Dat bier kan ik wel missen, hoor.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:45 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Maar dan mis je het bier en de gigantische vogeltjesdanserige gezelligheid.
@atmos: thanks, ik had er net een paar nodig.
Waarom?quote:Op zondag 6 mei 2012 19:49 schreef Atmosphere82 het volgende:
Ja, een goed idee, al gaat het voor mij dus alleen voor de zondagen op helaas...
Moet ik daar nou nog op gaan reageren? Zie mijn talloze voorgaande posts daarover...quote:Op maandag 7 mei 2012 21:51 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Waarom?
Maak jij eens even heel snel een paar zaterdagen vrij!
Ik heb afgelopen zomer zelfs een weekend lang mensen uit onz over de vloer gehad. Van vrijdag tm maandag.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:49 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Zijn er dan ook 'ONZIN' (ONZ) meetings???
Dat was t zeker! (ik zal dit topic er na deze post niet meer mee bevuilen.quote:
Die kan je toch zeker wel naar een dag eerder of later zetten?quote:
Zondag de 10e kan ik. En de zaterdag en zondag daarop ook.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:22 schreef Ratelslangetje het volgende:
Weekje later doen dan?
Mij maakt het niks uit.
Heb hem verschoven naar... morgenquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:15 schreef vogeltjesdans het volgende:
Die kan je toch zeker wel naar een dag eerder of later zetten?
Ik heb gehoord dat de febo in deze tijd van het jaar erg goed is.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:16 schreef Ratelslangetje het volgende:
We bezoeken gewoon alle Utrechtse horecagelegenheden in het centrum behalve StairwayDaar lopen we met een hele grote boog omheen.
We blijven op het station rondhangen?quote:Op zondag 20 mei 2012 00:06 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat de febo in deze tijd van het jaar erg goed is.
Ey neuh, die zit ook in de stad he. Heb jij geen trek in een lekkere kleffe burger dan?quote:Op zondag 20 mei 2012 00:07 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
We blijven op het station rondhangen?
Weet ik veel waar de Febo's allemaal zitten. Ik ken niks in Utrecht behalve station en Stairway.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:32 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ey neuh, die zit ook in de stad he. Heb jij geen trek in een lekkere kleffe burger dan?
Als er eerst nog 5 maanden over een datum wordt gezeverd niet ...quote:Op zondag 3 juni 2012 22:10 schreef Atmosphere82 het volgende:
Even maar weer een kick ter herinnering vanwege het feit dat Ratelslangetje heeft aangegeven dat zij ook nog wel bij een eventuele meeting zou willen zijn!
Is juni haalbaar mensen?
Ja.quote:
Je zorgt maar dat je kan! Jij kan elke keer niet!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:50 schreef Bastard het volgende:
Dan kan ik niet denk ik.
Maar veel plezier jullie!
Die komt volgend jaar weer, en je hoeft ook niet de hele dag te blijvenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |