Wiens vrouw zei dit ook vannacht?quote:Op woensdag 18 april 2012 14:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Plastic zak, autoraam, eenzaam bosweggetje of het kanaal.
Iedereen die ik ken heeft al katten. Want katten zijn leuk.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:18 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Heb je geen vriendin die je daarvoor kunt bellen?
D'r schijnen goede recepten beschikbaar te zijn die je probleem oplossen.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:17 schreef Tamashii het volgende:
Kutzooi. Mijn kitten en oudere kat lijken dus totaal niet samen te gaan. Volgens een of ander kattenforum moet ik de kitten naar het asiel brengen want de zorg voor de oudere is ook belangrijk.
quote:Op woensdag 18 april 2012 14:19 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Wiens vrouw zei dit ook vannacht?
Ah, je verpest onze vriendschappelijke relatie.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nu insecten de nieuwe rage zijn vrees ik 't ergste.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:19 schreef 99.999 het volgende:
[..]
D'r schijnen goede recepten beschikbaar te zijn die je probleem oplossen.
Hahaha, wiens man! Het homobos in Den haag.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:19 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Wiens vrouw zei dit ook vannacht?
Ik ben niet zo van de autochtoon en allochtoon termen eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ook wel hoor.
Maar voorkeuren moet je hebben.
quote:Op woensdag 18 april 2012 14:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hahaha, wiens man! Het homobos in Den haag.
Nieuwe Nederlanders dan.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:20 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de autochtoon en allochtoon termen eerlijk gezegd.
Bedoel dat je dit wijvengeneuzel buiten het forum houd.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:19 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Iedereen die ik ken heeft al katten. Want katten zijn leuk.
Speciaal stereo aangezet hiervoor.quote:
Ik dacht dat je wel van poesjes hield.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:21 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Bedoel dat je dit wijvengeneuzel buiten het forum houd.
Voed je aandachtsgeil met interessante zaken.
Nostalgie.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:21 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Speciaal stereo aangezet hiervoor.
Ja, zonder weerhaken.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik dacht dat je wel van poesjes hield.
Ach 3-voud, krijg je niet genoeg reacties op je negerzoenen probleempje? Of moeten we dat verder analyseren wat betreft je probleem in je broek?quote:Op woensdag 18 april 2012 14:21 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Bedoel dat je dit wijvengeneuzel buiten het forum houd.
Voed je aandachtsgeil met interessante zaken.
Je mag zoveel mogelijk etiketten plakken op mij....geen probleem. Ik ben al heeeeeeeeeel wat gewend.quote:
Sub-Sahara Afrika heeft daar wel een methode voor als ze nog jong zijn.quote:
Ik plak geen etiket op je hoor.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:22 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Je mag zoveel mogelijk etiketten plakken op mij....geen probleem. Ik ben al heeeeeeeeeel wat gewend.
Om deze opmerking ga ik je zometeen mishandelen.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Eindelijk.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:23 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Om deze opmerking ga ik je zometeen mishandelen.
Poezie's zijn lief.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:19 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Iedereen die ik ken heeft al katten. Want katten zijn leuk.
Nah, je komt een beetje te kort.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:22 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ach 3-voud, krijg je niet genoeg reacties op je negerzoenen probleempje? Of moeten we dat verder analyseren wat betreft je probleem in je broek?
Ik had iets met dieren moeten gaan doen ipv mensen.... Of in het leger moeten gaan.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:23 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Om deze opmerking ga ik je zometeen mishandelen.
Ow? Waar kan ik deze dan bekijken? Ben wel benieuwd waarom.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik plak geen etiket op je hoor.
Behalve dan een rood waarschuwingsetiket dat je hebt van FOK, maar verder alles in ordnung.
Draai er niet zo omheen, zeg gewoon "een keer daten?"...quote:
Kan je niet zien, alleen crew.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:24 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Ow? Waar kan ik deze dan bekijken? Ben wel benieuwd waarom.
*Plakt*quote:Op woensdag 18 april 2012 14:22 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Je mag zoveel mogelijk etiketten plakken op mij....geen probleem. Ik ben al heeeeeeeeeel wat gewend.
Het leger? Hmmmm, nee.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik had iets met dieren moeten gaan doen ipv mensen.... Of in het leger moeten gaan.
Poesje aaien.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:24 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Draai er niet zo omheen, zeg gewoon "een keer daten?"...
Hoho, dat soort harige poesjes heb ik dan minder mee.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:24 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Draai er niet zo omheen, zeg gewoon "een keer daten?"...
Het duurde bij mij ook bijna een jaar voordat de kat die ik al had een kitten erbij accepteerde, maar nu zijn ze heel lief samenquote:Op woensdag 18 april 2012 14:17 schreef Tamashii het volgende:
Kutzooi. Mijn kitten en oudere kat lijken dus totaal niet samen te gaan. Volgens een of ander kattenforum moet ik de kitten naar het asiel brengen want de zorg voor de oudere is ook belangrijk.
Tamashii zal vast wel scheren.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hoho, dat soort harige poesjes heb ik dan minder mee.
Elke partij wil wetten veranderenquote:Op woensdag 18 april 2012 12:46 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Tsja, als een partij zich aan de wetten houdt... Volgens mij veranderde de NSDAP gewoon de wetten.
Dit lijkt me overbodig, php herken je zo.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kan je niet zien, alleen crew.
Maar is omdat je je recent hebt aangemeld, gewoon standaard, i.v.m. klonen.
Ahhh zoquote:Op woensdag 18 april 2012 14:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kan je niet zien, alleen crew.
Maar is omdat je je recent hebt aangemeld, gewoon standaard, i.v.m. klonen.
Die zou zich sowieso niet profileren als Turk.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:26 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dit lijkt me overbodig, php herken je zo.
Echt?!!11!1!1 Oh dan is er dus nog hoop.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Het duurde bij mij ook bijna een jaar voordat de kat die ik al had een kitten erbij accepteerde, maar nu zijn ze heel lief samen
Neu is ook niks, na 365 posts nog geen note, je bent vast lief.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:27 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Ahhh zoNou, dan verwacht ik er niet veel van
![]()
Dus je komt hier om een oogje in het zeil te houden![]()
Hooguit als Guido.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die zou zich sowieso niet profileren als Turk.
Er posten ook wel knappe FOKkers.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:27 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hmmmm, de schaamhaardracht van FOKers behoort niet tot mijn persoonlijke interesse's.
Of de zoveelste kloon van de_Nuance.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Neu is ook niks, na 365 posts nog geen note, je bent vast lief.
Ja echt. Zijn twee poezen trouwens, dat schijnt bijna nooit 1, 2, 3 te gaan.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:27 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Echt?!!11!1!1 Oh dan is er dus nog hoop.
Dedemsvaart Shore.quote:
Ja, maar dat zijn mannen, dat valt ook weer buiten mijn interesse's.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Er posten ook wel knappe FOKkers.
Kitten was 2 maanden toen ik haar zag. Nu is ze bijna 8 maanden geloof ik. Kat is 11 jaar.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja echt. Zijn twee poezen trouwens, dat schijnt bijna nooit 1, 2, 3 te gaan.
Hoelang heb jij je kitten al?
Wahahahahahahahahahahahahahahquote:Op woensdag 18 april 2012 14:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die zou zich sowieso niet profileren als Turk.
Your loss.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:28 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja, maar dat zijn mannen, dat valt ook weer buiten mijn interesse's.
U riep?quote:Op woensdag 18 april 2012 14:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Er posten ook wel knappe FOKkers.
Come on. We hebben het wel over FOK! he. Zoals GSnogwat al eens zei heb ik vast een Sloggi onderbroek aan en ben ik dik en lelijk.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Your loss.
Ook wel knappe dames trouwens.
PETER GODVERREDOMME R. DE TYFUS VRIES GODVERREDOMME!quote:Op woensdag 18 april 2012 14:29 schreef TitusPullo het volgende:
Laten wij het weer eens over de Deventer Moordzaak hebben.
Nee hoor, ze mogen mij account checken...quote:Op woensdag 18 april 2012 14:28 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Of de zoveelste kloon van de_Nuance.
Discipline opbouwen. Maarja, het ontbreekt me aan de lef om echt te vechten/schieten.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:28 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat zou jij in het leger willen doen dan?
Jou altijd.quote:
Jouw ondergoed interesseert me geenszins.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Come on. We hebben het wel over FOK! he. Zoals GSnogwat al eens zei heb ik vast een Sloggi onderbroek aan en ben ik dik en lelijk.
Heb je foto's?quote:Op woensdag 18 april 2012 14:28 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Kitten was 2 maanden toen ik haar zag. Nu is ze bijna 8 maanden geloof ik. Kat is 11 jaar.
Hoe wil je dan discipline opbouwen als je halverwege de rit het lef ontbreekt?quote:Op woensdag 18 april 2012 14:30 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Discipline opbouwen. Maarja, het ontbreekt me aan de lef om echt te vechten/schieten.
Je post in "Turken op Fok" en je username is Erkannn.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:31 schreef Erkannn het volgende:
@Voorschrift:
Heb ik hier ergens aangehaald dat ik Turkse roots heb?
Dat mag ik hopen ja.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jou altijd.
[..]
Jouw ondergoed interesseert me geenszins.
Natuurlijk. Maar niet op FOK!.quote:
En nu over op je vriend z'n ondergoed.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:32 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen ja.![]()
Denk ik op een forum te discussiëren over belangrijke onderwerpen, gaat het over ondergoed.
quote:Op woensdag 18 april 2012 14:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
PETER GODVERREDOMME R. DE TYFUS VRIES GODVERREDOMME!
DE TOKKIE REDDER IN NOOD I LOVE YOUUUUU UUU UUUUU!SBS FOR THE WIN YEAAAHH!
Tsja... Goede vraag.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hoe wil je dan discipline opbouwen als je halverwege de rit het lef ontbreekt?
Hihi you've got mequote:Op woensdag 18 april 2012 14:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je post in "Turken op Fok" en je username is Erkannn.
Mwoh, het was maar een gok.
Die Gordon Ramsey at gister op TV het nog kloppende hart van een cobraquote:Op woensdag 18 april 2012 14:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nu insecten de nieuwe rage zijn vrees ik 't ergste.
Sorry, ik raak altijd in een haat-trance als ik iets te horen krijg wat te maken heeft met Peterrrrrr.quote:
Daar heb ik het wel mee getroffen. Geen vreselijke opa onderbroeken, gewoon goede strakke boxers.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En nu over op je vriend z'n ondergoed.
Prima, nu de foto's per PM.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:34 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Daar heb ik het wel mee getroffen. Geen vreselijke opa onderbroeken, gewoon goede strakke boxers.
Draag je broekjes of strings?quote:Op woensdag 18 april 2012 14:32 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen ja.![]()
Denk ik op een forum te discussiëren over belangrijke onderwerpen, gaat het over ondergoed.
quote:
Fijne dag!quote:Op woensdag 18 april 2012 14:35 schreef Erkannn het volgende:
Ik ben er weer van tussen, misschien kom ik straks weer fokken.
Bedankt lieve mensen en nog een hele fijne dag toegewenst!
Maar het is toch vooral de zaak van Maurice de Hond?quote:Op woensdag 18 april 2012 14:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Sorry, ik raak altijd in een haat-trance als ik iets te horen krijg wat te maken heeft met Peterrrrrr.
Net als je dacht dat 't niet erger kon, moest je weer iemand noemen waar je haren van overeind gaan staan.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:35 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Maar het is toch vooral de zaak van Maurice de Hond?
D_G?quote:Op woensdag 18 april 2012 14:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hoe meer hoe beter, vind D_G ook leuk.
Fiets je ook?quote:
De_Guidance.quote:
O, er zijn meer mensen die hem niet kunnen luchten of zien?quote:Op woensdag 18 april 2012 14:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Net als je dacht dat 't niet erger kon, moest je weer iemand noemen waar je haren van overeind gaan staan.
Je kloon.quote:
Mij mag je in ieder geval aan dat lijstje toevoegen.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:37 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
O, er zijn meer mensen die hem niet kunnen luchten of zien?
Toch zeker 3 keer per week. Maar ik skate, zwem, tennis, fitness en wii fit ook.quote:
De enige Turkse user hier in POL op 't moment.quote:
Aha.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:38 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Toch zeker 3 keer per week. Maar ik skate, zwem, tennis, fitness en wii fit ook.
Ja? En hoezo is hij mijn kloon dan?quote:
Omdat ik het zeg, dombo.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:39 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Ja? En hoezo is hij mijn kloon dan?
BH's niet toegestaan?quote:
Doe eens lief, kutuser.quote:
Mag het weer niet?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |