Het zal geen fuck helpen, dat weet ik ook wel, maar op dat moment lucht het wel op.quote:Op dinsdag 17 april 2012 09:56 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Report for assisting enemy team als ze surrenderen? Serieus?
Report helpt wel :>quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:57 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Dat leaven van hun is net zo kansloos als de report van jou, laat ik het zo zeggen
Klopt.quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:57 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Dat leaven van hun is net zo kansloos als de report van jou, laat ik het zo zeggen
Shyvana heeft het tegen wel meer toplanes lastig. Het blijft natuurlijk melee zonder sterke sustain.quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:06 schreef Cornelis83 het volgende:
Toplane is idd wel fun ja. Alleen tegen Teemo is het lastig volgens mij. Althans, met Teemo heb ik nooit moeite tegen haar en met haar tegen Teemo won ik zelden toen ik shyvana nog veel speelde. Hij is altijd sneller door zijn speed buff ability.
Is ook wel zo, maar laten we het er maar op houden dat er nogal wat toplanes zijn waar je niet tegen wil staan. En wachten tot je je wriggles hebt kan dan (te) lang duren.quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:21 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
True, maar farmen wil prima en met je wriggles wordt het een heel ander verhaal qua traden
Naja, aangezien je melee bent krijg je elke keer als je in de buurt bent een blind dart op je hoofd. En aangezien je volledig afhankelijk bent van autoattacks.quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:35 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
True, maar er zijn niet echt champs waar je als shyvana hard tegen onderuit gaat dat je zelfs niet meer kan farmen. Zelfs teemo kan een shyvana niet stoppen met farmen imo
Ik heb hetzelfde met mensen die Vladimir pakkenquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:20 schreef Xetran het volgende:
elke keer als ik een fizz in het enemy team heb is mijn team weer eens gedoemt te verliezzen. zucht.
Wat een heerlijke champion is dat!quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:50 schreef Salamando het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde met mensen die Vladimir pakken.
Noem eens namen dan? Vanaf lvl6 met wriggles win ik 9 van de 10x mijn lane met Shyvana top.quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:23 schreef znarch het volgende:
[..]
Is ook wel zo, maar laten we het er maar op houden dat er nogal wat toplanes zijn waar je niet tegen wil staan. En wachten tot je je wriggles hebt kan dan (te) lang duren.
Het gaat er niet om wat jij wint. Maar oke: Teemo, Olaf, Singed, Sion, GP, Fiora.quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:30 schreef Nystiq het volgende:
[..]
Noem eens namen dan? Vanaf lvl6 met wriggles win ik 9 van de 10x mijn lane met Shyvana top.
Udyr, Singed, Olaf, Vladimir, daar verlies je bijna zeker van met Shyvana.quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:30 schreef Nystiq het volgende:
[..]
Noem eens namen dan? Vanaf lvl6 met wriggles win ik 9 van de 10x mijn lane met Shyvana top.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |