Talon mid hmm? 20 minuten surrender ggquote:
haha tijdens die Chaox marathon waarin hij alle champs ging spelen heb ik een keer gezien dat hij in een normal een lvl 11 teemo tegen zich kreeg, was een smurf van een 2k+ elo speler die op dat moment iets van 30 wins en 5 losses had ofzoquote:Op woensdag 18 april 2012 22:49 schreef Zeroku het volgende:
Met level 30 is misschien wat enthousiast, aangezien Jajong nog geen masteries/runes heeft, maar als je zo'n 10/20 potjes hebt gewonnen dan stijgt je hidden elo ook wel rap en dan kom je wel fatsoenlijkere spelers tegen.
Hij staat in de champion list als je bij je summoner profile kijkt. Varus lijkt mij toffer dan Hecarim.quote:Op donderdag 19 april 2012 10:13 schreef Cornelis83 het volgende:
Iemand al ervaring met Heracim?
Ik zag trouwens bij het updaten ook een shitload aan Varus.*** bestanden voorbij komen, dus kennelijk zit die champion ook al in de client.
Niet iedereen is zo ervaren met moba's als jij he, geef ze een kans.quote:Op donderdag 19 april 2012 17:30 schreef Jajong het volgende:
Games worden langzaamaan wat beter, maar de meeste mensen zijn nog steeds vrij retarded
Ach, WoW-arena ervaring helpt ook een heleboelquote:Op donderdag 19 april 2012 17:32 schreef Xetran het volgende:
[..]
Niet iedereen is zo ervaren met moba's als jij he, geef ze een kans.
Met 400 kan je bijna niks, gewoon bewaren en kijken of je later wat bijkoopt voor champions of skins.quote:Op donderdag 19 april 2012 17:35 schreef Jajong het volgende:
Heb trouwens 400RP graties gekregen, wat moet ik daarmee doen? Wats aan te raden
Kun je in de store kijken, bij boosts.quote:Op donderdag 19 april 2012 17:37 schreef Jajong het volgende:
Wat boeit mij die skins jong, kan ik niet beter zo'n XP booster kopen ofzo?
Dat zegt elke beginnerquote:Op donderdag 19 april 2012 17:37 schreef Jajong het volgende:
XP boost is best nutteloos imo, aangezien je een hogere level krijgt, en dus bij "wat-meer-ervaren-spelers" komt, en jij nog relatief gezien minder ervaring hebt dan zij.quote:Op donderdag 19 april 2012 17:37 schreef Jajong het volgende:
Wat is jouw IGN? het beste is om runes te halen in het begin, (Flat AD/ARMpen Marks, Flat armor seals, Flat MR glyphs, Flat AD/ARMpen Quintessence.quote:Op donderdag 19 april 2012 19:01 schreef Jajong het volgende:
Aight ik haal wel van IP booster.. Wil graag een epic carry ermee kopen, in DotA was ik altijd support, NO MORE!
quote:Op donderdag 19 april 2012 19:01 schreef Jajong het volgende:
Aight ik haal wel van IP booster.. Wil graag een epic carry ermee kopen, in DotA was ik altijd support, NO MORE!
Niet zolang je die uit tier 3 nog niet kunt kopen.quote:Op donderdag 19 april 2012 19:04 schreef HotShotDuck het volgende:
[..]
Wat is jouw IGN? het beste is om runes te halen in het begin, (Flat AD/ARMpen Marks, Flat armor seals, Flat MR glyphs, Flat AD/ARMpen Quintessence.
Idd Runes pas kopen vanaf level 20, want die andere TIERS heb je toch niks aan aangezien je die weer opnieuw kunt kopenquote:Op donderdag 19 april 2012 19:05 schreef Jajong het volgende:
Mijn IGN is gewoon Jajong. En werd mij idd aangeraden om me niet bezig te houden met Runes voordat ik lvl20 ben.
Wil je spelen kan het niet.quote:Op donderdag 19 april 2012 19:12 schreef BaajGuardian het volgende:
nou hf met spelen, zelfs de forums zijn down euw atm.
en de que is over 20k met meer dan een uur wachttijd. gg.
inb4 hele spel plat over 5 min.
Ik heb net nog een game gedaan (die natuurlijk verneukt werd door noobs), en had 1 Ezreal die steeds dcde. Naja, ik zal mijn client maar niet afsluiten danquote:Op donderdag 19 april 2012 19:12 schreef BaajGuardian het volgende:
nou hf met spelen, zelfs de forums zijn down euw atm.
en de que is over 20k met meer dan een uur wachttijd. gg.
inb4 hele spel plat over 5 min.
Ik gebruik hem ook niet maar het was meer bedoelt voor de mensen die het voor de eerste x spelen.quote:Op donderdag 19 april 2012 19:14 schreef BaajGuardian het volgende:
mobafire suckt, neem dan een solimid of een leaguecraft guide.
edit: overigens moet je nooit een guide op de letter volgen, kijk naar enemy team comp, alistar bijv in meeste guides heeft randuins enzo, tegen een ap heavy team kun je beter nature en veil nemen.
Op jouw niveau moet je je daar nog niet druk om maken. Er zijn zoveel champs die door noobs altijd verkloot worden maar die je op hoger niveau opeens veel meer en gevaarlijker gaat zienquote:Op donderdag 19 april 2012 20:04 schreef Jajong het volgende:
Is die Viktor een noobchamp ofzo? Want iedereen die ik met m zie spelen gaat 0/20
Ze bieden vaak wel netjes compensatie aan en het leek gefixed te zijn. Dingen zoals dit gebeuren, ik zie het maar door de vingers als dit de enige keer blijft..quote:Op donderdag 19 april 2012 23:47 schreef Cornelis83 het volgende:
Zo populair is dit spel.
En Riot loopt weer eens te falen met hun servers. Gebeurt weleens, maar niet al te vaak.
Enne, ja, Viktor als support ivm de slow/stun geloof ik. Ik heb het nog nooit gezien, enkel hier gelezen dat het nog enigszins goed schijnt te zijn.
Support Viktor is gewoon OP, vraag maar aan omNOMNOMNOMNOM nom nom nom nom nomquote:Op donderdag 19 april 2012 23:47 schreef Cornelis83 het volgende:
Zo populair is dit spel.
En Riot loopt weer eens te falen met hun servers. Gebeurt weleens, maar niet al te vaak.
Enne, ja, Viktor als support ivm de slow/stun geloof ik. Ik heb het nog nooit gezien, enkel hier gelezen dat het nog enigszins goed schijnt te zijn.
Agree, de eerste keer dat ik er mee speelde faalde ik kei hard.quote:Op vrijdag 20 april 2012 09:49 schreef Autobandje het volgende:
Viktor is wel een goede mid AP, alleen erg lastig om te spelen. Vooral op lager level zullen al die free to play mensen er niks van bakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |