Kun je in de store kijken, bij boosts.quote:Op donderdag 19 april 2012 17:37 schreef Jajong het volgende:
Wat boeit mij die skins jong, kan ik niet beter zo'n XP booster kopen ofzo?
Dat zegt elke beginnerquote:Op donderdag 19 april 2012 17:37 schreef Jajong het volgende:
XP boost is best nutteloos imo, aangezien je een hogere level krijgt, en dus bij "wat-meer-ervaren-spelers" komt, en jij nog relatief gezien minder ervaring hebt dan zij.quote:Op donderdag 19 april 2012 17:37 schreef Jajong het volgende:
Wat is jouw IGN? het beste is om runes te halen in het begin, (Flat AD/ARMpen Marks, Flat armor seals, Flat MR glyphs, Flat AD/ARMpen Quintessence.quote:Op donderdag 19 april 2012 19:01 schreef Jajong het volgende:
Aight ik haal wel van IP booster.. Wil graag een epic carry ermee kopen, in DotA was ik altijd support, NO MORE!
quote:Op donderdag 19 april 2012 19:01 schreef Jajong het volgende:
Aight ik haal wel van IP booster.. Wil graag een epic carry ermee kopen, in DotA was ik altijd support, NO MORE!
Niet zolang je die uit tier 3 nog niet kunt kopen.quote:Op donderdag 19 april 2012 19:04 schreef HotShotDuck het volgende:
[..]
Wat is jouw IGN? het beste is om runes te halen in het begin, (Flat AD/ARMpen Marks, Flat armor seals, Flat MR glyphs, Flat AD/ARMpen Quintessence.
Idd Runes pas kopen vanaf level 20, want die andere TIERS heb je toch niks aan aangezien je die weer opnieuw kunt kopenquote:Op donderdag 19 april 2012 19:05 schreef Jajong het volgende:
Mijn IGN is gewoon Jajong. En werd mij idd aangeraden om me niet bezig te houden met Runes voordat ik lvl20 ben.
Wil je spelen kan het niet.quote:Op donderdag 19 april 2012 19:12 schreef BaajGuardian het volgende:
nou hf met spelen, zelfs de forums zijn down euw atm.
en de que is over 20k met meer dan een uur wachttijd. gg.
inb4 hele spel plat over 5 min.
Ik heb net nog een game gedaan (die natuurlijk verneukt werd door noobs), en had 1 Ezreal die steeds dcde. Naja, ik zal mijn client maar niet afsluiten danquote:Op donderdag 19 april 2012 19:12 schreef BaajGuardian het volgende:
nou hf met spelen, zelfs de forums zijn down euw atm.
en de que is over 20k met meer dan een uur wachttijd. gg.
inb4 hele spel plat over 5 min.
Ik gebruik hem ook niet maar het was meer bedoelt voor de mensen die het voor de eerste x spelen.quote:Op donderdag 19 april 2012 19:14 schreef BaajGuardian het volgende:
mobafire suckt, neem dan een solimid of een leaguecraft guide.
edit: overigens moet je nooit een guide op de letter volgen, kijk naar enemy team comp, alistar bijv in meeste guides heeft randuins enzo, tegen een ap heavy team kun je beter nature en veil nemen.
Op jouw niveau moet je je daar nog niet druk om maken. Er zijn zoveel champs die door noobs altijd verkloot worden maar die je op hoger niveau opeens veel meer en gevaarlijker gaat zienquote:Op donderdag 19 april 2012 20:04 schreef Jajong het volgende:
Is die Viktor een noobchamp ofzo? Want iedereen die ik met m zie spelen gaat 0/20
Ze bieden vaak wel netjes compensatie aan en het leek gefixed te zijn. Dingen zoals dit gebeuren, ik zie het maar door de vingers als dit de enige keer blijft..quote:Op donderdag 19 april 2012 23:47 schreef Cornelis83 het volgende:
Zo populair is dit spel.
En Riot loopt weer eens te falen met hun servers. Gebeurt weleens, maar niet al te vaak.
Enne, ja, Viktor als support ivm de slow/stun geloof ik. Ik heb het nog nooit gezien, enkel hier gelezen dat het nog enigszins goed schijnt te zijn.
Support Viktor is gewoon OP, vraag maar aan omNOMNOMNOMNOM nom nom nom nom nomquote:Op donderdag 19 april 2012 23:47 schreef Cornelis83 het volgende:
Zo populair is dit spel.
En Riot loopt weer eens te falen met hun servers. Gebeurt weleens, maar niet al te vaak.
Enne, ja, Viktor als support ivm de slow/stun geloof ik. Ik heb het nog nooit gezien, enkel hier gelezen dat het nog enigszins goed schijnt te zijn.
Agree, de eerste keer dat ik er mee speelde faalde ik kei hard.quote:Op vrijdag 20 april 2012 09:49 schreef Autobandje het volgende:
Viktor is wel een goede mid AP, alleen erg lastig om te spelen. Vooral op lager level zullen al die free to play mensen er niks van bakken
Mag ik je handtekeningquote:Op vrijdag 20 april 2012 10:02 schreef BaajGuardian het volgende:
Dat hang ik niet aan de grote klok op een openbaar forum
Maar ik zal vroeg of laat wel even in dat fok channel komen kijken, ik speel al een lange tijd geen ranked mee overigens, speel tegenwoordig enkel customs met 1.8/2k elo vrienden, vs ai, heel soms een normal duoq en mn broertje beetje helpen wegwijs maken in dit spel.
Daarom zei ik al, het is gewoon om een keer wat af te wisselen, omdat de normale supports na een tijdje saai wordenquote:Op vrijdag 20 april 2012 10:31 schreef BaajGuardian het volgende:
ja dat werkt in 1-30 en low elo mischien maar in een proper game is support viktor een free win voor het andere team.
Vooral melee mages als Wukong en Riven e.d. die gapclosers hebben en hem damage kunnen doen met abilities ipv autoattacks. Warwick moet het denk ik ook wel kunnen redden door zijn sustain, en zijn Q valt niet te blinden.quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:02 schreef Autobandje het volgende:
Teemo haalt trouwens echt alle lol weg om top lane te spelen. Heel frustrerend en bijna onmogelijk te pakken post 6. Zijn er nog hard counters voor?
sommige mensen moeten gewoon werken jaquote:Op vrijdag 20 april 2012 10:10 schreef BaajGuardian het volgende:
‘baajguardian~
alsjeblieft.
(handtekening)
p.s. dat kanaal van jullie is zo leeg als de maag van een afrikaan.
Yorick , dunk 2 ghouls op hem ranged, zijn Q blocked de damage van jouw Q wel maar spawned wel de ghoulquote:Op vrijdag 20 april 2012 11:02 schreef Autobandje het volgende:
Teemo haalt trouwens echt alle lol weg om top lane te spelen. Heel frustrerend en bijna onmogelijk te pakken post 6. Zijn er nog hard counters voor?
binkie met je smileyquote:Op vrijdag 20 april 2012 11:03 schreef BaajGuardian het volgende:
zowat alles hard countered teemo wat geen auto attacker is, cc em en burst em met een ap oid.
Ging me om ook om je reactiequote:
+ dat je het tegen de legendarische BG hebt natuurlijk!quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:37 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Ging me om ook om je reactie. Maar wil verder niet dat er kwaad bloed is. Fijne aan dit forum is dat je zelden flames ziet!
Gelieve in spoilertags te reageren, daar BG incognito door het leven wil gaan.quote:Op vrijdag 20 april 2012 14:17 schreef znarch het volgende:
[..]
+ dat je het tegen de legendarische BG hebt natuurlijk!
quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:19 schreef BaajGuardian het volgende:
nee hoor, ik ben immers een celeb op fok en daar is niks meer aan te doen :p
Ben blij om te zien dat je niks bent veranderdquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:52 schreef BaajGuardian het volgende:
correctie: jajong es in denial + jelly.
De sfeer was hier al zo tof.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:46 schreef ems. het volgende:
En het was zo lekker ontopic allemaal totdat de tortelduifjes hier verschenen.
zodra hij bijna dood is en ult space je of exhaust je em, en halverwege ignite je em voor 100% death voor em.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:14 schreef Salamando het volgende:
Hoe speel ik tegen een Trynd op top? Ik verlies daar echt continu van en heb geen idee hoe ik het aan moet pakken.
Ik krijg hem bijna niet dood omdat hij mij kan diven met een full rage bar en met dan met 4 crits neerwerkt.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:17 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
zodra hij bijna dood is en ult space je of exhaust je em, en halverwege ignite je em voor 100% death voor em.
Conclusie: speel andere champs tegen Trynd op top?quote:
Pick dan ook geen top met first pick!quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:22 schreef Salamando het volgende:
[..]
Conclusie: speel andere champs tegen Trynd op top?
Kan ik er nog steeds weinig aan doen als ik first pick ben en hun trynd mij dan kan 'counterpicken'.
Ik speel ook niet altijd top, maarja, ze vroegen of ik top wilde, dusquote:
Dan nog, swap met support ofzo. Top is het meest gevoelig voor counterpicks.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:27 schreef Salamando het volgende:
[..]
Ik speel ook niet altijd top, maarja, ze vroegen of ik top wilde, dus.
bullshit. Goeie kassadin spelers carryen hard in soloqueue. Niet te ganken door zijn blink en silence en kan zelf uitstekend heel snel top en bot ganken zonder dat de andere mid er iets tegen kan doen omdat kass gewoon veel mobieler is met die ult.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:07 schreef Zeroku het volgende:
Kassadin. Meest waardeloze AP in lane is het bannen niet waard.
wow, you serious brah.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:07 schreef Zeroku het volgende:
Kassadin. Meest waardeloze AP in lane is het bannen niet waard.
Ja, totdat je zijn blue denied en dat hij niet eens mana heeft om zijn ult te gebruiken. En ganken valt niet echt onder lane, 1 vs 1 mid zijn er genoeg AP mids die makkelijk winnen van Kass, als je AP's hebt met een CC zoals Sion, Ryze, Morgana, Galio etc. dan counter je zijn ult al waardoor heel zijn mobility weg is.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:09 schreef nyny83 het volgende:
[..]
bullshit. Goeie kassadin spelers carryen hard in soloqueue. Niet te ganken door zijn blink en silence en kan zelf uitstekend heel snel top en bot ganken zonder dat de andere mid er iets tegen kan doen omdat kass gewoon veel mobieler is met die ult.
Als je hem feed niet nee, tegen een gefeede Ryze valt ook niets te doen, tegen een gefeede Veigar ook niet, tegen een gefeede Cassiopeia ook niet. Er zijn zoveel AP's die hard snowballen, daarin is Kassadin totaal niet uniek in.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:11 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
wow, you serious brah.
Kassadin is een van de machtigste ap carrys in het spel, en niet alleen in de zin van zn skillset maar al helemaal wat zn ratios betreft, hij snowballed zo absurd hard dat als hij je 2 x killed totaal niet meer tegen te lanen valt.
Wat voor veel AP's op gaat.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:53 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, totdat je zijn blue denied en dat hij niet eens mana heeft om zijn ult te gebruiken.
Makkelijk winnen? Dat lijkt me lichtelijk overdreven. De silence van Kassadin i.c.m. zijn mobility wordt door weinig champs geëvenaard. Een Ryze die snaret is leuk, maar één silence van Kassadin en Ryze doet na z'n snare niets meer. Zelfde geldt voor Morgana, hoewel haar range iets langer is.quote:En ganken valt niet echt onder lane, 1 vs 1 mid zijn er genoeg AP mids die makkelijk winnen van Kass, als je AP's hebt met een CC zoals Sion, Ryze, Morgana, Galio etc. dan counter je zijn ult al waardoor heel zijn mobility weg is.
Daar noem je dan ook dé anti AP-carry.quote:Ohja, en Talon is een leuke counter voor Kassadin.
soloqueue, dan heb je als team de coordinatie niet om zijn blue te denien zonder dood te gaan in hun jungle.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:53 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, totdat je zijn blue denied en dat hij niet eens mana heeft om zijn ult te gebruiken. En ganken valt niet echt onder lane, 1 vs 1 mid zijn er genoeg AP mids die makkelijk winnen van Kass, als je AP's hebt met een CC zoals Sion, Ryze, Morgana, Galio etc. dan counter je zijn ult al waardoor heel zijn mobility weg is.
Ohja, en Talon is een leuke counter voor Kassadin.
[..]
Als je hem feed niet nee, tegen een gefeede Ryze valt ook niets te doen, tegen een gefeede Veigar ook niet, tegen een gefeede Cassiopeia ook niet. Er zijn zoveel AP's die hard snowballen, daarin is Kassadin totaal niet uniek in.
Maar vooral voor champs als Kassadin die mana zuipt als hij z'n ult een paar keer cast.quote:
Makkelijk winnen misschien niet, maar de kans dat die champs winnen is groter dan Kassadin. Ryze vind ik persoonlijk sowieso de beste mid en dat komt, mede omdat die silence van Kassadin op zich niet slecht is, maar in die cooldown van die silence kan Ryze al drie keer z'n Q hebben geraakt bij wijze van spreke, die richting lategame ook nog eens aardig wat damage per keer doet.quote:[..]
Makkelijk winnen? Dat lijkt me lichtelijk overdreven. De silence van Kassadin i.c.m. zijn mobility wordt door weinig champs geëvenaard. Een Ryze die snaret is leuk, maar één silence van Kassadin en Ryze doet na z'n snare niets meer. Zelfde geldt voor Morgana, hoewel haar range iets langer is.
Die bedacht ik me toevallig, maar dat is wel de counter voor heel veel AP's inderdaad.quote:[..]
Daar noem je dan ook dé anti AP-carry.
Ligt aan de elo lijkt me, en daarnaast een champion als Mundo of Shyvana die zelf timer bijhoudt kan zo'n blue in z'n eentje ook wel denien, aangezien dat andere team dan waarschijnlijk ook geen communicatie heeft om die blue te verdedigen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:17 schreef nyny83 het volgende:
[..]
soloqueue, dan heb je als team de coordinatie niet om zijn blue te denien zonder dood te gaan in hun jungle.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |