Weer om 13.00u wakker worden en dan even kijken of je komt? Dat was jij toch?quote:
De eerst en leukste TRU meet was ook vorig jaar in meiquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:05 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Een meeting in mei... Een van de mooiste maanden van het jaar.
Ik zie het wel zitten. Zodra ik weet welke weekenden ik kan, zal ik het hier neerzetten.
Tja, 't is wel een "stormloop topic" he (?)quote:
Ram dan ook een datum neer!!quote:
Dat is ook zoiets.. Waar?quote:Op zaterdag 21 april 2012 08:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ram dan ook een datum neer!!
Dan is het.
Daar is het.
Wie komt.
En dan kunnen mensen zien of het kan of niet want dit word een heel lang verhaal anders.
Moet je zelf wetenquote:Op dinsdag 17 april 2012 16:05 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Weer om 13.00u wakker worden en dan even kijken of je komt? Dat was jij toch?
Sorry, ik kon deze opmerking niet laten!![]()
Niet boos worden. Zijn opmerking was, hoewel een steek onder water, ook niet helemaal onterecht.quote:
Misschien maar klein houden dan, makkelijker te organiseren ook.quote:
Een mini-meeting vind ik ook prima hoor.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Misschien maar klein houden dan, makkelijker te organiseren ook.
Graag of niet toch
Jawel hoor. Maar zonder datum pin ik me nog nergens op vast.quote:
Zo staat het geschreven. Desnoods gaan we samen!quote:Op donderdag 26 april 2012 23:16 schreef Ratelslangetje het volgende:
Staat genoteerd.En er komt niets tussen/voor in de plaats!
Samen reizen wordt moeilijk. Jij vanuit het zuiden, ik het oosten, maar elkaar treffen doen we zeker.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:17 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Zo staat het geschreven. Desnoods gaan we samen!
Dat geldt voor mij ook hoorquote:Op donderdag 26 april 2012 21:26 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Jawel hoor. Maar zonder datum pin ik me nog nergens op vast.
Je zorgt maar dat je kan.quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:44 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
2 juni kan ik vrijwel zeker niet..
Gek!quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:23 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Je zorgt maar dat je kan.
Alles kan, als je maar wiiiiiiiiil!
Hehe...quote:
Het is heel raar want bij de vele meetings van ONZ en ToF in STA is er nooit wat (problematisch) tussen gekomen of versliep ik me. Was gewoon present als ik me had aangemeld. Maar bij TRU - meets loopt het telkens fout.quote:
Die dingen in het water zien liggen?quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:19 schreef Atmosphere82 het volgende:
Zo beste mensen, ik ben sinds een paar uur weer terug van een weekje heerlijk rustiek en oorlogshistorisch Normandië, met een zeer wisselend weerbeeld!!!![]()
En ik heb nu al heimwee...!![]()
![]()
In ieder geval ontopic: zaterdag 2 juni kan ik volgens mij wel. Ik heb nog niets staan. Ik was even bang dat ik dan een aantal dagen Breda Jazzfestival zou hebben rond die tijd, maar dat is dit jaar wat vroeger (half mei).
*in zijn glazen bol kijkt* Ja, je bent dan vrij.quote:Op zaterdag 28 april 2012 10:21 schreef Bastard het volgende:
2 Juni, geen idee nog, onduidelijk of ik vrij ben.
Zijn er dan ook 'ONZIN' (ONZ) meetings???quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:10 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Het is heel raar want bij de vele meetings van ONZ en ToF in STA is er nooit wat (problematisch) tussen gekomen of versliep ik me. Was gewoon present als ik me had aangemeld. Maar bij TRU - meets loopt het telkens fout.Terwijl ik zo graag wil praten met mensen die mijn ervaringen en interesses delen.
Ik zou er (geheel in TRU stijl) bijna wat achter zoeken.
Ik ben inderdaad ook o.a. bij Omaha Beach geweest, in de voormalige sector 'Easy' (zo heette het geloof ik, of 'Easy Red'). Daar stond wel een verroest uitsteeksel in het water maar verder heb ik niet zo veel dingen aan de kust gezien. Behalve natuurlijk de gigantische hoeveelheden bunkercomplexen!quote:Op zaterdag 28 april 2012 10:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die dingen in het water zien liggen?
Ik was er toen een keer in September, 34 graden was het! Museum geweest van de Canadezen, Omaha beach enzo.
2 Juni, geen idee nog, onduidelijk of ik vrij ben.
Ja.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:49 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Zijn er dan ook 'ONZIN' (ONZ) meetings???
Prima hoor.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:55 schreef Atmosphere82 het volgende:
Hm. Ik ben weer wat te enthousiast geweest in mijn voorstel. Ik bedenk me nu dat ik weer met het probleem zit van werken op zaterdag. Zaterdag 2 juni is een werkdag voor me helaas, en ik heb die maand al een keer verlof staan op zaterdag, dus het nog een keer krijgen wordt moeilijk of onmogelijk.
Dan zal het pakweg 16.30u-17.00u voordat ik er ben vrees ik... Is het ook een idee om op zondag te meeten?
Leuk!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:00 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ja.Heel vaak meegemaakt en altijd gezellig.
Maar dan mis je het bier en de gigantische vogeltjesdanserige gezelligheid.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:53 schreef Natalie het volgende:
2 juni in Utrecht?
Och, het zo best zo kunnen zijn dat ik - anoniem natuurlijk - even een blik kom werpen en er dan weer stilletjes tussenuit piep
Zie je wel dat je vrij wasquote:Op vrijdag 4 mei 2012 08:52 schreef Bastard het volgende:
Ik ben 2 juni niet in Utrecht..
Die dag ben ik hier www.zomerspektakelaanhetmeer.nl/
[ afbeelding ]
Wat op zich ook een leuke meetplek zou zijn denk ik
1 juni ga ik naar Blof(daar moet je wel een kaartje voor kopen overigens)
Dat bier kan ik wel missen, hoor.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:45 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Maar dan mis je het bier en de gigantische vogeltjesdanserige gezelligheid.
@atmos: thanks, ik had er net een paar nodig.
Waarom?quote:Op zondag 6 mei 2012 19:49 schreef Atmosphere82 het volgende:
Ja, een goed idee, al gaat het voor mij dus alleen voor de zondagen op helaas...
Moet ik daar nou nog op gaan reageren? Zie mijn talloze voorgaande posts daarover...quote:Op maandag 7 mei 2012 21:51 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Waarom?
Maak jij eens even heel snel een paar zaterdagen vrij!
Ik heb afgelopen zomer zelfs een weekend lang mensen uit onz over de vloer gehad. Van vrijdag tm maandag.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:49 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Zijn er dan ook 'ONZIN' (ONZ) meetings???
Dat was t zeker! (ik zal dit topic er na deze post niet meer mee bevuilen.quote:
Die kan je toch zeker wel naar een dag eerder of later zetten?quote:
Zondag de 10e kan ik. En de zaterdag en zondag daarop ook.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:22 schreef Ratelslangetje het volgende:
Weekje later doen dan?
Mij maakt het niks uit.
Heb hem verschoven naar... morgenquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:15 schreef vogeltjesdans het volgende:
Die kan je toch zeker wel naar een dag eerder of later zetten?
Ik heb gehoord dat de febo in deze tijd van het jaar erg goed is.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:16 schreef Ratelslangetje het volgende:
We bezoeken gewoon alle Utrechtse horecagelegenheden in het centrum behalve StairwayDaar lopen we met een hele grote boog omheen.
We blijven op het station rondhangen?quote:Op zondag 20 mei 2012 00:06 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat de febo in deze tijd van het jaar erg goed is.
Ey neuh, die zit ook in de stad he. Heb jij geen trek in een lekkere kleffe burger dan?quote:Op zondag 20 mei 2012 00:07 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
We blijven op het station rondhangen?
Weet ik veel waar de Febo's allemaal zitten. Ik ken niks in Utrecht behalve station en Stairway.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:32 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ey neuh, die zit ook in de stad he. Heb jij geen trek in een lekkere kleffe burger dan?
Als er eerst nog 5 maanden over een datum wordt gezeverd niet ...quote:Op zondag 3 juni 2012 22:10 schreef Atmosphere82 het volgende:
Even maar weer een kick ter herinnering vanwege het feit dat Ratelslangetje heeft aangegeven dat zij ook nog wel bij een eventuele meeting zou willen zijn!
Is juni haalbaar mensen?
Ja.quote:
Je zorgt maar dat je kan! Jij kan elke keer niet!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:50 schreef Bastard het volgende:
Dan kan ik niet denk ik.
Maar veel plezier jullie!
Die komt volgend jaar weer, en je hoeft ook niet de hele dag te blijvenquote:
Maar het zou dus in mei plaatsvinden.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:24 schreef Ratelslangetje het volgende:
Als jullie je mailadres naar mij willen DMen of PMen kunnen we een geschikte datum prikken. Discretie verzekerd.![]()
Ik weet niet of het helemaal gelukt is want ik kan geen overzicht zien.
Begin datum = do 7 juni
Eind datum = wo 15 aug.
En meer zie ik niet.
Ja de zaterdagen worden dus moeilijk voor mij...quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:08 schreef Bastard het volgende:
Ok.. dus je bedoeld dat je niet kan.. denk ik.
Maak je al deel uit van die agendawebsite?quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:58 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Ja de zaterdagen worden dus moeilijk voor mij...
Ik snap er geen zak van, kan je nou op de 17e of niet?quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:23 schreef Atmosphere82 het volgende:
Minder is dat... Nou kan ik een keer op een zaterdag (16 juni, want verlof gekregen bij PostNL), moet ik die dag optreden! Niet dat dat nou zo'n straf is, maar goed!![]()
Ik speel namelijk sinds een tijdje basgitaar bij een koor, en net die dag zullen we optreden in BoZ.
De zaterdag daarna (23 juni) zou ik ook kunnen ware het niet dat ik mezelf die dag moet gaan promoten op het gebied van werk op een 'Beach Games' dag van een detacheringsbureau.
Dat heeft toch prioriteit.
Het bezoek aan Artis in Amsterdam wordt voor mij dan zondag 24 juni als zondag 17 juni doorgaat.
Jij moet uitkijkenquote:
Ja bluebirdje van me!quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:15 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik snap er geen zak van, kan je nou op de 17e of niet?
Ik heb mijn emailadres net aan Ratel gegeven dus dan wacht ik het verder af.quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maak je al deel uit van die agendawebsite?
Zie alleen Ratel en EO daar vooralsnog
Maar ik kan jou noten, weet je nog?quote:
Waar moet je vandaan komen dan? Echt jammer dat je niet komt. Had graag geweten welk lief meisje achter jouw username schuil gaat.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:07 schreef summer2bird het volgende:
Ik kan er niet bij zijn helaas.
Ik zie een treinreis niet zitten, aangezien een treinreis geen optie is voor mij (iig zo ver)
Ik zal waarschijnlijk ook niet naar andere meets kunnen, tot ik weer in rustiger vaarwater zit
Veel plezier iig!
Deventerquote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:45 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Waar moet je vandaan komen dan? Echt jammer dat je niet komt. Had graag geweten welk lief meisje achter jouw username schuil gaat.
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:49 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Da's 20 minuten van mij vandaan.
Almeloquote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:51 schreef summer2bird het volgende:
[..]![]()
Jij woont in Apeldoorn, Holten, oid?
Als we samen treinen naar Utrecht is het lang niet zo ver als je dacht, toch?quote:
Nee, vertel....quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:14 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ken je een Almeloos woord van 36 letters?
cooooooooooooooooooooolaaaaaaaaaaaaaaquote:
'Leuuuk' bedoel je.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:40 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
cooooooooooooooooooooolaaaaaaaaaaaaaa
Toen mijn neefje in Enschede studeerde vertelde hij die mop in de trein. Zat er een jongen tegenover hem: 'is niet leeeeeuk'
Je mag een demonstratie geven op de meetingquote:Op zondag 10 juni 2012 03:01 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
'Leuuuk' bedoel je.
Als import tukker spreek ik na 25 jaar nog steeds ABN met een licht Rotterdams accent maar ik kan wel plat proaten als het moet.
Moet het niet dat vreselijke platte zijn van de dorpen hier want dat is zelfs voor mij onverstaanbaar.
Da's vlakbij een vriendin van mij!quote:
Geef je email aan ratel en registreer je daarmee op datumprikker.nl.quote:
Nee, sorry.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:19 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Als we samen treinen naar Utrecht is het lang niet zo ver als je dacht, toch?
Kom op die meet dan.
Niets mis met depressie!quote:Op zondag 10 juni 2012 11:39 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nee, sorry.
Het gaat echt niet.
Ik kan niet zomaar weg, en ik weet dat dit de zoveelste cancelling is van een meet waarop ik zou komen, maar het lukt echt niet.
Ik doe examen, ik ga verhuizen, ik ben knetter depressief.
Ik moet mijzelf nu even beschermen tegen nog meer stress.
Een meet met zoveel FOK!kers is nu echt te veel.
Sorry
Ha, iemand die heel anders tegenover depressie staatquote:Op zondag 10 juni 2012 11:40 schreef Gray het volgende:
[..]
Niets mis met depressie!![]()
Laat het lijden je leermeester zijn voor spirituele ontwikkeling!
Voor Eckhart Tolle en mij werkte het iig goed.
Dat is mooi! En nu is het mss. even teveel, met alle turbulentie.. Maar bij een volgende gelegenheid hoop ik je wel te zien.quote:Op zondag 10 juni 2012 12:03 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ha, iemand die heel anders tegenover depressie staat
Ik leer er ook veel over, wie mijn vrienden zijn, hoe ik verder kom in het leven, dat soort dingen
Het heeft geleid tot de mooiste ervaring van mijn leven, dus ben ik er dankbaar voor.quote:Op zondag 10 juni 2012 12:03 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ha, iemand die heel anders tegenover depressie staat
Ik leer er ook veel over, wie mijn vrienden zijn, hoe ik verder kom in het leven, dat soort dingen
Uitleg graag.quote:Op zondag 10 juni 2012 14:49 schreef Gray het volgende:
[..]
Het heeft geleid tot de mooiste ervaring van mijn leven, dus ben ik er dankbaar voor.Het was voor mij een bron van eindeloos lijden waardoor ik, mijn ego, het zat was en het helemaal liet vallen. Die ervaring heeft mijn leven geheel veranderd.
Vandaar: depressie!
In dit topic heb ik een beschrijving gegeven en staat ook een filmpje van Tolle die dezelfde omschrijving geeft. Wist niet eens dat hij dat ook zo had meegemaakt tot ik dat filmpje had gezien!quote:
Maar waar ging het nou over?quote:Op zondag 10 juni 2012 15:18 schreef Gray het volgende:
[..]
In dit topic heb ik een beschrijving gegeven en staat ook een filmpje van Tolle die dezelfde omschrijving geeft. Wist niet eens dat hij dat ook zo had meegemaakt tot ik dat filmpje had gezien!
Over een kensho/satori moment waarin je de volmaaktheid van het grote Niets ervaart, erin op gaat.quote:
Nee ik informeer naar de concrete situatie. Waarom alles kut was en het ineens niet meer kut was.quote:Op zondag 10 juni 2012 15:36 schreef Gray het volgende:
[..]
Over een kensho/satori moment waarin je de volmaaktheid van het grote Niets ervaart, erin op gaat.
Of vraag je dat niet?
Yo!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:47 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
En jou ga ik NU toevoegen op datumprikker.
Nee, dat helpt...quote:Op zondag 10 juni 2012 15:29 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik zie die meet trouwens nog niet zo snel plaatvinden, jullie wel?
Ik zocht naar licht zonder dat ik het donker wilde zien.quote:Op zondag 10 juni 2012 15:58 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee ik informeer naar de concrete situatie. Waarom alles kut was en het ineens niet meer kut was.
Dat ben je.quote:Op zondag 10 juni 2012 18:27 schreef Gray het volgende:
[..]
Ik zocht naar licht zonder dat ik het donker wilde zien.
Of concreter: het meest trieste gevoel ooit leidde mij naar een van de mooiste ervaringen ooit. Alles werd daarna zo relatief, dat ik zelfs mijn gedachten en gevoelens niet meer als enige optie zag. Ze kwamen en gingen, maar ik, mijn bewuste ik, bleef. Die eenheid met het niets/alles bracht me op een nieuw niveau van dualiteit. Welk langzaamaan begint op te lossen nu meer kennis samenkomt en zich vervormt naar wijsheid. Voor zover een eenvoudige jongen als ik wijs genoemd kan worden.
Begin een theekransje ofzoquote:Op zondag 10 juni 2012 19:33 schreef Bastard het volgende:
[..]
We zoeken wel veel dezelfde dingen he?
Zoals ik al drie keer zei: op de 24e kan ik niet.quote:
Jij kan altijd niet! Dan maak je maar tijd!quote:Op zondag 10 juni 2012 20:07 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Zoals ik al drie keer zei: op de 24e kan ik niet.
Als het goed is krijg je nu een mail want Gray is toegevoegd.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 09:47 schreef Atmosphere82 het volgende:
Helaas heb ik per ongeluk die mails verwijderd van de datumprikker, maar staat er niet dat op zondag 1 juli iedereen kan?
* Natalie gaat níet naar spooklocaties en al helemaal niet glaasje draaien!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:45 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Vroeger had je die Solse Gat of hoe heet dat precies, meetings. Die schijnen heel leuk te zijn geweest. Of zullen we een spooklocatie gaan checken.. Of zullen we gaan glaasje draaien? Alleen erbij blowen en zuipen wordt niet wat als we weer naar Miss Vanity gaan.
Ik weet dan alleen niet of WagakB langskomt, die lolbroek manifesteert zich alleen als er wat te zuipen en te blowen valt, geloof ik. D:
Glaasje draaien was hilarisch! Niks engs aan, joh. Ik was zelf de grootste plaaggeestquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:59 schreef Natalie het volgende:
[..]
* Natalie gaat níet naar spooklocaties en al helemaal niet glaasje draaien!
Het heette idd 'Solse Gat', trouwens
Ben nogal gevoelig voor dat soort dingenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:01 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Glaasje draaien was hilarisch! Niks engs aan, joh. Ik was zelf de grootste plaaggeest
De enige echte !quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:04 schreef vogeltjesdans het volgende:
Heul niet, er is maar een vogeltjesdans!
Oeh ja, leuk idee!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:37 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Wanneer is Miss Vanity uitgeteld? Dan gaan we met zijn allen op kraamvisite!
Volgens mij is ze elke avond zowat uitgeteld.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:37 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Wanneer is Miss Vanity uitgeteld? Dan gaan we met zijn allen op kraamvisite!
Spannendquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:52 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Volgens mij is ze elke avond zowat uitgeteld.
Het gooi.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:00 schreef Natalie het volgende:
[..]
Spannend
Weet iemand in welke regio van Nederland ze woont?
Ja man!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:04 schreef vogeltjesdans het volgende:
Heul niet, er is maar een vogeltjesdans!
Hoezo, vertelt het dan grappen?quote:
quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:57 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hoezo, vertelt het dan grappen?
Dat wou ik net zeggen, zonder datum geen meetquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:04 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik zeg de meet af ookal is er nog geen datum gepland. Ik kan me altijd nog op het laatste moment aanmelden.
Je bent de vorige alweer vergeten ?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:44 schreef Bastard het volgende:
Dit is met stip toch het treurigste meeting topic ever?
Oh ja..quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:52 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Je bent de vorige alweer vergeten ?
Die van ons was best gezellig toch?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:52 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Je bent de vorige alweer vergeten ?
Ja hoor. Heb het dan ook over de vorige poging (van MissVanity als ik me goed herinner) om een (kerst)meet te organiseren. Bijna 2 topics vol ... maar "no show"quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:03 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Die van ons was best gezellig toch?
Ik zou as. zat. wel kunnen, maar zondag moet ik werken..quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:44 schreef HyperViper het volgende:
Waarom moet dit zo stroef gaan, jullie zijn toch allemaal werkeloos?
Zwartwerker.quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:12 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik zou as. zat. wel kunnen, maar zondag moet ik werken..
Wat een vreemde vogel ben je soms toch.quote:
Gelukkig hoef ik op zondag niet te werkenquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:52 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Wat een vreemde vogel ben je soms toch.
Nou ja, soms zijn je opmerkingen wel grappig.
Hier heb ik me echt helemaal de pleuris om gelachen.
mijn vriendin zoen te lekker
Dan kom ik ookquote:Op woensdag 5 september 2012 05:00 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Neem je je vriendin ook mee naar de meet?
leuke pogingquote:Op woensdag 5 september 2012 05:00 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Neem je je vriendin ook mee naar de meet?
Ja daar moet ik voor uitkijken natuurlijk,zoals je inmiddels weetquote:Op woensdag 5 september 2012 06:45 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ze schijnt erg goed te kunnen zoenen..
Zondag werken? Jezus man. Dat is afzien.quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:12 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik zou as. zat. wel kunnen, maar zondag moet ik werken..
Ik neem aan dat hij daar goed voor betaald krijgtquote:Op woensdag 5 september 2012 09:17 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Zondag werken? Jezus man. Dat is afzien.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:44 schreef HyperViper het volgende:
Waarom moet dit zo stroef gaan, jullie zijn toch allemaal werkeloos?
Nee, Jezus werkt niet op zondagquote:Op woensdag 5 september 2012 09:17 schreef HyperViper het volgende:
Zondag werken? Jezus man. Dat is afzien.
quote:Op donderdag 6 september 2012 17:47 schreef Atmosphere82 het volgende:
Ik las ergens een keer ergens (ik weet niet meer in welk topic eigenlijk) een insinuatie van een user dat Vogeltjesdans homoseksueel zou zijn... Dat is dus niet zo blijkbaar dan toch?
Als je alles wat users blaten moet geloven....quote:Op donderdag 6 september 2012 17:47 schreef Atmosphere82 het volgende:
Ik las ergens een keer ergens (ik weet niet meer in welk topic eigenlijk) een insinuatie van een user dat Vogeltjesdans homoseksueel zou zijn... Dat is dus niet zo blijkbaar dan toch?
+ dat als je voor "Homo" wordt uitgemaakt op b.v. een forum, heeft men het niet over je veronderstelde sexuele geaardheid, maar bedoelt men meestal dat ze je niet zo leuk, lief & aardig vindenquote:Op donderdag 6 september 2012 19:13 schreef Ratelslangetje het volgende:
Als je alles wat users blaten moet geloven....![]()
Vogel is dol op dames hoor.
En als ze je IRL zien zijn het trieste kneusjes die niet weten waar ze moeten kijken omdat jij er beter en mannelijker uitziet dan zij ooit kunnen dromen.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:31 schreef R0N1N het volgende:
[..]
+ dat als je voor "Homo" wordt uitgemaakt op b.v. een forum, heeft men het niet over je veronderstelde sexuele geaardheid, maar bedoelt men meestal dat ze je niet zo leuk, lief & aardig vinden
Nee geen spooklocatie , wel veel mooie natuurquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:11 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Lijkt me gezellig! Is er toevallig een spooklocatie in de buurt bij jou? Op het desbetreffende topic lijkt animo voor een meeting op een dergelijke locatie te bestaan.
Dat vind ik ook mooi! Ik ben voor! Het is natuurlijk wel de vraag wat de anderen willen. Misschien willen zij liever meeten in een kroeg, ofzo?quote:Op zaterdag 8 september 2012 08:57 schreef mousy31 het volgende:
[..]
Nee geen spooklocatie , wel veel mooie natuur
Nee ik woon nl in Drenthe vlakbij Assen. denk dat het voor sommige wel erg ver reizen is, maar goed...quote:Op zaterdag 8 september 2012 09:01 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dat vind ik ook mooi! Ik ben voor! Het is natuurlijk wel de vraag wat de anderen willen. Misschien willen zij liever meeten in een kroeg, ofzo?
Jij woont in Twente, toch?
Ik vind het een heel tof idee. Ik ben gek op bos en hei. De reis is geen probleem voor mij. Daar hebben ze treinen voor uitgevonden en auto's.quote:Op zaterdag 8 september 2012 09:06 schreef mousy31 het volgende:
[..]
Nee ik woon nl in Drenthe vlakbij Assen. denk dat het voor sommige wel erg ver reizen is, maar goed...
Had als idee als iedereen nou iets meeneemt dan kunnen we een leuk feestje bouwen
Kunnen een wandeling maken in de omgeving, je zit hier nl zo in het bos, of we kunnen naar de heide waar ook de foto's genomen zijn die ik gepost heb in t hippie topic
Of wat anders....
Ik zou het heel leuk vinden als er een paar mensen zouden komen, ik heb zelf dus wel problemen met reizen maar daar word aan gewerkt.quote:Op zaterdag 8 september 2012 09:30 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik vind het een heel tof idee. Ik ben gek op bos en hei. De reis is geen probleem voor mij. Daar hebben ze treinen voor uitgevonden en auto's.
Heb je eventueel ook slaapgelegenheid? Dat is fijn voor mensen die van ver komen.quote:Op zaterdag 8 september 2012 09:33 schreef mousy31 het volgende:
[..]
Ik zou het heel leuk vinden als er een paar mensen zouden komen, ik heb zelf dus wel problemen met reizen maar daar word aan gewerkt.
Adem in, adem uit. Gladde rug. Topic in kwestie uit je MyAt wissen, computer uit en morgen weer terugquote:Op zaterdag 8 september 2012 09:59 schreef mousy31 het volgende:
Ja heb ik maar ik ga afsluiten nu , heb een topic geopend en had k beter niet kunnen doen.
Iets centraler is it.quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:34 schreef Atmosphere82 het volgende:
Ja toch wel ja, voor mij is Assen vanaf mijn woonplaats 3.30u reizen vanaf het station, en daarvoor nog een kwartier fietsen naar het station.
quote:Op donderdag 6 september 2012 17:47 schreef Atmosphere82 het volgende:
Van mijn stiekeme vriendje mag ik je geen gelijk gevenquote:Op donderdag 6 september 2012 19:00 schreef R0N1N het volgende:
[..]Ow?
Nja, kan altijd nog een gevalletje "denial" zijn he. Nog in de kast, en zo
Maar ach, wat boeit het ?
Soms denk ik dan, waren er maar nog meer homo's. Des te meer vrouwen voor mij !
... maar helaas, de harde werkelijkheid laat dan al snel weer van zich horen
Ik doe wel een laken over mijn hoofd en ik draag een bord met heel groot 'BOE!' erop, mag dat ook?quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:11 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Lijkt me gezellig! Is er toevallig een spooklocatie in de buurt bij jou? Op het desbetreffende topic lijkt animo voor een meeting op een dergelijke locatie te bestaan.
Kloptquote:Op woensdag 12 september 2012 02:53 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Vooral dat laken is erg belangrijk. Mensen schrikken anders teveel.
quote:Op woensdag 12 september 2012 09:10 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
KloptZoveel mannelijkheid is natuurlijk niet te doen voor een paar simpele fokkers die maar zelden een echte vent hebben gezien
Ik kan hem niet kijken want ik zit op mijn werk, maar zal je als ik thuis ben mijn bevindingen mededelen.quote:
Utrecht is cool.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:00 schreef Natalie het volgende:
[..]
Iets centraler is it.
Wie is er voor Utrecht?
We kunnen ook weer eens naar Putten gaan?
Of een plaats in Zeeland, of een plek waar ze ter vergetelheid mods in dumpenquote:
Geen idee!quote:Op woensdag 12 september 2012 13:16 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Of een plaats in Zeeland, of een plek waar ze ter vergetelheid mods in dumpen
Sorry, ik kon het niet laten. En wanneer is die meet nu?
quote:
Kan ik niet, dan heb ik een etentje.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:35 schreef vogeltjesdans het volgende:
Okee, wanneer heb ik geen fuck te doen. Ik moet het wel even afstemmen hoor, maar in principe stel ik 29 september voor.
Mits er wel een paar lui komen, ik ga niet aanschuiven bij slechts twee fokkers.
Klopt, dan staan we met ons allen bij de febo in Utrecht! Ik heb al gereserveerdquote:Op woensdag 12 september 2012 16:16 schreef Natalie het volgende:
[..]
Kan ik niet, dan heb ik een etentje.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:24 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Van mijn stiekeme vriendje mag ik je geen gelijk geven
Oh ja, leukkkk!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:26 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Zullen we een datum rond Halloween plannen? Het weekend van 3 en 4 november, misschien?
Mss. is het idd. een idee om daar concreet wat mee te gaan doenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:23 schreef Natalie het volgende:
[..]
Oh ja, leukkkk!
En dan allemaal verkleed
Ik ga als heksquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:24 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Mss. is het idd. een idee om daar concreet wat mee te gaan doen
Nou... eens denken, aliën?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:29 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Help! Help! Ik ben niet zo goed in vermommingen... Als wat zou ik gaan?![]()
Spook is wel een aardige optie... Oh wacht, volgens ligt er hier nog ergens een halloweenmasker,quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:31 schreef Natalie het volgende:
[..]
Nou... eens denken, aliën?
Spook? Die is makkelijk: gooien gewoon een laken over je hoofd
Uhmmm.. *denk denk*
Harry Potter?
Nee, Harry Potter vind ik niks. Ik zie er nou eenmaal niet uit als Bakellende..quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:32 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Spook is wel een aardige optie... Oh wacht, volgens ligt er hier nog ergens een halloweenmasker,
Kijk aanquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:32 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Spook is wel een aardige optie... Oh wacht, volgens ligt er hier nog ergens een halloweenmasker,
We moeten ook nog een lokatie verzinnen, jaquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:33 schreef Natalie het volgende:
[..]
Kijk aan
En dan nog een of andere griezeltent waar we met z'n allen naartoe kunnen.
Geven ze geen Halloweenfeesten of thema-avonden in dit land
Da's het moeilijkst.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:40 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
We moeten ook nog een lokatie verzinnen, ja
Ik niet. Hmm.. ik zal er mijn gedachten eens over laten gaan.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:43 schreef Natalie het volgende:
[..]
Da's het moeilijkst.
Heeft niemand van ons een groot huis waar we allemaal in passen?
(of een familielid met een bungalow ergens?)
In een oergezellig caféquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:44 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Zaterdag 19 januari is er een meeting in Arnhem
Wie komen waar?quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:21 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Volgende week zaterdagmiddag is het dus zover
Wie komen er allemaal?
Dank je wel! En jammer dat je niet kunt..quote:Op zondag 13 januari 2013 21:44 schreef Atmosphere82 het volgende:
Het is definitief: ik kan helaas niet bij de meeting aanwezig zijn...![]()
Mijn (jongere) broer gaat zijn verjaardag toch aanstaande zaterdag vieren...
Ik krijg waarschijnlijk wel verlof die dag maar hij gaat het al rond 18.00u vieren,
en om nou voor twee uur te gaan meeten lijkt me niet echt de moeite. Het is
voor mij namelijk wel vijf uur reizen in totaal (heen en terug).
Dus aan al diegenen die wel gaan veel plezier gewenst!
Ja, en nu is er ook het bijkomende probleem 'sneeuw' bijgekomen... Als ik nou niet op tijd aan zou komen bij de meeting of op tijd terug zou zijn op de verjaardag van mijn broer is dat ook niet zo fijn vind ik...quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:06 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dank je wel! En jammer dat je niet kunt..
Maar wie ben jij dan?quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:30 schreef Lunaste het volgende:
Ik wilde even melden dat ik geen tijd heb voor een meeting:P
Oh, je bent nieuw op FOK!quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:04 schreef Lunaste het volgende:
[..]
Dat ik meld dat ik niet naar de meeting ga, terwijl ik hier niet eens bekend ben
Bedankt:)quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh, je bent nieuw op FOK!
Gezellig, welkom
I shall call him mini-meetquote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:58 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Het was erg gezellig!Alleen erg weinig mensen van TRU aanwezig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |