Not bad not bad. Maar hoe ziet het er uit zonder belichting van boven en zonder tandenborstel in je mond?quote:Op maandag 16 april 2012 10:45 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Thanks brah, armen komen voor mij niet goed uit op die pic. Denk dat het triceps is. Vooraanzicht van armen ben ik dan ook nog niet tevreden mee, terwijl ze er flexed al een stuk beter uitzien.
Semi-flexed biceps, stretchmarks ook deels zichtbaar.
[ afbeelding ]
En uitgestrekte arm, zie het verschil met die arm die de foto neemt. Die lijkt alsof ik niet eens lift. Oh, en mijn glutes staan er ook deels op. (no homo)
[ afbeelding ]
Zeker bij een side triceps pose (alle triceps bij elkaar geduwd door handen in elkaar te vouwen) zijn mijn bovenarmen een stuk dikker. Ik weet niet welke head zich verstopt, te weinig massa of mindere aanhechtingen heeft, maar het maakt zeker verschil.
Prima idee om na ziekte een weekje te de-loaden.quote:Op maandag 16 april 2012 15:29 schreef obsama het volgende:
Sinds donderdag al ziek, nauwelijks gegeten en natuurlijk niet gesport. Baal hier enorm van
Is het verstandig om na een langdurige ziekte 70/80% te spelen of moet ik met een goede warming-up gewoon moeten kunnen knallen ?
jij hebt ook altijd wat hequote:Op maandag 16 april 2012 15:53 schreef Jajong het volgende:
Loller mn schildklier-waardes zijn weer de pan uitgestegen, even een tripje naar t ziekenhuis. Geen wonder dat trainen fucked gaat en ik overal last van heb.
Haha dit is een legitieme ziekte die ik voor de rest van mn leven zal hebben, geen gekneusd vingertjequote:
Jouw trapsquote:Op maandag 16 april 2012 16:38 schreef 16meter het volgende:
[ afbeelding ]
tijd om te cutten broeders
What about the wrists.quote:Op maandag 16 april 2012 13:28 schreef Jajong het volgende:
Panzer je moet wel ophouden met jezelf een ecto te noemen. Jij was gewoon een zwaar ondervoedde meso gek.
Maar weer eens even maken ja.quote:Op maandag 16 april 2012 13:43 schreef fathank het volgende:
[..]
Panzer maak eens een collage van je vooruitgang als jpg. Kun je die in ieder "help ik ben te dun"-topic posten.
Belichting geeft natuurlijk wel meer definitie, maar het is niet ineens onrealistisch ofzo, die massa zit er gewoon onder en verder cutten kan altijd. (en gaat sowieso gebeuren) En het is een mooi spiekmiddel.quote:Op maandag 16 april 2012 14:02 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Not bad not bad. Maar hoe ziet het er uit zonder belichting van boven en zonder tandenborstel in je mond?
Nu gewoon solid 10% halen voor de zomer, na de zomer mag er wel meer massa bij, moet wel lukken, wil voornamelijk mijn armen dikker hebben, zo solid als bij 16meter zijn ze nog niet. Eerst maar eens zien dit te behouden, vind het hele mooie gains voor minder dan een jaar. (in juni 2011 begon ik voor het eerst aan freeweights + SS)quote:Op maandag 16 april 2012 14:45 schreef DeRakker. het volgende:
panzer, hoe ver je ga je eigenlijk door?
Gewoon kijken hoe ver je kan gainen of stop je op een bepaald punt?
Monster, hoe lang train je al? Nette traps en goede wijdte + dikte overal ook, miring.quote:Op maandag 16 april 2012 16:38 schreef 16meter het volgende:
[ afbeelding ]
Graves?quote:Op maandag 16 april 2012 16:04 schreef Jajong het volgende:
[..]
Haha dit is een legitieme ziekte die ik voor de rest van mn leven zal hebben, geen gekneusd vingertje
Nee, dat is hyper vorm. Ik heb http://nl.wikipedia.org/wiki/Hypothyreo%C3%AFdie. Ziekte van Hashimotoquote:
Ha, dat gaat er leuk uit zien zodadelijkquote:Op maandag 16 april 2012 16:38 schreef 16meter het volgende:
[ afbeelding ]
Laat je hem stuiteren?quote:Op maandag 16 april 2012 17:26 schreef slacker_nl het volgende:
Yes! Met moeite de OHP 37.5kg gehaald.. En DL op 85kg ging relatief makkelijk (de eerste lift ging moeizaam, de overige gingen vlot/soepel. BAM!
/liefdagboek
heeel netjes.. ben benieuwd naar wat het word. wat is je vp nu, en waar wil je naar toe?quote:Op maandag 16 april 2012 16:38 schreef 16meter het volgende:
[ afbeelding ]
waarom? Zou n circuitje of barbel complex aan het eind van je training ten faveure van 1 of 2 assistence oefeningen niet een beter effect hebben?quote:Op maandag 16 april 2012 16:38 schreef 16meter het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoop de 100kg nog te bereiken voor mijn cut, maar zit dan wel rond de 19% bfquote:
quote:Intimidate, 99% Pure N-Methyl-D-Aspartic Acid maakt je een bodybuilding monster!
Kenmerken Intimidate:
-Het sterkste testosteron product ooit!
-Unieke, directe testosteron verhoging!
-Extreme toename van spieropbouwende hormonen!
-Verhoogde IGF-1 en IGF-2!
-Een keihard massief gespierd lichaam!
-Vasculair lichaam
-Sterk verbeterde vetverbranding
-Verbeterde slaap
-Positieve trainingsagressie
-Sterke krachttoename
-Enorme stijging van het libido
-Feel good, Alphamale gevoel
-Wordt een Bodybuilding monster!
Dank voor de tip; ik zie bij ons in de gym de zwemmers ook vaak doen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:36 schreef Jahr00n het volgende:
http://www.exrx.net/WeightExercises/Quadriceps/BBStepUp.html
Bazige oefening.
Dit+squats en lunges meer doe ik niet.
Nee. En ik zie het nu ook totaal niet in van 24-uurs fast, Intermediate fasting etc.quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:09 schreef Stereotomy het volgende:
Ennnn stop de tijd.
Heb mijn eerste 24-uurs fast gehouden voor de lol en de experienz ja. Vandaag alleen een liter thee en 1.5 liter cola light opgedronken.
Hoe het ging:
- Wakker om 8:00
- Vrij makkelijk, geen 'hunger pangs' maar vanaf 's middags toch wel een algeheel slap gevoel
- Koude handen
- Was vandaag erg druk bezig met (zittend) werk achter de computer, dus de tijd ging snel
- 20 minuten op laag tempo naar werk gefietst
- Nu veel trek in voedsel
Weet niet of ik dit vaker ga doen. Iemand anders ervaring met een 24-uurs fast?
+1. Het probleem van veel domme mensen is dat ze niet door hebben dat ze dom zijn.quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:33 schreef Diabox het volgende:
Die Jesse van der Velde is een van de grootste debielen die op deze aardkloot rondwandelt, met nog minder verstand van zaken dan de gemiddelde brugklasser die net 'n les biologie heeft genoten.
Van z'n site:
[..]
Mag echt branden in de hel met z'n IQ van 'n prokaryoot.
Veel feedback is al gegeven. Je instelling is in ieder geval goed: je staat open om wat te leren.quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:39 schreef gekkewiebel het volgende:
Hoi allen!
Lurk hier al een tijdje mee maar nog nooit iets gepost geloof ik. Stats in het kort:
1,87m
83kg
BP 100kg
En de rest qua 1RMs hou ik even voor me, aangezien ik er filmpjes van heb gemaakt om m'n form te checken.
Deadlift 110kg
Opgewerkt naar de 110 en overal filmpjes van gemaakt, maar vimeo staat maar 500mb toe, dus heb besloten alleen deze te uploaden.
https://vimeo.com/40343437
Zie wel dat m'n rug telkens richting horizontaal gaat bij lift-off. Heb geprobeerd met een lege stang en daar is het ook enigszins het geval (wel iets minder). Is dit te verhelpen? Als ik het niet doe kom ik met m'n huidige form niet voorbij m'n knieën
Front Squat 60kg
Zelfde verhaal, ook hier enigszins opgebouwd maar alleen deze geupload. Clean nekt me hier steeds en loopt hier ook niet helemaal soepel.
https://vimeo.com/40343438
Gewicht is aan de lage kant. Deed in Nederland altijd backsquat maar dat gaat hier niet (geen squat-/powerrack/iets soortgelijks)
Zouden jullie aub ongezouten kritiek kunnen leveren op m'n form? Wil graag weten of ik een beetje oke bezig ben
+1quote:
quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:47 schreef Diabox het volgende:
Word lid van mijn fanclub op DBB.
http://forum.dutchbodybuilding.com/groups/getxxl-fanclub.html
+1quote:Op zondag 15 april 2012 13:32 schreef Snakey het volgende:
[..]
Heeft niks met elite zijn te maken, als je geen benen trained train je maar half.
Mijn vermoeden waarom mensen hun benen niet trainen:quote:Op zondag 15 april 2012 13:42 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik durf wel te beweren dat 75% van de mensen in de gym sporten om aesthetics en niet om sterker te worden. En benen zijn voor veel mensen niet nodig om er mooi uit te zien. Niet dat ik tegen benen trainen ben maar ik snap wel waarom veel het niet doen. Mijn benen zitten me nu alleen maar in de weg. Pas niet meer in broeken, te grote ass, dat soort dingen.
Die meuk is nog duurder dan de whey bij De Tuinen!quote:Op zondag 15 april 2012 14:48 schreef ZetaOS het volgende:
http://www.ebay.com/itm/O(...)&hash=item3f1621b7ec
Zat wat inkopen te doen op ebay voor mijn klanten, en kijk eens wat ik tegen kwam
[..]
Eens. Die skinny meuk is gewoon kut. Maar ook gewone broeken zitten vaak krap. Een smartphone krijg je nauwelijk in een broekzak en je ziet hem zo zitten.quote:Op zondag 15 april 2012 15:02 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Zelfde maar het is me gelukt om een wijde gstar broek te vinden, meer dan genoeg ruimte dus ik kan weer lekker door![]()
Het ding is gewoon dat skinny jeans op dit moment in zijn... het was de ruimste broek in de winkel.. verder was alles krap.
Hopelijk verandert de mode dat de wijdere broeken weer in worden.
Skinny jeans zijn het zoveelste niet op de consument aansluitende "product" van steriele mode-ontwerpers waarbij elk model (m/v) er steriel en geslachtloos uitziet.quote:Op zondag 15 april 2012 15:09 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vs
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tja verschil moet er zijn...
Skinny jeans dragen met een groot shirt erboven ziet er lekker uit![]()
![]()
Mensen die bovenlichaam trainen en de benen niet
+1quote:Op zondag 15 april 2012 15:15 schreef DeRakker. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als dit soort gasten jeans kunnen dragen mag er eigenlijk geen excuus zijn dat er mensen zijn die de benen niet trainen omdat ze anders geen jeans meer kunnen dragen.
Ze verpesten/verminken gewoon hen eigen lichaam door alles uit verhouding te laten lopen...
Nope, ik leg 'm neer en dan gaat ie weer omhoog.quote:
Als jij nog nooit wetenschappelijke onderbouwing voor IF hebt gezien heb je ook niet gezocht. Die is er namelijk heel veel.quote:Op maandag 16 april 2012 17:34 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dank voor de tip; ik zie bij ons in de gym de zwemmers ook vaak doen.
(zwemselectie traint bij ons in de gym)
[..]
Nee. En ik zie het nu ook totaal niet in van 24-uurs fast, Intermediate fasting etc.
Het klinkt misschien plaussibel voor vooral mensen die willen cutten of afvallen, maar omdat iets lekker bekt hoeft het nog niet waar te zijn.
Wetenschappelijk verantwoorde onderbouwing heb ik nog niet gezien.
[..]
+1. Het probleem van veel domme mensen is dat ze niet door hebben dat ze dom zijn.
[..]
Veel feedback is al gegeven. Je instelling is in ieder geval goed: je staat open om wat te leren.
[..]
+1
[..]
[..]
+1
[..]
Mijn vermoeden waarom mensen hun benen niet trainen:
- om indruk op de vrouwtjes te maken hoeven alleen mijn borst en biceps maar groot te zijn en mijn buik strak.
- grote benen leiden de aandacht af van de bovenkant
- mijn toch al kleine piemel lijkt nog kleiner als ik van die grote benen heb
- met grote benen kan ik die skinny jeans niet meer aan
[..]
Die meuk is nog duurder dan de whey bij De Tuinen!
[..]
Eens. Die skinny meuk is gewoon kut. Maar ook gewone broeken zitten vaak krap. Een smartphone krijg je nauwelijk in een broekzak en je ziet hem zo zitten.
Bij pakken is het ook ellende, al is het daar gelukkig mogelijk voor niet al teveel geld maatpakken te laten maken (Suit Supply / Society Shop).
[..]
Skinny jeans zijn het zoveelste niet op de consument aansluitende "product" van steriele mode-ontwerpers waarbij elk model (m/v) er steriel en geslachtloos uitziet.
Gelukkig is er nog de kleding van Gasp], voor de echte (eind)bazen.
[..]
+1
Ik train iets langer dan 2 jaar. Met een korte stop van 3-4 maanden. (quote:Op maandag 16 april 2012 16:57 schreef Panzermaus het volgende:
Nu gewoon solid 10% halen voor de zomer, na de zomer mag er wel meer massa bij, moet wel lukken, wil voornamelijk mijn armen dikker hebben, zo solid als bij 16meter zijn ze nog niet. Eerst maar eens zien dit te behouden, vind het hele mooie gains voor minder dan een jaar. (in juni 2011 begon ik voor het eerst aan freeweights + SS)
[..]
Monster, hoe lang train je al? Nette traps en goede wijdte + dikte overal ook, miring.
Heb nog nooit mijn vetpercentage op laten meten, maar ik denk nu zo'n 13%. Wil naar 10 a 11%. Maar percentages zeggen me weinig. Als het in de spiegel goed is, dan is het goed.quote:Op maandag 16 april 2012 17:30 schreef Toverbal0 het volgende:
[..]
heeel netjes.. ben benieuwd naar wat het word. wat is je vp nu, en waar wil je naar toe?
Barbell complexes zijn misschien wel leuk om eens toe te passen, maar heb nu alles ingesteld op een 'gangbare' cut m.b.v. cardio. Dan weet ik ook precies hoeveel kcal ik verbrand.quote:Op maandag 16 april 2012 17:31 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
waarom? Zou n circuitje of barbel complex aan het eind van je training ten faveure van 1 of 2 assistence oefeningen niet een beter effect hebben?
Daarnaast lijk je ook altijd nog gespierder wanneer je wat bruiner wordt mbv de zon(nebank).
Ook (ontzettend veel) last van. Mijn borst, rug, schouders en benen groeien prima maar die (kut!-)armen blijven achter, biceps nog meer dan triceps. Begin een beetje radeloos te worden.quote:Op maandag 16 april 2012 18:19 schreef 16meter het volgende:
[..]
Ik train iets langer dan 2 jaar. Met een korte stop van 3-4 maanden. (, ja)
Armen zullen wel goed komen bij jou, gezien je progressie tot nu toe. Ik heb ook lange ecto armen, kost veel moeite om er echt massa op te krijgen. Maar de aanhouder wint, jwt.
quote:Op maandag 16 april 2012 18:18 schreef Kamergezocht het volgende:
Al mijn gehele leven ben ik een mager scharminkel geweest. Nu is het klaar.
Vanaf 1 mei ga ik er aan geloven: Rippetoe + GOMAD + gezond voedselschema + voldoende rust.
Doel: In twee maanden minimaal 10kg aankomen. Hoeveel % daarvan vet is interesseert me op dit moment niet zo. Daarnaast de techniek van de oefeningen goed onder de knie krijgen, zodat er daarna pas echt geknald kan worden.
Thanks!quote:Op maandag 16 april 2012 18:24 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]Mooi, good-luck en zo te lezen heb je je er al in verdiept.
63 is zwaar ondergewicht op 185 cm.quote:Op maandag 16 april 2012 18:27 schreef Kamergezocht het volgende:
[..]
Thanks!
Als ik de tijd die ik informatie opzoeken had besteed in de sportschool, had ik m'n doel al driedubbel behaald
Een goed begin is het halve werk zullen we maar zeggen.
Stats nu: 26 jaar, 185 cm, 63 kg
Succes! Zo te zien heb je je er al aardig in verdiept.quote:Op maandag 16 april 2012 18:18 schreef Kamergezocht het volgende:
Vanaf 1 mei ga ik er aan geloven: Rippetoe + GOMAD + gezond voedselschema + voldoende rust.
Doel: In twee maanden minimaal 10kg aankomen. Hoeveel % daarvan vet is interesseert me op dit moment niet zo. Daarnaast de techniek van de oefeningen goed onder de knie krijgen, zodat er daarna pas echt geknald kan worden.
Het is inderdaad ondergewicht. BMI=18. Ik ben nooit zwaarder geweest als dit, maar heb dan ook nooit echt gezond geleefdquote:
Omdat het mij een goede en goedkope manier lijkt om voldoende kcal binnen te krijgen, en zo in korte tijd flink wat kilo's aan te zetten. Zoals ik al zei, vetpercentage maakt me op dit moment echt niets uit (zie stats). Op internet lees ik (afgezien van de eventuele bijwerkingen) veelal positieve ervaringen.quote:Op maandag 16 april 2012 18:29 schreef Seam het volgende:
Alleen waarom per se Gomad? Vraag maar aan Panzer dat het lang niet zo ideaal is als je denkt hoor. Gewoon 1.5L per dag is meer dan voldoende hoor.
Goed dat hij nu goed van start gaat, ik weet precies hoe hij zich moet voelen. Gewoon klaar met je skinnyness, 'dit ben ik niet'.quote:
Probeer eens ditquote:Op maandag 16 april 2012 18:23 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ook (ontzettend veel) last van. Mijn borst, rug, schouders en benen groeien prima maar die (kut!-)armen blijven achter, biceps nog meer dan triceps. Begin een beetje radeloos te worden.
Inderdaad het 'dit wil ik niet meer zijn' gevoel. Zyzz ken ik dan weer niet, weet alleen dat ie dood isquote:Op maandag 16 april 2012 18:34 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Goed dat hij nu goed van start gaat, ik weet precies hoe hij zich moet voelen. Gewoon klaar met je skinnyness, 'dit ben ik niet'.Wellicht heeft hij ook een dozijn Zyzz-filmpjes gekeken en met een hard lid Starting Strength doorgelezen, dat soort dingen gebeuren.
Wilde me eerst bij healthcity inschrijven 'omdat vrienden daar sporten', daarna toch maar de keuze gemaakt om naar een sportschool te gaan die de helft kost, en wél de benodigde apparatuur heeftquote:Stukken beter dat hij vanaf dag #1 serieus bezig gaat, zoveel van die prutsers die eerst een apparatenschema doen 'om hun spieren onder controle te krijgen' en dat soort ongein, of benen niet trainen 'want ik wil me eerst op mijn armen en borst richten en ik heb slechte knieen/onderrug/etc'. Gewoon bar uit die rackje nemen en squatten, anders heb je geen recht van spreken.En als je geen squatrack hebt dan probeer je maar rack van bench press of shoulder press, gewoon creatief zijn.
Dank je! Ik zal zo nu en dan wel iets laten wetenquote:Veel succes brah, laat regelmatig wat van je horen en eet vooral veel.
Succes!quote:Op maandag 16 april 2012 18:18 schreef Kamergezocht het volgende:
Waarom niet? Panzer gainde er hard op, mja daar zat een beetje vet bij maar lichaamstypes zoals hij en Kamergezocht branden dit toch wel in 3 minuten eraf (en vet-gain is nodig voor maximale spier-gain, behalve als je precies op maintainance eet).quote:Op maandag 16 april 2012 18:29 schreef Seam het volgende:
Alleen waarom per se Gomad? Vraag maar aan Panzer dat het lang niet zo ideaal is als je denkt hoor. Gewoon 1.5L per dag is meer dan voldoende hoor.
Volgens hemzelf en de crew zou hij natural zijnquote:Op maandag 16 april 2012 18:57 schreef 16meter het volgende:
[..]
Die babo is ook een beest he. Als je dat ziet zou je zelf ook zo aan de juice gaan.
Thanks voor de links! Z'n site kende ik inderdaad al, dat forum ga ik in de gaten houden!quote:Op maandag 16 april 2012 18:54 schreef Zith het volgende:
[..]
Waarom niet? Panzer gainde er hard op, mja daar zat een beetje vet bij maar lichaamstypes zoals hij en Kamergezocht branden dit toch wel in 3 minuten eraf (en vet-gain is nodig voor maximale spier-gain, behalve als je precies op maintainance eet).
Kamergezocht, vergeet niet dat Rippetoe ook nog een website runt met heel veel artikelen en videos, en hij zelf ook reageert op forum posts, form-checks.
http://startingstrength.com/index.php/site/articles
http://startingstrength.c(...)rumdisplay.php?f=129
Rippetoe z'n clarification is ook een goede 'bijsluiter' voor zn boek (hier heeft hij het ook over de GOMAD, en dat je dit misschien niet moet doen als beginnende fatty).
http://startingstrength.com/articles/clarification_rippetoe.pdf
Kan ook een verrekte spier zijn bij die rib. Als je je rib kneust train je niet zomaar twee weken door lijkt mij. Dat is erg pijnlijk namelijk.quote:Op maandag 16 april 2012 18:58 schreef Zith het volgende:
Een rib aan de kant van mn rug steekt al 2 weken een beetje bij oefeningen, heb ik hem gekneusd?
Klinkt goed, ga ik proberen, wilde mijn schema toch al om gaan gooien. Bedankt!quote:Op maandag 16 april 2012 18:37 schreef 16meter het volgende:
[..]
Probeer eens dit
maandag - armen
di - benen
wo - rust
do - borst (buik)
vr - rug
Schouderoefeningen verdelen over de dagen, dus bijv. maandag je front raises, dinsdag side raises, bij borst je shoulder presses, bij rug je face pulls/rear lateral raises.
Maandag kun je je armen volle bak slopen, zonder dat ze al vermoeid zijn door andere oefeningen. Daarna krijgen ze twee dagen om te herstellen, waarna ze donderdag en vrijdag weer een prikkel krijgen.
Werkt voor mij.
quote:Op maandag 16 april 2012 18:38 schreef Kamergezocht het volgende:
[..]
Dank je! Ik zal zo nu en dan wel iets laten weten
-PS: Hierboven werd me aangeraden jouw te vragen naar je ervaring met GOMAD. Bij deze?
Deze ontdekte ik pas recent.quote:
7-8%quote:Op maandag 16 april 2012 19:32 schreef kevin_ het volgende:
Op hoeveel procent body fat zat Zyzz ongeveer denken jullie?
Is weinig bijzonders, maar dit:quote:Op maandag 16 april 2012 19:32 schreef obsama het volgende:
16meter, ziet er goed uit ! Ben best wel benieuwd naar je trainschema, als je dat wil delen natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 31% gewijzigd door 16meter op 16-04-2012 20:35:16 ]
Ja, ze zijn allemaal natural. Natuurlijk.quote:Op maandag 16 april 2012 19:02 schreef Otto_Kretschmer het volgende:
[..]
Volgens hemzelf en de crew zou hij natural zijnHoe dan ook inderdaad een awesome fysiek!
Zou best kunnen, heb afgelopen tijd veel last gehad van onderrug. DL is meestal ook meer dan SQ geloof ik, ach paar weekjes aanzien met DL, heb er alle vertrouwen in ga 5 kg per sessie toevoegenquote:Op maandag 16 april 2012 21:05 schreef slacker_nl het volgende:
@mtchell112 Ligt het aan mij of loopt je DL heel erg achter op de rest? Als ik je stats met mijn stats vergelijk, big difference.
SQ: 67.5
BP: 45
OHP: 37.5
BR: 50
DL: 85
Maar om je vraag te beantwoorden, ik heb aan mijn SL weight ass. chin ups, back extensions, air bike, rev. decline cruch, crunches (met extra gewicht) toegevoegd. Moet er wel bij zeggen dat ik maar twee sessies pw heb.
Is er een reden voor die pijn in je rug, buiten je workout? Als dat niet zo is zou ik eens iemand naar je form laten kijken. Je wil uiteraad niet je rug verzieken door verkeerde form.quote:Op maandag 16 april 2012 21:09 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Zou best kunnen, heb afgelopen tijd veel last gehad van onderrug. DL is meestal ook meer dan SQ geloof ik, ach paar weekjes aanzien met DL, heb er alle vertrouwen in ga 5 kg per sessie toevoegen
Geen form denk ik, vandaag squat en dl gedaan en vooral na dl heerlijk gevoel in onderrug. Vaak is de pijn als ik wakker word, klote houding tijdens t slapen of een kut matras ofzo + ik heb een holle rug misschien speelt dat ook meequote:Op maandag 16 april 2012 21:14 schreef Snakey het volgende:
[..]
Is er een reden voor die pijn in je rug, buiten je workout? Als dat niet zo is zou ik eens iemand naar je form laten kijken. Je wil uiteraad niet je rug verzieken door verkeerde form.
I see, wellicht is het dan een idee om wat oefeningen toe te voegen die je rug sterker maken (in samenspraak met fysio?!). En 5kg per sessie voor DL is standaardquote:Op maandag 16 april 2012 21:09 schreef mtchel112 het volgende:
Zou best kunnen, heb afgelopen tijd veel last gehad van onderrug. DL is meestal ook meer dan SQ geloof ik, ach paar weekjes aanzien met DL, heb er alle vertrouwen in ga 5 kg per sessie toevoegen
Hier zijn wat tips voor je holle rug. http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=130876763quote:Op maandag 16 april 2012 21:21 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Geen form denk ik, vandaag squat en dl gedaan en vooral na dl heerlijk gevoel in onderrug. Vaak is de pijn als ik wakker word, klote houding tijdens t slapen of een kut matras ofzo + ik heb een holle rug misschien speelt dat ook mee
Ik heb hier ook wel last van, ook als ik opsta enzo.quote:Op maandag 16 april 2012 21:21 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Geen form denk ik, vandaag squat en dl gedaan en vooral na dl heerlijk gevoel in onderrug. Vaak is de pijn als ik wakker word, klote houding tijdens t slapen of een kut matras ofzo + ik heb een holle rug misschien speelt dat ook mee
ik denk het.. nooit meer bij Wehkamp een bed bestellen!quote:Op maandag 16 april 2012 21:53 schreef Snakey het volgende:
Het kan natuurlijk ook gewoon een kutmatras zijn waar jullie op slapen.
chips eieren bacon alles eigenlijkquote:Op maandag 16 april 2012 22:10 schreef SwaPore het volgende:
Altijd honger na 8 uur, maar carbs zijn verboten
Wat eten jullie in de avonduren?
Ik heb het van hier.quote:Op maandag 16 april 2012 22:02 schreef mtchel112 het volgende:
Thanks snakey! T zit in de famillie dus gelijk uitprinten dus
Er zijn nog wat andere linkjes als je zoekt op Anterior Pelvic Tilt. Ik heb er ook last van. Een stuk minder nu, dat wel.quote:Op maandag 16 april 2012 01:51 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Grote kans dat je Anterior Pelvic Tilt hebt. Komt vaak voor tegenwoordig omdat we teveel zitten. Je hip flexors zijn te strak en je glutes te slap, waardoor je bekken te veel voorwaarts wordt getrokken. Zie je vaak goed in veel te dikke wijven, waar het wel lijkt alsof de broek verticaal op de heupen leunt.
De oplossing is vrij simpel: wijde squats om je glutes te versterken en (belangrijker) hip flexor stretches met foam rolling om je hip flexors te rekken.
Kwark en noten.quote:Op maandag 16 april 2012 22:10 schreef SwaPore het volgende:
Een shake micellar casein.quote:Op maandag 16 april 2012 22:10 schreef SwaPore het volgende:
Nee, enkel ongezout en ongebrand.quote:Op maandag 16 april 2012 22:17 schreef SwaPore het volgende:
[..]
Heb alleen gezoute nootjes, ook goed?
Mijn eerste gedachten is dat die meer goede vetten bevatten ..? maar not sure; ik kan ze ook niet altijd vinden in de shop. Als ze er zijn neem ik dan ook altijd een hele lading mee.quote:Op maandag 16 april 2012 22:23 schreef Jahr00n het volgende:
Is ongebrand zoveel gezonder dan? Ik kan nooit ongebrande noten vinden in de supermarkt.
op de marktquote:Op maandag 16 april 2012 22:23 schreef Jahr00n het volgende:
Is ongebrand zoveel gezonder dan? Ik kan nooit ongebrande noten vinden in de supermarkt.
http://gezondheid.rubriek.nl/gezondheid/gezonde_noten.phpquote:Veel noten die in de supermarkt verkocht worden bovendien geroosterd of gebrand op hoge temperaturen. Hierdoor veranderen meervoudig onverzadigde vetzuren in verzadigde vetzuren. Koop dus bij voorkeur ongebrande noten.
Ik ben nu ook een tijd gestopt mijn tip is gewoon niet toegeven op zwakke momenten met de dagen word je sterker en nadat je deze verslaving je niet meer laat tekenen kun je alles aan.quote:Op maandag 16 april 2012 22:54 schreef fathank het volgende:
Snakey heb je nog tips voor stoppen met roken ? mijn pa gaat proberen te stoppen na 45 jaar dus alle hulp is welkom.
quote:Op maandag 16 april 2012 22:57 schreef IrCute het volgende:
http://www.bodyenfitshop.(...)t-fit-protein-cookie
12 koekjes voor 20 euro![]()
Het boek van Allen Carr is erg goed. Zie PM.quote:Op maandag 16 april 2012 22:54 schreef fathank het volgende:
Snakey heb je nog tips voor stoppen met roken ? mijn pa gaat proberen te stoppen na 45 jaar dus alle hulp is welkom.
Het is ook een kwestie van bewust je houding aanpassen. Daar ben je weken mee bezig voor je je elke keer bewust bent dat je weer verkeerd staat.quote:Op maandag 16 april 2012 22:57 schreef mtchel112 het volgende:
De persoon rechts is dus precies mijn houding, inclusief vooruitgestoken kop en nek, is al verminderd btw
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |