SPOILER: Jungle!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoals je ziet zijn er 3 banen (Lanes) met daarin wat blauwe/paarse stippen(Turrets).
Elke lane heeft 3 Allied Turrents en 3 Enemy Turrents.
Elke Lane heeft dezelfde volgorde waarin de turrets moeten worden vernietigt, van buiten naar binnen ( dus van uit het midden naar de basis toe ).
Elke Lane heeft een Inhibitor die de Turrets van de Nexus beschermen tegen schade, deze Turrets beschermen weer de Nexus tegen schade.
De volgorde is dus; Turret 1, Turret 2, Turret 3, Inhibitor, Nexus Turret A, Nexus Turret B, en uiteindelijk de Nexus zelf.
De 2 turrets bij de Nexus en de Nexus zelf kunnen alleen aangevallen worden wanneer 1 van de 3 inhibitors vernietigd is.
Ok leuk, en die Champions, zitten er ook tieten bij?
Ja zeker! Heel veel tieten, want Riot ( de makers ) die houden van dikke tieten!
Er zijn dus veel Champions en ongeveer elke 2-3weken komt er een nieuwe bij.
Er zijn er op het moment (01-12-2011) 88 Champions waar uit je kunt kiezen.
Keuze genoeg dus.
Nu weet je een beetje over LoL en hoe het werkt;
Wil je het zelf proberen?
League of Legends EU
Vids
uitleg over turrets
Cinematic trailer
Dominion trailer (nieuwe gamemode)
Meer uitleg over minions/creatures
Community site links
CLGaming NA Top Tier ( High ELO ) team met links naar Live streams van matches etc, ook grappig forum.
Solomid Community site met handige info, tournaments etc
Chaox Marathon Overzicht van alle vids van de Chaox marathon
Lolstatistics Site waarop je scores van spelers en statistieken van Champions kunt vinden
Groepschat:
Voor FOK!kers is er een ingame chatkanaal FOK aangemaakt. In dit kanaal zijn je medefokkers te vinden en kun je makkelijk een premade of duo-queue afspreken zonder dat je iedereen via de friendslist individueel hoeft aan te spreken om dit te organiseren. Rechtsboven via het opties-icoontje in het chatvenster kun je autojoin aanzetten zodat het kanaal standaard opent bij het opstarten van het spel.
Teamspeak 3:
Voor FOK!kers die willen praten met andere FOK!kers tijdens het Gamen is het mogelijk om onze Teamspeak3 server te joinen.
Server: ts3.mrmanuel.nl:1337
Vraag om het FOK! lidmaatschap aan MrManuel!
Ingame name van FOK!kers
FOK!ker: Albert86
Naam ingame EU: Metalfreak86
Naam Ingame US: -
FOK!ker: backgammon
Naam ingame EU: Subligar
Naam ingame US: -
FOK!ker: Thormodo
Naam ingame EU: Thormodo
FOK!ker: nyny83
Naam ingame EU: PublicPervert
Naam ingame US: WeakAndPowerless
FOK!ker: Salamando
Naam ingame EU: Salamand0
FOK!ker: Fruitsalade
Naam ingame EU: Jaiba
FOK!ker: Necrodeath
Naam ingame EU: Nerkhan (30)
Naam ingame EU: Necrodeath1 (lvl 11)
FOK!ker: MrManuel
Naam ingame EU: Melfino
Naam Ingame US: Melfino
FOK!ker: Zeroku
Naam ingame EU: HEER Jeffrey ()
FOK!ker: Adames
Naam ingame EU:
Naam ingame US: Klara de Koe
FOK!ker: daankes
Naam ingame EU: Vraatje
Naam Ingame US: Vraatjuh
FOK!ker: Skweezer
Naam ingame EU: skz (30)
Naam ingame EU: skwzaR (13)
Naam Ingame US: skwzR (30)
FoK!ker: Waywardone
Naam ingame EU: Voarex
Naam ingame US:
FOK!ker: jespertje
Naam ingame EU: jespertje
Naam Ingame US: (US Nickname)
FOK!ker: Keselo
Naam ingame EU: Lujan
Naam Ingame US Lujan
FOK!ker: Nystiq
Naam ingame EU: Nystiq
FOK!ker: Xa1pt
Naam Ingame EU: Xaipt
FOK!ker znarch
Naam Ingame EU: karaqz
FOK!ker: Beardslasher
Naam ingame EU: Solyl (level 25 atm)
Naam Ingame US: Solyl (level 8)
FOK!ker: Tjado
Naam ingame EU: Tjado (level 13)
FOK!ker: flipp.
Naam ingame EU: Destregan (lvl 30)
FOK!ker: X_FoutBijRegistratie
Naam ingame EU: Nraz
Naam Ingame US: -"
FOK!ker: Dekkered
Naam ingame EU: levines
FOK!ker: TwenteFC
Naam ingame EU: DirkZz
FOK!ker: ezelbayraktar
Naam ingame EU: Wh1tefall
FOK!ker: Maisnon
Naam ingame EU: De Gulle Teef
Naam Ingame US:
FOK!ker: replay11nl
Naam ingame EU: iReplay
Naam Ingame US:
FOK!ker: Oplosthee
Naam ingame EU: Oploskoffie
Naam Ingame US:
FOK!ker: Cocotrimonium
Naam ingame EU: Nymphalidea
FOK!ker: tankless
Naam ingame EU: tanklessgunit(lvl 30)
Naam Ingame US: heb ik niet.
FOK!ker: J95
Naam ingame EU: Jordykruse1
FOK!ker: Chocolatebear
Naam ingame EU: Isidoor
FOK!ker: tdrone
Naam ingame EU: tdrone
FOK!ker: Xetran
Naam ingame EU: XoxoXetran
Naam Ingame US: n/a
FOK!ker: Cornelis83
Naam ingame EU: Avaressa
Naam ingame US: n/a
FOK!ker: Robbiee
Naam ingame EU: SharliesTeens
Naam Ingame US: n/a
Wil je in de OP stuur me dan een PM in dit formaat;
FOK!ker: (je fok naam)
Naam ingame EU: (EU Nickname)
Naam Ingame US: (US Nickname)[i]~ The impossible is easy![/i]
Niet een hele rare score toch? Als je team fatsoenlijk speelt tenminste.quote:
Mensen posten blijkbaar nou eenmaal graag 'hoge' scores. Persoonlijk vind ik het ook weinig interessant behalve als het een karma oid betreftquote:Op maandag 16 april 2012 19:03 schreef P8 het volgende:
[..]
Niet een hele rare score toch? Als je team fatsoenlijk speelt tenminste.
Inderdaad, als je een random potje speelt en de mid waartegen je speelt is een beetje slecht, dan is zo'n score niet meer dan normaal.quote:Op maandag 16 april 2012 19:04 schreef ems. het volgende:
[..]
Mensen posten blijkbaar nou eenmaal graag 'hoge' scores. Persoonlijk vind ik het ook weinig interessant behalve als het een karma oid betreft
Yi kan alleen harassen met Alpha Strike want hij is melee en heeft geen CC. Met Alpha Strike en die heal (w) ben je echt in no-time door je mana heen en ben je een unfarmed waardeloos menneke.quote:Op maandag 16 april 2012 19:06 schreef Adames het volgende:
[..]
Inderdaad, als je een random potje speelt en de mid waartegen je speelt is een beetje slecht, dan is zo'n score niet meer dan normaal.
Vorig topic ging over rare supports, kan een Yi supporten, of is dat nou echt de uitzondering? Een AP Yi die constant harassed en een phage/frozen mallet haalt lijkt me zelf toch wel redelijk.
Dat dacht ik dus ook, bij mij was iemand zo leuk om een Yi te kiezen als support. Althans, hij stond bij mij gewoon bot en alles te pushen en te alphastriken.quote:Op maandag 16 april 2012 19:07 schreef ems. het volgende:
Als je frozen mallet haalt ben je geen support. Tenzij je dat echt belachelijk lategame doet.
Ik zie het niet werken. Yi heeft voor elke skill damage nodig en als support pak je geen ck's.
AP yi is dan wel weer grappig :p.quote:Op maandag 16 april 2012 19:07 schreef ems. het volgende:
Als je frozen mallet haalt ben je geen support. Tenzij je dat echt belachelijk lategame doet.
Ik zie het niet werken. Yi heeft voor elke skill damage nodig en als support pak je geen ck's.
Sinds wanneer speel je dan? Als je al meer als een jaar speelt en nog geen lvl 30 hebt, dan speel je hooguit een potje per week.quote:Op maandag 16 april 2012 20:00 schreef Silv het volgende:
Zijn jullie al allemaal lvl 30 trouwens? Ik speel dit spel echt sinds het begin der tijden maar ik zit nog steeds op 24.
als je het sinds het begin der tijden speelt, dan was je al erg snel lvl 30.quote:Op maandag 16 april 2012 20:00 schreef Silv het volgende:
Zijn jullie al allemaal lvl 30 trouwens? Ik speel dit spel echt sinds het begin der tijden maar ik zit nog steeds op 24.
Volledig AP teemo is helaas niet meer zo goed, maar ik vind teemo af en toe wel eens leuk om te pakken bot. Ik moest dus net tegen taric en ashe. Als de helft van je damage magic damage is dan heeft zijn bonus armor alweer minder zin en zijn blinding dart is natuurlijk ook erg goed bot tegen een andere AD carry.quote:Op maandag 16 april 2012 20:16 schreef flipp. het volgende:
[..]
AP yi is dan wel weer grappig :p.
Het werkt voor geen meter en is absoluut niet viable.
Maar 700 dmg met je alpha strike doen is wel weer grappig!
Zelfde als AP teemo, random mensen opblazen met je shrooms
Report for assisting enemy team als ze surrenderen? Serieus?quote:Op maandag 16 april 2012 22:49 schreef Cornelis83 het volgende:
pussy spelers zitten er toch ook in deze crap community.... ga je zo goed, 21 - 12 welliswaar 4 vs 5 maar teamfights win je easy. Alleen annie gaat dood, wat doet ze, /surrender. En wat doen die andere 2 oeran-oetangs. Die voten yes. Gelijk 3 reports voor assisting enemy teams uitgedeeld voor voting voor surrender terwijl we het makkelijk konden winnen.... Niet te geloven dit...
Dit dus.quote:Op dinsdag 17 april 2012 09:56 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Report for assisting enemy team als ze surrenderen? Serieus?
Speel nu anderhalf jaar denk ik. Heb 125 wins, dus ik neem aan iets van 250 potjes gespeeld. Kan ook meer/minder zijn.quote:Op maandag 16 april 2012 20:43 schreef jespertje het volgende:
[..]
Sinds wanneer speel je dan? Als je al meer als een jaar speelt en nog geen lvl 30 hebt, dan speel je hooguit een potje per week.
Het zal geen fuck helpen, dat weet ik ook wel, maar op dat moment lucht het wel op.quote:Op dinsdag 17 april 2012 09:56 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Report for assisting enemy team als ze surrenderen? Serieus?
Report helpt wel :>quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:57 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Dat leaven van hun is net zo kansloos als de report van jou, laat ik het zo zeggen
Klopt.quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:57 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Dat leaven van hun is net zo kansloos als de report van jou, laat ik het zo zeggen
Shyvana heeft het tegen wel meer toplanes lastig. Het blijft natuurlijk melee zonder sterke sustain.quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:06 schreef Cornelis83 het volgende:
Toplane is idd wel fun ja. Alleen tegen Teemo is het lastig volgens mij. Althans, met Teemo heb ik nooit moeite tegen haar en met haar tegen Teemo won ik zelden toen ik shyvana nog veel speelde. Hij is altijd sneller door zijn speed buff ability.
Is ook wel zo, maar laten we het er maar op houden dat er nogal wat toplanes zijn waar je niet tegen wil staan. En wachten tot je je wriggles hebt kan dan (te) lang duren.quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:21 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
True, maar farmen wil prima en met je wriggles wordt het een heel ander verhaal qua traden
Naja, aangezien je melee bent krijg je elke keer als je in de buurt bent een blind dart op je hoofd. En aangezien je volledig afhankelijk bent van autoattacks.quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:35 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
True, maar er zijn niet echt champs waar je als shyvana hard tegen onderuit gaat dat je zelfs niet meer kan farmen. Zelfs teemo kan een shyvana niet stoppen met farmen imo
Ik heb hetzelfde met mensen die Vladimir pakkenquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:20 schreef Xetran het volgende:
elke keer als ik een fizz in het enemy team heb is mijn team weer eens gedoemt te verliezzen. zucht.
Wat een heerlijke champion is dat!quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:50 schreef Salamando het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde met mensen die Vladimir pakken.
Noem eens namen dan? Vanaf lvl6 met wriggles win ik 9 van de 10x mijn lane met Shyvana top.quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:23 schreef znarch het volgende:
[..]
Is ook wel zo, maar laten we het er maar op houden dat er nogal wat toplanes zijn waar je niet tegen wil staan. En wachten tot je je wriggles hebt kan dan (te) lang duren.
Het gaat er niet om wat jij wint. Maar oke: Teemo, Olaf, Singed, Sion, GP, Fiora.quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:30 schreef Nystiq het volgende:
[..]
Noem eens namen dan? Vanaf lvl6 met wriggles win ik 9 van de 10x mijn lane met Shyvana top.
Udyr, Singed, Olaf, Vladimir, daar verlies je bijna zeker van met Shyvana.quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:30 schreef Nystiq het volgende:
[..]
Noem eens namen dan? Vanaf lvl6 met wriggles win ik 9 van de 10x mijn lane met Shyvana top.
Beetje apart sinds de enige die nu nog kan dodgen jax zelf isquote:Jax
Relentless Assault (Passive) will now stack even if Jax's attack misses or is dodged
In US wel, wij krijgen hem denk ik morgenquote:Op woensdag 18 april 2012 10:33 schreef stefanhaan het volgende:
Is de patch nou al geweest of?Duurt het nog langer voor Hecarim komt.
US is nu offline, daarna komt de patchquote:Op woensdag 18 april 2012 10:33 schreef Autobandje het volgende:
[..]
In US wel, wij krijgen hem denk ik morgen
Ah, op die manier. Yorick is zo leuk om te spelen zonder echt OP te zijn, dat ik niet helemaal snap hoezo je hem relatief weinig ziet.quote:Op woensdag 18 april 2012 10:31 schreef Autobandje het volgende:
Het is extreem frustrerend om tegen Yorick te spelen. Hij cast ghouls op je van grote afstand en er is eigenlijk geen counterplay. Zelfs onder je eigen tower kan je nog steeds geharassed worden. De lol die je zelf aan Yorick spelen hebt is gelijk de ergernis van je tegenstander.
Ik snap inderdaad ook niet waarom hij als saai wordt gezien, alleen al zijn ultimate is 10 keer leuker dan de gemiddelde ult.quote:Op woensdag 18 april 2012 10:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ah, op die manier. Yorick is zo leuk om te spelen zonder echt OP te zijn, dat ik niet helemaal snap hoezo je hem relatief weinig ziet.
Gister nog tegen een Yorick. Ultied die sukkel hun Taricquote:Op woensdag 18 april 2012 10:48 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
In teamfights je ad carry ulten en gaan met die banaan. Tien seconden/secondes lang zes tegen vijf, mooi toch?
Jax vs Jax.quote:Op woensdag 18 april 2012 10:14 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
Beetje apart sinds de enige die nu nog kan dodgen jax zelf is
Je hebt ook nog gewoon dodge runes.quote:Op woensdag 18 april 2012 10:54 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Jax vs Jax.
Rare situation, ik geef het toe, maar het is mogelijk.
Oh ik zie het, daarom had ik opeens zo veel IP. Had 10 van die dingen. Snap niet waarom ze dodge hebben weggehaald.quote:Op woensdag 18 april 2012 11:03 schreef Cornelis83 het volgende:
Die dodge runes zijn er allang niet meer.
quote:Op woensdag 18 april 2012 11:17 schreef Adames het volgende:
[..]
Oh ik zie het, daarom had ik opeens zo veel IP. Had 10 van die dingen. Snap niet waarom ze dodge hebben weggehaald.
En dat vind je niet raar?quote:
Block, hele andere mechanicquote:Op woensdag 18 april 2012 11:15 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Pantheon kan ook nog gewoon dodgen, al heet dat anders.
Volgens mij onderschatten veel mensen de damage die Yorick met zn autoattacks doet, vooral met sheen.quote:Op woensdag 18 april 2012 10:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ah, op die manier. Yorick is zo leuk om te spelen zonder echt OP te zijn, dat ik niet helemaal snap hoezo je hem relatief weinig ziet.
Dyrus is sowieso niet zon held met Renek, daarbij werd hij gecamped in die eerste game. Wickd (beste renek imo) beat alle leesins straight up, alleen bij ganks wordt het natuurlijk anders.quote:Op woensdag 18 april 2012 10:22 schreef Autobandje het volgende:
Van wat ik in streams e.d. heb gezien wint Lee Sin van Renekton (op IPL4 was Dyrus kansloos met zijn renek) en Olaf, maar kan ook toeval zijn geweest. En Yorick, tsja, zo'n anti-fun champ waar ze best eens naar zouden mogen kijken! Lee Sin's life steal is pas 25% op level 9, maar het geeft óók een shield, waardoor je zo goed kan traden.
Had toen die patch uit kwam weer even een tijdje niet gespeeld, wist dus niet hoe veel ip ik had. Vond het alleen vrij veel toen ik weer inlogde.quote:
emsz is #1 renekton EUquote:Op woensdag 18 april 2012 11:51 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Wickd (beste renek imo) beat alle leesins straight up, alleen bij ganks wordt het natuurlijk anders.
Van een solide top pick naar trash basically lolquote:Op woensdag 18 april 2012 14:07 schreef Salamando het volgende:
Na de Irelia nerf zie ik d'r echt nooit meer, is ze echt zo hard generfed of?
Ik zie haar nog wel eens als counterpick als de alternatieven geband zijn, maar verder nooit nee. Niet zo erg imoquote:Op woensdag 18 april 2012 14:07 schreef Salamando het volgende:
Na de Irelia nerf zie ik d'r echt nooit meer, is ze echt zo hard generfed of?
Dat moet ook. Varus komt volgende patch.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:06 schreef Adames het volgende:
overigens zie ik nu dat Varus in het champion rijtje staat, ik dacht dat dat Heracim moest zijn
AD carry wordt dat toch?quote:Op woensdag 18 april 2012 15:07 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Dat moet ook. Varus komt volgende patch.
Jaquote:
ja, met echt geld kunnen alleen champions worden gekocht die ook met ingame punten kunnen worden verdiend en wat leuke skins.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:27 schreef Jajong het volgende:
Deze gimma is graties? Altijd veel DotA gespeeld en wel es zin in wat anders..
Zijn die 'champions' beter dan reguliere?quote:Op woensdag 18 april 2012 15:28 schreef Adames het volgende:
[..]
ja, met echt geld kunnen alleen champions worden gekocht die ook met ingame punten kunnen worden verdiend en wat leuke skins.
Nope. Champions kun je met zowel IP punten (die je per potje krijgt) en met RP punten kopen (die je wél met echt geld moet kopen). Skins van champs kun je alleen met die RP punten kopen.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:29 schreef Jajong het volgende:
[..]
Zijn die 'champions' beter dan reguliere?
Nee, geld in het spel stoppen heeft totaal geen voordeel competitief gezien.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:29 schreef Jajong het volgende:
[..]
Zijn die 'champions' beter dan reguliere?
Thanks dudequote:Op woensdag 18 april 2012 15:36 schreef Adames het volgende:
[..]
Nee, geld in het spel stoppen heeft totaal geen voordeel competitief gezien.
Er bestaan 80 (?) champions op dit moment, waar er elke 2 weken 10 van gratis te spelen zijn. Tijdens het spelen verdien je InfluencePoints (IP), ongeveer 80 per potje en de eerste winst van de dag geeft nog eens 180 IP bonus.
Champion prijzen variëren tussen de 450 IP en 6300 IP. Het idee is wel dat de makkelijkere champions goedkoper zijn dan de moeilijkere, maar dit heeft niet direct een verband met de sterkte van een champion. Zo is Ashe al sinds de introductie de goedkope 450 IP beginner champion, maar is het ook een van de sterkste champions van het spel.
Een top champion van 6300 IP kost ongeveer 8 euro om te kopen omgerekend, hetzelfde voor een mooie skin (er zijn zelfs nog duurdere). Dit zou ik laten, aangezien dat wel erg duur is. Mocht je het spel wel erg leuk lijken, dan is er wel nog een mogelijkheid om een champion pack te kopen. Van de originele 40 champions zijn 3 paketten gemaakt met elk 20 champions. Deze kosten volgens mij 15 euro per stuk. Daar een van aanschaffen kan wel fijn zijn, maar is zeker niet verplicht.
96 inderdaad, de teringquote:Op woensdag 18 april 2012 15:41 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Zijn er trouwens niet alweer bijna honderd champs? Veel meer dan tachtig in ieder geval.
Jij weet hoe dat voelt hequote:Op woensdag 18 april 2012 15:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Spuit elf geeft ook modder
Ja, zelfde met DotA daar werden misschien 20 van de 100(?) gebruikt bij competetief spel.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:44 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Haha, net te laat weggehaald. Ik was er al bang voor.
Ik zie maar de helft van de champs echt gespeeld worden trouwens, het is niet zo dat je daadwerkelijk 96 champions gespeeld ziet worden naarmate je tegen betere tegenstanders speelt.
Als je kijkt naar toernooien of topniveau in het algemeen zie je inderdaad minder variatie. Maar verder zie je toch een vrij grote variatie en zelfs diegene die je minder ziet, doen het vaak niet onaardig.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:44 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Haha, net te laat weggehaald. Ik was er al bang voor.
Ik zie maar de helft van de champs echt gespeeld worden trouwens, het is niet zo dat je daadwerkelijk 96 champions gespeeld ziet worden naarmate je tegen betere tegenstanders speelt.
In blind pick soloqueue zie ik vaak dezelfde vier of vijf champs voor de verschillende rollen hoor. Niet omdat de rest zo slecht zijn (Twitch en Eve vind ik ook geen ramp), maar omdat sommige champs duidelijk beter dan de rest zijn in bepaalde rollen.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:48 schreef Adames het volgende:
[..]
Als je kijkt naar toernooien of topniveau in het algemeen zie je inderdaad minder variatie. Maar verder zie je toch een vrij grote variatie en zelfs diegene die je minder ziet, doen het vaak niet onaardig.
Alleen Twitch en Evelyn zijn al vrij snel een beetje fucked, die hebben een lange stealth mechanic. Vervolgens heeft Riot ze maar de grond in generfed omdat het gewoon niet fijn is. En zelfs met hun valt nog op een redelijk niveau te spelen.
Als ik kijk naar de champions met wie ik niet heb gespeeld afgelopen maand (of tegen). Dan kom ik uit op alleen Anivia, Evelynn, Gragas, Karma, Kassadin, Renekton, Skarner, Talon en Trundle.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:56 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
In blind pick soloqueue zie ik vaak dezelfde vier of vijf champs voor de verschillende rollen hoor. Niet omdat de rest zo slecht zijn (Twitch en Eve vind ik dus ook geen ramp), maar omdat sommige champs duidelijk beter dan de rest zijn in bepaalde rollen.
Viktor schijnt nu juist wel weer goed mee te kunnen komen.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Als je DotA leuk vond, dan vind je dit ook leuk.
Over het vorige puntje; sterker nog, sommige van de 6300 IP champs zijn ronduit ruk te noemen (Viktor als recent voorbeeld)
Ben er nog steeds geen fan van, maar hij heeft een belachelijk goede AP scaling.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:02 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Viktor schijnt nu juist wel weer goed mee te kunnen komen.
Dat zie ik niet zo, maar dat zal dan het verschil tussen draft pick en blind pick zijn.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:01 schreef Adames het volgende:
[..]
Als ik kijk naar de champions met wie ik niet heb gespeeld afgelopen maand (of tegen). Dan kom ik uit op alleen Anivia, Evelynn, Gragas, Karma, Kassadin, Renekton, Skarner, Talon en Trundle.
Kassadin wordt altijd gebanned, Renekton zie ik om wat voor reden ook echt nooit in US, Gragas is ook niks mis mee, Skarner zijn sommige hier geloof ik ook wel fan van. Dan blijven er slechts een paar over.
Ik speel zelf altijd Draft Pick, dus je hebt daar nog wat meer te maken met vaste rollen. In blind pick kom je gewoon iedereen tegen.
Dat is inderdaad wel een debiel, en zelfs die ging laatst nog hard in een potje. Die tanky dingen snowballen veel te hard.quote:
Nee, alleen wordt er te vaak elkaar nagepraat en dingen voor waarheid aangenomen. Als zelfs Mundo zonder veranderingen opeens door de top wordt gespeeld, dan weet je dat de verschillen tussen goed en slecht zo ontzettend klein zijn. En dat keuzes die worden gemaakt door de top niet per se ook goed zijn voor het gros van de spelers.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:04 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Buff gekregen? Hij ging eerst nog als een natte krant.
Draft lijkt me juist kieskeuriger, met blind zie je nog wel eens geen jungle en zo'n beetje alle combinaties. Misschien eerder nog het verschil tussen US en EU. De community vind ik namelijk ook wel leuk.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:06 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Dat zie ik niet zo, maar dat zal dan het verschil tussen draft pick en blind pick zijn.
als ik op NA speel (omdat een vriend alleen op NA speelt) dan heb ik rond de 180/ 200 pingquote:Op woensdag 18 april 2012 16:19 schreef Xetran het volgende:
Ik meende dat hier mensen ook op NA speelden, is dat niet enorm laggy?
Ja, helaas heeft Riot niks gedaan met de beloofde serverwissels. Maar ping is redelijk. Ik zit zo op 150-180. Erg veel voor Europese begrippen, maar in NA is dat niet meer dan gemiddeld.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:19 schreef Xetran het volgende:
Ik meende dat hier mensen ook op NA speelden, is dat niet enorm laggy?
Ik heb een maand of twee niet gespeeld. Toen Viktor uitkwam, haalden ze allemaal (alles wat ik zag tenminste) waardeloze kutscores. Nu ik sinds een week of twee weer speel zie ik hem gewoon niet gepicked worden; de afgelopen week geen enkele keer gezien.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:16 schreef Adames het volgende:
[..]
Nee, alleen wordt er te vaak elkaar nagepraat en dingen voor waarheid aangenomen. Als zelfs Mundo zonder veranderingen opeens door de top wordt gespeeld, dan weet je dat de verschillen tussen goed en slecht zo ontzettend klein zijn. En dat keuzes die worden gemaakt door de top niet per se ook goed zijn voor het gros van de spelers.
Ik speel een potje of drie blind pick per dag en zie steeds dezelfde champs terugkomen. Natuurlijk zie je elke champion wel een keer, maar behoorlijk wat lang niet zo regelmatig als de andere champs.quote:[..]
Draft lijkt me juist kieskeuriger, met blind zie je nog wel eens geen jungle en zo'n beetje alle combinaties. Misschien eerder nog het verschil tussen US en EU. De community vind ik namelijk ook wel leuk.
En zelfs dan, het verschil tussen Graves, Tristana, Caitlyn, Ashe en Miss Fortune is zo ontzettend klein. Als je gewoon wilt meespelen dan kies je voor diegene waar je op dat moment zin in hebt en of je nog een stun of wat extra range nodig hebt of niet. Het minieme verschil tussen de champions kan zo veranderen door kleine nerfs/buffs aan de champions of aan items. Als je op toernooien speelt, begrijp ik best dat Graves de beste keuze op dit moment is, maar eigenlijk scheelt het allemaal niks. Vandaar dat ik ook zei dat je vrijwel elke champions regelmatig ziet als je gewoon voor de lol speelt.
uiteraardquote:Op woensdag 18 april 2012 16:32 schreef Autobandje het volgende:
Verschilt ook nog eens enorm per ELO (ook in blind pick) wat je tegenkomt. Op lagere ELO's veel meer master YI, katarina en Xin Zhao.
Alleen hoe veel champions zou jij bestempelen als zwaar ondermaats of op elk punt inferieur aan een andere champion. De balance in LoL is gewoon erg goed.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik heb een maand of twee niet gespeeld. Toen Viktor uitkwam, haalden ze allemaal (alles wat ik zag tenminste) waardeloze kutscores. Nu ik sinds een week of twee weer speel zie ik hem gewoon niet gepicked worden; de afgelopen week geen enkele keer gezien.
[..]
Ik speel een potje of drie blind pick per dag en zie steeds dezelfde champs terugkomen. Natuurlijk zie je elke champion wel een keer, maar behoorlijk wat lang niet zo regelmatig als de andere champs.
oh dan had ik je verkeerd begrepen.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:43 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ja maar daaaaaat zeg ik nergens, ik zeg alleen dat ze minder gespeeld worden. De balance is w.m.b. momenteel gewoon erg goed te noemen.
Ik kon maar niet in dota 2 komen. het ging allemaal zo traag en er was altijd wel een iemand van het enemy team die 20+ kills had terwijl de rest allemaal mijn level in experience was.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:13 schreef MrManuel het volgende:
Zo even een lekker potje LoL doen terwijl DotA2 aan het downloaden is..
Heb eingelijk me Beta Invite!
Dat leaven stopt al vrij snel. Je kan daarna namelijk niet opnieuw een potje spelen en als je het vaker doet krijg je een ban.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:50 schreef Jajong het volgende:
Ait thnx. In mn eerste potje 13/2/18 met Morgana (?) Maar mn halve team was alweer geleaved, ben blij om te zien dat dat ook is overgenomen van dota
Okay top. Geen public bnet praktijken dusquote:Op woensdag 18 april 2012 19:35 schreef Adames het volgende:
[..]
Dat leaven stopt al vrij snel. Je kan daarna namelijk niet opnieuw een potje spelen en als je het vaker doet krijg je een ban.
Wel is het zo dat als je zelf vaker leaved, je ook vaker bij dat soort droeftoeters terecht komt
Gewoon /ignore doen.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:50 schreef Xetran het volgende:
dus ik junglen, botlane picked GP en leblanc en pushen de hele tijd te ver. Ik rustig toplane een paar keer ganken en midlane zijn summoners laten verspillen. terwijl dat gebeurd snowballed akali en vrij weinig dat ik er aan kan doen door het pushen. nee dan ben ik 'worst jungler ever' omdat ik bot niet gank terwijl dat gewoon geen zin heeftzucht.
Of gewoon niet lezen, nog makkelijkerquote:
sejuaniquote:Op woensdag 18 april 2012 15:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Als je DotA leuk vond, dan vind je dit ook leuk.
Over het vorige puntje; sterker nog, sommige van de 6300 IP champs zijn ronduit ruk te noemen (Viktor als recent voorbeeld)
esc > options als je in-game bentquote:Op woensdag 18 april 2012 21:03 schreef Jajong het volgende:
Kan ik ergens GFX settings enzo aanpassen?
Escape? Speelde je dota op je n64?quote:Op woensdag 18 april 2012 21:03 schreef Jajong het volgende:
Kan ik ergens GFX settings enzo aanpassen?
Daar moet je die profanity filter even uitvinken, ook belangrijkquote:Op woensdag 18 april 2012 21:39 schreef Jajong het volgende:
LoL. Zat te zoeken in die launcher ding jwt.
Ja, met dota/hon ervaring kan je vrij makkelijk op lage levels carryenquote:Op woensdag 18 april 2012 21:39 schreef Jajong het volgende:
Kan wel merken dat ik ervaring heb ik own iedereen in die lage levels. Ga ook alleen maar 1 hero spelen eerst
Ik vind hem best nice trouwens. Kijk normaal gesproken nooit streams though.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:05 schreef Bandito92 het volgende:
Hallo allemaal,
Ik volg dit topic al een tijdje maar dit word mijn eerste reactie.
Ik weet niet of het mag maar anders kan deze reactie gewoon verwijderd worden
Ik ben pas begonnen met streamen, alle informatie kan je vinden op :
http://euw.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=660496
Je kan me alles vragen wat je wilt, ik speel het spel al een tijdje
ik stream dus dagelijks en ben 2k elo, van plan om regelmatig contests te geven met RP als rewards om toch wel van de andere stream te verschillen.
Bedankt voor het lezen,
Bandito.
Of je nou goed of slecht bent, die eerste potjes zijn doorbijten. Ondertussen wordt je elo aangepast waardoor je al weer snel met en tegen betere speelt. Is de bedoeling althansquote:Op woensdag 18 april 2012 22:33 schreef Jajong het volgende:
Ik ga maar ranked spelen die free for all is gaar
ingame nick is ook Jajong overigens, voor als iemand deze n00b wil ownen
Meen je niet.quote:
Uhuhquote:
Moet je wel ranked spelen op level 30 natuurlijk.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:40 schreef Zeroku het volgende:
Tot level 30 is het een hidden elo, die kun je niet zien. Op level 30 krijg je die te zien op je profile.
Ja, dat is wel klote. Zeker als je al ervaring hebt, je kunt wel xp boosts kopen, alleen betaal je daarvoor.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:42 schreef Jajong het volgende:
Wat een gedoe. Dus eerst tientallen potjes met van die jokers spelen LoLLL
Moet je eens queuen met een level 30, krijg je hogere matchmaking en heb je wellicht mooiere games. na een tijdje zijn die lui ook wel voorbij hoor.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:43 schreef Jajong het volgende:
Ja ik wil niet doen alsof ik een vette pro ben ofzo maar speel nu met lui die op lvl 1 towerdiven. Das ook niet chill.
Gewoon mid gaan en duimen.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:43 schreef Jajong het volgende:
Ja ik wil niet doen alsof ik een vette pro ben ofzo maar speel nu met lui die op lvl 1 towerdiven. Das ook niet chill.
True, ging me meer om dat het meerendeel hier 30 is.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:49 schreef Zeroku het volgende:
Met level 30 is misschien wat enthousiast, aangezien Jajong nog geen masteries/runes heeft, maar als je zo'n 10/20 potjes hebt gewonnen dan stijgt je hidden elo ook wel rap en dan kom je wel fatsoenlijkere spelers tegen.
Speelde jij toevallig met mij?quote:Op donderdag 19 april 2012 00:05 schreef Silv het volgende:
Net een dramatisch potje met Karthus. Wel gewonnen though.
Talon mid hmm? 20 minuten surrender ggquote:
haha tijdens die Chaox marathon waarin hij alle champs ging spelen heb ik een keer gezien dat hij in een normal een lvl 11 teemo tegen zich kreeg, was een smurf van een 2k+ elo speler die op dat moment iets van 30 wins en 5 losses had ofzoquote:Op woensdag 18 april 2012 22:49 schreef Zeroku het volgende:
Met level 30 is misschien wat enthousiast, aangezien Jajong nog geen masteries/runes heeft, maar als je zo'n 10/20 potjes hebt gewonnen dan stijgt je hidden elo ook wel rap en dan kom je wel fatsoenlijkere spelers tegen.
Hij staat in de champion list als je bij je summoner profile kijkt. Varus lijkt mij toffer dan Hecarim.quote:Op donderdag 19 april 2012 10:13 schreef Cornelis83 het volgende:
Iemand al ervaring met Heracim?
Ik zag trouwens bij het updaten ook een shitload aan Varus.*** bestanden voorbij komen, dus kennelijk zit die champion ook al in de client.
Niet iedereen is zo ervaren met moba's als jij he, geef ze een kans.quote:Op donderdag 19 april 2012 17:30 schreef Jajong het volgende:
Games worden langzaamaan wat beter, maar de meeste mensen zijn nog steeds vrij retarded
Ach, WoW-arena ervaring helpt ook een heleboelquote:Op donderdag 19 april 2012 17:32 schreef Xetran het volgende:
[..]
Niet iedereen is zo ervaren met moba's als jij he, geef ze een kans.
Met 400 kan je bijna niks, gewoon bewaren en kijken of je later wat bijkoopt voor champions of skins.quote:Op donderdag 19 april 2012 17:35 schreef Jajong het volgende:
Heb trouwens 400RP graties gekregen, wat moet ik daarmee doen? Wats aan te raden
Kun je in de store kijken, bij boosts.quote:Op donderdag 19 april 2012 17:37 schreef Jajong het volgende:
Wat boeit mij die skins jong, kan ik niet beter zo'n XP booster kopen ofzo?
Dat zegt elke beginnerquote:Op donderdag 19 april 2012 17:37 schreef Jajong het volgende:
XP boost is best nutteloos imo, aangezien je een hogere level krijgt, en dus bij "wat-meer-ervaren-spelers" komt, en jij nog relatief gezien minder ervaring hebt dan zij.quote:Op donderdag 19 april 2012 17:37 schreef Jajong het volgende:
Wat is jouw IGN? het beste is om runes te halen in het begin, (Flat AD/ARMpen Marks, Flat armor seals, Flat MR glyphs, Flat AD/ARMpen Quintessence.quote:Op donderdag 19 april 2012 19:01 schreef Jajong het volgende:
Aight ik haal wel van IP booster.. Wil graag een epic carry ermee kopen, in DotA was ik altijd support, NO MORE!
quote:Op donderdag 19 april 2012 19:01 schreef Jajong het volgende:
Aight ik haal wel van IP booster.. Wil graag een epic carry ermee kopen, in DotA was ik altijd support, NO MORE!
Niet zolang je die uit tier 3 nog niet kunt kopen.quote:Op donderdag 19 april 2012 19:04 schreef HotShotDuck het volgende:
[..]
Wat is jouw IGN? het beste is om runes te halen in het begin, (Flat AD/ARMpen Marks, Flat armor seals, Flat MR glyphs, Flat AD/ARMpen Quintessence.
Idd Runes pas kopen vanaf level 20, want die andere TIERS heb je toch niks aan aangezien je die weer opnieuw kunt kopenquote:Op donderdag 19 april 2012 19:05 schreef Jajong het volgende:
Mijn IGN is gewoon Jajong. En werd mij idd aangeraden om me niet bezig te houden met Runes voordat ik lvl20 ben.
Wil je spelen kan het niet.quote:Op donderdag 19 april 2012 19:12 schreef BaajGuardian het volgende:
nou hf met spelen, zelfs de forums zijn down euw atm.
en de que is over 20k met meer dan een uur wachttijd. gg.
inb4 hele spel plat over 5 min.
Ik heb net nog een game gedaan (die natuurlijk verneukt werd door noobs), en had 1 Ezreal die steeds dcde. Naja, ik zal mijn client maar niet afsluiten danquote:Op donderdag 19 april 2012 19:12 schreef BaajGuardian het volgende:
nou hf met spelen, zelfs de forums zijn down euw atm.
en de que is over 20k met meer dan een uur wachttijd. gg.
inb4 hele spel plat over 5 min.
Ik gebruik hem ook niet maar het was meer bedoelt voor de mensen die het voor de eerste x spelen.quote:Op donderdag 19 april 2012 19:14 schreef BaajGuardian het volgende:
mobafire suckt, neem dan een solimid of een leaguecraft guide.
edit: overigens moet je nooit een guide op de letter volgen, kijk naar enemy team comp, alistar bijv in meeste guides heeft randuins enzo, tegen een ap heavy team kun je beter nature en veil nemen.
Op jouw niveau moet je je daar nog niet druk om maken. Er zijn zoveel champs die door noobs altijd verkloot worden maar die je op hoger niveau opeens veel meer en gevaarlijker gaat zienquote:Op donderdag 19 april 2012 20:04 schreef Jajong het volgende:
Is die Viktor een noobchamp ofzo? Want iedereen die ik met m zie spelen gaat 0/20
Ze bieden vaak wel netjes compensatie aan en het leek gefixed te zijn. Dingen zoals dit gebeuren, ik zie het maar door de vingers als dit de enige keer blijft..quote:Op donderdag 19 april 2012 23:47 schreef Cornelis83 het volgende:
Zo populair is dit spel.
En Riot loopt weer eens te falen met hun servers. Gebeurt weleens, maar niet al te vaak.
Enne, ja, Viktor als support ivm de slow/stun geloof ik. Ik heb het nog nooit gezien, enkel hier gelezen dat het nog enigszins goed schijnt te zijn.
Support Viktor is gewoon OP, vraag maar aan omNOMNOMNOMNOM nom nom nom nom nomquote:Op donderdag 19 april 2012 23:47 schreef Cornelis83 het volgende:
Zo populair is dit spel.
En Riot loopt weer eens te falen met hun servers. Gebeurt weleens, maar niet al te vaak.
Enne, ja, Viktor als support ivm de slow/stun geloof ik. Ik heb het nog nooit gezien, enkel hier gelezen dat het nog enigszins goed schijnt te zijn.
Agree, de eerste keer dat ik er mee speelde faalde ik kei hard.quote:Op vrijdag 20 april 2012 09:49 schreef Autobandje het volgende:
Viktor is wel een goede mid AP, alleen erg lastig om te spelen. Vooral op lager level zullen al die free to play mensen er niks van bakken
Mag ik je handtekeningquote:Op vrijdag 20 april 2012 10:02 schreef BaajGuardian het volgende:
Dat hang ik niet aan de grote klok op een openbaar forum
Maar ik zal vroeg of laat wel even in dat fok channel komen kijken, ik speel al een lange tijd geen ranked mee overigens, speel tegenwoordig enkel customs met 1.8/2k elo vrienden, vs ai, heel soms een normal duoq en mn broertje beetje helpen wegwijs maken in dit spel.
Daarom zei ik al, het is gewoon om een keer wat af te wisselen, omdat de normale supports na een tijdje saai wordenquote:Op vrijdag 20 april 2012 10:31 schreef BaajGuardian het volgende:
ja dat werkt in 1-30 en low elo mischien maar in een proper game is support viktor een free win voor het andere team.
Vooral melee mages als Wukong en Riven e.d. die gapclosers hebben en hem damage kunnen doen met abilities ipv autoattacks. Warwick moet het denk ik ook wel kunnen redden door zijn sustain, en zijn Q valt niet te blinden.quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:02 schreef Autobandje het volgende:
Teemo haalt trouwens echt alle lol weg om top lane te spelen. Heel frustrerend en bijna onmogelijk te pakken post 6. Zijn er nog hard counters voor?
sommige mensen moeten gewoon werken jaquote:Op vrijdag 20 april 2012 10:10 schreef BaajGuardian het volgende:
‘baajguardian~
alsjeblieft.
(handtekening)
p.s. dat kanaal van jullie is zo leeg als de maag van een afrikaan.
Yorick , dunk 2 ghouls op hem ranged, zijn Q blocked de damage van jouw Q wel maar spawned wel de ghoulquote:Op vrijdag 20 april 2012 11:02 schreef Autobandje het volgende:
Teemo haalt trouwens echt alle lol weg om top lane te spelen. Heel frustrerend en bijna onmogelijk te pakken post 6. Zijn er nog hard counters voor?
binkie met je smileyquote:Op vrijdag 20 april 2012 11:03 schreef BaajGuardian het volgende:
zowat alles hard countered teemo wat geen auto attacker is, cc em en burst em met een ap oid.
Ging me om ook om je reactiequote:
+ dat je het tegen de legendarische BG hebt natuurlijk!quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:37 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Ging me om ook om je reactie. Maar wil verder niet dat er kwaad bloed is. Fijne aan dit forum is dat je zelden flames ziet!
Gelieve in spoilertags te reageren, daar BG incognito door het leven wil gaan.quote:Op vrijdag 20 april 2012 14:17 schreef znarch het volgende:
[..]
+ dat je het tegen de legendarische BG hebt natuurlijk!
quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:19 schreef BaajGuardian het volgende:
nee hoor, ik ben immers een celeb op fok en daar is niks meer aan te doen :p
Ben blij om te zien dat je niks bent veranderdquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:52 schreef BaajGuardian het volgende:
correctie: jajong es in denial + jelly.
De sfeer was hier al zo tof.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:46 schreef ems. het volgende:
En het was zo lekker ontopic allemaal totdat de tortelduifjes hier verschenen.
zodra hij bijna dood is en ult space je of exhaust je em, en halverwege ignite je em voor 100% death voor em.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:14 schreef Salamando het volgende:
Hoe speel ik tegen een Trynd op top? Ik verlies daar echt continu van en heb geen idee hoe ik het aan moet pakken.
Ik krijg hem bijna niet dood omdat hij mij kan diven met een full rage bar en met dan met 4 crits neerwerkt.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:17 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
zodra hij bijna dood is en ult space je of exhaust je em, en halverwege ignite je em voor 100% death voor em.
Conclusie: speel andere champs tegen Trynd op top?quote:
Pick dan ook geen top met first pick!quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:22 schreef Salamando het volgende:
[..]
Conclusie: speel andere champs tegen Trynd op top?
Kan ik er nog steeds weinig aan doen als ik first pick ben en hun trynd mij dan kan 'counterpicken'.
Ik speel ook niet altijd top, maarja, ze vroegen of ik top wilde, dusquote:
Dan nog, swap met support ofzo. Top is het meest gevoelig voor counterpicks.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:27 schreef Salamando het volgende:
[..]
Ik speel ook niet altijd top, maarja, ze vroegen of ik top wilde, dus.
bullshit. Goeie kassadin spelers carryen hard in soloqueue. Niet te ganken door zijn blink en silence en kan zelf uitstekend heel snel top en bot ganken zonder dat de andere mid er iets tegen kan doen omdat kass gewoon veel mobieler is met die ult.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:07 schreef Zeroku het volgende:
Kassadin. Meest waardeloze AP in lane is het bannen niet waard.
wow, you serious brah.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:07 schreef Zeroku het volgende:
Kassadin. Meest waardeloze AP in lane is het bannen niet waard.
Ja, totdat je zijn blue denied en dat hij niet eens mana heeft om zijn ult te gebruiken. En ganken valt niet echt onder lane, 1 vs 1 mid zijn er genoeg AP mids die makkelijk winnen van Kass, als je AP's hebt met een CC zoals Sion, Ryze, Morgana, Galio etc. dan counter je zijn ult al waardoor heel zijn mobility weg is.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:09 schreef nyny83 het volgende:
[..]
bullshit. Goeie kassadin spelers carryen hard in soloqueue. Niet te ganken door zijn blink en silence en kan zelf uitstekend heel snel top en bot ganken zonder dat de andere mid er iets tegen kan doen omdat kass gewoon veel mobieler is met die ult.
Als je hem feed niet nee, tegen een gefeede Ryze valt ook niets te doen, tegen een gefeede Veigar ook niet, tegen een gefeede Cassiopeia ook niet. Er zijn zoveel AP's die hard snowballen, daarin is Kassadin totaal niet uniek in.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:11 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
wow, you serious brah.
Kassadin is een van de machtigste ap carrys in het spel, en niet alleen in de zin van zn skillset maar al helemaal wat zn ratios betreft, hij snowballed zo absurd hard dat als hij je 2 x killed totaal niet meer tegen te lanen valt.
Wat voor veel AP's op gaat.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:53 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, totdat je zijn blue denied en dat hij niet eens mana heeft om zijn ult te gebruiken.
Makkelijk winnen? Dat lijkt me lichtelijk overdreven. De silence van Kassadin i.c.m. zijn mobility wordt door weinig champs geëvenaard. Een Ryze die snaret is leuk, maar één silence van Kassadin en Ryze doet na z'n snare niets meer. Zelfde geldt voor Morgana, hoewel haar range iets langer is.quote:En ganken valt niet echt onder lane, 1 vs 1 mid zijn er genoeg AP mids die makkelijk winnen van Kass, als je AP's hebt met een CC zoals Sion, Ryze, Morgana, Galio etc. dan counter je zijn ult al waardoor heel zijn mobility weg is.
Daar noem je dan ook dé anti AP-carry.quote:Ohja, en Talon is een leuke counter voor Kassadin.
soloqueue, dan heb je als team de coordinatie niet om zijn blue te denien zonder dood te gaan in hun jungle.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:53 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, totdat je zijn blue denied en dat hij niet eens mana heeft om zijn ult te gebruiken. En ganken valt niet echt onder lane, 1 vs 1 mid zijn er genoeg AP mids die makkelijk winnen van Kass, als je AP's hebt met een CC zoals Sion, Ryze, Morgana, Galio etc. dan counter je zijn ult al waardoor heel zijn mobility weg is.
Ohja, en Talon is een leuke counter voor Kassadin.
[..]
Als je hem feed niet nee, tegen een gefeede Ryze valt ook niets te doen, tegen een gefeede Veigar ook niet, tegen een gefeede Cassiopeia ook niet. Er zijn zoveel AP's die hard snowballen, daarin is Kassadin totaal niet uniek in.
Maar vooral voor champs als Kassadin die mana zuipt als hij z'n ult een paar keer cast.quote:
Makkelijk winnen misschien niet, maar de kans dat die champs winnen is groter dan Kassadin. Ryze vind ik persoonlijk sowieso de beste mid en dat komt, mede omdat die silence van Kassadin op zich niet slecht is, maar in die cooldown van die silence kan Ryze al drie keer z'n Q hebben geraakt bij wijze van spreke, die richting lategame ook nog eens aardig wat damage per keer doet.quote:[..]
Makkelijk winnen? Dat lijkt me lichtelijk overdreven. De silence van Kassadin i.c.m. zijn mobility wordt door weinig champs geëvenaard. Een Ryze die snaret is leuk, maar één silence van Kassadin en Ryze doet na z'n snare niets meer. Zelfde geldt voor Morgana, hoewel haar range iets langer is.
Die bedacht ik me toevallig, maar dat is wel de counter voor heel veel AP's inderdaad.quote:[..]
Daar noem je dan ook dé anti AP-carry.
Ligt aan de elo lijkt me, en daarnaast een champion als Mundo of Shyvana die zelf timer bijhoudt kan zo'n blue in z'n eentje ook wel denien, aangezien dat andere team dan waarschijnlijk ook geen communicatie heeft om die blue te verdedigen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:17 schreef nyny83 het volgende:
[..]
soloqueue, dan heb je als team de coordinatie niet om zijn blue te denien zonder dood te gaan in hun jungle.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |