abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110540154
Wat boeit mij die skins jong, kan ik niet beter zo'n XP booster kopen ofzo?
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  donderdag 19 april 2012 @ 17:38:43 #200
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_110540207
quote:
7s.gif Op donderdag 19 april 2012 17:37 schreef Jajong het volgende:
Kun je in de store kijken, bij boosts.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
pi_110540218
En dan eerder 30? IP boost hoogstens zou ik zeggen
pi_110540220
Moet je zelf weten natuurlijk.
Conscience do cost.
pi_110542228
Vs hecarim top kan je beste olaf spelen btw voor free wins :)
pi_110542985
IGN: Future Feyd (lvl 30 - 1500 elo)
If it walks like a duck, quacks like a duck, looks like a duck, it must be a duck.
  † In Memoriam † donderdag 19 april 2012 @ 18:50:35 #205
230491 Zith
pls tip
pi_110543194
quote:
Dat zegt elke beginner :')

Wacht maar jonge, wacht maar ;(
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_110543605
quote:
XP boost is best nutteloos imo, aangezien je een hogere level krijgt, en dus bij "wat-meer-ervaren-spelers" komt, en jij nog relatief gezien minder ervaring hebt dan zij.

Gewoon lekker IP-boosts halen om runes mee te halen, en met de overige RP champs kopen (die in de aanbieding zijn).
If it walks like a duck, quacks like a duck, looks like a duck, it must be a duck.
pi_110543635
Net lekker een Kennen ranked potje gewonnen :), 70% win ratio nu met Kennen ^^

ongeveer 27 wins en 11 lose ermee ;]
pi_110543729
Aight ik haal wel van IP booster.. Wil graag een epic carry ermee kopen, in DotA was ik altijd support, NO MORE!
pi_110543788
Kut LOL ligt eruit ofniet
pi_110543842
quote:
14s.gif Op donderdag 19 april 2012 19:01 schreef Jajong het volgende:
Aight ik haal wel van IP booster.. Wil graag een epic carry ermee kopen, in DotA was ik altijd support, NO MORE!
Wat is jouw IGN? het beste is om runes te halen in het begin, (Flat AD/ARMpen Marks, Flat armor seals, Flat MR glyphs, Flat AD/ARMpen Quintessence.
  donderdag 19 april 2012 @ 19:04:54 #211
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_110543881
quote:
14s.gif Op donderdag 19 april 2012 19:01 schreef Jajong het volgende:
:')
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_110543886
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 19:04 schreef HotShotDuck het volgende:

[..]

Wat is jouw IGN? het beste is om runes te halen in het begin, (Flat AD/ARMpen Marks, Flat armor seals, Flat MR glyphs, Flat AD/ARMpen Quintessence.
Niet zolang je die uit tier 3 nog niet kunt kopen.
pi_110543903
Your position in Queue: Over 20000
Approximate wait time: 1hr 15 mins

KUT
pi_110543929
Mijn IGN is gewoon Jajong. En werd mij idd aangeraden om me niet bezig te houden met Runes voordat ik lvl20 ben.
pi_110544033
quote:
7s.gif Op donderdag 19 april 2012 19:05 schreef Jajong het volgende:
Mijn IGN is gewoon Jajong. En werd mij idd aangeraden om me niet bezig te houden met Runes voordat ik lvl20 ben.
Idd Runes pas kopen vanaf level 20, want die andere TIERS heb je toch niks aan aangezien je die weer opnieuw kunt kopen
  donderdag 19 april 2012 @ 19:10:07 #216
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_110544130
alleen tier 3 runes zijn nuttig, tier 1 en 2 zijn een waste of ip gg.

mn broertje is ook net begonnen met dit spel en kocht van zn 400 rp garen :')
1 potje later vond hij garen stom (hij builde hem dan ook met dorans ring hahaha, prachtig hoe mensen die het spel nog niet begrijpen de domste items bouwen) maar hij had wel mooi ff zn eerste 5v5 in een trioq gewonnen, voornamelijk omdat ik shen speelde maar ok.
pi_110544215
ADD FUTURE FEYD ALS JE MET MIJ OVER 5 min WILT SPELEN! :D:D:D

Ik ben lvl 30 (450 wins en 100 ranked potjes :))

1500 elo
  donderdag 19 april 2012 @ 19:12:17 #218
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_110544249
nou hf met spelen, zelfs de forums zijn down euw atm.

en de que is over 20k met meer dan een uur wachttijd. gg.
inb4 hele spel plat over 5 min.
pi_110544289
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 19:12 schreef BaajGuardian het volgende:

Wil je spelen kan het niet.

En voor de noobs onder ons gewoon even mobafire build volgen
  donderdag 19 april 2012 @ 19:14:49 #220
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_110544341
mobafire suckt, neem dan een solimid of een leaguecraft guide.

edit: overigens moet je nooit een guide op de letter volgen, kijk naar enemy team comp, alistar bijv in meeste guides heeft randuins enzo, tegen een ap heavy team kun je beter nature en veil nemen.
  donderdag 19 april 2012 @ 19:14:56 #221
148823 znarch
ondertitel
pi_110544346
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 19:12 schreef BaajGuardian het volgende:

Ik heb net nog een game gedaan (die natuurlijk verneukt werd door noobs), en had 1 Ezreal die steeds dcde. Naja, ik zal mijn client maar niet afsluiten dan :D Ik zit er nog in iig.
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_110544526
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 19:14 schreef BaajGuardian het volgende:
mobafire suckt, neem dan een solimid of een leaguecraft guide.

edit: overigens moet je nooit een guide op de letter volgen, kijk naar enemy team comp, alistar bijv in meeste guides heeft randuins enzo, tegen een ap heavy team kun je beter nature en veil nemen.
Ik gebruik hem ook niet maar het was meer bedoelt voor de mensen die het voor de eerste x spelen.
en die AD gaan kopen als ze een AP champ hebben
  donderdag 19 april 2012 @ 19:21:37 #223
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_110544644
anyway ik zal maar even sharen wat ik speel:

mains: sup. soraka/taric/janna, mid. ap kog/mao, top. shen/mundo/singed.

Ik kan veel meer champs op hoog niveau (lees 1800 elo) spelen maar dat zijn de champs waar ik het best mee ben.

Ik heb overigens gisteren volibear gekocht en ben er wat mee aan het klungelen in vs ai's top.
tot nu toe vind ik het een makkelijke champ, hij lijkt wat op warwick qua lanephase.
pi_110545309
Is die Viktor een noobchamp ofzo? Want iedereen die ik met m zie spelen gaat 0/20
pi_110546395
Niet de beste champ, alleen als support schijnt ie nog goed te zijn. Maar op die lvl is de rolverdeling nog niet zo bekend. Dus als support zal ie niet veel gespeeld worden.
  donderdag 19 april 2012 @ 23:19:46 #226
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_110546608
Support :')? Wtf.
Als hij gespeeld wordt, afaik gewoon mid.
pi_110546893
quote:
10s.gif Op donderdag 19 april 2012 20:04 schreef Jajong het volgende:
Is die Viktor een noobchamp ofzo? Want iedereen die ik met m zie spelen gaat 0/20
Op jouw niveau moet je je daar nog niet druk om maken. Er zijn zoveel champs die door noobs altijd verkloot worden maar die je op hoger niveau opeens veel meer en gevaarlijker gaat zien :P
Conscience do cost.
pi_110547021
Mi gado een uur wachtrij wats deze :{
pi_110547230
Zo populair is dit spel.

En Riot loopt weer eens te falen met hun servers. Gebeurt weleens, maar niet al te vaak.

Enne, ja, Viktor als support ivm de slow/stun geloof ik. Ik heb het nog nooit gezien, enkel hier gelezen dat het nog enigszins goed schijnt te zijn.
  vrijdag 20 april 2012 @ 00:12:11 #230
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_110547878
1: viktor is een heel erg sterke champ met net zoveel kracht als bijv malzahar, als je weet wat je doet own je mid met hem.
2: viktor is NIET support, een support is een champ die of een buff of heal heeft die farmen en denyen makkelijker maakt voor je ad carry. Een stun maakt geen support champ, je hebt niks aan een stun en verder ap ratios, want je hoort geen cs te nemen als support en als je met een ap champ bot gaat krijg je dus een 0 sustain in laning phase en 0 damage champ midgame en lategame.
Zelfs ap nasus is betere support omdat hij tenminste een valide kill lane support is (w = slow op AS en MS, E = Ar debuff en initial hit voor icing>denying) Maar die kan ik niet aanraden voor een nieuwe speler want het is niet makkelijk en mensen zullen geheid op je ragen omdat het geen fotm/meta role voor em is.

Viktor kan enkel icen en heeft verder totaal geen waarde, geen enkele speler boven de 1300 elo is zo dom om recht in viktors trap te lopen en zal viktor gewoon icen tot hij 100% waardeloos bij de toren gaat staan niksen.
Neem dan Alistar, die kan tenminste healen en is een goeie combo met bijv vayne als je persé een kill lane wilt. (zie alistar liever in jungle overigens, maar dat word nog wel fotm over een weekje oid)

Ik denk dat de makkelijkste Support champ voor een nieuwe speler overigens Taric is, max W eerst en gebruik em gewoon nooit tenzij het een sure gank is met je jungler (als je die hebt op low elo ;_;), 1 punt in Q. Koop op zn minst 2 goldper10 (hog en phil) en rush dan aegis.
Geen enkele champ maakt zn hele team zo tanky als Taric met die setup.

Als de vijand je Ad jumped gewoon stunnen en healen, een kind kan de was doen.
Als je jungler ganked, stun en wachten op zn initiation met crowd control (stun/snare) alvorens je je W activeerd. gg.
pi_110547957
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 23:47 schreef Cornelis83 het volgende:
Zo populair is dit spel.

En Riot loopt weer eens te falen met hun servers. Gebeurt weleens, maar niet al te vaak.

Enne, ja, Viktor als support ivm de slow/stun geloof ik. Ik heb het nog nooit gezien, enkel hier gelezen dat het nog enigszins goed schijnt te zijn.
Ze bieden vaak wel netjes compensatie aan en het leek gefixed te zijn. Dingen zoals dit gebeuren, ik zie het maar door de vingers als dit de enige keer blijft..
pi_110548731
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 23:47 schreef Cornelis83 het volgende:
Zo populair is dit spel.

Support Viktor is gewoon OP, vraag maar aan omNOMNOMNOMNOM nom nom nom nom nom
pi_110549924
Ik claim top, mid en jungler zijn allemaal geclaimed.. en wat gebeurt er dan? Precies, ieamnd instant locked nasus :') waar gaat het heen met de wereld.
pi_110550132
Had je al gepicked of alleen in chat aangegeven dat je top gaat?
pi_110550170
pi_110552288
Viktor is wel een goede mid AP, alleen erg lastig om te spelen. Vooral op lager level zullen al die free to play mensen er niks van bakken :P
pi_110552402
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 09:49 schreef Autobandje het volgende:
Viktor is wel een goede mid AP, alleen erg lastig om te spelen. Vooral op lager level zullen al die free to play mensen er niks van bakken :P
Agree, de eerste keer dat ik er mee speelde faalde ik kei hard.
Die nieuwe champ Hecarim ofzoiets is wel echt OP
en met 2 phantomdancers en boots of speed is deze champ niet bij te houden
  vrijdag 20 april 2012 @ 09:57:56 #238
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_110552521
Dat is juist de beste manier om te balancen, downward balancing werkt beter dan upward balancing want dan riskeer je een groter gap tussen champs.

League of legends is ook niet balanced, je kunt niet verwachten dat elke champ even makkelijk farmed, en niet elke champ kan een andere champ aan toe to toe. daar heb je 1: champroles voor en 2: counterpicks.

Ik zal nog even het concept van roles met jullie delen aangezien er aan een aantal posts hierboven te zien is dat er nogal wat verwarring bestaat over het idee achter support.

1: Ad carry> krijgt de kills, neemt cs dmv last hits, moet verdedigd worden in een teamfight zodat hij/zij zn werk kan doen, hij/zij is immers de damage dealer.

2: Support> buffed en healed de ad carry en hit de minions niet anders push je de lane, iced indien ranged de vijand om ze te intimideren en de focus op zich te nemen, perma ward tribrush en small brush en counterward dragon en baron. zonodig ward buffs indien je jungler te dom was om wriggles te nemen. Top hoort zelf zn small brush te warden. In teamfights hoort support te spacen en zo lang mogelijk de vijand CCen (crowd control) en zn team buffen/healen.

3: Ap carry> gaat voornamelijk mid en pushed zoveel mogelijk zn lane in tegenstelling tot top en bot.
Een ap carry hoeft enkel in het begin te last hitten want later nuked hij/zij de minionwaves gewoon.
Wanneer zn lane pushed is kan ap carry roamen en sidelanes ganken of jungler assisten met counterjungling. In een teamfight hoort de ap carry te kill securen dmv aoe damage + cc.

4: Jungler> Fast jungle of Gank jungle champs zijn twee verschillende dingen sinds de nieuwe jungle patch, fast junglers zijn vaan counterjunglers die er voor zorgen dat de enemy jungler zn buffs niet krijgt en underleveled raakt en dus ook niet kan ganken, maar zorgt er tevens voor dat je zelf weinig ganks krijgt. Gank junglers zie je steeds minder maar ik denk dat we over een tijdje veel fotm alistars in jungle zullen zien dus dat komt wel goed, de jungler hoort iig lanes die door de vijand gepushed zijn te ganken terwijl de support de wards heeft gecleared dit mogelijk te maken dmv oracles of counterwards (vision). In een teamfight hoort de jungler de focus te forceren en de team compositie van de vijand aan diggelen te helpen (flanken en de enemy carry tijdelijk uit de tf houden bijv)

5: Tanky dps> Dit is op het moment fotm (flavor of the month) top lane, je zult voornamelijk lee sin, shen, renekton, irelia, nasus, wukong en dergerlijken top zien omdat hun de sustain hebben om veel te farmen zonder te makkelijk gedenied te worden. De top lane zn job is om of een killlane te maken samen met de jungler (het is erg aantrekkelijk voor een jungler om een solo lane te ganken immers) of zelf de enemy top te gimpen door hem te outsustainen en outfarmen en daarmee dus de vijandelijke team compositie een beste klap toedienen. De top lane heeft dezelfde job in teamfights als de jungler.

N.b: Zowel jungler als toplane zijn vaak of tanky dps of tanks ansich.

Hoop dat dit jullie wat helpt dit spel te begrijpen.
Ik speel het al een aantal jaar en speel met enkele spelers uit de top 10 van EUW.
pi_110552608
Wat is je account dan Baaj?
  vrijdag 20 april 2012 @ 10:02:17 #240
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_110552624
Dat hang ik niet aan de grote klok op een openbaar forum ;)

Maar ik zal vroeg of laat wel even in dat fok channel komen kijken, ik speel al een lange tijd geen ranked mee overigens, speel tegenwoordig enkel customs met 1.8/2k elo vrienden, vs ai, heel soms een normal duoq en mn broertje beetje helpen wegwijs maken in dit spel.
pi_110552689
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 10:02 schreef BaajGuardian het volgende:
Dat hang ik niet aan de grote klok op een openbaar forum ;)

Maar ik zal vroeg of laat wel even in dat fok channel komen kijken, ik speel al een lange tijd geen ranked mee overigens, speel tegenwoordig enkel customs met 1.8/2k elo vrienden, vs ai, heel soms een normal duoq en mn broertje beetje helpen wegwijs maken in dit spel.
Mag ik je handtekening :D
  vrijdag 20 april 2012 @ 10:10:44 #242
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_110552855
‘baajguardian~
alsjeblieft.

(handtekening)
p.s. dat kanaal van jullie is zo leeg als de maag van een afrikaan.

[ Bericht 36% gewijzigd door BaajGuardian op 20-04-2012 10:25:26 ]
pi_110553195
Zit opeens flink hard te gaan met Kayle. Toffe champ is dat.
No resentment ever evened out a weaker hand
pi_110553308
Ach, support Viktor kun je best een keer doen. De normale supports worden na een tijdje saai. Een beetje healen, beetje shield gooien etc. Af en toe gewoon afwisselen met andere champs om het wat spannender te maken, zoals support viktor/karthus/ahri etc. Het mooiste is dat je met onverwachte combinaties ook nog vaak de lane wint, zoals ahri/lulu bot etc.

@ baaj, waarom ben je gestopt met ranked dan?
  vrijdag 20 april 2012 @ 10:31:58 #245
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_110553424
ja dat werkt in 1-30 en low elo mischien maar in een proper game is support viktor een free win voor het andere team.
pi_110553768
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 10:31 schreef BaajGuardian het volgende:
ja dat werkt in 1-30 en low elo mischien maar in een proper game is support viktor een free win voor het andere team.
Daarom zei ik al, het is gewoon om een keer wat af te wisselen, omdat de normale supports na een tijdje saai worden ;)
pi_110554412
Teemo haalt trouwens echt alle lol weg om top lane te spelen. Heel frustrerend en bijna onmogelijk te pakken post 6. Zijn er nog hard counters voor?
pi_110554458
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 11:02 schreef Autobandje het volgende:
Teemo haalt trouwens echt alle lol weg om top lane te spelen. Heel frustrerend en bijna onmogelijk te pakken post 6. Zijn er nog hard counters voor?
Vooral melee mages als Wukong en Riven e.d. die gapclosers hebben en hem damage kunnen doen met abilities ipv autoattacks. Warwick moet het denk ik ook wel kunnen redden door zijn sustain, en zijn Q valt niet te blinden.
Vicariously I live while the whole world dies
  vrijdag 20 april 2012 @ 11:03:43 #249
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_110554471
:') zowat alles hard countered teemo wat geen auto attacker is, cc em en burst em met een ap oid.
pi_110554488
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 10:10 schreef BaajGuardian het volgende:
‘baajguardian~
alsjeblieft.

(handtekening)
p.s. dat kanaal van jullie is zo leeg als de maag van een afrikaan.
sommige mensen moeten gewoon werken ja ;(
pi_110554496
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 11:02 schreef Autobandje het volgende:
Yorick , dunk 2 ghouls op hem ranged, zijn Q blocked de damage van jouw Q wel maar spawned wel de ghoul
  vrijdag 20 april 2012 @ 11:07:09 #252
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_110554586
Mundo hard countered teemo ook, maar als teemo madreds krijgt kun je beter spacen.
pi_110555213
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 11:03 schreef BaajGuardian het volgende:
:') zowat alles hard countered teemo wat geen auto attacker is, cc em en burst em met een ap oid.
binkie met je smiley :')
  vrijdag 20 april 2012 @ 11:39:14 #254
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_110555550
binkie?
pi_110556254
kereltje
  vrijdag 20 april 2012 @ 12:19:15 #256
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_110556516
ik ben 28 vent.
pi_110556936
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 12:19 schreef BaajGuardian het volgende:
ik ben 28 vent.
Ging me om ook om je reactie :). Maar wil verder niet dat er kwaad bloed is. Fijne aan dit forum is dat je zelden flames ziet!
pi_110557552

lol @ yorick bug op het einde. Zou dit in een echte game gebeurd zijn dan had je pas echt een reden om te reporten voor feeding met 1000+ deaths in 1 game :P :P :P
  vrijdag 20 april 2012 @ 14:17:53 #259
148823 znarch
ondertitel
pi_110557626
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 12:37 schreef Autobandje het volgende:

[..]

Ging me om ook om je reactie :). Maar wil verder niet dat er kwaad bloed is. Fijne aan dit forum is dat je zelden flames ziet!
+ dat je het tegen de legendarische BG hebt natuurlijk! _O_
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_110557683
quote:
11s.gif Op vrijdag 20 april 2012 14:17 schreef znarch het volgende:

[..]

+ dat je het tegen de legendarische BG hebt natuurlijk! _O_
Gelieve in spoilertags te reageren, daar BG incognito door het leven wil gaan.
  vrijdag 20 april 2012 @ 17:19:04 #261
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_110562386
nee hoor, ik ben immers een celeb op fok en daar is niks meer aan te doen :p
pi_110562750
wie
Conscience do cost.
  vrijdag 20 april 2012 @ 17:47:43 #263
107445 Jajong
Hadouken!
pi_110563393
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 17:19 schreef BaajGuardian het volgende:
nee hoor, ik ben immers een celeb op fok en daar is niks meer aan te doen :p
:'). Please. Meer het pispaaltje :D
  vrijdag 20 april 2012 @ 17:48:12 #264
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_110563408
jajong es jelly.
  vrijdag 20 april 2012 @ 17:49:48 #265
107445 Jajong
Hadouken!
pi_110563473
Laten we niet weer beginnen, ik heb je vroeger al te vaak gepwnd vriend.
  vrijdag 20 april 2012 @ 17:52:01 #266
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_110563572
correctie: jajong es in denial + jelly.
pi_110564794
Celeb op fok, je zegt het alsof het iets is om trots op te zijn :)
  vrijdag 20 april 2012 @ 18:27:12 #268
107445 Jajong
Hadouken!
pi_110564860
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 17:52 schreef BaajGuardian het volgende:
correctie: jajong es in denial + jelly.
Ben blij om te zien dat je niks bent veranderd :D. Nog steeds niet in contact met de realiteit lol/
  vrijdag 20 april 2012 @ 18:43:38 #269
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_110565426
jij word gewoon nooit volwassen jajong, dat je je nogsteeds moet verlagen tot het anderen naar beneden trachten te praten. hf in league of legends :')
pi_110565518
wat een eer, een celeb op fok :')
pi_110565527
En het was zo lekker ontopic allemaal totdat de tortelduifjes hier verschenen.
Conscience do cost.
pi_110565758
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 18:46 schreef ems. het volgende:
En het was zo lekker ontopic allemaal totdat de tortelduifjes hier verschenen.
De sfeer was hier al zo tof.
  vrijdag 20 april 2012 @ 19:14:06 #273
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_110566457
Hoe speel ik tegen een Trynd op top? Ik verlies daar echt continu van en heb geen idee hoe ik het aan moet pakken.
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
  vrijdag 20 april 2012 @ 19:17:01 #274
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_110566589
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 19:14 schreef Salamando het volgende:
Hoe speel ik tegen een Trynd op top? Ik verlies daar echt continu van en heb geen idee hoe ik het aan moet pakken.
zodra hij bijna dood is en ult space je of exhaust je em, en halverwege ignite je em voor 100% death voor em.
  vrijdag 20 april 2012 @ 19:20:47 #275
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_110566741
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 19:17 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

zodra hij bijna dood is en ult space je of exhaust je em, en halverwege ignite je em voor 100% death voor em.
Ik krijg hem bijna niet dood omdat hij mij kan diven met een full rage bar en met dan met 4 crits neerwerkt.
  vrijdag 20 april 2012 @ 19:24:52 #276
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_110566886
Met welke champ probeer je tegen em te lanen dan, deny hem early game, pre lvl 6. dan heb je 90% minder prob. met em na lvl 6.
  vrijdag 20 april 2012 @ 19:25:27 #277
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_110566904
Ik speel als ik top speel Riven / Renekton / Rumble vaak.
pi_110566926
Met wie speel je doorgaans top tegen trynda? Je kan ook een beetje champs afwisselen :P
Conscience do cost.
  vrijdag 20 april 2012 @ 19:29:14 #279
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_110567061
rush dan wriggles, probleem opgelost.
  vrijdag 20 april 2012 @ 19:31:12 #280
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_110567143
Teemo/Malph/Lee Sin winnen top van Tryn.
  vrijdag 20 april 2012 @ 20:22:30 #281
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_110569741
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 april 2012 19:31 schreef Zeroku het volgende:
Teemo/Malph/Lee Sin winnen top van Tryn.
Conclusie: speel andere champs tegen Trynd op top?

Kan ik er nog steeds weinig aan doen als ik first pick ben en hun trynd mij dan kan 'counterpicken'.
pi_110569772
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 20:22 schreef Salamando het volgende:

[..]

Conclusie: speel andere champs tegen Trynd op top?

Kan ik er nog steeds weinig aan doen als ik first pick ben en hun trynd mij dan kan 'counterpicken'.
Pick dan ook geen top met first pick!
  vrijdag 20 april 2012 @ 20:27:27 #283
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_110569983
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 april 2012 20:23 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Pick dan ook geen top met first pick!
Ik speel ook niet altijd top, maarja, ze vroegen of ik top wilde, dus :P.
pi_110570087
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 20:27 schreef Salamando het volgende:

[..]

Ik speel ook niet altijd top, maarja, ze vroegen of ik top wilde, dus :P.
Dan nog, swap met support ofzo. Top is het meest gevoelig voor counterpicks.
  vrijdag 20 april 2012 @ 20:54:42 #285
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_110571337
ik pick altijd support als ik first pick heb, niet persé om de opponent te mindfucken oid maar omdat ik een goeie support speler ben en het altijd leuk vind om die rol te spelen.

maar als je bepaalde tops niet meteen secured kun je ook in de problemen komen, bijv met lee sin.. die is niet vaak gebanned en ook vaak firstpick voor top of jungle.
  vrijdag 20 april 2012 @ 20:59:45 #286
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_110571605
Sinds wanneer wordt Lee Sin niet vaak gebanned?
  vrijdag 20 april 2012 @ 21:02:49 #287
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_110571760
sinds morgana, shen, ahri, shaco, kassadin en kennen gebanned worden.
  vrijdag 20 april 2012 @ 21:07:26 #288
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_110571987
Kassadin :'). Meest waardeloze AP in lane is het bannen niet waard.
pi_110572071
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 april 2012 21:07 schreef Zeroku het volgende:
bullshit. Goeie kassadin spelers carryen hard in soloqueue. Niet te ganken door zijn blink en silence en kan zelf uitstekend heel snel top en bot ganken zonder dat de andere mid er iets tegen kan doen omdat kass gewoon veel mobieler is met die ult.
  vrijdag 20 april 2012 @ 21:11:42 #290
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_110572163
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 april 2012 21:07 schreef Zeroku het volgende:
wow, you serious brah.

Kassadin is een van de machtigste ap carrys in het spel, en niet alleen in de zin van zn skillset maar al helemaal wat zn ratios betreft, hij snowballed zo absurd hard dat als hij je 2 x killed totaal niet meer tegen te lanen valt.
  vrijdag 20 april 2012 @ 21:53:08 #291
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_110574150
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 21:09 schreef nyny83 het volgende:

[..]

bullshit. Goeie kassadin spelers carryen hard in soloqueue. Niet te ganken door zijn blink en silence en kan zelf uitstekend heel snel top en bot ganken zonder dat de andere mid er iets tegen kan doen omdat kass gewoon veel mobieler is met die ult.
Ja, totdat je zijn blue denied en dat hij niet eens mana heeft om zijn ult te gebruiken. En ganken valt niet echt onder lane, 1 vs 1 mid zijn er genoeg AP mids die makkelijk winnen van Kass, als je AP's hebt met een CC zoals Sion, Ryze, Morgana, Galio etc. dan counter je zijn ult al waardoor heel zijn mobility weg is.
Ohja, en Talon is een leuke counter voor Kassadin.

quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 21:11 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

wow, you serious brah.

Kassadin is een van de machtigste ap carrys in het spel, en niet alleen in de zin van zn skillset maar al helemaal wat zn ratios betreft, hij snowballed zo absurd hard dat als hij je 2 x killed totaal niet meer tegen te lanen valt.
Als je hem feed niet nee, tegen een gefeede Ryze valt ook niets te doen, tegen een gefeede Veigar ook niet, tegen een gefeede Cassiopeia ook niet. Er zijn zoveel AP's die hard snowballen, daarin is Kassadin totaal niet uniek in.
pi_110575456
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 april 2012 21:53 schreef Zeroku het volgende:

[..]

Ja, totdat je zijn blue denied en dat hij niet eens mana heeft om zijn ult te gebruiken.
Wat voor veel AP's op gaat.

quote:
En ganken valt niet echt onder lane, 1 vs 1 mid zijn er genoeg AP mids die makkelijk winnen van Kass, als je AP's hebt met een CC zoals Sion, Ryze, Morgana, Galio etc. dan counter je zijn ult al waardoor heel zijn mobility weg is.
Makkelijk winnen? Dat lijkt me lichtelijk overdreven. De silence van Kassadin i.c.m. zijn mobility wordt door weinig champs geëvenaard. Een Ryze die snaret is leuk, maar één silence van Kassadin en Ryze doet na z'n snare niets meer. Zelfde geldt voor Morgana, hoewel haar range iets langer is.

quote:
Daar noem je dan ook dé anti AP-carry.
pi_110575471
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 april 2012 21:53 schreef Zeroku het volgende:

[..]

Ja, totdat je zijn blue denied en dat hij niet eens mana heeft om zijn ult te gebruiken. En ganken valt niet echt onder lane, 1 vs 1 mid zijn er genoeg AP mids die makkelijk winnen van Kass, als je AP's hebt met een CC zoals Sion, Ryze, Morgana, Galio etc. dan counter je zijn ult al waardoor heel zijn mobility weg is.

[..]

Als je hem feed niet nee, tegen een gefeede Ryze valt ook niets te doen, tegen een gefeede Veigar ook niet, tegen een gefeede Cassiopeia ook niet. Er zijn zoveel AP's die hard snowballen, daarin is Kassadin totaal niet uniek in.
soloqueue, dan heb je als team de coordinatie niet om zijn blue te denien zonder dood te gaan in hun jungle.
  vrijdag 20 april 2012 @ 22:22:40 #294
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_110575747
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 22:16 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Wat voor veel AP's op gaat.
Maar vooral voor champs als Kassadin die mana zuipt als hij z'n ult een paar keer cast.

quote:
[..]

Makkelijk winnen? Dat lijkt me lichtelijk overdreven. De silence van Kassadin i.c.m. zijn mobility wordt door weinig champs geëvenaard. Een Ryze die snaret is leuk, maar één silence van Kassadin en Ryze doet na z'n snare niets meer. Zelfde geldt voor Morgana, hoewel haar range iets langer is.
Makkelijk winnen misschien niet, maar de kans dat die champs winnen is groter dan Kassadin. Ryze vind ik persoonlijk sowieso de beste mid en dat komt, mede omdat die silence van Kassadin op zich niet slecht is, maar in die cooldown van die silence kan Ryze al drie keer z'n Q hebben geraakt bij wijze van spreke, die richting lategame ook nog eens aardig wat damage per keer doet.

quote:
[..]

Daar noem je dan ook dé anti AP-carry.
Die bedacht ik me toevallig, maar dat is wel de counter voor heel veel AP's inderdaad. :P
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 22:17 schreef nyny83 het volgende:

[..]

soloqueue, dan heb je als team de coordinatie niet om zijn blue te denien zonder dood te gaan in hun jungle.
Ligt aan de elo lijkt me, en daarnaast een champion als Mundo of Shyvana die zelf timer bijhoudt kan zo'n blue in z'n eentje ook wel denien, aangezien dat andere team dan waarschijnlijk ook geen communicatie heeft om die blue te verdedigen.
  vrijdag 20 april 2012 @ 22:30:07 #295
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_110576125
fyi kassadin krijgt mana als je met zn w attacked (ofwel farmed) dus good luck met van em winnen enkel omdat hij blue niet zou hebben.

Ik ben nu wel benieuwd naar je elo. ..
  vrijdag 20 april 2012 @ 23:49:32 #296
107445 Jajong
Hadouken!
pi_110579936
Altijd fijn als zon lowbie expres torens in dived omdat hij niet midden mag.
pi_110581391
Ik denk ik ga ook eens spelen, gelijk 600ms. zucht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')