Kitten was 2 maanden toen ik haar zag. Nu is ze bijna 8 maanden geloof ik. Kat is 11 jaar.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja echt. Zijn twee poezen trouwens, dat schijnt bijna nooit 1, 2, 3 te gaan.
Hoelang heb jij je kitten al?
Wahahahahahahahahahahahahahahquote:Op woensdag 18 april 2012 14:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die zou zich sowieso niet profileren als Turk.
Your loss.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:28 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja, maar dat zijn mannen, dat valt ook weer buiten mijn interesse's.
U riep?quote:Op woensdag 18 april 2012 14:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Er posten ook wel knappe FOKkers.
Come on. We hebben het wel over FOK! he. Zoals GSnogwat al eens zei heb ik vast een Sloggi onderbroek aan en ben ik dik en lelijk.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Your loss.
Ook wel knappe dames trouwens.
PETER GODVERREDOMME R. DE TYFUS VRIES GODVERREDOMME!quote:Op woensdag 18 april 2012 14:29 schreef TitusPullo het volgende:
Laten wij het weer eens over de Deventer Moordzaak hebben.
Nee hoor, ze mogen mij account checken...quote:Op woensdag 18 april 2012 14:28 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Of de zoveelste kloon van de_Nuance.
Discipline opbouwen. Maarja, het ontbreekt me aan de lef om echt te vechten/schieten.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:28 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat zou jij in het leger willen doen dan?
Jou altijd.quote:
Jouw ondergoed interesseert me geenszins.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Come on. We hebben het wel over FOK! he. Zoals GSnogwat al eens zei heb ik vast een Sloggi onderbroek aan en ben ik dik en lelijk.
Heb je foto's?quote:Op woensdag 18 april 2012 14:28 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Kitten was 2 maanden toen ik haar zag. Nu is ze bijna 8 maanden geloof ik. Kat is 11 jaar.
Hoe wil je dan discipline opbouwen als je halverwege de rit het lef ontbreekt?quote:Op woensdag 18 april 2012 14:30 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Discipline opbouwen. Maarja, het ontbreekt me aan de lef om echt te vechten/schieten.
Je post in "Turken op Fok" en je username is Erkannn.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:31 schreef Erkannn het volgende:
@Voorschrift:
Heb ik hier ergens aangehaald dat ik Turkse roots heb?
Dat mag ik hopen ja.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jou altijd.
[..]
Jouw ondergoed interesseert me geenszins.
Natuurlijk. Maar niet op FOK!.quote:
En nu over op je vriend z'n ondergoed.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:32 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen ja.![]()
Denk ik op een forum te discussiëren over belangrijke onderwerpen, gaat het over ondergoed.
quote:Op woensdag 18 april 2012 14:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
PETER GODVERREDOMME R. DE TYFUS VRIES GODVERREDOMME!
DE TOKKIE REDDER IN NOOD I LOVE YOUUUUU UUU UUUUU!SBS FOR THE WIN YEAAAHH!
Tsja... Goede vraag.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hoe wil je dan discipline opbouwen als je halverwege de rit het lef ontbreekt?
Hihi you've got mequote:Op woensdag 18 april 2012 14:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je post in "Turken op Fok" en je username is Erkannn.
Mwoh, het was maar een gok.
Die Gordon Ramsey at gister op TV het nog kloppende hart van een cobraquote:Op woensdag 18 april 2012 14:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nu insecten de nieuwe rage zijn vrees ik 't ergste.
Sorry, ik raak altijd in een haat-trance als ik iets te horen krijg wat te maken heeft met Peterrrrrr.quote:
Daar heb ik het wel mee getroffen. Geen vreselijke opa onderbroeken, gewoon goede strakke boxers.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En nu over op je vriend z'n ondergoed.
Prima, nu de foto's per PM.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:34 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Daar heb ik het wel mee getroffen. Geen vreselijke opa onderbroeken, gewoon goede strakke boxers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |