Echt?!!11!1!1 Oh dan is er dus nog hoop.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Het duurde bij mij ook bijna een jaar voordat de kat die ik al had een kitten erbij accepteerde, maar nu zijn ze heel lief samen
Neu is ook niks, na 365 posts nog geen note, je bent vast lief.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:27 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Ahhh zoNou, dan verwacht ik er niet veel van
![]()
Dus je komt hier om een oogje in het zeil te houden![]()
Hooguit als Guido.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die zou zich sowieso niet profileren als Turk.
Er posten ook wel knappe FOKkers.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:27 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hmmmm, de schaamhaardracht van FOKers behoort niet tot mijn persoonlijke interesse's.
Of de zoveelste kloon van de_Nuance.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Neu is ook niks, na 365 posts nog geen note, je bent vast lief.
Ja echt. Zijn twee poezen trouwens, dat schijnt bijna nooit 1, 2, 3 te gaan.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:27 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Echt?!!11!1!1 Oh dan is er dus nog hoop.
Dedemsvaart Shore.quote:
Ja, maar dat zijn mannen, dat valt ook weer buiten mijn interesse's.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Er posten ook wel knappe FOKkers.
Kitten was 2 maanden toen ik haar zag. Nu is ze bijna 8 maanden geloof ik. Kat is 11 jaar.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja echt. Zijn twee poezen trouwens, dat schijnt bijna nooit 1, 2, 3 te gaan.
Hoelang heb jij je kitten al?
Wahahahahahahahahahahahahahahquote:Op woensdag 18 april 2012 14:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die zou zich sowieso niet profileren als Turk.
Your loss.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:28 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja, maar dat zijn mannen, dat valt ook weer buiten mijn interesse's.
U riep?quote:Op woensdag 18 april 2012 14:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Er posten ook wel knappe FOKkers.
Come on. We hebben het wel over FOK! he. Zoals GSnogwat al eens zei heb ik vast een Sloggi onderbroek aan en ben ik dik en lelijk.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Your loss.
Ook wel knappe dames trouwens.
PETER GODVERREDOMME R. DE TYFUS VRIES GODVERREDOMME!quote:Op woensdag 18 april 2012 14:29 schreef TitusPullo het volgende:
Laten wij het weer eens over de Deventer Moordzaak hebben.
Nee hoor, ze mogen mij account checken...quote:Op woensdag 18 april 2012 14:28 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Of de zoveelste kloon van de_Nuance.
Discipline opbouwen. Maarja, het ontbreekt me aan de lef om echt te vechten/schieten.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:28 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat zou jij in het leger willen doen dan?
Jou altijd.quote:
Jouw ondergoed interesseert me geenszins.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Come on. We hebben het wel over FOK! he. Zoals GSnogwat al eens zei heb ik vast een Sloggi onderbroek aan en ben ik dik en lelijk.
Heb je foto's?quote:Op woensdag 18 april 2012 14:28 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Kitten was 2 maanden toen ik haar zag. Nu is ze bijna 8 maanden geloof ik. Kat is 11 jaar.
Hoe wil je dan discipline opbouwen als je halverwege de rit het lef ontbreekt?quote:Op woensdag 18 april 2012 14:30 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Discipline opbouwen. Maarja, het ontbreekt me aan de lef om echt te vechten/schieten.
Je post in "Turken op Fok" en je username is Erkannn.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:31 schreef Erkannn het volgende:
@Voorschrift:
Heb ik hier ergens aangehaald dat ik Turkse roots heb?
Dat mag ik hopen ja.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jou altijd.
[..]
Jouw ondergoed interesseert me geenszins.
Natuurlijk. Maar niet op FOK!.quote:
En nu over op je vriend z'n ondergoed.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:32 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen ja.![]()
Denk ik op een forum te discussiėren over belangrijke onderwerpen, gaat het over ondergoed.
quote:Op woensdag 18 april 2012 14:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
PETER GODVERREDOMME R. DE TYFUS VRIES GODVERREDOMME!
DE TOKKIE REDDER IN NOOD I LOVE YOUUUUU UUU UUUUU!SBS FOR THE WIN YEAAAHH!
Tsja... Goede vraag.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hoe wil je dan discipline opbouwen als je halverwege de rit het lef ontbreekt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |