = bullshit en dient hard aangepakt te worden. Ook in Turkije wordt dit steeds minder getolereerd.
Oh je vraagt me op een date?quote:Op woensdag 18 april 2012 15:17 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Ja...ben een brabander...en roepen wel eens: bierke vattuh?
date? helll no, drink jij altijd bier op dates?quote:
lol...ik heb soms moeite met sarcasme....hoewel ik zelf vaak sarcastisch ben....lolquote:Op woensdag 18 april 2012 15:17 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik had niet het idee dat je zo'n uitspraak serieus genomen zou hebben.
Niks mis met bier.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:18 schreef Erkannn het volgende:
[..]
date? helll no, drink jij altijd bier op dates?
Hou toch eens op over bier. Mannen drinken whisky.quote:
Is ook niks mis mee....maar ik ben meestal gewoon nuchter op dates :p 9 van de 10 keer moet ik rijden hehequote:
Nee. Ik drink water.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hou toch eens op over bier. Mannen drinken whisky.
Ik drink ze beidequote:Op woensdag 18 april 2012 15:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Niet op een afspraakje, hoor.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Goede whiskey, sure, maar dat word in een gemmiddeld cafe niet geschonken, daar krijg je alleen die JD bocht.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Een date bedoel je? Drink je dan bier?quote:
Dan stap je over op rode wijn of andere sterke drank.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:21 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Goede whiskey, sure, maar dat word in een gemmiddeld cafe niet gedronken, daar krijg je alleen die JD bocht.
inderdaad, you can say that againquote:Op woensdag 18 april 2012 15:21 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Goede whiskey, sure, maar dat word in een gemmiddeld cafe niet geschonken, daar krijg je alleen die JD bocht.
Yup. Ik drink water.quote:
Oh dan drink ik wel bier, jij water.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:20 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Is ook niks mis mee....maar ik ben meestal gewoon nuchter op dates :p 9 van de 10 keer moet ik rijden hehe
Hier hebben ze vaker JW dan JD.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:21 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Goede whiskey, sure, maar dat word in een gemmiddeld cafe niet geschonken, daar krijg je alleen die JD bocht.
damn....dit is nu de tweede keer of nie? You've got me againquote:Op woensdag 18 april 2012 15:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh dan drink ik wel bier, jij water.
Ik vind rode wijn over het algemeen niet te zuipen(en zeker als het op cafes aankomt), en andere sterke drank drinkt alleen lekker weg met een biertje ernaast.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:22 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dan stap je over op rode wijn of andere sterke drank.
quote:Op woensdag 18 april 2012 15:24 schreef Erkannn het volgende:
[..]
damn....dit is nu de tweede keer of nie? You've got me again
Ik drink meestal rode wijn.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:22 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Een date bedoel je? Drink je dan bier?
Mijn Turkse date.quote:
Rode wijn vond ik in het begin ook niet lekker, maar ik drink het toch graag nu.....quote:Op woensdag 18 april 2012 15:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik vind rode wijn over het algemeen niet te zuipen, en andere sterke drank drinkt alleen lekker weg met een biertje ernaast.
Alhoewel ik wel een liefhebber ben van een goede bruine rum.
Dat zei ik ook toen ik hier kwamquote:Op woensdag 18 april 2012 15:13 schreef Erkannn het volgende:
[..]
wahahahaha ok
bij mij werkt het niet
aha ok..daarom denken ze dat ik jouw kloon ben ofzo?quote:Op woensdag 18 april 2012 15:25 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dat zei ik ook toen ik hier kwam
Zolang het bij zuipen blijft vind ik alles primaquote:
Geen idee , maar ik schrok ook wel want je post zoals mij.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:26 schreef Erkannn het volgende:
[..]
aha ok..daarom denken ze dat ik jouw kloon ben ofzo?
Red label van JW is nog wel te doen.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hier hebben ze vaker JW dan JD.
quote:Op woensdag 18 april 2012 15:25 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dat zei ik ook toen ik hier kwam
No worries...ik heb maar 1 paspoort, de Nederlandse. Ik voel me meer Nederlands dan Turks.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:26 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Er is hier ruimte voor slechts één Turk.
Zodat jij ermee kan koken?quote:Op woensdag 18 april 2012 15:27 schreef Tamashii het volgende:
Een beetje wijnkennis is bij een man niet verkeerd. Als uitzondering van de feministische aspecten, mag hij dan een flesje uitzoeken.
Precies, daarom is whiskey bestellen tijdens uitgaan hier nog niet zo'n drama.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Red label van JW is nog wel te doen.
Dat zei ik ook toen ik hier kwam.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:27 schreef Erkannn het volgende:
[..]
No worries...ik heb maar 1 paspoort, de Nederlandse. Ik voel me meer Nederlands dan Turks.
quote:Op woensdag 18 april 2012 15:27 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Geen idee , maar ik schrok ook wel want je post zoals mij.
Ik heb wel wijnkennis, heb er zelfs een cursus over gehad, maar ik vind het gewoon niet lekker(op sommige witte wijnen na dan).quote:Op woensdag 18 april 2012 15:27 schreef Tamashii het volgende:
Een beetje wijnkennis is bij een man niet verkeerd. Als uitzondering van de feministische aspecten, mag hij dan een flesje uitzoeken.
Voor een eerste date prima.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:26 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Zolang het bij zuipen blijft vind ik alles prima
hahahaha...ik ben een bot die je al 2 jaar in de gaten houd....en mijn AI is zo geavanceerd dat je denkt dat ik echt benquote:Op woensdag 18 april 2012 15:27 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Geen idee , maar ik schrok ook wel want je post zoals mij.
quote:Op woensdag 18 april 2012 15:28 schreef De_Guidance het volgende:
Zo aangezien dit de POLSC is en je geen dame bent (anders foto's van boobs)
Wat is je politieke voorkeur?
Ik vind bruine rum ook niet verkeerd om te drinken tijdens het uitgaan, tenzij het iets met bacardi te maken heeft.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Precies, daarom is whiskey bestellen tijdens uitgaan hier nog niet zo'n drama.
Bacardi is standaard.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:29 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik vind bruine rum ook niet verkeerd om te drinken tijdens het uitgaan, tenzij het iets met bacardi te maken heeft.
Je bent gewoon populair..ik geef het toe, ik wil gewoon jou zijn.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:28 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dat zei ik ook toen ik hier kwam.
Geen probleem.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:30 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Je bent gewoon populair..ik geef het toe, ik wil gewoon jou zijn.
Witte wijn.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:28 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb wel wijnkennis, heb er zelfs een cursus over gehad, maar ik vind het gewoon niet lekker(op sommige witte wijnen na dan).
Zolang je maar terug gaat naar Marokko.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:30 schreef Erkannn het volgende:
hebben jullie het over mijn politieke voorkeur?
PVV natuurlijk, ik wil alle Turken het land uit...including myself!
Dat vind ik nu erg tof van je...je bent in 1 klap ook gelijk de tofste pikkie van de klasquote:
Ja...AT LEAST!!! Ik bedoel...ik wil hele dag het liefst blowen in die hash bergen aldaarquote:Op woensdag 18 april 2012 15:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zolang je maar terug gaat naar Marokko.
Dankjewel , ik moet nu wel even gaan, ik wens je veel succes met de SC-gang.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:31 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Dat vind ik nu erg tof van je...je bent in 1 klap ook gelijk de tofste pikkie van de klas
Dan moet ik toch echt iemand hebben die mij dat opdringt, uit eigen overweging drink ik echt liever bier of water bij mn vlees dan rode wijn.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:30 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Witte wijn.
Je moet wijnsmaak ontwikkelen, dus door blijven drinken.
quote:Op woensdag 18 april 2012 15:26 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 april 2012 15:32 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Ja...AT LEAST!!! Ik bedoel...ik wil hele dag het liefst blowen in die hash bergen aldaar
Muttie is?quote:Op woensdag 18 april 2012 15:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]![]()
Jij gaat geen vriendjes worden met Muttie.
Slow chat.quote:
Onze huismocro.quote:
Echt niet! Ik heb hier in de buurt een toffe turkse bakker zitten die goede broodjes doner maakt voor een schappelijke prijs.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:30 schreef Erkannn het volgende:
hebben jullie het over mijn politieke voorkeur?
PVV natuurlijk, ik wil alle Turken het land uit...including myself!
Heeft Arnhem geen club voor mijn soortgenoten?quote:
Ja, maar daar durf ik mij alleen in gezelschap van een dame te vertonen.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Heeft Arnhem geen club voor mijn soortgenoten?
Doen we daar een drankje.
Ja maar het ging er niet om wat jij wilt....maar wat ik wil!quote:Op woensdag 18 april 2012 15:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Echt niet! Ik heb hier in de buurt een toffe turkse bakker zitten die goede broodjes doner maakt voor een schappelijke prijs.
Dus zelfs jij haalt daar het leeftijdsgemiddelde naar beneden?quote:Op woensdag 18 april 2012 15:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, maar daar durf ik mij alleen in gezelschap van een dame te vertonen.
En dan zitten ze nog aan m'n reet
Is goed voor je.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dan moet ik toch echt iemand hebben die mij dat opdringt, uit eigen overweging drink ik echt liever bier of water bij mn vlees dan rode wijn.
Weet je zeker dat dat dames zijn?quote:Op woensdag 18 april 2012 15:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Zeg, staan Nederlanders echt bekend als beroerde minnaars? Ik kan het haast niet geloven als jij een Milanese aan de haak kunt slaan.quote:
Ik heb een turkse kapper die mij voor de helft van de prijs knipt waarvoor een nederlandse het zal doen, en ik heb een turkse nackbar en bakker die met goedkoop en makkelijk eten leveren, ik zou niet meer zonder kunnen!quote:Op woensdag 18 april 2012 15:34 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Ja maar het ging er niet om wat jij wilt....maar wat ik wil!
Typisch Nederlands, enkel tolerant als 't geld oplevert.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb een turkse kapper die mij voor de helft van de prijs knipt waarvoor een nederlandse het zal doen, en ik heb een turkse nackbar en bakker die met goedkoop en makkelijk eten leveren, ik zou niet meer zonder kunnen!
hihiquote:Op woensdag 18 april 2012 15:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb een turkse kapper die mij voor de helft van de prijs knipt waarvoor een nederlandse het zal doen, en ik heb een turkse nackbar en bakker die met goedkoop en makkelijk eten leveren, ik zou niet meer zonder kunnen!
Daar zijn we toch een wereldrijk mee geworden, door niet te walgen van levensstijlen, maar daar juist geld aan te verdienen?quote:Op woensdag 18 april 2012 15:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Typisch Nederlands, enkel tolerant als 't geld oplevert.
Het leven? Wacht maar tot je de vijfentwintig gepasseerd bent.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:38 schreef robin007bond het volgende:
Het gaat de laatste tijd echt snel.
Daar gaat 't liberale migratiebeleid.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:26 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Wat dacht je van walgen maar toch uitbuiten?quote:Op woensdag 18 april 2012 15:39 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Daar zijn we toch een wereldrijk mee geworden, door niet te walgen van levensstijlen, maar daar juist geld aan te verdienen?
Ik ben een paarse schaap....je hebt de verkeerde turk voor jequote:
We hebben anders wel verdiend aan het uitroeien van de Katholieken in Japan, van wier gewoonten wij walgden.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:39 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Daar zijn we toch een wereldrijk mee geworden, door niet te walgen van levensstijlen, maar daar juist geld aan te verdienen?
Dat deden de spanjaarden en de fransen en zie wat ze er voor terug gekregen hebben.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat dacht je van walgen maar toch uitbuiten?
Nee die nichten zitten zelfs nog aan m'n reet als ik met een dame in zo'n nichtentent ben.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:35 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Weet je zeker dat dat dames zijn?
En ik deed het alleen voor het rijm.quote:
Misschien ben ik de uitzondering die de regel bevestigtquote:Op woensdag 18 april 2012 15:36 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Zeg, staan Nederlanders echt bekend als beroerde minnaars? Ik kan het haast niet geloven als jij een Milanese aan de haak kunt slaan.
Haha, ik ben zo lelijk dat zelfs homo's niet aan me durven te zitten, dat heb ik dan weer mee.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik een boek schrijven als nostradamusquote:Op woensdag 18 april 2012 15:41 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
En ik deed het alleen voor het rijm.
De Japanners hadden er zelf ook vast niet veel op tegen.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:40 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
We hebben anders wel verdiend aan het uitroeien van de Katholieken in Japan, van wier gewoonten wij walgden.
Moslims, banlieue's en negers?quote:Op woensdag 18 april 2012 15:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat deden de spanjaarden en de fransen en zie wat ze er voor terug gekregen hebben.
Ik ruik een vogelverschrikkerquote:Op woensdag 18 april 2012 15:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Haha, ik ben zo lelijk dat zelfs homo's niet aan me durven te zitten, dat heb ik dan weer mee.
Ach, we werden er alleen van beticht ruw te zijn. De Duitsers stonken tenminste.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Misschien ben ik de uitzondering die de regel bevestigt
Deal, we gaan naar de Arnhemse gaykroeg.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Haha, ik ben zo lelijk dat zelfs homo's niet aan me durven te zitten, dat heb ik dan weer mee.
Ik neem wel een paar voorspellingen over van Lambiekje.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:42 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik een boek schrijven als nostradamus
Van Suske en Wiske?quote:Op woensdag 18 april 2012 15:44 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik neem wel een paar voorspellingen over van Lambiekje.
Dat maakt in een darkroom niks uit.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Een audioboek, en als je 'm achterstevoren afspeelt krijg je een satanische boodschap van de banken en farmaceutische industrie.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:44 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik neem wel een paar voorspellingen over van Lambiekje.
WAHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 18 april 2012 15:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat maakt in een darkroom niks uit.
Dan duw ik in de darkroom een cactus in je reet, dat zal je leren onschuldige hetero's naar een dergelijke zaak te ontvoeren!quote:Op woensdag 18 april 2012 15:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Deal, we gaan naar de Arnhemse gaykroeg.
Nee, het orakel van BNW.quote:
that's gonna stinggggggquote:Op woensdag 18 april 2012 15:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan duw ik in de darkroom een cactus in je reet, dat zal je leren onschuldige hetero's naar een dergelijke zaak te ontvoeren!
Nou, ajuus dan maar.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:26 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Wat denk je wel niet, vunzigaard.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan duw ik in de darkroom een cactus in je reet, dat zal je leren onschuldige hetero's naar een dergelijke zaak te ontvoeren!
Hihi, je zei annalen.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:31 schreef Voorschrift het volgende:
Deze kan in ieder geval in de annalen der stereotypering.
No. Fucking. Way.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Deal, we gaan naar de Arnhemse gaykroeg.
Jammer...ik ben wel fan van S&W...vooral Jerommekequote:
Jij bent toch altijd zo van het over de grenzen kijken en tolerant zijn, he!? HE?!quote:
Ik denk dat ze rustig willen beginnen. Dat fuck komt later wel.quote:
Boontje komt om z'n loontje.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat denk je wel niet, vunzigaard.
Ja, maar die hebben de Teletijdmachine, die hebben geen voorspelling meer nodig.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:47 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Jammer...ik ben wel fan van S&W...vooral Jerommeke
Ja maar in zo'n gelegenheid alleen met vrouwelijke bodyguard die ik indien nodig klef op de bek kan pakken om mijn seksuele geaardheid te tonen.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij bent toch altijd zo van het over de grenzen kijken en tolerant zijn, he!? HE?!
Verzuurd van voor en achter.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:48 schreef Voorschrift het volgende:
Remlof is gewoon aarsconservatief.
Hihi, hihihi.
Er loopt vast wel een lekkere Harley Davidson pot rond.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja maar in zo'n gelegenheid alleen met vrouwelijke bodyguard die ik indien nodig klef op de bek kan pakken om mijn seksuele geaardheid te tonen.
Die tuinbroektypes in dat gaycafe zullen iig van je kont afblijven.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja maar in zo'n gelegenheid alleen met vrouwelijke bodyguard die ik indien nodig klef op de bek kan pakken om mijn seksuele geaardheid te tonen.
quote:
Ja maar de rest niet. Ik schijn een topkont te hebben.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:49 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Die tuinbroektypes in dat gaycafe zullen iig van je kont afblijven.
Volgens mij resulteert een avontuur naar de gaykroeg in het pijnlijke besef dat je de grenzen te wijd open hebt gezet.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij bent toch altijd zo van het over de grenzen kijken en tolerant zijn, he!? HE?!
Ik hoor het al, de cursus militaire zelfverdediging gaat zaterdag van pas komen.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:48 schreef remlof het volgende:
[..]
wel interessant of nie? Ik bedoel...het eerste wat ik zou doen is, 40 jaar terug in de tijd en mn vader doodschieten. Ben benieuwd watvoor effect dat heeft op mijquote:Op woensdag 18 april 2012 15:48 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ja, maar die hebben de Teletijdmachine, die hebben geen voorspelling meer nodig.
Ik vraag speciaal voor jou "Seks met die kale!" aan.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:50 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Volgens mij resulteert een avontuur naar de gaykroeg in het pijnlijke besef dat je de grenzen te wijd open hebt gezet.
Tsja..quote:Op woensdag 18 april 2012 15:50 schreef Erkannn het volgende:
[..]
wel interessant of nie? Ik bedoel...het eerste wat ik zou doen is, 40 jaar terug in de tijd en mn vader doodschieten. Ben benieuwd watvoor effect dat heeft op mij
he dont worry, ik ga daarna nog een keer terug in de tijd om het ongedaan te maken...zo ben ik dan ook wel weer.quote:
Al die homo's hier vinden het niet leuk om over wijven te hebben.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:51 schreef Erkannn het volgende:
whatsup met dit gay-stuff in ene keer LOL
We hadden inderdaad die hommo nooit moderator moeten maken.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:51 schreef Erkannn het volgende:
whatsup met dit gay-stuff in ene keer LOL
Paradox.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:52 schreef Erkannn het volgende:
[..]
he dont worry, ik ga daarna nog een keer terug in de tijd om het ongedaan te maken...zo ben ik dan ook wel weer.
Het eerste wat ik zou doen, is Willy Vandersteen aangeven wegens collaboratie. Eens kijken welke gevolgen dit zou hebben voor Suske en Wiske.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:50 schreef Erkannn het volgende:
[..]
wel interessant of nie? Ik bedoel...het eerste wat ik zou doen is, 40 jaar terug in de tijd en mn vader doodschieten. Ben benieuwd watvoor effect dat heeft op mij
die paradox was er al met mn eerste stellingquote:Op woensdag 18 april 2012 15:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Paradox.
Besta je dan nog wel om nog keer terug te gaan.
Ewa swaaaa! Ik ben de beste mod die je kent.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:52 schreef remlof het volgende:
[..]
We hadden inderdaad die hommo nooit moderator moeten maken.
wahahahaha aaaaaaa, en ik dan? Een wereld zonder S&W kan ik me echt niet voorstellen...zo ene wereld bestaat niet!quote:Op woensdag 18 april 2012 15:52 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Het eerste wat ik zou doen, is Willy Vandersteen aangeven wegens collaboratie. Eens kijken welke gevolgen dit zou hebben voor Suske en Wiske.
anders steek ik wel een veer in je reet (over gays gesproken): je bent de beste mod die ik kenquote:Op woensdag 18 april 2012 15:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ewa swaaaa! Ik ben de beste mod die je kent.
Pas op, het is hier louter gelijkslachtige ontucht.quote:
Je begint steeds verder af te wijken van het PvdA standpunt over zuigende homo's.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Sinds jij mod bent, ben je een laffe twat geworden.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ewa swaaaa! Ik ben de beste mod die je kent.
De rest is ook niet interessant.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:54 schreef Erkannn het volgende:
[..]
anders steek ik wel een veer in je reet (over gays gesproken): je bent de beste mod die ik ken
maar ja...ik ken er maar 1
Gaat we'll vol worden in die reet van VS, met mijn cactus en jouw veer.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:54 schreef Erkannn het volgende:
[..]
anders steek ik wel een veer in je reet (over gays gesproken): je bent de beste mod die ik ken
maar ja...ik ken er maar 1
quote:Op woensdag 18 april 2012 15:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De rest is ook niet interessant.
Sinds wanneer heeft de PvdA een standpunt over zuigende homo's?quote:Op woensdag 18 april 2012 15:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Je begint steeds verder af te wijken van het PvdA standpunt over zuigende homo's.
ahahahahahahahquote:Op woensdag 18 april 2012 15:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Gaat we'll vol worden in die reet van VS, met mijn cactus en jouw veer.
Dan keren we gewoon terug tot een ander favoriet gespreksonderwerp van Voorschrift:quote:Op woensdag 18 april 2012 16:00 schreef Erkannn het volgende:
toen was het stil
ssssssssssssssssssssssssssssssst![]()
![]()
Voorschrift claimde dat hij naar een station moest.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:01 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dan keren we gewoon terug tot een ander favoriet gespreksonderwerp van Voorschrift:
Inderdaad, hij moet z'n hosselinkomsten aan mij afstaan.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:02 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Voorschrift claimde dat hij naar een station moest.
Moderator van KEL.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zal wel heel terecht zijn.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:09 schreef waht het volgende:
Zo, ik mag weer ¤220 lappen aan het justitieel incassobureau.
[ afbeelding ]
Wettelijk gezien wel, reëel gezien wellicht, subjectief gezien niet.quote:
quote:Op woensdag 18 april 2012 16:11 schreef waht het volgende:
[..]
Wettelijk gezien wel, reëel gezien wellicht, subjectief gezien niet.
[ afbeelding ]
Je ging te hard?quote:Op woensdag 18 april 2012 16:09 schreef waht het volgende:
Zo, ik mag weer ¤220 lappen aan het justitieel incassobureau.
[ afbeelding ]
Jullie zijn de meest foute vrienden die ik heb.quote:
Nog goede kunst gezien lately?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |