Yorick , dunk 2 ghouls op hem ranged, zijn Q blocked de damage van jouw Q wel maar spawned wel de ghoulquote:Op vrijdag 20 april 2012 11:02 schreef Autobandje het volgende:
Teemo haalt trouwens echt alle lol weg om top lane te spelen. Heel frustrerend en bijna onmogelijk te pakken post 6. Zijn er nog hard counters voor?
binkie met je smileyquote:Op vrijdag 20 april 2012 11:03 schreef BaajGuardian het volgende:
zowat alles hard countered teemo wat geen auto attacker is, cc em en burst em met een ap oid.
Ging me om ook om je reactiequote:
+ dat je het tegen de legendarische BG hebt natuurlijk!quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:37 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Ging me om ook om je reactie. Maar wil verder niet dat er kwaad bloed is. Fijne aan dit forum is dat je zelden flames ziet!
Gelieve in spoilertags te reageren, daar BG incognito door het leven wil gaan.quote:Op vrijdag 20 april 2012 14:17 schreef znarch het volgende:
[..]
+ dat je het tegen de legendarische BG hebt natuurlijk!
quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:19 schreef BaajGuardian het volgende:
nee hoor, ik ben immers een celeb op fok en daar is niks meer aan te doen :p
Ben blij om te zien dat je niks bent veranderdquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:52 schreef BaajGuardian het volgende:
correctie: jajong es in denial + jelly.
De sfeer was hier al zo tof.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:46 schreef ems. het volgende:
En het was zo lekker ontopic allemaal totdat de tortelduifjes hier verschenen.
zodra hij bijna dood is en ult space je of exhaust je em, en halverwege ignite je em voor 100% death voor em.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:14 schreef Salamando het volgende:
Hoe speel ik tegen een Trynd op top? Ik verlies daar echt continu van en heb geen idee hoe ik het aan moet pakken.
Ik krijg hem bijna niet dood omdat hij mij kan diven met een full rage bar en met dan met 4 crits neerwerkt.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:17 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
zodra hij bijna dood is en ult space je of exhaust je em, en halverwege ignite je em voor 100% death voor em.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |