Wie komen waar?quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:21 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Volgende week zaterdagmiddag is het dus zover
Wie komen er allemaal?
Dank je wel! En jammer dat je niet kunt..quote:Op zondag 13 januari 2013 21:44 schreef Atmosphere82 het volgende:
Het is definitief: ik kan helaas niet bij de meeting aanwezig zijn...![]()
Mijn (jongere) broer gaat zijn verjaardag toch aanstaande zaterdag vieren...
Ik krijg waarschijnlijk wel verlof die dag maar hij gaat het al rond 18.00u vieren,
en om nou voor twee uur te gaan meeten lijkt me niet echt de moeite. Het is
voor mij namelijk wel vijf uur reizen in totaal (heen en terug).
Dus aan al diegenen die wel gaan veel plezier gewenst!
Ja, en nu is er ook het bijkomende probleem 'sneeuw' bijgekomen... Als ik nou niet op tijd aan zou komen bij de meeting of op tijd terug zou zijn op de verjaardag van mijn broer is dat ook niet zo fijn vind ik...quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:06 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dank je wel! En jammer dat je niet kunt..
Maar wie ben jij dan?quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:30 schreef Lunaste het volgende:
Ik wilde even melden dat ik geen tijd heb voor een meeting:P
Oh, je bent nieuw op FOK!quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:04 schreef Lunaste het volgende:
[..]
Dat ik meld dat ik niet naar de meeting ga, terwijl ik hier niet eens bekend ben
Bedankt:)quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh, je bent nieuw op FOK!
Gezellig, welkom
I shall call him mini-meetquote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:58 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Het was erg gezellig!Alleen erg weinig mensen van TRU aanwezig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |