Ik had iets met dieren moeten gaan doen ipv mensen.... Of in het leger moeten gaan.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:23 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Om deze opmerking ga ik je zometeen mishandelen.
Ow? Waar kan ik deze dan bekijken? Ben wel benieuwd waarom.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik plak geen etiket op je hoor.
Behalve dan een rood waarschuwingsetiket dat je hebt van FOK, maar verder alles in ordnung.
Draai er niet zo omheen, zeg gewoon "een keer daten?"...quote:
Kan je niet zien, alleen crew.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:24 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Ow? Waar kan ik deze dan bekijken? Ben wel benieuwd waarom.
*Plakt*quote:Op woensdag 18 april 2012 14:22 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Je mag zoveel mogelijk etiketten plakken op mij....geen probleem. Ik ben al heeeeeeeeeel wat gewend.
Het leger? Hmmmm, nee.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik had iets met dieren moeten gaan doen ipv mensen.... Of in het leger moeten gaan.
Poesje aaien.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:24 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Draai er niet zo omheen, zeg gewoon "een keer daten?"...
Hoho, dat soort harige poesjes heb ik dan minder mee.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:24 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Draai er niet zo omheen, zeg gewoon "een keer daten?"...
Het duurde bij mij ook bijna een jaar voordat de kat die ik al had een kitten erbij accepteerde, maar nu zijn ze heel lief samenquote:Op woensdag 18 april 2012 14:17 schreef Tamashii het volgende:
Kutzooi. Mijn kitten en oudere kat lijken dus totaal niet samen te gaan. Volgens een of ander kattenforum moet ik de kitten naar het asiel brengen want de zorg voor de oudere is ook belangrijk.
Tamashii zal vast wel scheren.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hoho, dat soort harige poesjes heb ik dan minder mee.
Elke partij wil wetten veranderenquote:Op woensdag 18 april 2012 12:46 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Tsja, als een partij zich aan de wetten houdt... Volgens mij veranderde de NSDAP gewoon de wetten.
Dit lijkt me overbodig, php herken je zo.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kan je niet zien, alleen crew.
Maar is omdat je je recent hebt aangemeld, gewoon standaard, i.v.m. klonen.
Ahhh zoquote:Op woensdag 18 april 2012 14:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kan je niet zien, alleen crew.
Maar is omdat je je recent hebt aangemeld, gewoon standaard, i.v.m. klonen.
Die zou zich sowieso niet profileren als Turk.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:26 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dit lijkt me overbodig, php herken je zo.
Echt?!!11!1!1 Oh dan is er dus nog hoop.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Het duurde bij mij ook bijna een jaar voordat de kat die ik al had een kitten erbij accepteerde, maar nu zijn ze heel lief samen
Neu is ook niks, na 365 posts nog geen note, je bent vast lief.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:27 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Ahhh zoNou, dan verwacht ik er niet veel van
![]()
Dus je komt hier om een oogje in het zeil te houden![]()
Hooguit als Guido.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die zou zich sowieso niet profileren als Turk.
Er posten ook wel knappe FOKkers.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:27 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hmmmm, de schaamhaardracht van FOKers behoort niet tot mijn persoonlijke interesse's.
Of de zoveelste kloon van de_Nuance.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Neu is ook niks, na 365 posts nog geen note, je bent vast lief.
Ja echt. Zijn twee poezen trouwens, dat schijnt bijna nooit 1, 2, 3 te gaan.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:27 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Echt?!!11!1!1 Oh dan is er dus nog hoop.
Dedemsvaart Shore.quote:
Ja, maar dat zijn mannen, dat valt ook weer buiten mijn interesse's.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Er posten ook wel knappe FOKkers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |