Weer om 13.00u wakker worden en dan even kijken of je komt? Dat was jij toch?quote:
De eerst en leukste TRU meet was ook vorig jaar in meiquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:05 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Een meeting in mei... Een van de mooiste maanden van het jaar.
Ik zie het wel zitten. Zodra ik weet welke weekenden ik kan, zal ik het hier neerzetten.
Tja, 't is wel een "stormloop topic" he (?)quote:
Ram dan ook een datum neer!!quote:
Dat is ook zoiets.. Waar?quote:Op zaterdag 21 april 2012 08:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ram dan ook een datum neer!!
Dan is het.
Daar is het.
Wie komt.
En dan kunnen mensen zien of het kan of niet want dit word een heel lang verhaal anders.
Moet je zelf wetenquote:Op dinsdag 17 april 2012 16:05 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Weer om 13.00u wakker worden en dan even kijken of je komt? Dat was jij toch?
Sorry, ik kon deze opmerking niet laten!![]()
Niet boos worden. Zijn opmerking was, hoewel een steek onder water, ook niet helemaal onterecht.quote:
Misschien maar klein houden dan, makkelijker te organiseren ook.quote:
Een mini-meeting vind ik ook prima hoor.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Misschien maar klein houden dan, makkelijker te organiseren ook.
Graag of niet toch
Jawel hoor. Maar zonder datum pin ik me nog nergens op vast.quote:
Zo staat het geschreven. Desnoods gaan we samen!quote:Op donderdag 26 april 2012 23:16 schreef Ratelslangetje het volgende:
Staat genoteerd.En er komt niets tussen/voor in de plaats!
Samen reizen wordt moeilijk. Jij vanuit het zuiden, ik het oosten, maar elkaar treffen doen we zeker.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:17 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Zo staat het geschreven. Desnoods gaan we samen!
Dat geldt voor mij ook hoorquote:Op donderdag 26 april 2012 21:26 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Jawel hoor. Maar zonder datum pin ik me nog nergens op vast.
Je zorgt maar dat je kan.quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:44 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
2 juni kan ik vrijwel zeker niet..
Gek!quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:23 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Je zorgt maar dat je kan.
Alles kan, als je maar wiiiiiiiiil!
Hehe...quote:
Het is heel raar want bij de vele meetings van ONZ en ToF in STA is er nooit wat (problematisch) tussen gekomen of versliep ik me. Was gewoon present als ik me had aangemeld. Maar bij TRU - meets loopt het telkens fout.quote:
Die dingen in het water zien liggen?quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:19 schreef Atmosphere82 het volgende:
Zo beste mensen, ik ben sinds een paar uur weer terug van een weekje heerlijk rustiek en oorlogshistorisch Normandië, met een zeer wisselend weerbeeld!!!![]()
En ik heb nu al heimwee...!![]()
![]()
In ieder geval ontopic: zaterdag 2 juni kan ik volgens mij wel. Ik heb nog niets staan. Ik was even bang dat ik dan een aantal dagen Breda Jazzfestival zou hebben rond die tijd, maar dat is dit jaar wat vroeger (half mei).
*in zijn glazen bol kijkt* Ja, je bent dan vrij.quote:Op zaterdag 28 april 2012 10:21 schreef Bastard het volgende:
2 Juni, geen idee nog, onduidelijk of ik vrij ben.
Zijn er dan ook 'ONZIN' (ONZ) meetings???quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:10 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Het is heel raar want bij de vele meetings van ONZ en ToF in STA is er nooit wat (problematisch) tussen gekomen of versliep ik me. Was gewoon present als ik me had aangemeld. Maar bij TRU - meets loopt het telkens fout.Terwijl ik zo graag wil praten met mensen die mijn ervaringen en interesses delen.
Ik zou er (geheel in TRU stijl) bijna wat achter zoeken.
Ik ben inderdaad ook o.a. bij Omaha Beach geweest, in de voormalige sector 'Easy' (zo heette het geloof ik, of 'Easy Red'). Daar stond wel een verroest uitsteeksel in het water maar verder heb ik niet zo veel dingen aan de kust gezien. Behalve natuurlijk de gigantische hoeveelheden bunkercomplexen!quote:Op zaterdag 28 april 2012 10:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die dingen in het water zien liggen?
Ik was er toen een keer in September, 34 graden was het! Museum geweest van de Canadezen, Omaha beach enzo.
2 Juni, geen idee nog, onduidelijk of ik vrij ben.
Ja.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:49 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Zijn er dan ook 'ONZIN' (ONZ) meetings???
Prima hoor.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:55 schreef Atmosphere82 het volgende:
Hm. Ik ben weer wat te enthousiast geweest in mijn voorstel. Ik bedenk me nu dat ik weer met het probleem zit van werken op zaterdag. Zaterdag 2 juni is een werkdag voor me helaas, en ik heb die maand al een keer verlof staan op zaterdag, dus het nog een keer krijgen wordt moeilijk of onmogelijk.
Dan zal het pakweg 16.30u-17.00u voordat ik er ben vrees ik... Is het ook een idee om op zondag te meeten?
Leuk!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:00 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ja.Heel vaak meegemaakt en altijd gezellig.
Maar dan mis je het bier en de gigantische vogeltjesdanserige gezelligheid.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:53 schreef Natalie het volgende:
2 juni in Utrecht?
Och, het zo best zo kunnen zijn dat ik - anoniem natuurlijk - even een blik kom werpen en er dan weer stilletjes tussenuit piep
Zie je wel dat je vrij wasquote:Op vrijdag 4 mei 2012 08:52 schreef Bastard het volgende:
Ik ben 2 juni niet in Utrecht..
Die dag ben ik hier www.zomerspektakelaanhetmeer.nl/
[ afbeelding ]
Wat op zich ook een leuke meetplek zou zijn denk ik
1 juni ga ik naar Blof(daar moet je wel een kaartje voor kopen overigens)
Dat bier kan ik wel missen, hoor.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:45 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Maar dan mis je het bier en de gigantische vogeltjesdanserige gezelligheid.
@atmos: thanks, ik had er net een paar nodig.
Waarom?quote:Op zondag 6 mei 2012 19:49 schreef Atmosphere82 het volgende:
Ja, een goed idee, al gaat het voor mij dus alleen voor de zondagen op helaas...
Moet ik daar nou nog op gaan reageren? Zie mijn talloze voorgaande posts daarover...quote:Op maandag 7 mei 2012 21:51 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Waarom?
Maak jij eens even heel snel een paar zaterdagen vrij!
Ik heb afgelopen zomer zelfs een weekend lang mensen uit onz over de vloer gehad. Van vrijdag tm maandag.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:49 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Zijn er dan ook 'ONZIN' (ONZ) meetings???
Dat was t zeker! (ik zal dit topic er na deze post niet meer mee bevuilen.quote:
Die kan je toch zeker wel naar een dag eerder of later zetten?quote:
Zondag de 10e kan ik. En de zaterdag en zondag daarop ook.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:22 schreef Ratelslangetje het volgende:
Weekje later doen dan?
Mij maakt het niks uit.
Heb hem verschoven naar... morgenquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:15 schreef vogeltjesdans het volgende:
Die kan je toch zeker wel naar een dag eerder of later zetten?
Ik heb gehoord dat de febo in deze tijd van het jaar erg goed is.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:16 schreef Ratelslangetje het volgende:
We bezoeken gewoon alle Utrechtse horecagelegenheden in het centrum behalve StairwayDaar lopen we met een hele grote boog omheen.
We blijven op het station rondhangen?quote:Op zondag 20 mei 2012 00:06 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat de febo in deze tijd van het jaar erg goed is.
Ey neuh, die zit ook in de stad he. Heb jij geen trek in een lekkere kleffe burger dan?quote:Op zondag 20 mei 2012 00:07 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
We blijven op het station rondhangen?
Weet ik veel waar de Febo's allemaal zitten. Ik ken niks in Utrecht behalve station en Stairway.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:32 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ey neuh, die zit ook in de stad he. Heb jij geen trek in een lekkere kleffe burger dan?
Als er eerst nog 5 maanden over een datum wordt gezeverd niet ...quote:Op zondag 3 juni 2012 22:10 schreef Atmosphere82 het volgende:
Even maar weer een kick ter herinnering vanwege het feit dat Ratelslangetje heeft aangegeven dat zij ook nog wel bij een eventuele meeting zou willen zijn!
Is juni haalbaar mensen?
Ja.quote:
Je zorgt maar dat je kan! Jij kan elke keer niet!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:50 schreef Bastard het volgende:
Dan kan ik niet denk ik.
Maar veel plezier jullie!
Die komt volgend jaar weer, en je hoeft ook niet de hele dag te blijvenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |