Maar het zou dus in mei plaatsvinden.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:24 schreef Ratelslangetje het volgende:
Als jullie je mailadres naar mij willen DMen of PMen kunnen we een geschikte datum prikken. Discretie verzekerd.![]()
Ik weet niet of het helemaal gelukt is want ik kan geen overzicht zien.
Begin datum = do 7 juni
Eind datum = wo 15 aug.
En meer zie ik niet.
Ja de zaterdagen worden dus moeilijk voor mij...quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:08 schreef Bastard het volgende:
Ok.. dus je bedoeld dat je niet kan.. denk ik.
Maak je al deel uit van die agendawebsite?quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:58 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Ja de zaterdagen worden dus moeilijk voor mij...
Ik snap er geen zak van, kan je nou op de 17e of niet?quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:23 schreef Atmosphere82 het volgende:
Minder is dat... Nou kan ik een keer op een zaterdag (16 juni, want verlof gekregen bij PostNL), moet ik die dag optreden! Niet dat dat nou zo'n straf is, maar goed!![]()
Ik speel namelijk sinds een tijdje basgitaar bij een koor, en net die dag zullen we optreden in BoZ.
De zaterdag daarna (23 juni) zou ik ook kunnen ware het niet dat ik mezelf die dag moet gaan promoten op het gebied van werk op een 'Beach Games' dag van een detacheringsbureau.
Dat heeft toch prioriteit.
Het bezoek aan Artis in Amsterdam wordt voor mij dan zondag 24 juni als zondag 17 juni doorgaat.
Jij moet uitkijkenquote:
Ja bluebirdje van me!quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:15 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik snap er geen zak van, kan je nou op de 17e of niet?
Ik heb mijn emailadres net aan Ratel gegeven dus dan wacht ik het verder af.quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maak je al deel uit van die agendawebsite?
Zie alleen Ratel en EO daar vooralsnog
Maar ik kan jou noten, weet je nog?quote:
Waar moet je vandaan komen dan? Echt jammer dat je niet komt. Had graag geweten welk lief meisje achter jouw username schuil gaat.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:07 schreef summer2bird het volgende:
Ik kan er niet bij zijn helaas.
Ik zie een treinreis niet zitten, aangezien een treinreis geen optie is voor mij (iig zo ver)
Ik zal waarschijnlijk ook niet naar andere meets kunnen, tot ik weer in rustiger vaarwater zit
Veel plezier iig!
Deventerquote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:45 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Waar moet je vandaan komen dan? Echt jammer dat je niet komt. Had graag geweten welk lief meisje achter jouw username schuil gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |