Beetje apart sinds de enige die nu nog kan dodgen jax zelf isquote:Jax
Relentless Assault (Passive) will now stack even if Jax's attack misses or is dodged
In US wel, wij krijgen hem denk ik morgenquote:Op woensdag 18 april 2012 10:33 schreef stefanhaan het volgende:
Is de patch nou al geweest of?Duurt het nog langer voor Hecarim komt.
US is nu offline, daarna komt de patchquote:Op woensdag 18 april 2012 10:33 schreef Autobandje het volgende:
[..]
In US wel, wij krijgen hem denk ik morgen
Ah, op die manier. Yorick is zo leuk om te spelen zonder echt OP te zijn, dat ik niet helemaal snap hoezo je hem relatief weinig ziet.quote:Op woensdag 18 april 2012 10:31 schreef Autobandje het volgende:
Het is extreem frustrerend om tegen Yorick te spelen. Hij cast ghouls op je van grote afstand en er is eigenlijk geen counterplay. Zelfs onder je eigen tower kan je nog steeds geharassed worden. De lol die je zelf aan Yorick spelen hebt is gelijk de ergernis van je tegenstander.
Ik snap inderdaad ook niet waarom hij als saai wordt gezien, alleen al zijn ultimate is 10 keer leuker dan de gemiddelde ult.quote:Op woensdag 18 april 2012 10:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ah, op die manier. Yorick is zo leuk om te spelen zonder echt OP te zijn, dat ik niet helemaal snap hoezo je hem relatief weinig ziet.
Gister nog tegen een Yorick. Ultied die sukkel hun Taricquote:Op woensdag 18 april 2012 10:48 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
In teamfights je ad carry ulten en gaan met die banaan. Tien seconden/secondes lang zes tegen vijf, mooi toch?
Jax vs Jax.quote:Op woensdag 18 april 2012 10:14 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
Beetje apart sinds de enige die nu nog kan dodgen jax zelf is
Je hebt ook nog gewoon dodge runes.quote:Op woensdag 18 april 2012 10:54 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Jax vs Jax.
Rare situation, ik geef het toe, maar het is mogelijk.
Oh ik zie het, daarom had ik opeens zo veel IP. Had 10 van die dingen. Snap niet waarom ze dodge hebben weggehaald.quote:Op woensdag 18 april 2012 11:03 schreef Cornelis83 het volgende:
Die dodge runes zijn er allang niet meer.
quote:Op woensdag 18 april 2012 11:17 schreef Adames het volgende:
[..]
Oh ik zie het, daarom had ik opeens zo veel IP. Had 10 van die dingen. Snap niet waarom ze dodge hebben weggehaald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |