Ja, uhu.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:11 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ten eerste probeerde ik jou geen emoties te laten tonen hoor. Dat interesseert me eigenlijk geen bal. Ten tweede vind ik het niet dom dat mensen iets proberen, liever proberen dan falen omdat je niet durft.
Quote Einstein:quote:Op woensdag 18 april 2012 14:11 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ten eerste probeerde ik jou geen emoties te laten tonen hoor. Dat interesseert me eigenlijk geen bal. Ten tweede vind ik het niet dom dat mensen iets proberen, liever proberen dan falen omdat je niet durft.
Misschien heeft de producent zin in nog zo'n marketingstunt als bij het afschaffen van de naam. Heeft ze geen windeieren gelegd destijds, er zijn zelden zoveel negerzoenen verkocht als in die weken.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:11 schreef 3-voud het volgende:
Ik wil de negerzoenen terug. Die chocokusjes krijg ik een lamme leuter van in de super.
Ah, Breivik is dus een innovatief persoon.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:12 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Quote Einstein:
Anyone who has never made a mistake has never tried anything new
Hihi...quote:Op woensdag 18 april 2012 14:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ah, Breivik is dus een innovatief persoon.
Met zo'n CV een gewild R&D teammember op de arbeidsmarkt.
Uiteraard, dat heb je goed geobserveerd.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ben niet voor niets mod natuurlijk, mijn deductieve vermogens zijn bovengemiddeld.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:14 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Uiteraard, dat heb je goed geobserveerd.
Mooie reactie. Ben het volkomen met je eens, maar dat is ook niet gek gezien je studie en argumentatie. Echter, een kind vind ik niet simpel. Het is ontzettend moeilijk om een kind op te voeden waar veel ouders vaak geen weet van hebben. Bovendien vind ik het niet mijn taak om een kind op de wereld te zetten als er zoveel kinderen wachten om geadopteerd te worden of in derdewereldlanden leven. Ik haal ook genoegen uit simpele dingen, maar dat gaat bij mij op dat moment meer zitten in voor mijn ouders zorgen mocht dat nodig zijn.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:12 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Met wild en avontuurlijk doelde ik ook niet per se op elk weekend uitgaan, maar ook veel reizen en (zoals je al aangeeft) actief leven überhaupt (veel zaken ondernemen, waar uitgaan en verdovende middelen eventueel een onderdeel van zijn). Toch streven mensen (denk ik) naar iets wat verder gaat dan dat, dieper wellicht. Ook aan zo'n actief leven kan een eind komen, aangezien het niet meer als betekenisvol kan worden ervaren. Uiteindelijk komen mensen dan uit op simpele zaken (zoals waardering van directe naasten) die ik al schetste. Een gezin stichten zie ik wel als een mogelijke uitwerking daarvan. Niet dat ik een gezin stichten als noodzakelijke voorwaarde zie om een dieper geluk (of levensgevoel) te ervaren (ik ben nog altijd liberaal).
als ik admin zou zijn, dan had ik je ook zekerssss gepromoveerd tot mod!quote:Op woensdag 18 april 2012 14:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ben niet voor niets mod natuurlijk, mijn deductieve vermogens zijn bovengemiddeld.
Precies, ben ook nog eens heel allochtonen-vriendelijk.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:15 schreef Erkannn het volgende:
[..]
als ik admin zou zijn, dan had ik je ook zekerssss aangenomen!
quote:Op woensdag 18 april 2012 14:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je scheurt ze kapot.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Precies, ben ook nog eens heel allochtonen-vriendelijk.
Welnee, kwestie van genoeg glijmiddel.quote:
Maar niet autochtoon vriendelijk? Hmmmm, nu begin ik wel te twijfelen hoorquote:Op woensdag 18 april 2012 14:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Precies, ben ook nog eens heel allochtonen-vriendelijk.
Heb je geen vriendin die je daarvoor kunt bellen?quote:Op woensdag 18 april 2012 14:17 schreef Tamashii het volgende:
Kutzooi. Mijn kitten en oudere kat lijken dus totaal niet samen te gaan. Volgens een of ander kattenforum moet ik de kitten naar het asiel brengen want de zorg voor de oudere is ook belangrijk.
Plastic zak, autoraam, eenzaam bosweggetje of het kanaal.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:17 schreef Tamashii het volgende:
Kutzooi. Mijn kitten en oudere kat lijken dus totaal niet samen te gaan. Volgens een of ander kattenforum moet ik de kitten naar het asiel brengen want de zorg voor de oudere is ook belangrijk.
Ook wel hoor.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:18 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Maar niet autochtoon vriendelijk? Hmmmm, nu begin ik wel te twijfelen hoor
Wiens vrouw zei dit ook vannacht?quote:Op woensdag 18 april 2012 14:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Plastic zak, autoraam, eenzaam bosweggetje of het kanaal.
Iedereen die ik ken heeft al katten. Want katten zijn leuk.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:18 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Heb je geen vriendin die je daarvoor kunt bellen?
D'r schijnen goede recepten beschikbaar te zijn die je probleem oplossen.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:17 schreef Tamashii het volgende:
quote:Op woensdag 18 april 2012 14:19 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Wiens vrouw zei dit ook vannacht?
Ah, je verpest onze vriendschappelijke relatie.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Plastic zak, autoraam, eenzaam bosweggetje of het kanaal.
Nu insecten de nieuwe rage zijn vrees ik 't ergste.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:19 schreef 99.999 het volgende:
[..]
D'r schijnen goede recepten beschikbaar te zijn die je probleem oplossen.
Hahaha, wiens man! Het homobos in Den haag.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:19 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Wiens vrouw zei dit ook vannacht?
Ik ben niet zo van de autochtoon en allochtoon termen eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ook wel hoor.
Maar voorkeuren moet je hebben.
quote:Op woensdag 18 april 2012 14:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hahaha, wiens man! Het homobos in Den haag.
Nieuwe Nederlanders dan.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:20 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de autochtoon en allochtoon termen eerlijk gezegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |