Maar het zou dus in mei plaatsvinden.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:24 schreef Ratelslangetje het volgende:
Als jullie je mailadres naar mij willen DMen of PMen kunnen we een geschikte datum prikken. Discretie verzekerd.![]()
Ik weet niet of het helemaal gelukt is want ik kan geen overzicht zien.
Begin datum = do 7 juni
Eind datum = wo 15 aug.
En meer zie ik niet.
Ja de zaterdagen worden dus moeilijk voor mij...quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:08 schreef Bastard het volgende:
Ok.. dus je bedoeld dat je niet kan.. denk ik.
Maak je al deel uit van die agendawebsite?quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:58 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Ja de zaterdagen worden dus moeilijk voor mij...
Ik snap er geen zak van, kan je nou op de 17e of niet?quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:23 schreef Atmosphere82 het volgende:
Minder is dat... Nou kan ik een keer op een zaterdag (16 juni, want verlof gekregen bij PostNL), moet ik die dag optreden! Niet dat dat nou zo'n straf is, maar goed!![]()
Ik speel namelijk sinds een tijdje basgitaar bij een koor, en net die dag zullen we optreden in BoZ.
De zaterdag daarna (23 juni) zou ik ook kunnen ware het niet dat ik mezelf die dag moet gaan promoten op het gebied van werk op een 'Beach Games' dag van een detacheringsbureau.
Dat heeft toch prioriteit.
Het bezoek aan Artis in Amsterdam wordt voor mij dan zondag 24 juni als zondag 17 juni doorgaat.
Jij moet uitkijkenquote:
Ja bluebirdje van me!quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:15 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik snap er geen zak van, kan je nou op de 17e of niet?
Ik heb mijn emailadres net aan Ratel gegeven dus dan wacht ik het verder af.quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maak je al deel uit van die agendawebsite?
Zie alleen Ratel en EO daar vooralsnog
Maar ik kan jou noten, weet je nog?quote:
Waar moet je vandaan komen dan? Echt jammer dat je niet komt. Had graag geweten welk lief meisje achter jouw username schuil gaat.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:07 schreef summer2bird het volgende:
Ik kan er niet bij zijn helaas.
Ik zie een treinreis niet zitten, aangezien een treinreis geen optie is voor mij (iig zo ver)
Ik zal waarschijnlijk ook niet naar andere meets kunnen, tot ik weer in rustiger vaarwater zit
Veel plezier iig!
Deventerquote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:45 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Waar moet je vandaan komen dan? Echt jammer dat je niet komt. Had graag geweten welk lief meisje achter jouw username schuil gaat.
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:49 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Da's 20 minuten van mij vandaan.
Almeloquote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:51 schreef summer2bird het volgende:
[..]![]()
Jij woont in Apeldoorn, Holten, oid?
Als we samen treinen naar Utrecht is het lang niet zo ver als je dacht, toch?quote:
Nee, vertel....quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:14 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ken je een Almeloos woord van 36 letters?
cooooooooooooooooooooolaaaaaaaaaaaaaaquote:
'Leuuuk' bedoel je.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:40 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
cooooooooooooooooooooolaaaaaaaaaaaaaa
Toen mijn neefje in Enschede studeerde vertelde hij die mop in de trein. Zat er een jongen tegenover hem: 'is niet leeeeeuk'
Je mag een demonstratie geven op de meetingquote:Op zondag 10 juni 2012 03:01 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
'Leuuuk' bedoel je.
Als import tukker spreek ik na 25 jaar nog steeds ABN met een licht Rotterdams accent maar ik kan wel plat proaten als het moet.
Moet het niet dat vreselijke platte zijn van de dorpen hier want dat is zelfs voor mij onverstaanbaar.
Da's vlakbij een vriendin van mij!quote:
Geef je email aan ratel en registreer je daarmee op datumprikker.nl.quote:
Nee, sorry.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:19 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Als we samen treinen naar Utrecht is het lang niet zo ver als je dacht, toch?
Kom op die meet dan.
Niets mis met depressie!quote:Op zondag 10 juni 2012 11:39 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nee, sorry.
Het gaat echt niet.
Ik kan niet zomaar weg, en ik weet dat dit de zoveelste cancelling is van een meet waarop ik zou komen, maar het lukt echt niet.
Ik doe examen, ik ga verhuizen, ik ben knetter depressief.
Ik moet mijzelf nu even beschermen tegen nog meer stress.
Een meet met zoveel FOK!kers is nu echt te veel.
Sorry
Ha, iemand die heel anders tegenover depressie staatquote:Op zondag 10 juni 2012 11:40 schreef Gray het volgende:
[..]
Niets mis met depressie!![]()
Laat het lijden je leermeester zijn voor spirituele ontwikkeling!
Voor Eckhart Tolle en mij werkte het iig goed.
Dat is mooi! En nu is het mss. even teveel, met alle turbulentie.. Maar bij een volgende gelegenheid hoop ik je wel te zien.quote:Op zondag 10 juni 2012 12:03 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ha, iemand die heel anders tegenover depressie staat
Ik leer er ook veel over, wie mijn vrienden zijn, hoe ik verder kom in het leven, dat soort dingen
Het heeft geleid tot de mooiste ervaring van mijn leven, dus ben ik er dankbaar voor.quote:Op zondag 10 juni 2012 12:03 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ha, iemand die heel anders tegenover depressie staat
Ik leer er ook veel over, wie mijn vrienden zijn, hoe ik verder kom in het leven, dat soort dingen
Uitleg graag.quote:Op zondag 10 juni 2012 14:49 schreef Gray het volgende:
[..]
Het heeft geleid tot de mooiste ervaring van mijn leven, dus ben ik er dankbaar voor.Het was voor mij een bron van eindeloos lijden waardoor ik, mijn ego, het zat was en het helemaal liet vallen. Die ervaring heeft mijn leven geheel veranderd.
Vandaar: depressie!
In dit topic heb ik een beschrijving gegeven en staat ook een filmpje van Tolle die dezelfde omschrijving geeft. Wist niet eens dat hij dat ook zo had meegemaakt tot ik dat filmpje had gezien!quote:
Maar waar ging het nou over?quote:Op zondag 10 juni 2012 15:18 schreef Gray het volgende:
[..]
In dit topic heb ik een beschrijving gegeven en staat ook een filmpje van Tolle die dezelfde omschrijving geeft. Wist niet eens dat hij dat ook zo had meegemaakt tot ik dat filmpje had gezien!
Over een kensho/satori moment waarin je de volmaaktheid van het grote Niets ervaart, erin op gaat.quote:
Nee ik informeer naar de concrete situatie. Waarom alles kut was en het ineens niet meer kut was.quote:Op zondag 10 juni 2012 15:36 schreef Gray het volgende:
[..]
Over een kensho/satori moment waarin je de volmaaktheid van het grote Niets ervaart, erin op gaat.
Of vraag je dat niet?
Yo!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:47 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
En jou ga ik NU toevoegen op datumprikker.
Nee, dat helpt...quote:Op zondag 10 juni 2012 15:29 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik zie die meet trouwens nog niet zo snel plaatvinden, jullie wel?
Ik zocht naar licht zonder dat ik het donker wilde zien.quote:Op zondag 10 juni 2012 15:58 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee ik informeer naar de concrete situatie. Waarom alles kut was en het ineens niet meer kut was.
Dat ben je.quote:Op zondag 10 juni 2012 18:27 schreef Gray het volgende:
[..]
Ik zocht naar licht zonder dat ik het donker wilde zien.
Of concreter: het meest trieste gevoel ooit leidde mij naar een van de mooiste ervaringen ooit. Alles werd daarna zo relatief, dat ik zelfs mijn gedachten en gevoelens niet meer als enige optie zag. Ze kwamen en gingen, maar ik, mijn bewuste ik, bleef. Die eenheid met het niets/alles bracht me op een nieuw niveau van dualiteit. Welk langzaamaan begint op te lossen nu meer kennis samenkomt en zich vervormt naar wijsheid. Voor zover een eenvoudige jongen als ik wijs genoemd kan worden.
Begin een theekransje ofzoquote:Op zondag 10 juni 2012 19:33 schreef Bastard het volgende:
[..]
We zoeken wel veel dezelfde dingen he?
Zoals ik al drie keer zei: op de 24e kan ik niet.quote:
Jij kan altijd niet! Dan maak je maar tijd!quote:Op zondag 10 juni 2012 20:07 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Zoals ik al drie keer zei: op de 24e kan ik niet.
Als het goed is krijg je nu een mail want Gray is toegevoegd.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 09:47 schreef Atmosphere82 het volgende:
Helaas heb ik per ongeluk die mails verwijderd van de datumprikker, maar staat er niet dat op zondag 1 juli iedereen kan?
* Natalie gaat níet naar spooklocaties en al helemaal niet glaasje draaien!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:45 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Vroeger had je die Solse Gat of hoe heet dat precies, meetings. Die schijnen heel leuk te zijn geweest. Of zullen we een spooklocatie gaan checken.. Of zullen we gaan glaasje draaien? Alleen erbij blowen en zuipen wordt niet wat als we weer naar Miss Vanity gaan.
Ik weet dan alleen niet of WagakB langskomt, die lolbroek manifesteert zich alleen als er wat te zuipen en te blowen valt, geloof ik. D:
Glaasje draaien was hilarisch! Niks engs aan, joh. Ik was zelf de grootste plaaggeestquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:59 schreef Natalie het volgende:
[..]
* Natalie gaat níet naar spooklocaties en al helemaal niet glaasje draaien!
Het heette idd 'Solse Gat', trouwens
Ben nogal gevoelig voor dat soort dingenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:01 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Glaasje draaien was hilarisch! Niks engs aan, joh. Ik was zelf de grootste plaaggeest
De enige echte !quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:04 schreef vogeltjesdans het volgende:
Heul niet, er is maar een vogeltjesdans!
Oeh ja, leuk idee!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:37 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Wanneer is Miss Vanity uitgeteld? Dan gaan we met zijn allen op kraamvisite!
Volgens mij is ze elke avond zowat uitgeteld.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:37 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Wanneer is Miss Vanity uitgeteld? Dan gaan we met zijn allen op kraamvisite!
Spannendquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:52 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Volgens mij is ze elke avond zowat uitgeteld.
Het gooi.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:00 schreef Natalie het volgende:
[..]
Spannend
Weet iemand in welke regio van Nederland ze woont?
Ja man!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:04 schreef vogeltjesdans het volgende:
Heul niet, er is maar een vogeltjesdans!
Hoezo, vertelt het dan grappen?quote:
quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:57 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hoezo, vertelt het dan grappen?
Dat wou ik net zeggen, zonder datum geen meetquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:04 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik zeg de meet af ookal is er nog geen datum gepland. Ik kan me altijd nog op het laatste moment aanmelden.
Je bent de vorige alweer vergeten ?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:44 schreef Bastard het volgende:
Dit is met stip toch het treurigste meeting topic ever?
Oh ja..quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:52 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Je bent de vorige alweer vergeten ?
Die van ons was best gezellig toch?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:52 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Je bent de vorige alweer vergeten ?
Ja hoor. Heb het dan ook over de vorige poging (van MissVanity als ik me goed herinner) om een (kerst)meet te organiseren. Bijna 2 topics vol ... maar "no show"quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:03 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Die van ons was best gezellig toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |