quote:Op woensdag 18 april 2012 15:26 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Er is hier ruimte voor slechts één Turk.
quote:Op woensdag 18 april 2012 15:32 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Ja...AT LEAST!!! Ik bedoel...ik wil hele dag het liefst blowen in die hash bergen aldaar
Muttie is?quote:Op woensdag 18 april 2012 15:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]![]()
Jij gaat geen vriendjes worden met Muttie.
Slow chat.quote:
Onze huismocro.quote:
Echt niet! Ik heb hier in de buurt een toffe turkse bakker zitten die goede broodjes doner maakt voor een schappelijke prijs.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:30 schreef Erkannn het volgende:
hebben jullie het over mijn politieke voorkeur?
PVV natuurlijk, ik wil alle Turken het land uit...including myself!
Heeft Arnhem geen club voor mijn soortgenoten?quote:
Ja, maar daar durf ik mij alleen in gezelschap van een dame te vertonen.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Heeft Arnhem geen club voor mijn soortgenoten?
Doen we daar een drankje.
Ja maar het ging er niet om wat jij wilt....maar wat ik wil!quote:Op woensdag 18 april 2012 15:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Echt niet! Ik heb hier in de buurt een toffe turkse bakker zitten die goede broodjes doner maakt voor een schappelijke prijs.
Dus zelfs jij haalt daar het leeftijdsgemiddelde naar beneden?quote:Op woensdag 18 april 2012 15:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, maar daar durf ik mij alleen in gezelschap van een dame te vertonen.
En dan zitten ze nog aan m'n reet
Is goed voor je.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dan moet ik toch echt iemand hebben die mij dat opdringt, uit eigen overweging drink ik echt liever bier of water bij mn vlees dan rode wijn.
Weet je zeker dat dat dames zijn?quote:Op woensdag 18 april 2012 15:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, maar daar durf ik mij alleen in gezelschap van een dame te vertonen.
En dan zitten ze nog aan m'n reet
Zeg, staan Nederlanders echt bekend als beroerde minnaars? Ik kan het haast niet geloven als jij een Milanese aan de haak kunt slaan.quote:
Ik heb een turkse kapper die mij voor de helft van de prijs knipt waarvoor een nederlandse het zal doen, en ik heb een turkse nackbar en bakker die met goedkoop en makkelijk eten leveren, ik zou niet meer zonder kunnen!quote:Op woensdag 18 april 2012 15:34 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Ja maar het ging er niet om wat jij wilt....maar wat ik wil!
Typisch Nederlands, enkel tolerant als 't geld oplevert.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb een turkse kapper die mij voor de helft van de prijs knipt waarvoor een nederlandse het zal doen, en ik heb een turkse nackbar en bakker die met goedkoop en makkelijk eten leveren, ik zou niet meer zonder kunnen!
hihiquote:Op woensdag 18 april 2012 15:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb een turkse kapper die mij voor de helft van de prijs knipt waarvoor een nederlandse het zal doen, en ik heb een turkse nackbar en bakker die met goedkoop en makkelijk eten leveren, ik zou niet meer zonder kunnen!
Daar zijn we toch een wereldrijk mee geworden, door niet te walgen van levensstijlen, maar daar juist geld aan te verdienen?quote:Op woensdag 18 april 2012 15:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Typisch Nederlands, enkel tolerant als 't geld oplevert.
Het leven? Wacht maar tot je de vijfentwintig gepasseerd bent.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:38 schreef robin007bond het volgende:
Het gaat de laatste tijd echt snel.
Daar gaat 't liberale migratiebeleid.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:26 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Er is hier ruimte voor slechts één Turk.
Wat dacht je van walgen maar toch uitbuiten?quote:Op woensdag 18 april 2012 15:39 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Daar zijn we toch een wereldrijk mee geworden, door niet te walgen van levensstijlen, maar daar juist geld aan te verdienen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |