Ik hoor het al, de cursus militaire zelfverdediging gaat zaterdag van pas komen.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja maar in zo'n gelegenheid alleen met vrouwelijke bodyguard die ik indien nodig klef op de bek kan pakken om mijn seksuele geaardheid te tonen.
wel interessant of nie? Ik bedoel...het eerste wat ik zou doen is, 40 jaar terug in de tijd en mn vader doodschieten. Ben benieuwd watvoor effect dat heeft op mijquote:Op woensdag 18 april 2012 15:48 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ja, maar die hebben de Teletijdmachine, die hebben geen voorspelling meer nodig.
Ik vraag speciaal voor jou "Seks met die kale!" aan.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:50 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Volgens mij resulteert een avontuur naar de gaykroeg in het pijnlijke besef dat je de grenzen te wijd open hebt gezet.
Tsja..quote:Op woensdag 18 april 2012 15:50 schreef Erkannn het volgende:
[..]
wel interessant of nie? Ik bedoel...het eerste wat ik zou doen is, 40 jaar terug in de tijd en mn vader doodschieten. Ben benieuwd watvoor effect dat heeft op mij
he dont worry, ik ga daarna nog een keer terug in de tijd om het ongedaan te maken...zo ben ik dan ook wel weer.quote:
Al die homo's hier vinden het niet leuk om over wijven te hebben.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:51 schreef Erkannn het volgende:
whatsup met dit gay-stuff in ene keer LOL
We hadden inderdaad die hommo nooit moderator moeten maken.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:51 schreef Erkannn het volgende:
whatsup met dit gay-stuff in ene keer LOL
Paradox.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:52 schreef Erkannn het volgende:
[..]
he dont worry, ik ga daarna nog een keer terug in de tijd om het ongedaan te maken...zo ben ik dan ook wel weer.
Het eerste wat ik zou doen, is Willy Vandersteen aangeven wegens collaboratie. Eens kijken welke gevolgen dit zou hebben voor Suske en Wiske.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:50 schreef Erkannn het volgende:
[..]
wel interessant of nie? Ik bedoel...het eerste wat ik zou doen is, 40 jaar terug in de tijd en mn vader doodschieten. Ben benieuwd watvoor effect dat heeft op mij
die paradox was er al met mn eerste stellingquote:Op woensdag 18 april 2012 15:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Paradox.
Besta je dan nog wel om nog keer terug te gaan.
Ewa swaaaa! Ik ben de beste mod die je kent.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:52 schreef remlof het volgende:
[..]
We hadden inderdaad die hommo nooit moderator moeten maken.
wahahahaha aaaaaaa, en ik dan? Een wereld zonder S&W kan ik me echt niet voorstellen...zo ene wereld bestaat niet!quote:Op woensdag 18 april 2012 15:52 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Het eerste wat ik zou doen, is Willy Vandersteen aangeven wegens collaboratie. Eens kijken welke gevolgen dit zou hebben voor Suske en Wiske.
anders steek ik wel een veer in je reet (over gays gesproken): je bent de beste mod die ik kenquote:Op woensdag 18 april 2012 15:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ewa swaaaa! Ik ben de beste mod die je kent.
Pas op, het is hier louter gelijkslachtige ontucht.quote:
Je begint steeds verder af te wijken van het PvdA standpunt over zuigende homo's.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:52 schreef remlof het volgende:
[..]
We hadden inderdaad die hommo nooit moderator moeten maken.
Sinds jij mod bent, ben je een laffe twat geworden.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ewa swaaaa! Ik ben de beste mod die je kent.
De rest is ook niet interessant.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:54 schreef Erkannn het volgende:
[..]
anders steek ik wel een veer in je reet (over gays gesproken): je bent de beste mod die ik ken
maar ja...ik ken er maar 1
Gaat we'll vol worden in die reet van VS, met mijn cactus en jouw veer.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:54 schreef Erkannn het volgende:
[..]
anders steek ik wel een veer in je reet (over gays gesproken): je bent de beste mod die ik ken
maar ja...ik ken er maar 1
quote:Op woensdag 18 april 2012 15:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De rest is ook niet interessant.
Sinds wanneer heeft de PvdA een standpunt over zuigende homo's?quote:Op woensdag 18 april 2012 15:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Je begint steeds verder af te wijken van het PvdA standpunt over zuigende homo's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |