Volgens hemzelf en de crew zou hij natural zijnquote:Op maandag 16 april 2012 18:57 schreef 16meter het volgende:
[..]
Die babo is ook een beest he. Als je dat ziet zou je zelf ook zo aan de juice gaan.
Thanks voor de links! Z'n site kende ik inderdaad al, dat forum ga ik in de gaten houden!quote:Op maandag 16 april 2012 18:54 schreef Zith het volgende:
[..]
Waarom niet? Panzer gainde er hard op, mja daar zat een beetje vet bij maar lichaamstypes zoals hij en Kamergezocht branden dit toch wel in 3 minuten eraf (en vet-gain is nodig voor maximale spier-gain, behalve als je precies op maintainance eet).
Kamergezocht, vergeet niet dat Rippetoe ook nog een website runt met heel veel artikelen en videos, en hij zelf ook reageert op forum posts, form-checks.
http://startingstrength.com/index.php/site/articles
http://startingstrength.c(...)rumdisplay.php?f=129
Rippetoe z'n clarification is ook een goede 'bijsluiter' voor zn boek (hier heeft hij het ook over de GOMAD, en dat je dit misschien niet moet doen als beginnende fatty).
http://startingstrength.com/articles/clarification_rippetoe.pdf
Kan ook een verrekte spier zijn bij die rib. Als je je rib kneust train je niet zomaar twee weken door lijkt mij. Dat is erg pijnlijk namelijk.quote:Op maandag 16 april 2012 18:58 schreef Zith het volgende:
Een rib aan de kant van mn rug steekt al 2 weken een beetje bij oefeningen, heb ik hem gekneusd?
Klinkt goed, ga ik proberen, wilde mijn schema toch al om gaan gooien. Bedankt!quote:Op maandag 16 april 2012 18:37 schreef 16meter het volgende:
[..]
Probeer eens dit
maandag - armen
di - benen
wo - rust
do - borst (buik)
vr - rug
Schouderoefeningen verdelen over de dagen, dus bijv. maandag je front raises, dinsdag side raises, bij borst je shoulder presses, bij rug je face pulls/rear lateral raises.
Maandag kun je je armen volle bak slopen, zonder dat ze al vermoeid zijn door andere oefeningen. Daarna krijgen ze twee dagen om te herstellen, waarna ze donderdag en vrijdag weer een prikkel krijgen.
Werkt voor mij.
quote:Op maandag 16 april 2012 18:38 schreef Kamergezocht het volgende:
[..]
Dank je! Ik zal zo nu en dan wel iets laten weten
-PS: Hierboven werd me aangeraden jouw te vragen naar je ervaring met GOMAD. Bij deze?
Deze ontdekte ik pas recent.quote:
7-8%quote:Op maandag 16 april 2012 19:32 schreef kevin_ het volgende:
Op hoeveel procent body fat zat Zyzz ongeveer denken jullie?
Is weinig bijzonders, maar dit:quote:Op maandag 16 april 2012 19:32 schreef obsama het volgende:
16meter, ziet er goed uit ! Ben best wel benieuwd naar je trainschema, als je dat wil delen natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 31% gewijzigd door 16meter op 16-04-2012 20:35:16 ]
Ja, ze zijn allemaal natural. Natuurlijk.quote:Op maandag 16 april 2012 19:02 schreef Otto_Kretschmer het volgende:
[..]
Volgens hemzelf en de crew zou hij natural zijnHoe dan ook inderdaad een awesome fysiek!
Zou best kunnen, heb afgelopen tijd veel last gehad van onderrug. DL is meestal ook meer dan SQ geloof ik, ach paar weekjes aanzien met DL, heb er alle vertrouwen in ga 5 kg per sessie toevoegenquote:Op maandag 16 april 2012 21:05 schreef slacker_nl het volgende:
@mtchell112 Ligt het aan mij of loopt je DL heel erg achter op de rest? Als ik je stats met mijn stats vergelijk, big difference.
SQ: 67.5
BP: 45
OHP: 37.5
BR: 50
DL: 85
Maar om je vraag te beantwoorden, ik heb aan mijn SL weight ass. chin ups, back extensions, air bike, rev. decline cruch, crunches (met extra gewicht) toegevoegd. Moet er wel bij zeggen dat ik maar twee sessies pw heb.
Is er een reden voor die pijn in je rug, buiten je workout? Als dat niet zo is zou ik eens iemand naar je form laten kijken. Je wil uiteraad niet je rug verzieken door verkeerde form.quote:Op maandag 16 april 2012 21:09 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Zou best kunnen, heb afgelopen tijd veel last gehad van onderrug. DL is meestal ook meer dan SQ geloof ik, ach paar weekjes aanzien met DL, heb er alle vertrouwen in ga 5 kg per sessie toevoegen
Geen form denk ik, vandaag squat en dl gedaan en vooral na dl heerlijk gevoel in onderrug. Vaak is de pijn als ik wakker word, klote houding tijdens t slapen of een kut matras ofzo + ik heb een holle rug misschien speelt dat ook meequote:Op maandag 16 april 2012 21:14 schreef Snakey het volgende:
[..]
Is er een reden voor die pijn in je rug, buiten je workout? Als dat niet zo is zou ik eens iemand naar je form laten kijken. Je wil uiteraad niet je rug verzieken door verkeerde form.
I see, wellicht is het dan een idee om wat oefeningen toe te voegen die je rug sterker maken (in samenspraak met fysio?!). En 5kg per sessie voor DL is standaardquote:Op maandag 16 april 2012 21:09 schreef mtchel112 het volgende:
Zou best kunnen, heb afgelopen tijd veel last gehad van onderrug. DL is meestal ook meer dan SQ geloof ik, ach paar weekjes aanzien met DL, heb er alle vertrouwen in ga 5 kg per sessie toevoegen
Hier zijn wat tips voor je holle rug. http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=130876763quote:Op maandag 16 april 2012 21:21 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Geen form denk ik, vandaag squat en dl gedaan en vooral na dl heerlijk gevoel in onderrug. Vaak is de pijn als ik wakker word, klote houding tijdens t slapen of een kut matras ofzo + ik heb een holle rug misschien speelt dat ook mee
Ik heb hier ook wel last van, ook als ik opsta enzo.quote:Op maandag 16 april 2012 21:21 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Geen form denk ik, vandaag squat en dl gedaan en vooral na dl heerlijk gevoel in onderrug. Vaak is de pijn als ik wakker word, klote houding tijdens t slapen of een kut matras ofzo + ik heb een holle rug misschien speelt dat ook mee
ik denk het.. nooit meer bij Wehkamp een bed bestellen!quote:Op maandag 16 april 2012 21:53 schreef Snakey het volgende:
Het kan natuurlijk ook gewoon een kutmatras zijn waar jullie op slapen.
chips eieren bacon alles eigenlijkquote:Op maandag 16 april 2012 22:10 schreef SwaPore het volgende:
Altijd honger na 8 uur, maar carbs zijn verboten
Wat eten jullie in de avonduren?
Ik heb het van hier.quote:Op maandag 16 april 2012 22:02 schreef mtchel112 het volgende:
Thanks snakey! T zit in de famillie dus gelijk uitprinten dus
Er zijn nog wat andere linkjes als je zoekt op Anterior Pelvic Tilt. Ik heb er ook last van. Een stuk minder nu, dat wel.quote:Op maandag 16 april 2012 01:51 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Grote kans dat je Anterior Pelvic Tilt hebt. Komt vaak voor tegenwoordig omdat we teveel zitten. Je hip flexors zijn te strak en je glutes te slap, waardoor je bekken te veel voorwaarts wordt getrokken. Zie je vaak goed in veel te dikke wijven, waar het wel lijkt alsof de broek verticaal op de heupen leunt.
De oplossing is vrij simpel: wijde squats om je glutes te versterken en (belangrijker) hip flexor stretches met foam rolling om je hip flexors te rekken.
Kwark en noten.quote:Op maandag 16 april 2012 22:10 schreef SwaPore het volgende:
Een shake micellar casein.quote:Op maandag 16 april 2012 22:10 schreef SwaPore het volgende:
Nee, enkel ongezout en ongebrand.quote:Op maandag 16 april 2012 22:17 schreef SwaPore het volgende:
[..]
Heb alleen gezoute nootjes, ook goed?
Mijn eerste gedachten is dat die meer goede vetten bevatten ..? maar not sure; ik kan ze ook niet altijd vinden in de shop. Als ze er zijn neem ik dan ook altijd een hele lading mee.quote:Op maandag 16 april 2012 22:23 schreef Jahr00n het volgende:
Is ongebrand zoveel gezonder dan? Ik kan nooit ongebrande noten vinden in de supermarkt.
op de marktquote:Op maandag 16 april 2012 22:23 schreef Jahr00n het volgende:
Is ongebrand zoveel gezonder dan? Ik kan nooit ongebrande noten vinden in de supermarkt.
http://gezondheid.rubriek.nl/gezondheid/gezonde_noten.phpquote:Veel noten die in de supermarkt verkocht worden bovendien geroosterd of gebrand op hoge temperaturen. Hierdoor veranderen meervoudig onverzadigde vetzuren in verzadigde vetzuren. Koop dus bij voorkeur ongebrande noten.
Ik ben nu ook een tijd gestopt mijn tip is gewoon niet toegeven op zwakke momenten met de dagen word je sterker en nadat je deze verslaving je niet meer laat tekenen kun je alles aan.quote:Op maandag 16 april 2012 22:54 schreef fathank het volgende:
Snakey heb je nog tips voor stoppen met roken ? mijn pa gaat proberen te stoppen na 45 jaar dus alle hulp is welkom.
quote:Op maandag 16 april 2012 22:57 schreef IrCute het volgende:
http://www.bodyenfitshop.(...)t-fit-protein-cookie
12 koekjes voor 20 euro![]()
Het boek van Allen Carr is erg goed. Zie PM.quote:Op maandag 16 april 2012 22:54 schreef fathank het volgende:
Snakey heb je nog tips voor stoppen met roken ? mijn pa gaat proberen te stoppen na 45 jaar dus alle hulp is welkom.
Het is ook een kwestie van bewust je houding aanpassen. Daar ben je weken mee bezig voor je je elke keer bewust bent dat je weer verkeerd staat.quote:Op maandag 16 april 2012 22:57 schreef mtchel112 het volgende:
De persoon rechts is dus precies mijn houding, inclusief vooruitgestoken kop en nek, is al verminderd btw
[ afbeelding ]
Of "Nederland stopt". Heel goed boekt die precies uitlegt hoe een verslaving werkt. En hoe je je er tegen wapent.quote:Op maandag 16 april 2012 22:59 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het boek van Allen Carr is erg goed. Zie PM.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |