Typisch Nederlands, enkel tolerant als 't geld oplevert.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb een turkse kapper die mij voor de helft van de prijs knipt waarvoor een nederlandse het zal doen, en ik heb een turkse nackbar en bakker die met goedkoop en makkelijk eten leveren, ik zou niet meer zonder kunnen!
hihiquote:Op woensdag 18 april 2012 15:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb een turkse kapper die mij voor de helft van de prijs knipt waarvoor een nederlandse het zal doen, en ik heb een turkse nackbar en bakker die met goedkoop en makkelijk eten leveren, ik zou niet meer zonder kunnen!
Daar zijn we toch een wereldrijk mee geworden, door niet te walgen van levensstijlen, maar daar juist geld aan te verdienen?quote:Op woensdag 18 april 2012 15:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Typisch Nederlands, enkel tolerant als 't geld oplevert.
Het leven? Wacht maar tot je de vijfentwintig gepasseerd bent.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:38 schreef robin007bond het volgende:
Het gaat de laatste tijd echt snel.
Daar gaat 't liberale migratiebeleid.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:26 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Er is hier ruimte voor slechts één Turk.
Wat dacht je van walgen maar toch uitbuiten?quote:Op woensdag 18 april 2012 15:39 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Daar zijn we toch een wereldrijk mee geworden, door niet te walgen van levensstijlen, maar daar juist geld aan te verdienen?
Ik ben een paarse schaap....je hebt de verkeerde turk voor jequote:
We hebben anders wel verdiend aan het uitroeien van de Katholieken in Japan, van wier gewoonten wij walgden.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:39 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Daar zijn we toch een wereldrijk mee geworden, door niet te walgen van levensstijlen, maar daar juist geld aan te verdienen?
Dat deden de spanjaarden en de fransen en zie wat ze er voor terug gekregen hebben.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat dacht je van walgen maar toch uitbuiten?
Nee die nichten zitten zelfs nog aan m'n reet als ik met een dame in zo'n nichtentent ben.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:35 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Weet je zeker dat dat dames zijn?
En ik deed het alleen voor het rijm.quote:
Misschien ben ik de uitzondering die de regel bevestigtquote:Op woensdag 18 april 2012 15:36 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Zeg, staan Nederlanders echt bekend als beroerde minnaars? Ik kan het haast niet geloven als jij een Milanese aan de haak kunt slaan.
Haha, ik ben zo lelijk dat zelfs homo's niet aan me durven te zitten, dat heb ik dan weer mee.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, maar daar durf ik mij alleen in gezelschap van een dame te vertonen.
En dan zitten ze nog aan m'n reet
Als ik jou was zou ik een boek schrijven als nostradamusquote:Op woensdag 18 april 2012 15:41 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
En ik deed het alleen voor het rijm.
De Japanners hadden er zelf ook vast niet veel op tegen.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:40 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
We hebben anders wel verdiend aan het uitroeien van de Katholieken in Japan, van wier gewoonten wij walgden.
Moslims, banlieue's en negers?quote:Op woensdag 18 april 2012 15:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat deden de spanjaarden en de fransen en zie wat ze er voor terug gekregen hebben.
Ik ruik een vogelverschrikkerquote:Op woensdag 18 april 2012 15:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Haha, ik ben zo lelijk dat zelfs homo's niet aan me durven te zitten, dat heb ik dan weer mee.
Ach, we werden er alleen van beticht ruw te zijn. De Duitsers stonken tenminste.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Misschien ben ik de uitzondering die de regel bevestigt
Deal, we gaan naar de Arnhemse gaykroeg.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Haha, ik ben zo lelijk dat zelfs homo's niet aan me durven te zitten, dat heb ik dan weer mee.
Ik neem wel een paar voorspellingen over van Lambiekje.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:42 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik een boek schrijven als nostradamus
Van Suske en Wiske?quote:Op woensdag 18 april 2012 15:44 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik neem wel een paar voorspellingen over van Lambiekje.
Dat maakt in een darkroom niks uit.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Een audioboek, en als je 'm achterstevoren afspeelt krijg je een satanische boodschap van de banken en farmaceutische industrie.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:44 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik neem wel een paar voorspellingen over van Lambiekje.
WAHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 18 april 2012 15:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat maakt in een darkroom niks uit.
Dan duw ik in de darkroom een cactus in je reet, dat zal je leren onschuldige hetero's naar een dergelijke zaak te ontvoeren!quote:Op woensdag 18 april 2012 15:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Deal, we gaan naar de Arnhemse gaykroeg.
Nee, het orakel van BNW.quote:
that's gonna stinggggggquote:Op woensdag 18 april 2012 15:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan duw ik in de darkroom een cactus in je reet, dat zal je leren onschuldige hetero's naar een dergelijke zaak te ontvoeren!
Nou, ajuus dan maar.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:26 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Er is hier ruimte voor slechts één Turk.
Wat denk je wel niet, vunzigaard.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan duw ik in de darkroom een cactus in je reet, dat zal je leren onschuldige hetero's naar een dergelijke zaak te ontvoeren!
Hihi, je zei annalen.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:31 schreef Voorschrift het volgende:
Deze kan in ieder geval in de annalen der stereotypering.
No. Fucking. Way.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Deal, we gaan naar de Arnhemse gaykroeg.
Jammer...ik ben wel fan van S&W...vooral Jerommekequote:
Jij bent toch altijd zo van het over de grenzen kijken en tolerant zijn, he!? HE?!quote:
Ik denk dat ze rustig willen beginnen. Dat fuck komt later wel.quote:
Boontje komt om z'n loontje.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat denk je wel niet, vunzigaard.
Ja, maar die hebben de Teletijdmachine, die hebben geen voorspelling meer nodig.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:47 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Jammer...ik ben wel fan van S&W...vooral Jerommeke
Ja maar in zo'n gelegenheid alleen met vrouwelijke bodyguard die ik indien nodig klef op de bek kan pakken om mijn seksuele geaardheid te tonen.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij bent toch altijd zo van het over de grenzen kijken en tolerant zijn, he!? HE?!
Verzuurd van voor en achter.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:48 schreef Voorschrift het volgende:
Remlof is gewoon aarsconservatief.
Hihi, hihihi.
Er loopt vast wel een lekkere Harley Davidson pot rond.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja maar in zo'n gelegenheid alleen met vrouwelijke bodyguard die ik indien nodig klef op de bek kan pakken om mijn seksuele geaardheid te tonen.
Die tuinbroektypes in dat gaycafe zullen iig van je kont afblijven.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja maar in zo'n gelegenheid alleen met vrouwelijke bodyguard die ik indien nodig klef op de bek kan pakken om mijn seksuele geaardheid te tonen.
quote:
Ja maar de rest niet. Ik schijn een topkont te hebben.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:49 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Die tuinbroektypes in dat gaycafe zullen iig van je kont afblijven.
Volgens mij resulteert een avontuur naar de gaykroeg in het pijnlijke besef dat je de grenzen te wijd open hebt gezet.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij bent toch altijd zo van het over de grenzen kijken en tolerant zijn, he!? HE?!
Ik hoor het al, de cursus militaire zelfverdediging gaat zaterdag van pas komen.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:48 schreef remlof het volgende:
[..]
wel interessant of nie? Ik bedoel...het eerste wat ik zou doen is, 40 jaar terug in de tijd en mn vader doodschieten. Ben benieuwd watvoor effect dat heeft op mijquote:Op woensdag 18 april 2012 15:48 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ja, maar die hebben de Teletijdmachine, die hebben geen voorspelling meer nodig.
Ik vraag speciaal voor jou "Seks met die kale!" aan.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:50 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Volgens mij resulteert een avontuur naar de gaykroeg in het pijnlijke besef dat je de grenzen te wijd open hebt gezet.
Tsja..quote:Op woensdag 18 april 2012 15:50 schreef Erkannn het volgende:
[..]
wel interessant of nie? Ik bedoel...het eerste wat ik zou doen is, 40 jaar terug in de tijd en mn vader doodschieten. Ben benieuwd watvoor effect dat heeft op mij
he dont worry, ik ga daarna nog een keer terug in de tijd om het ongedaan te maken...zo ben ik dan ook wel weer.quote:
Al die homo's hier vinden het niet leuk om over wijven te hebben.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:51 schreef Erkannn het volgende:
whatsup met dit gay-stuff in ene keer LOL
We hadden inderdaad die hommo nooit moderator moeten maken.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:51 schreef Erkannn het volgende:
whatsup met dit gay-stuff in ene keer LOL
Paradox.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:52 schreef Erkannn het volgende:
[..]
he dont worry, ik ga daarna nog een keer terug in de tijd om het ongedaan te maken...zo ben ik dan ook wel weer.
Het eerste wat ik zou doen, is Willy Vandersteen aangeven wegens collaboratie. Eens kijken welke gevolgen dit zou hebben voor Suske en Wiske.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:50 schreef Erkannn het volgende:
[..]
wel interessant of nie? Ik bedoel...het eerste wat ik zou doen is, 40 jaar terug in de tijd en mn vader doodschieten. Ben benieuwd watvoor effect dat heeft op mij
die paradox was er al met mn eerste stellingquote:Op woensdag 18 april 2012 15:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Paradox.
Besta je dan nog wel om nog keer terug te gaan.
Ewa swaaaa! Ik ben de beste mod die je kent.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:52 schreef remlof het volgende:
[..]
We hadden inderdaad die hommo nooit moderator moeten maken.
wahahahaha aaaaaaa, en ik dan? Een wereld zonder S&W kan ik me echt niet voorstellen...zo ene wereld bestaat niet!quote:Op woensdag 18 april 2012 15:52 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Het eerste wat ik zou doen, is Willy Vandersteen aangeven wegens collaboratie. Eens kijken welke gevolgen dit zou hebben voor Suske en Wiske.
anders steek ik wel een veer in je reet (over gays gesproken): je bent de beste mod die ik kenquote:Op woensdag 18 april 2012 15:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ewa swaaaa! Ik ben de beste mod die je kent.
Pas op, het is hier louter gelijkslachtige ontucht.quote:
Je begint steeds verder af te wijken van het PvdA standpunt over zuigende homo's.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Sinds jij mod bent, ben je een laffe twat geworden.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ewa swaaaa! Ik ben de beste mod die je kent.
De rest is ook niet interessant.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:54 schreef Erkannn het volgende:
[..]
anders steek ik wel een veer in je reet (over gays gesproken): je bent de beste mod die ik ken
maar ja...ik ken er maar 1
Gaat we'll vol worden in die reet van VS, met mijn cactus en jouw veer.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:54 schreef Erkannn het volgende:
[..]
anders steek ik wel een veer in je reet (over gays gesproken): je bent de beste mod die ik ken
maar ja...ik ken er maar 1
quote:Op woensdag 18 april 2012 15:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De rest is ook niet interessant.
Sinds wanneer heeft de PvdA een standpunt over zuigende homo's?quote:Op woensdag 18 april 2012 15:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Je begint steeds verder af te wijken van het PvdA standpunt over zuigende homo's.
ahahahahahahahquote:Op woensdag 18 april 2012 15:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Gaat we'll vol worden in die reet van VS, met mijn cactus en jouw veer.
Dan keren we gewoon terug tot een ander favoriet gespreksonderwerp van Voorschrift:quote:Op woensdag 18 april 2012 16:00 schreef Erkannn het volgende:
toen was het stil
ssssssssssssssssssssssssssssssst![]()
![]()
Voorschrift claimde dat hij naar een station moest.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:01 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dan keren we gewoon terug tot een ander favoriet gespreksonderwerp van Voorschrift:
Inderdaad, hij moet z'n hosselinkomsten aan mij afstaan.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:02 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Voorschrift claimde dat hij naar een station moest.
Moderator van KEL.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zal wel heel terecht zijn.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:09 schreef waht het volgende:
Zo, ik mag weer ¤220 lappen aan het justitieel incassobureau.
[ afbeelding ]
Wettelijk gezien wel, reëel gezien wellicht, subjectief gezien niet.quote:
quote:Op woensdag 18 april 2012 16:11 schreef waht het volgende:
[..]
Wettelijk gezien wel, reëel gezien wellicht, subjectief gezien niet.
[ afbeelding ]
Je ging te hard?quote:Op woensdag 18 april 2012 16:09 schreef waht het volgende:
Zo, ik mag weer ¤220 lappen aan het justitieel incassobureau.
[ afbeelding ]
Jullie zijn de meest foute vrienden die ik heb.quote:
Nog goede kunst gezien lately?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |