esc > options als je in-game bentquote:Op woensdag 18 april 2012 21:03 schreef Jajong het volgende:
Kan ik ergens GFX settings enzo aanpassen?
Escape? Speelde je dota op je n64?quote:Op woensdag 18 april 2012 21:03 schreef Jajong het volgende:
Kan ik ergens GFX settings enzo aanpassen?
Daar moet je die profanity filter even uitvinken, ook belangrijkquote:Op woensdag 18 april 2012 21:39 schreef Jajong het volgende:
LoL. Zat te zoeken in die launcher ding jwt.
Ja, met dota/hon ervaring kan je vrij makkelijk op lage levels carryenquote:Op woensdag 18 april 2012 21:39 schreef Jajong het volgende:
Kan wel merken dat ik ervaring heb ik own iedereen in die lage levels. Ga ook alleen maar 1 hero spelen eerst
Ik vind hem best nice trouwens. Kijk normaal gesproken nooit streams though.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:05 schreef Bandito92 het volgende:
Hallo allemaal,
Ik volg dit topic al een tijdje maar dit word mijn eerste reactie.
Ik weet niet of het mag maar anders kan deze reactie gewoon verwijderd worden
Ik ben pas begonnen met streamen, alle informatie kan je vinden op :
http://euw.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=660496
Je kan me alles vragen wat je wilt, ik speel het spel al een tijdje
ik stream dus dagelijks en ben 2k elo, van plan om regelmatig contests te geven met RP als rewards om toch wel van de andere stream te verschillen.
Bedankt voor het lezen,
Bandito.
Of je nou goed of slecht bent, die eerste potjes zijn doorbijten. Ondertussen wordt je elo aangepast waardoor je al weer snel met en tegen betere speelt. Is de bedoeling althansquote:Op woensdag 18 april 2012 22:33 schreef Jajong het volgende:
Ik ga maar ranked spelen die free for all is gaar
ingame nick is ook Jajong overigens, voor als iemand deze n00b wil ownen
Meen je niet.quote:
Uhuhquote:
Moet je wel ranked spelen op level 30 natuurlijk.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:40 schreef Zeroku het volgende:
Tot level 30 is het een hidden elo, die kun je niet zien. Op level 30 krijg je die te zien op je profile.
Ja, dat is wel klote. Zeker als je al ervaring hebt, je kunt wel xp boosts kopen, alleen betaal je daarvoor.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:42 schreef Jajong het volgende:
Wat een gedoe. Dus eerst tientallen potjes met van die jokers spelen LoLLL
Moet je eens queuen met een level 30, krijg je hogere matchmaking en heb je wellicht mooiere games. na een tijdje zijn die lui ook wel voorbij hoor.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:43 schreef Jajong het volgende:
Ja ik wil niet doen alsof ik een vette pro ben ofzo maar speel nu met lui die op lvl 1 towerdiven. Das ook niet chill.
Gewoon mid gaan en duimen.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:43 schreef Jajong het volgende:
Ja ik wil niet doen alsof ik een vette pro ben ofzo maar speel nu met lui die op lvl 1 towerdiven. Das ook niet chill.
True, ging me meer om dat het meerendeel hier 30 is.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:49 schreef Zeroku het volgende:
Met level 30 is misschien wat enthousiast, aangezien Jajong nog geen masteries/runes heeft, maar als je zo'n 10/20 potjes hebt gewonnen dan stijgt je hidden elo ook wel rap en dan kom je wel fatsoenlijkere spelers tegen.
Speelde jij toevallig met mij?quote:Op donderdag 19 april 2012 00:05 schreef Silv het volgende:
Net een dramatisch potje met Karthus. Wel gewonnen though.
Talon mid hmm? 20 minuten surrender ggquote:
haha tijdens die Chaox marathon waarin hij alle champs ging spelen heb ik een keer gezien dat hij in een normal een lvl 11 teemo tegen zich kreeg, was een smurf van een 2k+ elo speler die op dat moment iets van 30 wins en 5 losses had ofzoquote:Op woensdag 18 april 2012 22:49 schreef Zeroku het volgende:
Met level 30 is misschien wat enthousiast, aangezien Jajong nog geen masteries/runes heeft, maar als je zo'n 10/20 potjes hebt gewonnen dan stijgt je hidden elo ook wel rap en dan kom je wel fatsoenlijkere spelers tegen.
Hij staat in de champion list als je bij je summoner profile kijkt. Varus lijkt mij toffer dan Hecarim.quote:Op donderdag 19 april 2012 10:13 schreef Cornelis83 het volgende:
Iemand al ervaring met Heracim?
Ik zag trouwens bij het updaten ook een shitload aan Varus.*** bestanden voorbij komen, dus kennelijk zit die champion ook al in de client.
Niet iedereen is zo ervaren met moba's als jij he, geef ze een kans.quote:Op donderdag 19 april 2012 17:30 schreef Jajong het volgende:
Games worden langzaamaan wat beter, maar de meeste mensen zijn nog steeds vrij retarded
Ach, WoW-arena ervaring helpt ook een heleboelquote:Op donderdag 19 april 2012 17:32 schreef Xetran het volgende:
[..]
Niet iedereen is zo ervaren met moba's als jij he, geef ze een kans.
Met 400 kan je bijna niks, gewoon bewaren en kijken of je later wat bijkoopt voor champions of skins.quote:Op donderdag 19 april 2012 17:35 schreef Jajong het volgende:
Heb trouwens 400RP graties gekregen, wat moet ik daarmee doen? Wats aan te raden
Kun je in de store kijken, bij boosts.quote:Op donderdag 19 april 2012 17:37 schreef Jajong het volgende:
Wat boeit mij die skins jong, kan ik niet beter zo'n XP booster kopen ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |