Dit dus.quote:Op zondag 15 april 2012 20:38 schreef FoXje het volgende:
Hoop dat die Michonne niet teveel fanta gaat worden ..
Fanta?quote:Op zondag 15 april 2012 20:38 schreef FoXje het volgende:
Hoop dat die Michonne niet teveel fanta gaat worden ..
Tja, past tot nu toe niet echt binnen de serie. Een chick met 2 ontarmde zombie's, 2 zwaarden en een cape.quote:Op maandag 16 april 2012 10:45 schreef Stefan het volgende:
Mensen zijn bang dat ze een fantasyfiguur gaar worden, waar dat op gebaseerd wordt is me een raadsel, Michone is net 2 seconden in beeld geweest
Die zwaarden zijn gewoon geniaal, spaart kogel en maakt geen lawaaiquote:Op maandag 16 april 2012 11:14 schreef dimmak het volgende:
[..]
Tja, past tot nu toe niet echt binnen de serie. Een chick met 2 ontarmde zombie's, 2 zwaarden en een cape.
Nee, iedereen is al besmet, en komt terug als ze sterven. Een beet/krab zorgt er echter voor dat je sterft door open wond i.c.m. infectie, waardoor je dus sneller resurrect.quote:Op maandag 16 april 2012 12:11 schreef xminator het volgende:
2 ontarmde zombies naast haar, die kunnen haar toch gewoon bijten.
Heb van de week seizoen 1 tm 2 gekeken. Dus wat ik begrijp de mensen zijn al besmet, als ze dood gaan wordt het virus actief. Maar ook dus wanneer ze gekrabt/gebeten worden door een geïnfecteerde? Ze zijn toch al besmet, beetje dubbelop?
Als ik het goed heb waren hun onderkaken ook professorisch gedemonteerd.quote:Op maandag 16 april 2012 12:11 schreef xminator het volgende:
Heb van de week seizoen 1 tm 2 gekeken. Dus wat ik begrijp de mensen zijn al besmet, als ze dood gaan wordt het virus actief. Maar ook dus wanneer ze gekrabt/gebeten worden door een geïnfecteerde? Ze zijn toch al besmet, beetje dubbelop?
Onderkaken waren eraf en krabben konden ze ook nietquote:Op maandag 16 april 2012 12:11 schreef xminator het volgende:
In de comic werd het aannemelijk gebracht, de zombies houden andere zombies op een afstand. Overigens is t niet zo dat ze er continu mee gaat rondlopen.quote:Op maandag 16 april 2012 12:22 schreef ems. het volgende:
Dus het waren zelfbewuste zombies?
Eerlijk gezegd vond ik dat gedeelte maar niets en niet bij de serie passen.
Usa topique?quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:17 schreef SwaPore het volgende:
Lol, spoilers alom
Of telt het niet als epi al is geweest
Oh sorry, had hetzelfde in het vorige topicquote:Op dinsdag 17 april 2012 23:17 schreef SwaPore het volgende:
Lol, spoilers alom
Mee eens, Rick is ook prima. Ik vind vooral Carl een irritant joch, omdat hij steeds domme dingen doet. En dankzij hem is Dale dood.quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:39 schreef dimmak het volgende:
Ik snap echt niet wat iedereen loopt te haten op Rick.. Ok Daryl is baas maar Rick vind ik ook echt een goede pik.
Niet direct schuldig.. En jij gaat er voor het gemak maar even vanuit dat een joch van een jaar of 13/14 al denkt als een volwassene? Valt ver buiten het fictieve kader van deze serie.quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:28 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Mee eens, Rick is ook prima. Ik vind vooral Carl een irritant joch, omdat hij steeds domme dingen doet. En dankzij hem is Dale dood.
Die kans is aanwezig, inderdaad.quote:Wel jammer dat het nog zo lang duurt voor seizoen 3 begint. Verfilmen ze seizoen 4 ook al snel? Dan zou het namelijk kunnen dat er minder tijd zit tussen seizoen 3 en 4, dan tussen 2 en 3.
Het is een USA topic, loopt dus gelijk aan de afleveringen die uitgezonden worden in USA. Dus hier kom je heel veel spoilers tegen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:17 schreef SwaPore het volgende:
Lol, spoilers alom
Klopt, hij was indirect schuldig. Hij kon ook niet weten dat het zulke gevolgen zou hebben, dus ik heb het nogal slecht verwoord.quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:30 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Niet direct schuldig.. En jij gaat er voor het gemak maar even vanuit dat een joch van een jaar of 13/14 al denkt als een volwassene? Valt ver buiten het fictieve kader van deze serie.
[..]
Die kans is aanwezig, inderdaad.
Hij is voor de schrijvers een mooie kapstok om het ontstaan van gevaarlijke situaties aan op te hangen, dat wel inderdaad.quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:49 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Klopt, hij was indirect schuldig. Hij kon ook niet weten dat het zulke gevolgen zou hebben, dus ik heb het nogal slecht verwoord.
Ik neem het hem trouwens niet kwalijk dat hij niet door heeft hoe gevaarlijk sommige dingen zijn die hij doet. Het is ook niet logisch om te denken dat hij dat zou moeten weten. Ik zit alleen wel altijd met een gevoel te kijken van "doe dat nou niet".Dat gevoel had ik bijvoorbeeld gelijk al toen hij alleen in het bos rond ging lopen, terwijl daar al eerder walkers zijn geweest. Onbewust brengt hij soms zichzelf en anderen in gevaar.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:43 schreef NoBody122 het volgende:
En weer zo'n kut-TT van Stefan hè (die overigens niet eens de lapo had in het vorige deel)
Leg eens uit?quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:39 schreef dimmak het volgende:
Ik snap echt niet wat iedereen loopt te haten op Rick.. Ok Daryl is baas maar Rick vind ik ook echt een goede pik.
Mijn probleem met Rick is dat hij claimt de leider van het hele zooitje te zijn, maar ondertussen wel de meest twijfelachtige beslissingen neemt en belangrijke beslissingen vaak niet neemt.quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:39 schreef dimmak het volgende:
waarschijnlijk had hij genoeg van het gezeik en is hij er mee gekaptquote:Op woensdag 18 april 2012 01:30 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Mijn probleem met Rick is dat hij claimt de leider van het hele zooitje te zijn, maar ondertussen wel de meest twijfelachtige beslissingen neemt en belangrijke beslissingen vaak niet neemt.
Een voorbeeld was de beslissing van Rick om terug te gaan voor Daryls broer, Shane was terecht tegen die beslissing. Als televisie kijker vraag ik me af waarom een logisch denkend persoon als Rick überhaupt zou overwegen om zo'n piece of shit te gaan zoeken midden in een zombie apocalyps.
Shane was tegen de ellenlange zoektocht naar Sophia, Rick wilde van geen ophouden weten. Shane was ook degene die geheel terecht met de opmerking kwam dat de groep echt eens aan zijn eigen overleven moest gaan denken.
In veel situatie's vond ik dat Shane een stuk rationeler en met meer survival instinct dacht, dat komt een stuk realistischer over. Rick lijkt nog steeds dat plaatselijke Sheriffje te zijn die zich druk maakt om zaken die er in die wereld totaal niet meer toe doen.
Jammer dat ze besloten een complete psycho van Shane te maken.
De schrijver van de comics had dat zeven jaar geleden al besloten, ze hebben hem niet veranderd voor de serie, alleen langer laten levenquote:Op woensdag 18 april 2012 01:30 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Jammer dat ze besloten een complete psycho van Shane te maken.
Och hij leefde een stuk langer in de serie dan in de comicsquote:Op woensdag 18 april 2012 01:56 schreef Friday12 het volgende:
[..]
waarschijnlijk had hij genoeg van het gezeik en is hij er mee gekapt
Jep in oktober gaan ze verder.quote:Op donderdag 19 april 2012 09:25 schreef planethugo het volgende:
[..]
niks officieels, maar zal waarschijnlijk net als S1 en S2 ergens in oktober zijn
Vond je? Ik vond het 2e deel van seizoen 2 juist heel degelijk -behalve- het einde.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:30 schreef maurisioo het volgende:
Net de laatste paar afleveringen gezien van seizoen 2. Prachtig einde, in tegenstelling tot de rest van seizoen 2.
Ik bedoel ook echt de laatste 3/4 afleveringen die beter zijn. Tijdens de laatste aflevering zat ik echt op het puntje van mijn stoel.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:12 schreef ems. het volgende:
[..]
Vond je? Ik vond het 2e deel van seizoen 2 juist heel degelijk -behalve- het einde.
Wat maakte Rick zo rationeel dan?quote:Op donderdag 19 april 2012 00:05 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Ik vind Rick ook stukken beter hoor, rationeler enzo.
Dat zorgt er wel voor dat je iemand tegelijkertijd zowel tof vindt als karakter en tegelijkertijd kan "haten".quote:Op donderdag 19 april 2012 14:51 schreef Stefan het volgende:
Rick is daardoor veel boeiender, hij is in de comics precies t zelfde
Open maar een topic over de comics...quote:Op donderdag 19 april 2012 19:21 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Dat zorgt er wel voor dat je iemand tegelijkertijd zowel tof vindt als karakter en tegelijkertijd kan "haten".
BTW: in hoeverre mag je in dit topic links leggen met de comic (zonder spoileren dan he) en het erover hebben, of komt er een speciaal topic voor de comics?
Mods die doorposten in een gesloten topicquote:Op woensdag 18 april 2012 00:29 schreef Stefan het volgende:
[..]met je lapo
Overigens had ik wel de lapo. Tel nog maar eens
waar maaaak je je druk omquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:38 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Mods die doorposten in een gesloten topic
De TT blijft kut.
Dat zie je toch?quote:
En dit.quote:Op donderdag 19 april 2012 19:23 schreef xminator het volgende:
[..]
Open maar een topic over de comics...
Jij hebt echt weinig verstand van de serie he?quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:46 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
mensen die zeiken over de comics
users die zeiken over spoilers
users die andere users afzeiken om hun kennis van de serieweinig dus
"Verstand van de serie" zegt iequote:Op vrijdag 20 april 2012 19:53 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Jij hebt echt weinig verstand van de serie he?
Ga die kut comics anders eens lezen zeg. Vergeet niet om hier geen spoilers te plaatsen, wordt er gek van.![]()
Tevens kut TT
Nee ik meen hetquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:54 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
"Verstand van de serie" zegt ie!!!!!! Ik hoop dat je een grapje maakt?
Het is dat je het doorgestreept hebt, anders was ik nu echt heel erg boos geworden.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:51 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Oh, vergeten toe te voegen. Goed dat je het zegt.
users die klagen over TT'sx1000000000
Ja zeg, daar ben ik niet voor ingehuurdquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:06 schreef Onufriev het volgende:
Gelukkig krikken jullie het niveau van het topic enigszins wat op !
quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:06 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Oh, wat bedroevend dit
Nou, nee. Dan heb ik inderdaad geen verstand van de serie, nee
Wie heeft het daar nou weer overquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:58 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ik ga ook niet eens tegen jou in. Leer in lezen/begrijpen man.
Laat maar van mijn eerste post was maar een kut grapje wist niet dat jij daar serieus op in zou gaan.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:17 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Wie heeft het daar nou weer over
Jij vraagt of ik weinig verstand van de serie heb, waarop ik instemmend antwoord. Misschien zelf eens een boekje pakken, bijdehandje
Trek die panty eens uit, hij zit kennelijk nogal strakquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:20 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Laat maar van mijn eerste post was maar een kut grapje wist niet dat jij daar serieus op in zou gaan.
Idd, bedankt voor de tip!quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:41 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Trek die panty eens uit, hij zit kennelijk nogal strak
quote:The Walking Dead: John Hawkes talks Turning Down the Role of The Governor
Back in February, AMC officially announced that David Morrissey was cast as The Governor in The Walking Dead Season 3. However, there were a number of actors being considered for the role, including John Hawkes. Apparently, AMC offered Hawkes the role, but he turned it down. Why would he turn down such a big opportunity? Continue reading to see what he has to say:
John Hawkes Via MovieWeb: “They offered me the role, and I just felt there would be someone else who could do it better. I was flattered, and I took a look at the series. It held interest for me, but I just didn’t feel like I was the guy for it. I have to be careful of what TV shows I choose, particularly ones that have commercials in them, because it’s going to be a different kind of television show. There are going to be sponsors. No matter how good the show is, if there are commercials, it’s going to be a different show, to me. That’s just my personal feeling. Yeah, it was nice of them to ask, and it’s a good show, but, again, I just didn’t feel I was the guy. They came to me and sent me the graphic novel and the first two seasons. I took a look at them, and just didn’t feel like it was for me.”
Of course, multiple actors almost always test for the same role and this isn’t unusual. We’re excited to see what David Morrissey does with the role, but sometimes it is interesting to read about what might have been.
Ouch, dat je het sarcasme niet ziet. Jammer.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:54 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
"Verstand van de serie" zegt ie!!!!!! Ik hoop dat je een grapje maakt?
De web episodes zijn een aantal delen over de "bicycle girl", die in het begin van The Walking Dead over de grond kroop. Dit wordt voor de rest niet in de serie getoond, dus het is echt iets extra. Ze laten haar verhaal zien.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:09 schreef Luna3 het volgende:
Even een vraagje; wat zijn de "web episodes"
Ik ga binnenkort beginnen aan seizoen 2, dus heb ik me ff niet meer op dit topic bevonden, maar zijn web episodes losse korte stukjes die niet in de serie zitten, of zijn het korte teasers die ook in de serie zitten?
Alvast bedankt!
is een los verhaallijntje, wel leuk om te zien. Zit niet in de serie.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:09 schreef Luna3 het volgende:
Ik ga binnenkort beginnen aan seizoen 2, dus heb ik me ff niet meer op dit topic bevonden, maar zijn web episodes losse korte stukjes die niet in de serie zitten, of zijn het korte teasers die ook in de serie zitten?
Alvast bedankt!
Afgezien dat TWD -VOL- zit met dat soort domme foutjes valt er over de post nog wel wat te zeggen lijkt me. Hoelang was die infection al bezig toen rick wakker werd, weet iemandquote:Op zondag 22 april 2012 13:56 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Ik heb genoten van de serie, alleen 1 ding wat mij opviel, en volgens mij niet is genoemd in het topic: seizoen 1, aflevering 1: Rick komt aan bij zijn huis en de brievenbus is overvol...er is 1 grote epidemie bezig, veel paniek...maar de postbode blijft gewoon de post bezorgen..
klopt dat er nog veel meer foutjes in TWD zitten, maar deze is blijven hangen. Als Lori nog thuis was zou ze de post openen, is ze al gevlucht dan is de situatie al zo ernstig dat de postbode niet verder zal gaan met z'n werk en ook vluchten. Of misschien was Lori al bij Shane ingetrokken voordat de outbreak plaatsvond en Rick hulpeloos in het zhuis lag..quote:Op zondag 22 april 2012 13:59 schreef ems. het volgende:
[..]
Afgezien dat TWD -VOL- zit met dat soort domme foutjes valt er over de post nog wel wat te zeggen lijkt me. Hoelang was die infection al bezig toen rick wakker werd, weet iemand
Je neemt je oude jaargangen maar mee!quote:Op zondag 22 april 2012 17:00 schreef mcrumpie het volgende:
Ja, verdikkeme zeg, als er hier een zombie-apocalyps uitbreekt, wil ik wel gewoon elke vrijdag mn Duckie ontvangen hoor.
succesquote:Op zondag 22 april 2012 19:52 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Dankzij dit topic ga ik zo dadelijk 28 days later kijken, ik ben benieuwd, hopelijk niet te goor...want kijk alleen
En al het gras blijft gemaaidquote:Op zondag 22 april 2012 13:56 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Ik heb genoten van de serie, alleen 1 ding wat mij opviel, en volgens mij niet is genoemd in het topic: seizoen 1, aflevering 1: Rick komt aan bij zijn huis en de brievenbus is overvol...er is 1 grote epidemie bezig, veel paniek...maar de postbode blijft gewoon de post bezorgen..
T'is maar 2 maanden geleden dat die zombies kwamen. Ook nog voor de winter dus dan groeit het gras haast niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 april 2012 16:14 schreef maurisioo het volgende:
[..]
T'is maar 2 maanden geleden dat die zombies kwamen. Ook nog voor de winter dus dan groeit het gras haast niet.de batterijen van de klokken waren ineens wel opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Toeval hequote:Op maandag 23 april 2012 16:15 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
de batterijen van de klokken waren ineens wel op
Intussen al een jaar al lijkt t wel 10 jaar zolang zaten ze te niksen op die boerderij van Hershellquote:Op maandag 23 april 2012 16:14 schreef maurisioo het volgende:
[..]
T'is maar 2 maanden geleden dat die zombies kwamen. Ook nog voor de winter dus dan groeit het gras haast niet.
Lees de comics maarquote:Op zondag 22 april 2012 13:59 schreef ems. het volgende:
[..]
Afgezien dat TWD -VOL- zit met dat soort domme foutjes valt er over de post nog wel wat te zeggen lijkt me. Hoelang was die infection al bezig toen rick wakker werd, weet iemand
Lang genoeg voor Lori om zwanger te worden van Shanequote:Op zondag 22 april 2012 13:59 schreef ems. het volgende:
. Hoelang was die infection al bezig toen rick wakker werd, weet iemand
> 2 seconden dus?quote:Op maandag 23 april 2012 23:55 schreef Stefan het volgende:
[..]
Lang genoeg voor Lori om zwanger te worden van Shane
In mijn geval dus niet, door seizoen 1 en 2 direct na elkaar te kijken viel mij juist het enorme verschil in benadering en kwaliteit op.quote:Op zondag 22 april 2012 13:56 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Zo, even de hele topicreeks doorgelezen. Het valt mij op dat degene die de seizoenen in 1 keer hebben gezien de serie over het algemeen beter vinden dan degene die per aflevering hebben gekeken.
Link: Launchtrailer voor The Walking Deadquote:Op woensdag 25 april 2012 18:50 schreef Beach het volgende:
Gisteravond de game even gespeeld en het is toffer dan ik dacht. Het sleept je wel mee.
Kleine aanrader dames en heren.
Dit dus. gewoon GTA San Andreas style. Freeroam dus. En dan een zieke multiplayer freeroam erbij.quote:Op woensdag 25 april 2012 19:11 schreef maurisioo het volgende:
Had liever een spel gehad waar je gewoon overal rond kon lopen en winkels leeg kon roven, zonder een stom verhaal te volgen.
Yeah!quote:Op woensdag 25 april 2012 19:11 schreef maurisioo het volgende:
Had liever een spel gehad waar je gewoon overal rond kon lopen en winkels leeg kon roven, zonder een stom verhaal te volgen.
Er is zo'n spel in de maak door wat indie developers. Helaas is het altijd even afwachten of dat ook daadwerkelijk wat gaat worden, maar zoals ik het begreep waren ze heel intensief bezig met een fallout-achtige zombiegame waarbij het overleven centraal staat.quote:Op woensdag 25 april 2012 19:11 schreef maurisioo het volgende:
Ach, het was samen met een homie best vermakelijk om even te doen op lan. Het concept was op zich heel cool, maar in het geheel enigszins matig uitgewerkt.quote:Op donderdag 26 april 2012 02:00 schreef TheThirdMark het volgende:
Zolang het maar niet lijkt op Dead Island. Wat een bout game was dat.
maar dat spel bestaat al ( nou 90% van wat je verlangt zit al in het spel)quote:Op donderdag 26 april 2012 03:12 schreef computerprobleem het volgende:
ik wil dat er een zombie game uitkomt waarin je gewoon alle vrijheid hebt en met vrienden/online kunt gamen en je een bepaald doel hebt in het spel, bijvoorbeeld:
- Medicijn zoeken
- Nieuwe wereldpopulatie opbouwen
- Steden opbouwen
- Alle zombies vermoorden
En dan dus 1 van die 4 hoofddoelen proberen te bereiken. En dat je dan gewoon tienduizenden soorten materiaal beschikbaar hebt (auto's, benzine, voedsel (en dan velen soorten), water, medicijnen, etc. etc.) en dat er een enorm grote wereld beschikbaar is, zeg maar Red Dead Redemption size, maar dan keer 20 + de goede graphics erbij.
En dat je dan gewoon beetje bij beetje een fort kunt opbouwen, overlevende kunt zoeken, ook helikopters e.d. kunt gebruiken, supermarkten kunt plunderen om in leven te blijven.
Dus echt fucking veel vrijheid, maar dat er wel 1 doel is wat je moet zien te halen en dat het dan b.v. minstens 100 uur duurt voordat je het hoofddoel bereikt.
die graphicsquote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:21 schreef norrie13 het volgende:
[..]
maar dat spel bestaat al ( nou 90% van wat je verlangt zit al in het spel)
je hebt het misschien ook gemerkt dat arma 2 combined operations in de top 10 meest gekochte games staat op steam.
komt omdat de perfecte zombie mod ervoor is uitgekomen
is wel in de alpha versie en moeilijk te installeren maar als je het speelt dan overtreft het het zombie gevoel van walking dead .
mod heet Day Z
en je moet er dus arma 2 + arrowhead voor hebben
fan made trailer
echte gameplay
Mwa, de serie loopt nu toch niet, dus daar valt ook weinig over te zeggen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 09:30 schreef Vivi het volgende:
Mag het gepraat over de game misschien in een apart topic? Is niet zo interessant denk ik voor de mensen die alleen de serie willen volgen..
Ziet er leuk uit. Alleen die zombies zijn echt lelijk. Ik zie liever tientallen normale zombies op me af komen dan zo'n sprinter die zomaar uit het niets komt.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:21 schreef norrie13 het volgende:
[..]
maar dat spel bestaat al ( nou 90% van wat je verlangt zit al in het spel)
je hebt het misschien ook gemerkt dat arma 2 combined operations in de top 10 meest gekochte games staat op steam.
komt omdat de perfecte zombie mod ervoor is uitgekomen
is wel in de alpha versie en moeilijk te installeren maar als je het speelt dan overtreft het het zombie gevoel van walking dead .
mod heet Day Z
en je moet er dus arma 2 + arrowhead voor hebben
fan made trailer
echte gameplay
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 09:30 schreef Vivi het volgende:
Mag het gepraat over de game misschien in een apart topic? Is niet zo interessant denk ik voor de mensen die alleen de serie willen volgen..
nope, huizen, industrie tereinen, schuren, over lootquote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:07 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit. Alleen die zombies zijn echt lelijk. Ik zie liever tientallen normale zombies op me af komen dan zo'n sprinter die zomaar uit het niets komt.
En je kunt volgens mij tot nu toe alleen nog maar in die simpele schuurtjes en daar ligt altijd wat in. En die schuren waren ook helemaal leeg. Hopelijk gaan ze dat nog veranderen.
Van wat ik in dat filmpje zag, leek het of je bijna nergens in kon. Zoals op het laatst proberen ze een gebouw in te komen, maar dat lukte niet. Verder vond ik het schieten ook een beetje raar. Maar ja, zal het denk ik een keer moeten spelen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 01:30 schreef norrie13 het volgende:
[..]
nope, huizen, industrie tereinen, schuren, over loot
die sprinters komen niet uit het niets, het ligt allemaal aan:
-je geweerschoten, hoe dichtbij ze zijn om te horen
-of het dag of nacht is
-of je blikken/flares gooit om ze af te leiden,
-of je bukt of ligt
ook zie je liever geen een zombie op je af komen, meer dan 8+ zombies achter je aan is bijna onmogelijk om te doden zonder gewond te raken. Gelukkig zijn er wel van die monkeys die als een aap wat slomer op je af komen.
en het spel is niet lelijk te noemen, eerder medium tot mooi met geweldige sfeer.
ben gestopt met spelen omdat er een real time klok is in het spel en het te donker werd (lees het werd te eng) . Was van plan om een stad of dorp te vinden maar ben midden in een donker bos gestrand en heb me maar in een schuurtje verstopt en uitgelogt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:32 schreef maurisioo het volgende:
Als er geen goede zombiegames zijn maak ik mijn eigen welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tevens -purist.
Als er geen goede zombiegames zijn maak ik mijn eigen welmsnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als er geen goede zombiegames zijn maak ik mijn eigen welgame of the yearSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
all years
Ach... Seizoen 2 was gewoon ff zo'n seizoen waar je door heen moet (hoop ikquote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:35 schreef maurisioo het volgende:
Kijk de serie nu voor de 2e keer. Maar ik moet zeggen dat het tweede seizoen me nu veel beter bevalt. Er wordt goed geacteerd en de karakter zijn behoorlijk realistisch. Jammer alleen dat het zo saai is.
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:04 schreef ems. het volgende:
Character development? goed acteerwerk? realistische karakters? Zitten jullie wel in het goede topic
Ach.. ze doen een poging 'tot', zullen we maar zeggen?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:04 schreef ems. het volgende:
Character development? goed acteerwerk? realistische karakters? Zitten jullie wel in het goede topic
quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:18 schreef lipjes het volgende:
ondertussen S1 en S2 4 keer gezien, wachten op S3.....
2 woorden, 9 lettersfixedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ohquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:33 schreef lipjes het volgende:
[..]
Nee, drink een maandje geen alcohol, dus ook geen bier kopen
Zoiets doe je in de winter, niet met dit weerquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:33 schreef lipjes het volgende:
[..]
Nee, drink een maandje geen alcohol, dus ook geen bier kopen
quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:18 schreef lipjes het volgende:
ondertussen S1 en S2 4 keer gezien, wachten op S3.....
2 woorden, 9 lettersVier keer? The Walking Dead?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geen idee, maar jammer dat ze dat zwaard verkeer vasthoudquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:52 schreef planethugo het volgende:
[..]
en, zijn de striplezers tevreden hoe ze eruit ziet?
Hoe moet ze hem vasthouden dan? Rechtop? Verder weet je natuurlijk niet of het een getraind persoon is, of iemand die door de situatie zo is geworden... (tenzij je me nu gaat vertellen dat in de strip staat dat ze een of andere meester is...)quote:Op maandag 28 mei 2012 19:45 schreef stinkie het volgende:
[..]
Geen idee, maar jammer dat ze dat zwaard verkeer vasthoud
Heb haar nog niet veel in de strips gezien (ben bij 4), maar eigenlijk wel. Beetje dat bozige. Al had ik haar wel verleidelijker verwacht, door haar rol vroeg in de strips.quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:52 schreef planethugo het volgende:
[..]
Binnenkort begint Breaking Bad (Seizoen 5 op 15 juli) en Hell on Wheels (Seizoen 2 op 12 augustus) weer. Beide series zijn echt aan te raden. Dit zijn samen met Game of Thrones en The Walking Dead de enige series waarvan ik echt uit kijk naar de volgende aflevering.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:26 schreef dimmak het volgende:
Game Of Thrones is bijna af dus ik val in een gat. Schiet op met S3. Nog tot eind oktober wachten..
Michone vind ik in de strips verre van verleidelijk, ze is meer een manvrouwquote:Op maandag 28 mei 2012 23:10 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Heb haar nog niet veel in de strips gezien (ben bij 4), maar eigenlijk wel. Beetje dat bozige. Al had ik haar wel verleidelijker verwacht, door haar rol vroeg in de strips.
Ik als seriekijker in ieder geval niet echt. Zeker de 2 zombies aan de ketting deden voor mij nogal af aan het """"""realistische"""""" karakter wat TWD nog een klein beetje had.quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:52 schreef planethugo het volgende:
[..]
hoezo kan zoiets niet realistisch zijn, wat ik gelezen heb is het functioneel wat ze doet. De mensheid past zich aan aan de nieuwe situatiequote:Op woensdag 30 mei 2012 14:02 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik als seriekijker in ieder geval niet echt. Zeker de 2 zombies aan de ketting deden voor mij nogal af aan het """"""realistische"""""" karakter wat TWD nog een klein beetje had.
Dat zou kunnen. Ik heb niets gelezen dus wellicht is er een zeer plausibele verklaring om 2 zombies aan een ketting mee te nemen voor een gezellige boswandeling.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:46 schreef planethugo het volgende:
[..]
hoezo kan zoiets niet realistisch zijn, wat ik gelezen heb is het functioneel wat ze doet. De mensheid past zich aan aan de nieuwe situatie
Ze houden de andere zombies weg.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:02 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Ik heb niets gelezen dus wellicht is er een zeer plausibele verklaring om 2 zombies aan een ketting mee te nemen voor een gezellige boswandeling.![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:01 schreef Stefan het volgende:
[..]
Michone vind ik in de strips verre van verleidelijk, ze is meer een manvrouw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens vind ik de comics wel erg goed weglezen. Heb nu 5 tm 10 besteld.Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
Ik ben heel benieuwd hoe dat in zijn werk zal gaan, maar ik vrees dat de verklaring niet geheel bevredigend zal zijnquote:
In S1 besmeurden Rick en de rest zich met zombiebloed, die 2 wandelende zombies doen t zelfde, geur dusquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:41 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd hoe dat in zijn werk zal gaan, maar ik vrees dat de verklaring niet geheel bevredigend zal zijnWe'll see.
Ja je moet wat hequote:
Ja slechte timingquote:Op donderdag 24 mei 2012 17:03 schreef Pek het volgende:
[..]
Zoiets doe je in de winter, niet met dit weer
Maar bij een beetje regen kregen de zombies al argwaan. Hoe gaan 2 zombies die je niet over je heen smeert dan helpen?quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:47 schreef Stefan het volgende:
[..]
In S1 besmeurden Rick en de rest zich met zombiebloed, die 2 wandelende zombies doen t zelfde, geur dus
Tadaaaa
Twee levende, constant ontbindende, stinkende zombies rieken wel iets meer dan een paar darmpjes en wat troep over je lijfquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:02 schreef ems. het volgende:
[..]
Maar bij een beetje regen kregen de zombies al argwaan. Hoe gaan 2 zombies die je niet over je heen smeert dan helpen?
Ik moest lachenquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:56 schreef mcrumpie het volgende:
Maar waarom vallen die zombie's haar niet aan. Ze hebben dan geen armen en geen onderkaak/gebit, maar dat moet zo'n ding er toch niet van weerhouden om iig gewoon zn face tegen haar aan te drukken ofzo.
Nu lopen ze er zo bij van; "Fuck deze shit, ik heb ineens geen honger meer"
Maar blijkbaar is de reuk van de zombies alsnog specifiek genoeg om direct de levenden te onderscheiden op het moment dat ze niet meer helemaal bedekt zijn met ingewanden. Wat voor goeds gaan 2 losse zombies dan doen als ze allebei een meter van je af staan?quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:05 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Twee levende, constant ontbindende, stinkende zombies rieken wel iets meer dan een paar darmpjes en wat troep over je lijf
OE, met een lekkere geile zombie op die voorkant?quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:17 schreef Splodgenessabounds het volgende:
Linkje gevonden. Blijkbaar legt Kirkman in de april editie van de Amerikaanse Playboy uit waarom ze met die zombies loopt. Heeft iemand dat nummer? Al komen we er in de serie waarschijnlijk vanzelf achter.
Of misschien ook wel als een soort speurhonden om andere overlevers te vinden?quote:
Dit ja.. Er wordt weer om het leven gespoiledquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:20 schreef Morodeepdelver het volgende:
piepols, kunnen die comics ergens anders heen?
Dit is het topic voor de serie, niet voor de comics.
quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:02 schreef vault_tec het volgende:
YES YES YESYES indeed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
September ongeveer.quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:19 schreef Parallellogram het volgende:
Wanneer komt het derde seizoen eigenlijk? Het is vast al gevraagd, maar ik heb geen zin om het hele topic door te lezen
misschien is het weer zo een trip van z'n broerquote:Op donderdag 14 juni 2012 13:09 schreef Stefan het volgende:
Voor mij had zijn terugkeer niet gehoeven, ze introduceren de gouverner, is voor mij genoeg badguy
Ik hoop dan al die vrouwen en dat kind. Zijn we daar mooi weer vanaf.quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:20 schreef Funzel het volgende:
Merle lijkt me wel een welkome terugkeer. Kan die mooie de halve groep uitmoorden.
Op de foto heeft ie een stomp dus denk t nietquote:Op donderdag 14 juni 2012 16:43 schreef planethugo het volgende:
[..]
misschien is het weer zo een trip van z'n broer
Mijn post, wat doe jequote:
Da's leuk voor achteraf; vergelijken.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:20 schreef Cheiron het volgende:
Niets houdt je tegen om te speculeren, maar het lijkt mij juist leuk om te weten hoe de bedenker het bedoeld en uitgelegd heeft. Of het nou in een comic staat, of een interview maakt toch niets uit?
quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:02 schreef vault_tec het volgende:
YES YES YESIk klikte..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uitvinder van de biersmiley.
quote:.. lijkt het geweld nu toch echt weer toe te gaan nemen.
Ja, maar dat er 1 actie scene in zit betekent niks.quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:22 schreef Stefan het volgende:
Ze moeten wel, want het was wel een soap geworden
En toen was je fucked! -> https://planetaxel.com/quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:07 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Mijn post, wat doe je.
Ik heb hem trouwens besteld.
Je kunt deze boxset pre-orderen bij Planetaxel. Kost je 73 euro inclusief verzenden en je ''ontwijkt'' de douane/belasting (ze verzenden het via eigen koeriers/omwegen).
Je kunt deze boxset ook bij Amazon.com bestellen voor 76 dollar inclusief verzendkosten (61 euro), maar dan loop je het risico gepakt te worden door de douane & belasting. Als dat gebeurd moet je 90 euro betalen + je pakket loopt 2 weken vertraging op.
Dus maar bij Planetaxel besteld.
Lees de tekst op de page maar eens, snel je geld terug claimen voor je het definitief kwijt bent..quote:It is with great sadness, deep regret and utter embarrassment that we announce the closure and bankruptcy of PlanetAxel.com
On Monday afternoon, June 18th, 2012 the board of directors have informed us that no further investment will be made in the company. This comes in light of the recently finished 2011 financials which showed such an insurmountable deficit and loss to company value that a swift decision was made almost overnight. We have been asked to provide a quick summary/FAQ of your options as a previous customer of PlanetAxel.com with respect any outstanding orders/refunds.
Nee das waar, en de tekst is idd kutquote:Op woensdag 4 juli 2012 11:32 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Ja, maar dat er 1 actie scene in zit betekent niks.
Hangt een beetje van de inhoud af; blijkt er bijvoorbeeld een comeback van bepaalde personages uit, mag het wmb in spoilers.quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:31 schreef Stefan het volgende:
Maar even dit dan, moet officieel vrijgegeven materiaal van FOX ook inn spoilertags, het zijn vooral teasers en geen grote plotdingen.
Anders wordt t wel heel saai bespreken wat we in oktober gaan zien
Ja maar dan kun je nergens meer kijken, want als je de WD facebookpagina liked zie je het, als je op IMDB nieuws kijkt of als je willekeurig een tweet leest op google zoektquote:Op donderdag 5 juli 2012 11:37 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Hangt een beetje van de inhoud af; blijkt er bijvoorbeeld een comeback van bepaalde personages uit, mag het wmb in spoilers.
Het is een beetje een twijfelgeval. Het is in ieder geval seriegerelateerd en idd officieel nieuws, dus dat zulke zaken in dit topic langs komen, kun je tussen de seizoenen door verwachten. Daar zul je mij dan ook niet snel over horen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:40 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ja maar dan kun je nergens meer kijken, want als je de WD facebookpagina liked zie je het, als je op IMDB nieuws kijkt of als je willekeurig een tweet leest op google zoekt
We zitten hier wel in een discussieforum. Als FOX dan zelf verklapt dat die en die terugkomt en dat ook in tags moet doen.
Je kan dan beter als fan niet meer de WD topics enzo lezen
waar zijn deze te vinden dan?quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:09 schreef Luna3 het volgende:
Alvast bedankt!
was in s02 toch ook al zo?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:32 schreef Stefan het volgende:
Valt het jullie op dat Rick steeds cheesyer lines heeft.
dat is toch ook de gouverner van de prison?!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:32 schreef Stefan het volgende:
Het is de officiele trailer dus daar kunnen we gewoon over praten neem ik aan
Ben blij met de gevangenissetting. Maar waar ik ook blij mee ben is dat de levenden gevaarlijker zijn dan de zombies. In TWD zijn mensen gruwelijker dan zombies en dat gaat hier hopelijk tot uiting komen. Fear the Living staat er niet voor niks
Alleen vind ik ik de gouverner van dat andere dorpje beetje miscast op het eerste gezicht
Comicspoilerquote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:33 schreef vault_tec het volgende:
[..]
dat is toch ook de gouverner van de prison?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:46 schreef Stefan het volgende:
[..]
ComicspoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:47 schreef vault_tec het volgende:
[..]Laat je maar verrassen danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga geen risico's meer nemen met die spoiler tags.
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:45 schreef mcrumpie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga geen risico's meer nemen met die spoiler tagsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over doen of opnieuw.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:53 schreef andreas612 het volgende:
nee, wat fantastisch is dit.. gewoon weer het hele zelfde gezeik overnieuw.. nee.. alleen dit keer is het anders.. dit keer is het geen boerderij maar een gevangenis..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al meer nieuws over de serie van zombieland?!
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 17:07 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Over doen of opnieuw.serie van zombieland?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al meer nieuws over de serie van zombieland?!
dan weet je sowieso dat 't echt alleen maar zombie's knallen wordt ..![]()
![]()
Zombieland was sowieso als serie bedoeld. Je kan zeggen wat je wil maar ik hoor meer positieve reacties over die film dan over deze serie. Der is geen concurrentie voor TWD dus daarom blijft iedereen kijken. Ik weet wel dat als die serie er echt komt ik stop met TWD. Meeste posts die hier zijn is ook alleen maar over hoe kut deze serie wel niet is.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:13 schreef andreas612 het volgende:
[..]
serie van zombieland?
dan weet je sowieso dat 't echt alleen maar zombie's knallen wordt ..![]()
naja, vooral vanwege seizoen 2, dat ging ook gewoon nergens over..quote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:19 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Zombieland was sowieso als serie bedoeld. Je kan zeggen wat je wil maar ik hoor meer positieve reacties over die film dan over deze serie. Der is geen concurrentie voor TWD dus daarom blijft iedereen kijken. Ik weet wel dat als die serie er echt komt ik stop met TWD. Meeste posts die hier zijn is ook alleen maar over hoe kut deze serie wel niet is.
Kenden we Michonne al? Het enige dat we 'kennen' aan haar is haar capuchonoutfit en haar twee pet-zombies.. De rest, haar naam incluis, is hier destijds vrijwel meteen vanuit de strips gespoilerd.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:07 schreef Stefan het volgende:
Er staan niet eens echte spoilers in, we zien de gevangenis en michonne die we al kenden en zien een nieuwe nederzetting
Don't forget the sword!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:49 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Kenden we Michonne al? Het enige dat we 'kennen' aan haar is haar capuchonoutfit en haar twee pet-zombies.. De rest, haar naam incluis, is hier destijds vrijwel meteen vanuit de strips gespoilerd.
Grappig trouwens; Hershel met een baardje
Dit keer komt het gevaar van de mensen blijkbaar. In seizoen 2 was het enige dodelijke de vervelingquote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:53 schreef andreas612 het volgende:
nee, wat fantastisch is dit.. gewoon weer het hele zelfde gezeik overnieuw.. nee.. alleen dit keer is het anders.. dit keer is het geen boerderij maar een gevangenis..
heel oud.quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:23 schreef mcrumpie het volgende:
http://artsbeat.blogs.nyt(...)aking-bad-reference/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://blogs.amctv.com/th(...)ess-roundup-0803.php
-
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 09:46 schreef splendor het volgende:
Daryl is én sympathiek én geen whiny bitch, dus laat hem er alsjeblieft in zitten inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://blogs.amctv.com/th(...)ess-roundup-0803.php
En hij is gewoon een badass motherfucker natuurlijk.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 10:23 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Daryl is én sympathiek én geen whiny bitch, dus laat hem er alsjeblieft in zitten inderdaad.
Niemand had in S2 wat te doen, dat was het probleem met S2quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:58 schreef planethugo het volgende:
hopelijk krijgt darryl ook wat meer te doen, viel in S2 toch wat tegen
behalve Hershel, die moest iedereen oplappenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:01 schreef ems. het volgende:
[..]
Niemand had in S2 wat te doen, dat was het probleem met S2
Ik heb het ook bij UPC.quote:Op zondag 26 augustus 2012 00:05 schreef Funzel het volgende:
Bij UPC zit toch foxlife? Wij hebben het tenminste wel.
Darryl Dixon. Beste character uit de serie.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:58 schreef planethugo het volgende:
hopelijk krijgt darryl ook wat meer te doen, viel in S2 toch wat tegen
Is dat niet met bijna elke TV show zo..?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:13 schreef EdvandeBerg het volgende:
Hoop dat er direct na uitzending goeie tv-rips in HD zijn
Foto!quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:10 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb via eBay The Walking dead action figures van McFarlane op de kop getikt. Nu zitten Rick en een zombie elkaar achterna op mijn boekenplank
Pics?quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:10 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb via eBay The Walking dead action figures van McFarlane op de kop getikt. Nu zitten Rick en een zombie elkaar achterna op mijn boekenplank
Welke heb je nu dan?quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:44 schreef SEMTEX het volgende:
http://www.toywiz.com/mcfarlanewalk.html
Die Well Zombie zou ik ook nog wel eens willen
Zien er vet uit!quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:44 schreef SEMTEX het volgende:
http://www.toywiz.com/mcfarlanewalk.html
Die Well Zombie zou ik ook nog wel eens willen
Succes met irriteren aan bepaalde personages later.quote:Op zaterdag 15 september 2012 15:47 schreef EilandjeOnline het volgende:
net de eerste aflevering bekeken, echt zo sneu voor dat paardmaar nog heel veel afleveringen te gaan , met groene thee en chips
Ongeveer alle vrouwen. En een hoop mannen. En alle kinderen.quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:55 schreef Beach het volgende:
[..]
Succes met irriteren aan bepaalde personages later.
Was tijd dat Shane doodging, alleen die pussies van AMC durfden dat niet te laten doen door Carl zoals in de comics.quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:13 schreef toetsenbordridder het volgende:
Uiteraard, en Shane/Oude met hoedje op die helaas nu allebei dood zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |