Not bad not bad. Maar hoe ziet het er uit zonder belichting van boven en zonder tandenborstel in je mond?quote:Op maandag 16 april 2012 10:45 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Thanks brah, armen komen voor mij niet goed uit op die pic. Denk dat het triceps is. Vooraanzicht van armen ben ik dan ook nog niet tevreden mee, terwijl ze er flexed al een stuk beter uitzien.
Semi-flexed biceps, stretchmarks ook deels zichtbaar.
[ afbeelding ]
En uitgestrekte arm, zie het verschil met die arm die de foto neemt. Die lijkt alsof ik niet eens lift. Oh, en mijn glutes staan er ook deels op. (no homo)
[ afbeelding ]
Zeker bij een side triceps pose (alle triceps bij elkaar geduwd door handen in elkaar te vouwen) zijn mijn bovenarmen een stuk dikker. Ik weet niet welke head zich verstopt, te weinig massa of mindere aanhechtingen heeft, maar het maakt zeker verschil.
Prima idee om na ziekte een weekje te de-loaden.quote:Op maandag 16 april 2012 15:29 schreef obsama het volgende:
Sinds donderdag al ziek, nauwelijks gegeten en natuurlijk niet gesport. Baal hier enorm van
Is het verstandig om na een langdurige ziekte 70/80% te spelen of moet ik met een goede warming-up gewoon moeten kunnen knallen ?
jij hebt ook altijd wat hequote:Op maandag 16 april 2012 15:53 schreef Jajong het volgende:
Loller mn schildklier-waardes zijn weer de pan uitgestegen, even een tripje naar t ziekenhuis. Geen wonder dat trainen fucked gaat en ik overal last van heb.
Haha dit is een legitieme ziekte die ik voor de rest van mn leven zal hebben, geen gekneusd vingertjequote:
Jouw trapsquote:Op maandag 16 april 2012 16:38 schreef 16meter het volgende:
[ afbeelding ]
tijd om te cutten broeders
What about the wrists.quote:Op maandag 16 april 2012 13:28 schreef Jajong het volgende:
Panzer je moet wel ophouden met jezelf een ecto te noemen. Jij was gewoon een zwaar ondervoedde meso gek.
Maar weer eens even maken ja.quote:Op maandag 16 april 2012 13:43 schreef fathank het volgende:
[..]
Panzer maak eens een collage van je vooruitgang als jpg. Kun je die in ieder "help ik ben te dun"-topic posten.
Belichting geeft natuurlijk wel meer definitie, maar het is niet ineens onrealistisch ofzo, die massa zit er gewoon onder en verder cutten kan altijd. (en gaat sowieso gebeuren) En het is een mooi spiekmiddel.quote:Op maandag 16 april 2012 14:02 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Not bad not bad. Maar hoe ziet het er uit zonder belichting van boven en zonder tandenborstel in je mond?
Nu gewoon solid 10% halen voor de zomer, na de zomer mag er wel meer massa bij, moet wel lukken, wil voornamelijk mijn armen dikker hebben, zo solid als bij 16meter zijn ze nog niet. Eerst maar eens zien dit te behouden, vind het hele mooie gains voor minder dan een jaar. (in juni 2011 begon ik voor het eerst aan freeweights + SS)quote:Op maandag 16 april 2012 14:45 schreef DeRakker. het volgende:
panzer, hoe ver je ga je eigenlijk door?
Gewoon kijken hoe ver je kan gainen of stop je op een bepaald punt?
Monster, hoe lang train je al? Nette traps en goede wijdte + dikte overal ook, miring.quote:Op maandag 16 april 2012 16:38 schreef 16meter het volgende:
[ afbeelding ]
Graves?quote:Op maandag 16 april 2012 16:04 schreef Jajong het volgende:
[..]
Haha dit is een legitieme ziekte die ik voor de rest van mn leven zal hebben, geen gekneusd vingertje
Nee, dat is hyper vorm. Ik heb http://nl.wikipedia.org/wiki/Hypothyreo%C3%AFdie. Ziekte van Hashimotoquote:
Ha, dat gaat er leuk uit zien zodadelijkquote:Op maandag 16 april 2012 16:38 schreef 16meter het volgende:
[ afbeelding ]
Laat je hem stuiteren?quote:Op maandag 16 april 2012 17:26 schreef slacker_nl het volgende:
Yes! Met moeite de OHP 37.5kg gehaald.. En DL op 85kg ging relatief makkelijk (de eerste lift ging moeizaam, de overige gingen vlot/soepel. BAM!
/liefdagboek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |