Ik vind het een heel tof idee. Ik ben gek op bos en hei. De reis is geen probleem voor mij. Daar hebben ze treinen voor uitgevonden en auto's.quote:Op zaterdag 8 september 2012 09:06 schreef mousy31 het volgende:
[..]
Nee ik woon nl in Drenthe vlakbij Assen. denk dat het voor sommige wel erg ver reizen is, maar goed...
Had als idee als iedereen nou iets meeneemt dan kunnen we een leuk feestje bouwen
Kunnen een wandeling maken in de omgeving, je zit hier nl zo in het bos, of we kunnen naar de heide waar ook de foto's genomen zijn die ik gepost heb in t hippie topic
Of wat anders....
Ik zou het heel leuk vinden als er een paar mensen zouden komen, ik heb zelf dus wel problemen met reizen maar daar word aan gewerkt.quote:Op zaterdag 8 september 2012 09:30 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik vind het een heel tof idee. Ik ben gek op bos en hei. De reis is geen probleem voor mij. Daar hebben ze treinen voor uitgevonden en auto's.
Heb je eventueel ook slaapgelegenheid? Dat is fijn voor mensen die van ver komen.quote:Op zaterdag 8 september 2012 09:33 schreef mousy31 het volgende:
[..]
Ik zou het heel leuk vinden als er een paar mensen zouden komen, ik heb zelf dus wel problemen met reizen maar daar word aan gewerkt.
Adem in, adem uit. Gladde rug. Topic in kwestie uit je MyAt wissen, computer uit en morgen weer terugquote:Op zaterdag 8 september 2012 09:59 schreef mousy31 het volgende:
Ja heb ik maar ik ga afsluiten nu , heb een topic geopend en had k beter niet kunnen doen.
Iets centraler is it.quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:34 schreef Atmosphere82 het volgende:
Ja toch wel ja, voor mij is Assen vanaf mijn woonplaats 3.30u reizen vanaf het station, en daarvoor nog een kwartier fietsen naar het station.
quote:Op donderdag 6 september 2012 17:47 schreef Atmosphere82 het volgende:
Ik las ergens een keer ergens (ik weet niet meer in welk topic eigenlijk) een insinuatie van een user dat Vogeltjesdans homoseksueel zou zijn... Dat is dus niet zo blijkbaar dan toch?
Van mijn stiekeme vriendje mag ik je geen gelijk gevenquote:Op donderdag 6 september 2012 19:00 schreef R0N1N het volgende:
[..]Ow?
Nja, kan altijd nog een gevalletje "denial" zijn he. Nog in de kast, en zo
Maar ach, wat boeit het ?
Soms denk ik dan, waren er maar nog meer homo's. Des te meer vrouwen voor mij !
... maar helaas, de harde werkelijkheid laat dan al snel weer van zich horen
Ik doe wel een laken over mijn hoofd en ik draag een bord met heel groot 'BOE!' erop, mag dat ook?quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:11 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Lijkt me gezellig! Is er toevallig een spooklocatie in de buurt bij jou? Op het desbetreffende topic lijkt animo voor een meeting op een dergelijke locatie te bestaan.
Kloptquote:Op woensdag 12 september 2012 02:53 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Vooral dat laken is erg belangrijk. Mensen schrikken anders teveel.
quote:Op woensdag 12 september 2012 09:10 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
KloptZoveel mannelijkheid is natuurlijk niet te doen voor een paar simpele fokkers die maar zelden een echte vent hebben gezien
Ik kan hem niet kijken want ik zit op mijn werk, maar zal je als ik thuis ben mijn bevindingen mededelen.quote:
Utrecht is cool.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:00 schreef Natalie het volgende:
[..]
Iets centraler is it.
Wie is er voor Utrecht?
We kunnen ook weer eens naar Putten gaan?
Of een plaats in Zeeland, of een plek waar ze ter vergetelheid mods in dumpenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |