ik heb 'm gezien en gesproken in adelaide. hij trad daar op in de hq samen met poison pen en had dialect - een lokale emcee - in z'n voorprogramma. ik vond 'm eerlijk gezegd matig en z'n daadwerkelijke optreden daar heeft niet langer geduurd dan een half uur. hij gaf wel de volle 200% en kwam wel zoals je mag verwachten van tech, maar ik denk dat het meer aan de keuze van zijn nummers lag en de hele performance als zodanig. poison pen moet die mic gewoon neerleggen, want het enigste wat hij kan is een beetje hypen en schreeuwen. ik zal dus niet zo snel meer naar een optreden van tech gaan maar ik heb wel respect voor hem als persoon.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:34 schreef Hellrazor het volgende:
En iemand nog naar immortal technique geweest ?, zo ja hoe was het
Volgende week de M.E.T.H.O.D MAN!quote:Op woensdag 18 april 2012 13:34 schreef Hellrazor het volgende:
En iemand nog naar immortal technique geweest ?, zo ja hoe was het
Album titel is zelfs een HHC TT geweest.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:36 schreef barbiepappa het volgende:
ik heb geen idee hoe vaak deze track hier op fok! in een topic geplaatst is, maar wie denkt zo ongeveer te weten hoe vaak er soundbites uit deze track gesampled zijn door andere artiesten? zelfs in het recentelijke ''i get by'' van everlast zit een ''got it good'' uit deze track. als je deze track op de één of andere manier nog niet gehoord had: bij deze. (de rest zal hem wel tot vervelens aan toe gehoord hebben!)
Death Grips.quote:
Deze is heerlijkquote:Op vrijdag 20 april 2012 03:43 schreef Salvad0R het volgende:
aint no faggot shit allowed upin dis Bitch
Aankomende dinsdagquote:
Ik herken het vanquote:Op woensdag 18 april 2012 14:36 schreef barbiepappa het volgende:
ik heb geen idee hoe vaak deze track hier op fok! in een topic geplaatst is, maar wie denkt zo ongeveer te weten hoe vaak er soundbites uit deze track gesampled zijn door andere artiesten? zelfs in het recentelijke ''i get by'' van everlast zit een ''got it good'' uit deze track. als je deze track op de één of andere manier nog niet gehoord had: bij deze. (de rest zal hem wel tot vervelens aan toe gehoord hebben!)
Blijft tof.quote:
quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:28 schreef incognitoomuch het volgende:
Nog een paar lekkere Mos Def nummertjes waar ik spontaan kippevel van kreeg!
De blues beats zijn keihard!
Oldskool beats, heerlijk!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bathe in basslines, rinse in riffs, dry in drums.
straight up gangsta shitquote:Op dinsdag 24 april 2012 19:26 schreef ems. het volgende:
Beetje vreemde vraag misschien voor hier, maar je moet ergens beginnen;
Ik ben op zoek naar een (betrouwbare) site waar ik dezelfde locs kan bestellen als die je Eazy E regelmatig zag dragen. Na wat gezoek op internet is het niet lastig om sites te vinden die ze aanbieden, maar vaak ziet het er niet helemaal kosher uit.
Toevallig iemand die ook gangster-ass zonnebril gekocht heeft en het weet?Het gaat om dit model;
[ afbeelding ]
Cd's zijn digitaalquote:Op donderdag 3 mei 2012 18:08 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Ik kan het album van Fotosynthese niet vinden.
Ik wil een digitale versie, naar een CD luister ik toch niet.
Edit: Gevonden. http://3voor12.vpro.nl/luisterpaal/albums/Fotosynthese.html
quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:42 schreef jimjim1983 het volgende:
http://www.hiphopisread.c(...)d-rap-music.html?m=1
quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:42 schreef jimjim1983 het volgende:
Beetje slap dat er geen namen en zo genoemd worden. Maar goed, ik vind het nogal een zwakke stelling dat ze de bezetting van die gevangenissen zouden laten afhangen van muziek die uitgebracht wordt. Zo direct is dat niet te beïnvloeden m.b.v. muziek van grote labels lijkt me. Dat het verder een corrupte bende is, daar twijfel ik niet aan.quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:42 schreef jimjim1983 het volgende:
x2quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:24 schreef krioro het volgende:
[..]
Beetje slap dat er geen namen en zo genoemd worden. Maar goed, ik vind het nogal een zwakke stelling dat ze de bezetting van die gevangenissen zouden laten afhangen van muziek die uitgebracht wordt. Zo direct is dat niet te beïnvloeden m.b.v. muziek van grote labels lijkt me. Dat het verder een corrupte bende is, daar twijfel ik niet aan.
ik geloof ook niet dat het echt is hoorquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:24 schreef krioro het volgende:
[..]
Beetje slap dat er geen namen en zo genoemd worden. Maar goed, ik vind het nogal een zwakke stelling dat ze de bezetting van die gevangenissen zouden laten afhangen van muziek die uitgebracht wordt. Zo direct is dat niet te beïnvloeden m.b.v. muziek van grote labels lijkt me. Dat het verder een corrupte bende is, daar twijfel ik niet aan.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:49 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Beastie Boy Adam Yauch (47) overleden
RIP MCA
MCAquote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:49 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Beastie Boy Adam Yauch (47) overleden
RIP MCA
Nopesquote:Op zondag 6 mei 2012 02:00 schreef andreas612 het volgende:
kwam op internet tevens dit lijstje tegen:
1. J Dilla 2. Dj Premier 3. Pete Rock 4. RZA 5. Large Professor 6. Nottz 7. Marley Marl 8. Prince Paul 9. The Neptunes 10. Da Beatminerz 11. Diamond D 12. Easy Mo Bee 13. Madlib 14. Ali Shaheed Muhammad 15. 9th wonder 16. Dr Dre 17. Lord Finesse 18. Dj Quik 19. Dj Scratch 20. Havoc 21. MF Doom 22. Questlove 23. Hi-Tek 24. Q-Tip 25. Dj Muggs
eens?
Ben enorm fan van beide mannen maar deze track vind ik helemaal niets, loopt erg vervelendquote:
Stoupe the Enemy of Mankind, Apollo Brown.quote:Op zondag 6 mei 2012 02:00 schreef andreas612 het volgende:
kwam op internet tevens dit lijstje tegen:
1. J Dilla 2. Dj Premier 3. Pete Rock 4. RZA 5. Large Professor 6. Nottz 7. Marley Marl 8. Prince Paul 9. The Neptunes 10. Da Beatminerz 11. Diamond D 12. Easy Mo Bee 13. Madlib 14. Ali Shaheed Muhammad 15. 9th wonder 16. Dr Dre 17. Lord Finesse 18. Dj Quik 19. Dj Scratch 20. Havoc 21. MF Doom 22. Questlove 23. Hi-Tek 24. Q-Tip 25. Dj Muggs
eens?
Hier te checken!quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Iemand al nieuwe album van Fresku gecheckt? Echt bruut, fucking geniaal!
http://www.raptalent.nl/2012/05/album-fresku-maskerade/
Hmm apart, weet niet echt wat ik van Death Grips moet vinden. Erg zware, donkere teksten, maar op de een of andere manier toch wel catchy! Het is zeker geen muziek waar ik elk moment van de dag van kan genietenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |