Dat zei ik ook toen ik hier kwamquote:Op woensdag 18 april 2012 15:13 schreef Erkannn het volgende:
[..]
wahahahaha ok
bij mij werkt het niet
aha ok..daarom denken ze dat ik jouw kloon ben ofzo?quote:Op woensdag 18 april 2012 15:25 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dat zei ik ook toen ik hier kwam
Zolang het bij zuipen blijft vind ik alles primaquote:
Geen idee , maar ik schrok ook wel want je post zoals mij.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:26 schreef Erkannn het volgende:
[..]
aha ok..daarom denken ze dat ik jouw kloon ben ofzo?
Red label van JW is nog wel te doen.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hier hebben ze vaker JW dan JD.
quote:Op woensdag 18 april 2012 15:25 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dat zei ik ook toen ik hier kwam
No worries...ik heb maar 1 paspoort, de Nederlandse. Ik voel me meer Nederlands dan Turks.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:26 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Er is hier ruimte voor slechts één Turk.
Zodat jij ermee kan koken?quote:Op woensdag 18 april 2012 15:27 schreef Tamashii het volgende:
Een beetje wijnkennis is bij een man niet verkeerd. Als uitzondering van de feministische aspecten, mag hij dan een flesje uitzoeken.
Precies, daarom is whiskey bestellen tijdens uitgaan hier nog niet zo'n drama.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Red label van JW is nog wel te doen.
Dat zei ik ook toen ik hier kwam.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:27 schreef Erkannn het volgende:
[..]
No worries...ik heb maar 1 paspoort, de Nederlandse. Ik voel me meer Nederlands dan Turks.
quote:Op woensdag 18 april 2012 15:27 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Geen idee , maar ik schrok ook wel want je post zoals mij.
Ik heb wel wijnkennis, heb er zelfs een cursus over gehad, maar ik vind het gewoon niet lekker(op sommige witte wijnen na dan).quote:Op woensdag 18 april 2012 15:27 schreef Tamashii het volgende:
Een beetje wijnkennis is bij een man niet verkeerd. Als uitzondering van de feministische aspecten, mag hij dan een flesje uitzoeken.
Voor een eerste date prima.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:26 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Zolang het bij zuipen blijft vind ik alles prima
hahahaha...ik ben een bot die je al 2 jaar in de gaten houd....en mijn AI is zo geavanceerd dat je denkt dat ik echt benquote:Op woensdag 18 april 2012 15:27 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Geen idee , maar ik schrok ook wel want je post zoals mij.
quote:Op woensdag 18 april 2012 15:28 schreef De_Guidance het volgende:
Zo aangezien dit de POLSC is en je geen dame bent (anders foto's van boobs)
Wat is je politieke voorkeur?
Ik vind bruine rum ook niet verkeerd om te drinken tijdens het uitgaan, tenzij het iets met bacardi te maken heeft.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Precies, daarom is whiskey bestellen tijdens uitgaan hier nog niet zo'n drama.
Bacardi is standaard.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:29 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik vind bruine rum ook niet verkeerd om te drinken tijdens het uitgaan, tenzij het iets met bacardi te maken heeft.
Je bent gewoon populair..ik geef het toe, ik wil gewoon jou zijn.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:28 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dat zei ik ook toen ik hier kwam.
Geen probleem.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:30 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Je bent gewoon populair..ik geef het toe, ik wil gewoon jou zijn.
Witte wijn.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:28 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb wel wijnkennis, heb er zelfs een cursus over gehad, maar ik vind het gewoon niet lekker(op sommige witte wijnen na dan).
Zolang je maar terug gaat naar Marokko.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:30 schreef Erkannn het volgende:
hebben jullie het over mijn politieke voorkeur?
PVV natuurlijk, ik wil alle Turken het land uit...including myself!
Dat vind ik nu erg tof van je...je bent in 1 klap ook gelijk de tofste pikkie van de klasquote:
Ja...AT LEAST!!! Ik bedoel...ik wil hele dag het liefst blowen in die hash bergen aldaarquote:Op woensdag 18 april 2012 15:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zolang je maar terug gaat naar Marokko.
Dankjewel , ik moet nu wel even gaan, ik wens je veel succes met de SC-gang.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:31 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Dat vind ik nu erg tof van je...je bent in 1 klap ook gelijk de tofste pikkie van de klas
Dan moet ik toch echt iemand hebben die mij dat opdringt, uit eigen overweging drink ik echt liever bier of water bij mn vlees dan rode wijn.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:30 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Witte wijn.
Je moet wijnsmaak ontwikkelen, dus door blijven drinken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |