Toch allemaal zand.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het ligt buiten Europa? Mooi, dan is het dus allemaal hetzelfde.
Hoog in de top.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je plaats weet je anders nog niet.
De toon die jij tegen een persoon met de statuur als die van erik aanslaat vind ik hoogst discutabel jongedame, denk daar maar eens over na.quote:
Wat is het toch mooi dat vrouwen nooit jaloers op elkaar zijn.quote:
Op basis van wat?quote:
Ergens vind ik het wel grappig hoe Europa polariseert.quote:
Dit vind ik een gevaarlijke uitspraak, ik maak me zorgen om jou.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ergens vind ik het wel grappig hoe Europa polariseert.
Gewoon uit interesse.
Natuurlijk zijn vrouwen wel eens jaloers op elkaar. Maar in de sauna ga ik ook niet elke vrouw afkeurend zitten aankijken hoor. Juist leuk dat er mooie vrouwen zijn.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:53 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Wat is het toch mooi dat vrouwen nooit jaloers op elkaar zijn.
Ach kom nou, waar Fortuyn werd gezien als Europa's grootste fascist is het nu amper 10 jaar later een pussy qua taalgebruik en mening. Je gaat me toch niet zeggen dat dat geen interessante ontwikkeling is?quote:Op woensdag 18 april 2012 14:55 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dit vind ik een gevaarlijke uitspraak, ik maak me zorgen om jou.
Nee, het betrof de groep "Filosofiestudenten zonder toekomst".quote:Op woensdag 18 april 2012 14:55 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit de Facebookgroep 'Schizofrenen en andere paranoïde teringlijers' betrof.
Incorrect. Het betreft de Facebookgroep 'Werkloze beroepsfilosofen'.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:55 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit de Facebookgroep 'Schizofrenen en andere paranoïde teringlijers' betrof.
Van die tokkie-wijfen, dat zou verboden moeten worden en zeker in de sauna.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:55 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn vrouwen wel eens jaloers op elkaar. Maar in de sauna ga ik ook niet elke vrouw afkeurend zitten aankijken hoor. Juist leuk dat er mooie vrouwen zijn.Lelijke vrouwen vind ik erger.
Ga gewoon naar een gaysauna.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Van die tokkie-wijfen, dat zou verboden moeten worden en zeker in de sauna.
Dat maakt hem niet anders dan iemand zonder status die hier onzin post jongeheer.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:53 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De toon die jij tegen een persoon met de statuur als die van erik aanslaat vind ik hoogst discutabel jongedame, denk daar maar eens over na.
Solliciteer jij soms naar een pak rammel?quote:Op woensdag 18 april 2012 14:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, het betrof de groep "Filosofiestudenten zonder toekomst".
Opgericht door een zekere user niet zijnde Friek.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:56 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Incorrect. Het betreft de Facebookgroep 'Werkloze beroepsfilosofen'.
Op basis van doelmatigheid, talenten, (zelf)kennis en doorzettingsvermogen.quote:
Hij argumenteert helemaal niet, hij citeert alleen maar. Daarbij: hoe had iemand z'n talent op moeten merken?quote:Ik ben het helemaal met hem eens. Hij argumenteert goed en ik verbaas me dat niemand zijn politieke talent heeft erkend voor hij een massamoordenaar werd', schrijft een man.
Je zat toch op het HBO?quote:Op woensdag 18 april 2012 14:57 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Op basis van doelmatigheid, talenten, (zelf)kennis en doorzettingsvermogen.
quote:Op woensdag 18 april 2012 14:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Van die tokkie-wijfen, dat zou verboden moeten worden en zeker in de sauna.
Zo stereotyperend!quote:Op woensdag 18 april 2012 14:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Nee, vind het niet zo ontspannend om door allemaal palen in mn ogen gespoten te worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |