goed bezigquote:Op maandag 16 april 2012 10:45 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Thanks brah, armen komen voor mij niet goed uit op die pic. Denk dat het triceps is. Vooraanzicht van armen ben ik dan ook nog niet tevreden mee, terwijl ze er flexed al een stuk beter uitzien.
Semi-flexed biceps, stretchmarks ook deels zichtbaar.
[ afbeelding ]
En uitgestrekte arm, zie het verschil met die arm die de foto neemt. Die lijkt alsof ik niet eens lift. Oh, en mijn glutes staan er ook deels op. (no homo)
[ afbeelding ]
Zeker bij een side triceps pose (alle triceps bij elkaar geduwd door handen in elkaar te vouwen) zijn mijn bovenarmen een stuk dikker. Ik weet niet welke head zich verstopt, te weinig massa of mindere aanhechtingen heeft, maar het maakt zeker verschil.
quote:Op zondag 15 april 2012 21:55 schreef Snakey het volgende:
Ik heb deze altijd. Wat mij betreft prima.http://www.bodyenfitshop.(...)n/isolaat-perfection
quote:Op maandag 16 april 2012 00:57 schreef Stereotomy het volgende:
Als je whey wil, imho is 'branded' whey zonde van je geld. Gewoon huismerk pakken.
quote:Op maandag 16 april 2012 01:03 schreef Sapstengel het volgende:
Gewoon die whey van Body & Fitshop kopen. 4.5 kg voor 55 euro.
http://www.bodyenfitshop.(...)tion/whey-perfection
Watermeloen werd aanbevolen door Panzermaus. Ik heb nu banaan, smaakt naar die Haribo banaantjes.
Andere smaken geen idee, je kunt ook zo'n sample pack halen.
Iedereen bedankt voor de tipsquote:Op maandag 16 april 2012 01:06 schreef VASND het volgende:
Second that op dat de B&Fshop huismerk whey banaan goed te doen is.
Hoor ook goeie verhalen over Berry Blast.
Je had vroeger zo'n foto van een van je 'goal bodies' personen in deze houding, volgens mij van bb.com.. daar begin je nu toch echt op te lijken hoor!quote:
Ik denk niet dat er 1 schema het beste is.. ik geloof meer in veel afwisseling.quote:Op maandag 16 april 2012 12:15 schreef Panzermaus het volgende:
Thanks voor de reacties broertjes, moet zeggen dat ik er zelf ook van te kijken sta.Zeker een verlaging van vetpercentage doet heel veel voor het oog. Denk dat ik nu ook makkelijker mensen aan het squatten & deadliften kan krijgen, meestal knikken ze maar wat en denken ze 'waar zijn z'n abs dan en waarom zou je zulke benen willen', om vervolgens met een scheef oog maar een kwartier lang bodyweight crunches te doen tot ze 'verzuren'.
Malle jongens, gewoon hard gaan op die compounds, dat is mij nu wel duidelijk geworden. Minder oefeningen en meer resultaat. Arnold wist het ook altijd zo mooi te zeggen met zijn sculpting-quotes.
Maarja, zouden oefeningen voor buik nu toegevoegde waarde hebben voor mij? Als in, hoe zouden ze er dan uit zien? Doe alleen af en toe wat leg raises tijdens pullups, maar als dat 1x per week is dan is het al veel.
True that, was ook bedoeld om wat inspiratie op te doenquote:Op maandag 16 april 2012 12:20 schreef 16meter het volgende:
die ab workouts van plitt
ziet er allemaal wel ruig uit, maar zwaar overdreven shit
1x per week een oefening of 3 is ruim voldoende
je traint je abs al erg mee met squats, want je moet je hele lichaam corrigeren en in evenwicht blijven.quote:Op maandag 16 april 2012 12:22 schreef Weissman het volgende:
[..]
True that, was ook bedoeld om wat inspiratie op te doen![]()
Sowieso is veel ab-isolatie overrated
Panzer, wat waren je stats toen je begon met bb?quote:Op maandag 16 april 2012 12:36 schreef Panzermaus het volgende:
Meer direct oblique werk kan wel ja. Ben alleen bang dat ze mijn middel te dik maken en ik zo'n blokje word.
Trouwens RickoKun, ik zat je laatst in de bus. Ik moest bijna hardop lachen toen ik je 'rustig brahh' hoorde zeggen tegen zo'n andere gast bij het verlaten van de bus.
Niks, feitelijk gezien bestond hij niet eens.quote:Op maandag 16 april 2012 12:37 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Panzer, wat waren je stats toen je begon met bb?
Obliquesquote:Op maandag 16 april 2012 12:46 schreef BeamofLight het volgende:
Mijn cut begint ook ergens op te lijken. Gaat wel erg langzaam trouwens. Als ik mijn onderbroek iets omlaag doe komen die dingen, ja hoe heten die dingen eigenlijk, die \ / inmiddels goed naar voren.
Auswitchbewonerquote:Op maandag 16 april 2012 12:37 schreef Bendoe het volgende:
[..]
'k wou er niet over beginnen, maar dat idd.quote:Op maandag 16 april 2012 13:28 schreef Jajong het volgende:
Panzer je moet wel ophouden met jezelf een ecto te noemen. Jij was gewoon een zwaar ondervoedde meso gek.
quote:Op maandag 16 april 2012 12:36 schreef Panzermaus het volgende:
Meer direct oblique werk kan wel ja. Ben alleen bang dat ze mijn middel te dik maken en ik zo'n blokje word.
Trouwens RickoKun, ik zat je laatst in de bus. Ik moest bijna hardop lachen toen ik je 'rustig brahh' hoorde zeggen tegen zo'n andere gast bij het verlaten van de bus.
Panzer maak eens een collage van je vooruitgang als jpg. Kun je die in ieder "help ik ben te dun"-topic postenquote:Op maandag 16 april 2012 12:37 schreef Bendoe het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 april 2012 13:37 schreef RaymondK het volgende:
[..]
'k wou er niet over beginnen, maar dat idd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |