Hihi you've got mequote:Op woensdag 18 april 2012 14:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je post in "Turken op Fok" en je username is Erkannn.
Mwoh, het was maar een gok.
Die Gordon Ramsey at gister op TV het nog kloppende hart van een cobraquote:Op woensdag 18 april 2012 14:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nu insecten de nieuwe rage zijn vrees ik 't ergste.
Sorry, ik raak altijd in een haat-trance als ik iets te horen krijg wat te maken heeft met Peterrrrrr.quote:
Daar heb ik het wel mee getroffen. Geen vreselijke opa onderbroeken, gewoon goede strakke boxers.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En nu over op je vriend z'n ondergoed.
Prima, nu de foto's per PM.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:34 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Daar heb ik het wel mee getroffen. Geen vreselijke opa onderbroeken, gewoon goede strakke boxers.
Draag je broekjes of strings?quote:Op woensdag 18 april 2012 14:32 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen ja.![]()
Denk ik op een forum te discussiėren over belangrijke onderwerpen, gaat het over ondergoed.
quote:
Fijne dag!quote:Op woensdag 18 april 2012 14:35 schreef Erkannn het volgende:
Ik ben er weer van tussen, misschien kom ik straks weer fokken.
Bedankt lieve mensen en nog een hele fijne dag toegewenst!
Maar het is toch vooral de zaak van Maurice de Hond?quote:Op woensdag 18 april 2012 14:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Sorry, ik raak altijd in een haat-trance als ik iets te horen krijg wat te maken heeft met Peterrrrrr.
Net als je dacht dat 't niet erger kon, moest je weer iemand noemen waar je haren van overeind gaan staan.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:35 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Maar het is toch vooral de zaak van Maurice de Hond?
D_G?quote:Op woensdag 18 april 2012 14:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hoe meer hoe beter, vind D_G ook leuk.
Fiets je ook?quote:
De_Guidance.quote:
O, er zijn meer mensen die hem niet kunnen luchten of zien?quote:Op woensdag 18 april 2012 14:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Net als je dacht dat 't niet erger kon, moest je weer iemand noemen waar je haren van overeind gaan staan.
Je kloon.quote:
Mij mag je in ieder geval aan dat lijstje toevoegen.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:37 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
O, er zijn meer mensen die hem niet kunnen luchten of zien?
Toch zeker 3 keer per week. Maar ik skate, zwem, tennis, fitness en wii fit ook.quote:
De enige Turkse user hier in POL op 't moment.quote:
Aha.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:38 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Toch zeker 3 keer per week. Maar ik skate, zwem, tennis, fitness en wii fit ook.
Ja? En hoezo is hij mijn kloon dan?quote:
Omdat ik het zeg, dombo.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:39 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Ja? En hoezo is hij mijn kloon dan?
BH's niet toegestaan?quote:
Doe eens lief, kutuser.quote:
Mag het weer niet?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |