lol...ik heb soms moeite met sarcasme....hoewel ik zelf vaak sarcastisch ben....lolquote:Op woensdag 18 april 2012 15:17 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik had niet het idee dat je zo'n uitspraak serieus genomen zou hebben.
Niks mis met bier.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:18 schreef Erkannn het volgende:
[..]
date? helll no, drink jij altijd bier op dates?
Hou toch eens op over bier. Mannen drinken whisky.quote:
Is ook niks mis mee....maar ik ben meestal gewoon nuchter op dates :p 9 van de 10 keer moet ik rijden hehequote:
Nee. Ik drink water.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hou toch eens op over bier. Mannen drinken whisky.
Ik drink ze beidequote:Op woensdag 18 april 2012 15:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Niet op een afspraakje, hoor.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Goede whiskey, sure, maar dat word in een gemmiddeld cafe niet geschonken, daar krijg je alleen die JD bocht.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Een date bedoel je? Drink je dan bier?quote:
Dan stap je over op rode wijn of andere sterke drank.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:21 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Goede whiskey, sure, maar dat word in een gemmiddeld cafe niet gedronken, daar krijg je alleen die JD bocht.
inderdaad, you can say that againquote:Op woensdag 18 april 2012 15:21 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Goede whiskey, sure, maar dat word in een gemmiddeld cafe niet geschonken, daar krijg je alleen die JD bocht.
Yup. Ik drink water.quote:
Oh dan drink ik wel bier, jij water.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:20 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Is ook niks mis mee....maar ik ben meestal gewoon nuchter op dates :p 9 van de 10 keer moet ik rijden hehe
Hier hebben ze vaker JW dan JD.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:21 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Goede whiskey, sure, maar dat word in een gemmiddeld cafe niet geschonken, daar krijg je alleen die JD bocht.
damn....dit is nu de tweede keer of nie? You've got me againquote:Op woensdag 18 april 2012 15:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh dan drink ik wel bier, jij water.
Ik vind rode wijn over het algemeen niet te zuipen(en zeker als het op cafes aankomt), en andere sterke drank drinkt alleen lekker weg met een biertje ernaast.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:22 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dan stap je over op rode wijn of andere sterke drank.
quote:Op woensdag 18 april 2012 15:24 schreef Erkannn het volgende:
[..]
damn....dit is nu de tweede keer of nie? You've got me again
Ik drink meestal rode wijn.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:22 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Een date bedoel je? Drink je dan bier?
Mijn Turkse date.quote:
Rode wijn vond ik in het begin ook niet lekker, maar ik drink het toch graag nu.....quote:Op woensdag 18 april 2012 15:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik vind rode wijn over het algemeen niet te zuipen, en andere sterke drank drinkt alleen lekker weg met een biertje ernaast.
Alhoewel ik wel een liefhebber ben van een goede bruine rum.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |