Ik zocht naar licht zonder dat ik het donker wilde zien.quote:Op zondag 10 juni 2012 15:58 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee ik informeer naar de concrete situatie. Waarom alles kut was en het ineens niet meer kut was.
Dat ben je.quote:Op zondag 10 juni 2012 18:27 schreef Gray het volgende:
[..]
Ik zocht naar licht zonder dat ik het donker wilde zien.
Of concreter: het meest trieste gevoel ooit leidde mij naar een van de mooiste ervaringen ooit. Alles werd daarna zo relatief, dat ik zelfs mijn gedachten en gevoelens niet meer als enige optie zag. Ze kwamen en gingen, maar ik, mijn bewuste ik, bleef. Die eenheid met het niets/alles bracht me op een nieuw niveau van dualiteit. Welk langzaamaan begint op te lossen nu meer kennis samenkomt en zich vervormt naar wijsheid. Voor zover een eenvoudige jongen als ik wijs genoemd kan worden.
Begin een theekransje ofzoquote:Op zondag 10 juni 2012 19:33 schreef Bastard het volgende:
[..]
We zoeken wel veel dezelfde dingen he?
Zoals ik al drie keer zei: op de 24e kan ik niet.quote:
Jij kan altijd niet! Dan maak je maar tijd!quote:Op zondag 10 juni 2012 20:07 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Zoals ik al drie keer zei: op de 24e kan ik niet.
Als het goed is krijg je nu een mail want Gray is toegevoegd.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 09:47 schreef Atmosphere82 het volgende:
Helaas heb ik per ongeluk die mails verwijderd van de datumprikker, maar staat er niet dat op zondag 1 juli iedereen kan?
* Natalie gaat níet naar spooklocaties en al helemaal niet glaasje draaien!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:45 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Vroeger had je die Solse Gat of hoe heet dat precies, meetings. Die schijnen heel leuk te zijn geweest. Of zullen we een spooklocatie gaan checken.. Of zullen we gaan glaasje draaien? Alleen erbij blowen en zuipen wordt niet wat als we weer naar Miss Vanity gaan.
Ik weet dan alleen niet of WagakB langskomt, die lolbroek manifesteert zich alleen als er wat te zuipen en te blowen valt, geloof ik. D:
Glaasje draaien was hilarisch! Niks engs aan, joh. Ik was zelf de grootste plaaggeestquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:59 schreef Natalie het volgende:
[..]
* Natalie gaat níet naar spooklocaties en al helemaal niet glaasje draaien!
Het heette idd 'Solse Gat', trouwens
Ben nogal gevoelig voor dat soort dingenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:01 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Glaasje draaien was hilarisch! Niks engs aan, joh. Ik was zelf de grootste plaaggeest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |