96 inderdaad, de teringquote:Op woensdag 18 april 2012 15:41 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Zijn er trouwens niet alweer bijna honderd champs? Veel meer dan tachtig in ieder geval.
Jij weet hoe dat voelt hequote:Op woensdag 18 april 2012 15:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Spuit elf geeft ook modder
Ja, zelfde met DotA daar werden misschien 20 van de 100(?) gebruikt bij competetief spel.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:44 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Haha, net te laat weggehaald. Ik was er al bang voor.
Ik zie maar de helft van de champs echt gespeeld worden trouwens, het is niet zo dat je daadwerkelijk 96 champions gespeeld ziet worden naarmate je tegen betere tegenstanders speelt.
Als je kijkt naar toernooien of topniveau in het algemeen zie je inderdaad minder variatie. Maar verder zie je toch een vrij grote variatie en zelfs diegene die je minder ziet, doen het vaak niet onaardig.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:44 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Haha, net te laat weggehaald. Ik was er al bang voor.
Ik zie maar de helft van de champs echt gespeeld worden trouwens, het is niet zo dat je daadwerkelijk 96 champions gespeeld ziet worden naarmate je tegen betere tegenstanders speelt.
In blind pick soloqueue zie ik vaak dezelfde vier of vijf champs voor de verschillende rollen hoor. Niet omdat de rest zo slecht zijn (Twitch en Eve vind ik ook geen ramp), maar omdat sommige champs duidelijk beter dan de rest zijn in bepaalde rollen.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:48 schreef Adames het volgende:
[..]
Als je kijkt naar toernooien of topniveau in het algemeen zie je inderdaad minder variatie. Maar verder zie je toch een vrij grote variatie en zelfs diegene die je minder ziet, doen het vaak niet onaardig.
Alleen Twitch en Evelyn zijn al vrij snel een beetje fucked, die hebben een lange stealth mechanic. Vervolgens heeft Riot ze maar de grond in generfed omdat het gewoon niet fijn is. En zelfs met hun valt nog op een redelijk niveau te spelen.
Als ik kijk naar de champions met wie ik niet heb gespeeld afgelopen maand (of tegen). Dan kom ik uit op alleen Anivia, Evelynn, Gragas, Karma, Kassadin, Renekton, Skarner, Talon en Trundle.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:56 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
In blind pick soloqueue zie ik vaak dezelfde vier of vijf champs voor de verschillende rollen hoor. Niet omdat de rest zo slecht zijn (Twitch en Eve vind ik dus ook geen ramp), maar omdat sommige champs duidelijk beter dan de rest zijn in bepaalde rollen.
Viktor schijnt nu juist wel weer goed mee te kunnen komen.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Als je DotA leuk vond, dan vind je dit ook leuk.
Over het vorige puntje; sterker nog, sommige van de 6300 IP champs zijn ronduit ruk te noemen (Viktor als recent voorbeeld)
Ben er nog steeds geen fan van, maar hij heeft een belachelijk goede AP scaling.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:02 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Viktor schijnt nu juist wel weer goed mee te kunnen komen.
Dat zie ik niet zo, maar dat zal dan het verschil tussen draft pick en blind pick zijn.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:01 schreef Adames het volgende:
[..]
Als ik kijk naar de champions met wie ik niet heb gespeeld afgelopen maand (of tegen). Dan kom ik uit op alleen Anivia, Evelynn, Gragas, Karma, Kassadin, Renekton, Skarner, Talon en Trundle.
Kassadin wordt altijd gebanned, Renekton zie ik om wat voor reden ook echt nooit in US, Gragas is ook niks mis mee, Skarner zijn sommige hier geloof ik ook wel fan van. Dan blijven er slechts een paar over.
Ik speel zelf altijd Draft Pick, dus je hebt daar nog wat meer te maken met vaste rollen. In blind pick kom je gewoon iedereen tegen.
Dat is inderdaad wel een debiel, en zelfs die ging laatst nog hard in een potje. Die tanky dingen snowballen veel te hard.quote:
Nee, alleen wordt er te vaak elkaar nagepraat en dingen voor waarheid aangenomen. Als zelfs Mundo zonder veranderingen opeens door de top wordt gespeeld, dan weet je dat de verschillen tussen goed en slecht zo ontzettend klein zijn. En dat keuzes die worden gemaakt door de top niet per se ook goed zijn voor het gros van de spelers.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:04 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Buff gekregen? Hij ging eerst nog als een natte krant.
Draft lijkt me juist kieskeuriger, met blind zie je nog wel eens geen jungle en zo'n beetje alle combinaties. Misschien eerder nog het verschil tussen US en EU. De community vind ik namelijk ook wel leuk.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:06 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Dat zie ik niet zo, maar dat zal dan het verschil tussen draft pick en blind pick zijn.
als ik op NA speel (omdat een vriend alleen op NA speelt) dan heb ik rond de 180/ 200 pingquote:Op woensdag 18 april 2012 16:19 schreef Xetran het volgende:
Ik meende dat hier mensen ook op NA speelden, is dat niet enorm laggy?
Ja, helaas heeft Riot niks gedaan met de beloofde serverwissels. Maar ping is redelijk. Ik zit zo op 150-180. Erg veel voor Europese begrippen, maar in NA is dat niet meer dan gemiddeld.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:19 schreef Xetran het volgende:
Ik meende dat hier mensen ook op NA speelden, is dat niet enorm laggy?
Ik heb een maand of twee niet gespeeld. Toen Viktor uitkwam, haalden ze allemaal (alles wat ik zag tenminste) waardeloze kutscores. Nu ik sinds een week of twee weer speel zie ik hem gewoon niet gepicked worden; de afgelopen week geen enkele keer gezien.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:16 schreef Adames het volgende:
[..]
Nee, alleen wordt er te vaak elkaar nagepraat en dingen voor waarheid aangenomen. Als zelfs Mundo zonder veranderingen opeens door de top wordt gespeeld, dan weet je dat de verschillen tussen goed en slecht zo ontzettend klein zijn. En dat keuzes die worden gemaakt door de top niet per se ook goed zijn voor het gros van de spelers.
Ik speel een potje of drie blind pick per dag en zie steeds dezelfde champs terugkomen. Natuurlijk zie je elke champion wel een keer, maar behoorlijk wat lang niet zo regelmatig als de andere champs.quote:[..]
Draft lijkt me juist kieskeuriger, met blind zie je nog wel eens geen jungle en zo'n beetje alle combinaties. Misschien eerder nog het verschil tussen US en EU. De community vind ik namelijk ook wel leuk.
En zelfs dan, het verschil tussen Graves, Tristana, Caitlyn, Ashe en Miss Fortune is zo ontzettend klein. Als je gewoon wilt meespelen dan kies je voor diegene waar je op dat moment zin in hebt en of je nog een stun of wat extra range nodig hebt of niet. Het minieme verschil tussen de champions kan zo veranderen door kleine nerfs/buffs aan de champions of aan items. Als je op toernooien speelt, begrijp ik best dat Graves de beste keuze op dit moment is, maar eigenlijk scheelt het allemaal niks. Vandaar dat ik ook zei dat je vrijwel elke champions regelmatig ziet als je gewoon voor de lol speelt.
uiteraardquote:Op woensdag 18 april 2012 16:32 schreef Autobandje het volgende:
Verschilt ook nog eens enorm per ELO (ook in blind pick) wat je tegenkomt. Op lagere ELO's veel meer master YI, katarina en Xin Zhao.
Alleen hoe veel champions zou jij bestempelen als zwaar ondermaats of op elk punt inferieur aan een andere champion. De balance in LoL is gewoon erg goed.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik heb een maand of twee niet gespeeld. Toen Viktor uitkwam, haalden ze allemaal (alles wat ik zag tenminste) waardeloze kutscores. Nu ik sinds een week of twee weer speel zie ik hem gewoon niet gepicked worden; de afgelopen week geen enkele keer gezien.
[..]
Ik speel een potje of drie blind pick per dag en zie steeds dezelfde champs terugkomen. Natuurlijk zie je elke champion wel een keer, maar behoorlijk wat lang niet zo regelmatig als de andere champs.
oh dan had ik je verkeerd begrepen.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:43 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ja maar daaaaaat zeg ik nergens, ik zeg alleen dat ze minder gespeeld worden. De balance is w.m.b. momenteel gewoon erg goed te noemen.
Ik kon maar niet in dota 2 komen. het ging allemaal zo traag en er was altijd wel een iemand van het enemy team die 20+ kills had terwijl de rest allemaal mijn level in experience was.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:13 schreef MrManuel het volgende:
Zo even een lekker potje LoL doen terwijl DotA2 aan het downloaden is..
Heb eingelijk me Beta Invite!
Dat leaven stopt al vrij snel. Je kan daarna namelijk niet opnieuw een potje spelen en als je het vaker doet krijg je een ban.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:50 schreef Jajong het volgende:
Ait thnx. In mn eerste potje 13/2/18 met Morgana (?) Maar mn halve team was alweer geleaved, ben blij om te zien dat dat ook is overgenomen van dota
Okay top. Geen public bnet praktijken dusquote:Op woensdag 18 april 2012 19:35 schreef Adames het volgende:
[..]
Dat leaven stopt al vrij snel. Je kan daarna namelijk niet opnieuw een potje spelen en als je het vaker doet krijg je een ban.
Wel is het zo dat als je zelf vaker leaved, je ook vaker bij dat soort droeftoeters terecht komt
Gewoon /ignore doen.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:50 schreef Xetran het volgende:
dus ik junglen, botlane picked GP en leblanc en pushen de hele tijd te ver. Ik rustig toplane een paar keer ganken en midlane zijn summoners laten verspillen. terwijl dat gebeurd snowballed akali en vrij weinig dat ik er aan kan doen door het pushen. nee dan ben ik 'worst jungler ever' omdat ik bot niet gank terwijl dat gewoon geen zin heeftzucht.
Of gewoon niet lezen, nog makkelijkerquote:
sejuaniquote:Op woensdag 18 april 2012 15:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Als je DotA leuk vond, dan vind je dit ook leuk.
Over het vorige puntje; sterker nog, sommige van de 6300 IP champs zijn ronduit ruk te noemen (Viktor als recent voorbeeld)
esc > options als je in-game bentquote:Op woensdag 18 april 2012 21:03 schreef Jajong het volgende:
Kan ik ergens GFX settings enzo aanpassen?
Escape? Speelde je dota op je n64?quote:Op woensdag 18 april 2012 21:03 schreef Jajong het volgende:
Kan ik ergens GFX settings enzo aanpassen?
Daar moet je die profanity filter even uitvinken, ook belangrijkquote:Op woensdag 18 april 2012 21:39 schreef Jajong het volgende:
LoL. Zat te zoeken in die launcher ding jwt.
Ja, met dota/hon ervaring kan je vrij makkelijk op lage levels carryenquote:Op woensdag 18 april 2012 21:39 schreef Jajong het volgende:
Kan wel merken dat ik ervaring heb ik own iedereen in die lage levels. Ga ook alleen maar 1 hero spelen eerst
Ik vind hem best nice trouwens. Kijk normaal gesproken nooit streams though.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:05 schreef Bandito92 het volgende:
Hallo allemaal,
Ik volg dit topic al een tijdje maar dit word mijn eerste reactie.
Ik weet niet of het mag maar anders kan deze reactie gewoon verwijderd worden
Ik ben pas begonnen met streamen, alle informatie kan je vinden op :
http://euw.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=660496
Je kan me alles vragen wat je wilt, ik speel het spel al een tijdje
ik stream dus dagelijks en ben 2k elo, van plan om regelmatig contests te geven met RP als rewards om toch wel van de andere stream te verschillen.
Bedankt voor het lezen,
Bandito.
Of je nou goed of slecht bent, die eerste potjes zijn doorbijten. Ondertussen wordt je elo aangepast waardoor je al weer snel met en tegen betere speelt. Is de bedoeling althansquote:Op woensdag 18 april 2012 22:33 schreef Jajong het volgende:
Ik ga maar ranked spelen die free for all is gaar
ingame nick is ook Jajong overigens, voor als iemand deze n00b wil ownen
Meen je niet.quote:
Uhuhquote:
Moet je wel ranked spelen op level 30 natuurlijk.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:40 schreef Zeroku het volgende:
Tot level 30 is het een hidden elo, die kun je niet zien. Op level 30 krijg je die te zien op je profile.
Ja, dat is wel klote. Zeker als je al ervaring hebt, je kunt wel xp boosts kopen, alleen betaal je daarvoor.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:42 schreef Jajong het volgende:
Wat een gedoe. Dus eerst tientallen potjes met van die jokers spelen LoLLL
Moet je eens queuen met een level 30, krijg je hogere matchmaking en heb je wellicht mooiere games. na een tijdje zijn die lui ook wel voorbij hoor.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:43 schreef Jajong het volgende:
Ja ik wil niet doen alsof ik een vette pro ben ofzo maar speel nu met lui die op lvl 1 towerdiven. Das ook niet chill.
Gewoon mid gaan en duimen.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:43 schreef Jajong het volgende:
Ja ik wil niet doen alsof ik een vette pro ben ofzo maar speel nu met lui die op lvl 1 towerdiven. Das ook niet chill.
True, ging me meer om dat het meerendeel hier 30 is.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:49 schreef Zeroku het volgende:
Met level 30 is misschien wat enthousiast, aangezien Jajong nog geen masteries/runes heeft, maar als je zo'n 10/20 potjes hebt gewonnen dan stijgt je hidden elo ook wel rap en dan kom je wel fatsoenlijkere spelers tegen.
Speelde jij toevallig met mij?quote:Op donderdag 19 april 2012 00:05 schreef Silv het volgende:
Net een dramatisch potje met Karthus. Wel gewonnen though.
Talon mid hmm? 20 minuten surrender ggquote:
haha tijdens die Chaox marathon waarin hij alle champs ging spelen heb ik een keer gezien dat hij in een normal een lvl 11 teemo tegen zich kreeg, was een smurf van een 2k+ elo speler die op dat moment iets van 30 wins en 5 losses had ofzoquote:Op woensdag 18 april 2012 22:49 schreef Zeroku het volgende:
Met level 30 is misschien wat enthousiast, aangezien Jajong nog geen masteries/runes heeft, maar als je zo'n 10/20 potjes hebt gewonnen dan stijgt je hidden elo ook wel rap en dan kom je wel fatsoenlijkere spelers tegen.
Hij staat in de champion list als je bij je summoner profile kijkt. Varus lijkt mij toffer dan Hecarim.quote:Op donderdag 19 april 2012 10:13 schreef Cornelis83 het volgende:
Iemand al ervaring met Heracim?
Ik zag trouwens bij het updaten ook een shitload aan Varus.*** bestanden voorbij komen, dus kennelijk zit die champion ook al in de client.
Niet iedereen is zo ervaren met moba's als jij he, geef ze een kans.quote:Op donderdag 19 april 2012 17:30 schreef Jajong het volgende:
Games worden langzaamaan wat beter, maar de meeste mensen zijn nog steeds vrij retarded
Ach, WoW-arena ervaring helpt ook een heleboelquote:Op donderdag 19 april 2012 17:32 schreef Xetran het volgende:
[..]
Niet iedereen is zo ervaren met moba's als jij he, geef ze een kans.
Met 400 kan je bijna niks, gewoon bewaren en kijken of je later wat bijkoopt voor champions of skins.quote:Op donderdag 19 april 2012 17:35 schreef Jajong het volgende:
Heb trouwens 400RP graties gekregen, wat moet ik daarmee doen? Wats aan te raden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |