quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:49 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Da's 20 minuten van mij vandaan.
Almeloquote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:51 schreef summer2bird het volgende:
[..]![]()
Jij woont in Apeldoorn, Holten, oid?
Als we samen treinen naar Utrecht is het lang niet zo ver als je dacht, toch?quote:
Nee, vertel....quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:14 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ken je een Almeloos woord van 36 letters?
cooooooooooooooooooooolaaaaaaaaaaaaaaquote:
'Leuuuk' bedoel je.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:40 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
cooooooooooooooooooooolaaaaaaaaaaaaaa
Toen mijn neefje in Enschede studeerde vertelde hij die mop in de trein. Zat er een jongen tegenover hem: 'is niet leeeeeuk'
Je mag een demonstratie geven op de meetingquote:Op zondag 10 juni 2012 03:01 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
'Leuuuk' bedoel je.
Als import tukker spreek ik na 25 jaar nog steeds ABN met een licht Rotterdams accent maar ik kan wel plat proaten als het moet.
Moet het niet dat vreselijke platte zijn van de dorpen hier want dat is zelfs voor mij onverstaanbaar.
Da's vlakbij een vriendin van mij!quote:
Geef je email aan ratel en registreer je daarmee op datumprikker.nl.quote:
Nee, sorry.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:19 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Als we samen treinen naar Utrecht is het lang niet zo ver als je dacht, toch?
Kom op die meet dan.
Niets mis met depressie!quote:Op zondag 10 juni 2012 11:39 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nee, sorry.
Het gaat echt niet.
Ik kan niet zomaar weg, en ik weet dat dit de zoveelste cancelling is van een meet waarop ik zou komen, maar het lukt echt niet.
Ik doe examen, ik ga verhuizen, ik ben knetter depressief.
Ik moet mijzelf nu even beschermen tegen nog meer stress.
Een meet met zoveel FOK!kers is nu echt te veel.
Sorry
Ha, iemand die heel anders tegenover depressie staatquote:Op zondag 10 juni 2012 11:40 schreef Gray het volgende:
[..]
Niets mis met depressie!![]()
Laat het lijden je leermeester zijn voor spirituele ontwikkeling!
Voor Eckhart Tolle en mij werkte het iig goed.
Dat is mooi! En nu is het mss. even teveel, met alle turbulentie.. Maar bij een volgende gelegenheid hoop ik je wel te zien.quote:Op zondag 10 juni 2012 12:03 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ha, iemand die heel anders tegenover depressie staat
Ik leer er ook veel over, wie mijn vrienden zijn, hoe ik verder kom in het leven, dat soort dingen
Het heeft geleid tot de mooiste ervaring van mijn leven, dus ben ik er dankbaar voor.quote:Op zondag 10 juni 2012 12:03 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ha, iemand die heel anders tegenover depressie staat
Ik leer er ook veel over, wie mijn vrienden zijn, hoe ik verder kom in het leven, dat soort dingen
Uitleg graag.quote:Op zondag 10 juni 2012 14:49 schreef Gray het volgende:
[..]
Het heeft geleid tot de mooiste ervaring van mijn leven, dus ben ik er dankbaar voor.Het was voor mij een bron van eindeloos lijden waardoor ik, mijn ego, het zat was en het helemaal liet vallen. Die ervaring heeft mijn leven geheel veranderd.
Vandaar: depressie!
In dit topic heb ik een beschrijving gegeven en staat ook een filmpje van Tolle die dezelfde omschrijving geeft. Wist niet eens dat hij dat ook zo had meegemaakt tot ik dat filmpje had gezien!quote:
Maar waar ging het nou over?quote:Op zondag 10 juni 2012 15:18 schreef Gray het volgende:
[..]
In dit topic heb ik een beschrijving gegeven en staat ook een filmpje van Tolle die dezelfde omschrijving geeft. Wist niet eens dat hij dat ook zo had meegemaakt tot ik dat filmpje had gezien!
Over een kensho/satori moment waarin je de volmaaktheid van het grote Niets ervaart, erin op gaat.quote:
Nee ik informeer naar de concrete situatie. Waarom alles kut was en het ineens niet meer kut was.quote:Op zondag 10 juni 2012 15:36 schreef Gray het volgende:
[..]
Over een kensho/satori moment waarin je de volmaaktheid van het grote Niets ervaart, erin op gaat.
Of vraag je dat niet?
Yo!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:47 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
En jou ga ik NU toevoegen op datumprikker.
Nee, dat helpt...quote:Op zondag 10 juni 2012 15:29 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik zie die meet trouwens nog niet zo snel plaatvinden, jullie wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |