Ik zou as. zat. wel kunnen, maar zondag moet ik werken..quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:44 schreef HyperViper het volgende:
Waarom moet dit zo stroef gaan, jullie zijn toch allemaal werkeloos?
Zwartwerker.quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:12 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik zou as. zat. wel kunnen, maar zondag moet ik werken..
Wat een vreemde vogel ben je soms toch.quote:
Gelukkig hoef ik op zondag niet te werkenquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:52 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Wat een vreemde vogel ben je soms toch.
Nou ja, soms zijn je opmerkingen wel grappig.
Hier heb ik me echt helemaal de pleuris om gelachen.
mijn vriendin zoen te lekker
Dan kom ik ookquote:Op woensdag 5 september 2012 05:00 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Neem je je vriendin ook mee naar de meet?
leuke pogingquote:Op woensdag 5 september 2012 05:00 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Neem je je vriendin ook mee naar de meet?
Ja daar moet ik voor uitkijken natuurlijk,zoals je inmiddels weetquote:Op woensdag 5 september 2012 06:45 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ze schijnt erg goed te kunnen zoenen..
Zondag werken? Jezus man. Dat is afzien.quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:12 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik zou as. zat. wel kunnen, maar zondag moet ik werken..
Ik neem aan dat hij daar goed voor betaald krijgtquote:Op woensdag 5 september 2012 09:17 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Zondag werken? Jezus man. Dat is afzien.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:44 schreef HyperViper het volgende:
Waarom moet dit zo stroef gaan, jullie zijn toch allemaal werkeloos?
Nee, Jezus werkt niet op zondagquote:Op woensdag 5 september 2012 09:17 schreef HyperViper het volgende:
Zondag werken? Jezus man. Dat is afzien.
quote:Op donderdag 6 september 2012 17:47 schreef Atmosphere82 het volgende:
Ik las ergens een keer ergens (ik weet niet meer in welk topic eigenlijk) een insinuatie van een user dat Vogeltjesdans homoseksueel zou zijn... Dat is dus niet zo blijkbaar dan toch?
Als je alles wat users blaten moet geloven....quote:Op donderdag 6 september 2012 17:47 schreef Atmosphere82 het volgende:
Ik las ergens een keer ergens (ik weet niet meer in welk topic eigenlijk) een insinuatie van een user dat Vogeltjesdans homoseksueel zou zijn... Dat is dus niet zo blijkbaar dan toch?
+ dat als je voor "Homo" wordt uitgemaakt op b.v. een forum, heeft men het niet over je veronderstelde sexuele geaardheid, maar bedoelt men meestal dat ze je niet zo leuk, lief & aardig vindenquote:Op donderdag 6 september 2012 19:13 schreef Ratelslangetje het volgende:
Als je alles wat users blaten moet geloven....![]()
Vogel is dol op dames hoor.
En als ze je IRL zien zijn het trieste kneusjes die niet weten waar ze moeten kijken omdat jij er beter en mannelijker uitziet dan zij ooit kunnen dromen.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:31 schreef R0N1N het volgende:
[..]
+ dat als je voor "Homo" wordt uitgemaakt op b.v. een forum, heeft men het niet over je veronderstelde sexuele geaardheid, maar bedoelt men meestal dat ze je niet zo leuk, lief & aardig vinden
Nee geen spooklocatie , wel veel mooie natuurquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:11 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Lijkt me gezellig! Is er toevallig een spooklocatie in de buurt bij jou? Op het desbetreffende topic lijkt animo voor een meeting op een dergelijke locatie te bestaan.
Dat vind ik ook mooi! Ik ben voor! Het is natuurlijk wel de vraag wat de anderen willen. Misschien willen zij liever meeten in een kroeg, ofzo?quote:Op zaterdag 8 september 2012 08:57 schreef mousy31 het volgende:
[..]
Nee geen spooklocatie , wel veel mooie natuur
Nee ik woon nl in Drenthe vlakbij Assen. denk dat het voor sommige wel erg ver reizen is, maar goed...quote:Op zaterdag 8 september 2012 09:01 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dat vind ik ook mooi! Ik ben voor! Het is natuurlijk wel de vraag wat de anderen willen. Misschien willen zij liever meeten in een kroeg, ofzo?
Jij woont in Twente, toch?
Ik vind het een heel tof idee. Ik ben gek op bos en hei. De reis is geen probleem voor mij. Daar hebben ze treinen voor uitgevonden en auto's.quote:Op zaterdag 8 september 2012 09:06 schreef mousy31 het volgende:
[..]
Nee ik woon nl in Drenthe vlakbij Assen. denk dat het voor sommige wel erg ver reizen is, maar goed...
Had als idee als iedereen nou iets meeneemt dan kunnen we een leuk feestje bouwen
Kunnen een wandeling maken in de omgeving, je zit hier nl zo in het bos, of we kunnen naar de heide waar ook de foto's genomen zijn die ik gepost heb in t hippie topic
Of wat anders....
Ik zou het heel leuk vinden als er een paar mensen zouden komen, ik heb zelf dus wel problemen met reizen maar daar word aan gewerkt.quote:Op zaterdag 8 september 2012 09:30 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik vind het een heel tof idee. Ik ben gek op bos en hei. De reis is geen probleem voor mij. Daar hebben ze treinen voor uitgevonden en auto's.
Heb je eventueel ook slaapgelegenheid? Dat is fijn voor mensen die van ver komen.quote:Op zaterdag 8 september 2012 09:33 schreef mousy31 het volgende:
[..]
Ik zou het heel leuk vinden als er een paar mensen zouden komen, ik heb zelf dus wel problemen met reizen maar daar word aan gewerkt.
Adem in, adem uit. Gladde rug. Topic in kwestie uit je MyAt wissen, computer uit en morgen weer terugquote:Op zaterdag 8 september 2012 09:59 schreef mousy31 het volgende:
Ja heb ik maar ik ga afsluiten nu , heb een topic geopend en had k beter niet kunnen doen.
Iets centraler is it.quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:34 schreef Atmosphere82 het volgende:
Ja toch wel ja, voor mij is Assen vanaf mijn woonplaats 3.30u reizen vanaf het station, en daarvoor nog een kwartier fietsen naar het station.
quote:Op donderdag 6 september 2012 17:47 schreef Atmosphere82 het volgende:
Van mijn stiekeme vriendje mag ik je geen gelijk gevenquote:Op donderdag 6 september 2012 19:00 schreef R0N1N het volgende:
[..]Ow?
Nja, kan altijd nog een gevalletje "denial" zijn he. Nog in de kast, en zo
Maar ach, wat boeit het ?
Soms denk ik dan, waren er maar nog meer homo's. Des te meer vrouwen voor mij !
... maar helaas, de harde werkelijkheid laat dan al snel weer van zich horen
Ik doe wel een laken over mijn hoofd en ik draag een bord met heel groot 'BOE!' erop, mag dat ook?quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:11 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Lijkt me gezellig! Is er toevallig een spooklocatie in de buurt bij jou? Op het desbetreffende topic lijkt animo voor een meeting op een dergelijke locatie te bestaan.
Kloptquote:Op woensdag 12 september 2012 02:53 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Vooral dat laken is erg belangrijk. Mensen schrikken anders teveel.
quote:Op woensdag 12 september 2012 09:10 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
KloptZoveel mannelijkheid is natuurlijk niet te doen voor een paar simpele fokkers die maar zelden een echte vent hebben gezien
Ik kan hem niet kijken want ik zit op mijn werk, maar zal je als ik thuis ben mijn bevindingen mededelen.quote:
Utrecht is cool.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:00 schreef Natalie het volgende:
[..]
Iets centraler is it.
Wie is er voor Utrecht?
We kunnen ook weer eens naar Putten gaan?
Of een plaats in Zeeland, of een plek waar ze ter vergetelheid mods in dumpenquote:
Geen idee!quote:Op woensdag 12 september 2012 13:16 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Of een plaats in Zeeland, of een plek waar ze ter vergetelheid mods in dumpen
Sorry, ik kon het niet laten. En wanneer is die meet nu?
quote:
Kan ik niet, dan heb ik een etentje.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:35 schreef vogeltjesdans het volgende:
Okee, wanneer heb ik geen fuck te doen. Ik moet het wel even afstemmen hoor, maar in principe stel ik 29 september voor.
Mits er wel een paar lui komen, ik ga niet aanschuiven bij slechts twee fokkers.
Klopt, dan staan we met ons allen bij de febo in Utrecht! Ik heb al gereserveerdquote:Op woensdag 12 september 2012 16:16 schreef Natalie het volgende:
[..]
Kan ik niet, dan heb ik een etentje.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:24 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Van mijn stiekeme vriendje mag ik je geen gelijk geven
Oh ja, leukkkk!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:26 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Zullen we een datum rond Halloween plannen? Het weekend van 3 en 4 november, misschien?
Mss. is het idd. een idee om daar concreet wat mee te gaan doenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:23 schreef Natalie het volgende:
[..]
Oh ja, leukkkk!
En dan allemaal verkleed
Ik ga als heksquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:24 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Mss. is het idd. een idee om daar concreet wat mee te gaan doen
Nou... eens denken, aliën?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:29 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Help! Help! Ik ben niet zo goed in vermommingen... Als wat zou ik gaan?![]()
Spook is wel een aardige optie... Oh wacht, volgens ligt er hier nog ergens een halloweenmasker,quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:31 schreef Natalie het volgende:
[..]
Nou... eens denken, aliën?
Spook? Die is makkelijk: gooien gewoon een laken over je hoofd
Uhmmm.. *denk denk*
Harry Potter?
Nee, Harry Potter vind ik niks. Ik zie er nou eenmaal niet uit als Bakellende..quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:32 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Spook is wel een aardige optie... Oh wacht, volgens ligt er hier nog ergens een halloweenmasker,
Kijk aanquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:32 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Spook is wel een aardige optie... Oh wacht, volgens ligt er hier nog ergens een halloweenmasker,
We moeten ook nog een lokatie verzinnen, jaquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:33 schreef Natalie het volgende:
[..]
Kijk aan
En dan nog een of andere griezeltent waar we met z'n allen naartoe kunnen.
Geven ze geen Halloweenfeesten of thema-avonden in dit land
Da's het moeilijkst.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:40 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
We moeten ook nog een lokatie verzinnen, ja
Ik niet. Hmm.. ik zal er mijn gedachten eens over laten gaan.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:43 schreef Natalie het volgende:
[..]
Da's het moeilijkst.
Heeft niemand van ons een groot huis waar we allemaal in passen?
(of een familielid met een bungalow ergens?)
In een oergezellig caféquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:44 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Zaterdag 19 januari is er een meeting in Arnhem
Wie komen waar?quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:21 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Volgende week zaterdagmiddag is het dus zover
Wie komen er allemaal?
Dank je wel! En jammer dat je niet kunt..quote:Op zondag 13 januari 2013 21:44 schreef Atmosphere82 het volgende:
Het is definitief: ik kan helaas niet bij de meeting aanwezig zijn...![]()
Mijn (jongere) broer gaat zijn verjaardag toch aanstaande zaterdag vieren...
Ik krijg waarschijnlijk wel verlof die dag maar hij gaat het al rond 18.00u vieren,
en om nou voor twee uur te gaan meeten lijkt me niet echt de moeite. Het is
voor mij namelijk wel vijf uur reizen in totaal (heen en terug).
Dus aan al diegenen die wel gaan veel plezier gewenst!
Ja, en nu is er ook het bijkomende probleem 'sneeuw' bijgekomen... Als ik nou niet op tijd aan zou komen bij de meeting of op tijd terug zou zijn op de verjaardag van mijn broer is dat ook niet zo fijn vind ik...quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:06 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dank je wel! En jammer dat je niet kunt..
Maar wie ben jij dan?quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:30 schreef Lunaste het volgende:
Ik wilde even melden dat ik geen tijd heb voor een meeting:P
Oh, je bent nieuw op FOK!quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:04 schreef Lunaste het volgende:
[..]
Dat ik meld dat ik niet naar de meeting ga, terwijl ik hier niet eens bekend ben
Bedankt:)quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh, je bent nieuw op FOK!
Gezellig, welkom
I shall call him mini-meetquote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:58 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Het was erg gezellig!Alleen erg weinig mensen van TRU aanwezig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |